Kan iemand ze vertellen dat de Sint niet echt is komen vliegen?quote:
Welke reacties?quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:23 schreef Harvest89 het volgende:
Wat een zielige reacties hier.
Stel je eens voor dat een kind gaat huilen. Wat raar.
Ja. En je kinderen moeten zich niet zo aanstellen. Bakfietsmoedervader zekerquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:07 schreef skrn het volgende:
[..]
Heb jij kinderen?
Mijn kind was behoorlijk overstuur. Durfde niet meer te kijken.
Dat dusquote:Op zaterdag 12 november 2022 11:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die van mij is wat weerbaarder opgevoed en vond het spannend, maar overstuurhoe ga je in hemelsnaam je kind voorbereiden op de grote mensen wereld?
Ja, ik heb kinderen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:07 schreef skrn het volgende:
[..]
Heb jij kinderen?
Mijn kind was behoorlijk overstuur. Durfde niet meer te kijken.
Sowwwwquote:Op zaterdag 12 november 2022 15:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ik heb kinderen.
Kunnen prima wat hebben. Zullen wel genetisch belast zijn.
Dat kan nog steeds hoor. En wij vieren Sinterklaas niet minder dan vroeger hoor, lekker belangrijk wat anderen er van vindenquote:Op zaterdag 12 november 2022 17:19 schreef Gia het volgende:
Laat maar zinken, het sinterklaasfeest is toch al kapot, wmb. Blij dat het in de tijd dat onze kinderen klein waren, nog lekker ouderwets was. Heerlijk begin november vertellen dat er al zwarte Pieten vooruit gereisd zijn om te kijken welke kindjes lief waren en welke stout. Heerlijk, zo'n anderhalve maand de liefste kindjes die je je maar kunt wensen.
En nee, ze hebben geen trauma. Hoorde er gewoon bij.
Draagzak ouders!quote:Op zaterdag 12 november 2022 15:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja. En je kinderen moeten zich niet zo aanstellen. Bakfietsmoedervader zeker
Stel je aan manquote:Op zaterdag 12 november 2022 17:19 schreef Gia het volgende:
Laat maar zinken, het sinterklaasfeest is toch al kapot, wmb. Blij dat het in de tijd dat onze kinderen klein waren, nog lekker ouderwets was. Heerlijk begin november vertellen dat er al zwarte Pieten vooruit gereisd zijn om te kijken welke kindjes lief waren en welke stout. Heerlijk, zo'n anderhalve maand de liefste kindjes die je je maar kunt wensen.
Met een vliegtuig dus, het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 11 november 2022 04:52 schreef raptorix het volgende:
Er zal wel een draai aan worden gegeven dat ze een Elektrische Boot kopen, en die is ook beter, want de oude stoomboot zorgt ervoor dat de oceanen opwarmen. Read my lips.
Zijn bij jou de slapeloze nachten gestopt?quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:05 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Menig slapeloze nachten als kind gehad
Dat bedoel ik, jij bent dus ook zo'n volwassene die wel even wil uitmaken dat het feest afgelopen is. Met of zonder zwarte pieten. Het is jouw feest niet, nooit geweest ook. Het is niet voor de ouders, de jankende ouders, de deugers, de racisten, het is voor kinderen. Het is een kinderfeest. Stop met dat verdomde gejank.quote:Op zaterdag 12 november 2022 17:19 schreef Gia het volgende:
Jammer dat je daar Pieten voor nodig had.quote:Op zaterdag 12 november 2022 17:19 schreef Gia het volgende:
quote:Op zondag 13 november 2022 14:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, jij bent dus ook zo'n volwassene die wel even wil uitmaken dat het feest afgelopen is. Met of zonder zwarte pieten. Het is jouw feest niet, nooit geweest ook. Het is niet voor de ouders, de jankende ouders, de deugers, de racisten, het is voor kinderen. Het is een kinderfeest. Stop met dat verdomde gejank.
Mafkezen.
Weinig gelezen hier, maar het hier grotendeels wel mee eens.quote:Op zaterdag 12 november 2022 15:45 schreef Noek het volgende:
Maar goed, het gaat dan ook niet om de kinderen want die huilen sowieso. Dat mag, hoort bij de ontwikkeling. Het gaat om de jankende ouders.
Die nu weer wat te janken hebben waarschijnlijk want hoe durft die te vliegen..??
Inmiddels is dat hele Sinterklaasfeest een grote zeikparty geworden voor volwassenen. Hou op.
Volgens jouw logica is degene die je nu uitfoetert nooit kind geweest…quote:Op zondag 13 november 2022 14:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, jij bent dus ook zo'n volwassene die wel even wil uitmaken dat het feest afgelopen is. Met of zonder zwarte pieten. Het is jouw feest niet, nooit geweest ook. Het is niet voor de ouders, de jankende ouders, de deugers, de racisten, het is voor kinderen. Het is een kinderfeest. Stop met dat verdomde gejank.
Mafkezen.
Het mysterieuze is er natuurlijk wel een beetje vanaf als je kinderen Piet meteen herkennenquote:Op zondag 13 november 2022 15:01 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik had vroeger zwarte Piet en ik hoop dat mijn kinderen vooral genieten van roetveegpiet. Alsof het mij vroeger om de kleur ging. Je bent toch veel meer bezig met het avontuurlijke om de persoon heen.
Met een beetje fantasie is dat toch prima op te lossen?quote:Op zondag 13 november 2022 16:40 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Het mysterieuze is er natuurlijk wel een beetje vanaf als je kinderen Piet meteen herkennen
![]()
Ok, mijn logica moet je nu vast bedanken voor deze uiteenzetting. Nou, bedankt, maat.quote:Op zondag 13 november 2022 15:52 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Volgens jouw logica is degene die je nu uitfoetert nooit kind geweest…
Ik denk eerder dat de MARSOF pieten wat oefening nodig haddenquote:Op vrijdag 11 november 2022 09:59 schreef KingRadler het volgende:
[..]
De groene pieten zullen er wel achter zitten
Ben ik mee eens!quote:Op zondag 13 november 2022 16:56 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Met een beetje fantasie is dat toch prima op te lossen?
Sowieso is het ontbreken van krampus in Nederland een gemiste kans !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |