quote:Op vrijdag 11 november 2022 00:38 schreef Fugazi_ het volgende:
Die roetveegpieten kunnen ook echt niks he.
Laat ze maar een zooitje zwarte pieten invliegen om te roeien.
quote:Op donderdag 10 november 2022 23:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Watjes, de eckte harde G's van vroeger waren gewend aan Karbonkel.
Godsammequote:Het beeld van de zinkende stoomboot hakt er nogal in bij de kleine kijkers, blijkt. ‘Misschien iets te spannend dit jaar?’, vraagt een ouder van twee ‘gestreste meiden’ zich hardop af. Ook andere ouders laten op Twitter weten dat menig kind met de tranen voor de televisie heeft gezeten vanavond.
Die gaan alle dagen een kaartje trekken en hun leven manifesteren.quote:Op vrijdag 11 november 2022 06:39 schreef XSbig het volgende:
Het is ergens ook maar beter ook dat deze kinderen allemaal lifecoach, social worker, hondencoach en spiritueel begeleider worden. Ze houden het nog geen week vol op een bouwplaats of in een fabriek.
Influncers for the winquote:Op vrijdag 11 november 2022 06:39 schreef XSbig het volgende:
Het is ergens ook maar beter ook dat deze kinderen allemaal lifecoach, social worker, hondencoach en spiritueel begeleider worden. Ze houden het nog geen week vol op een bouwplaats of in een fabriek.
Ik geloof voor geen seconde dat jij de bisschop van Genua wel kent.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:41 schreef -Sigaartje het volgende:
Verwende rotkrengen zijn het. Ze janken omdat ze bang zijn geen cadeautjes te krijgen. Voor de rest interesseert het dat grut geen moer. De bisschop van Genua kennen ze ook niet.
Een hoop users zijn zelf nog een kind aka leven bij papa en mama, dus ze hebben niet echt een idee van de echte wereld.quote:Op vrijdag 11 november 2022 07:48 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Wat doen users hier raar over dat kindjes huilen erom. De doelgroep ligt rond de 4/5 jaar hè?
In die leeftijdsklasse leven ze zich erg in, is het voor hun echt en is het vrij normaal om van zaken waar je als volwassene niet van op of om kijkt overstuur te raken.
Wennen deed dat nooit.quote:Op donderdag 10 november 2022 23:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
xquote:
Menig slapeloze nachten als kind gehadquote:Op donderdag 10 november 2022 23:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Die kwam ik laatst nog tegen in de krochten van Beeld & Geluid in Hilversum. Hij is niet dood, hij leeft...quote:Op donderdag 10 november 2022 23:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
En maar wegkijken!quote:De burgemeester van Hellevoetsluis heeft overigens nog wel alle vertrouwen in de Sint en moedigt Rachel aan nog steeds op zoek te gaan naar het mooiste plekje van de stad.
Als je het water elektrisch verhit in plaats van met kolen of olie dan is het nog steeds een stoomboot.quote:Op vrijdag 11 november 2022 04:52 schreef raptorix het volgende:
Er zal wel een draai aan worden gegeven dat ze een Elektrische Boot kopen, en die is ook beter, want de oude stoomboot zorgt ervoor dat de oceanen opwarmen. Read my lips.
Welnee, de Hydrograaf ligt al klaar in Hellevoetsluis dus die is er gewoon bij zaterdag.quote:Op vrijdag 11 november 2022 04:52 schreef raptorix het volgende:
Er zal wel een draai aan worden gegeven dat ze een Elektrische Boot kopen, en die is ook beter, want de oude stoomboot zorgt ervoor dat de oceanen opwarmen. Read my lips.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
>>> BNWquote:Op vrijdag 11 november 2022 09:06 schreef myShizzle het volgende:
Quote uit premium artikel op destentor:
Tessa Venmans-Dorlijn heeft twee kinderen van 5 en 2,5 jaar en is zelf ook opgevoed met de wetenschap dat de Sint niet bestaat. ,,Ik heb mijn sinterklaasperiode heel ontspannen ervaren.’’
-----
Dit land is kapot.
Het punt is niet de huilende kindjes, maar dat kindjes tegenwoordig kennelijk niet meer mogen huilen omdat hen in alle opzichten volgens de in de OP aangehaalde ouders de handen boven het hoofd gehouden moet worden. Huilen hoort er gewoon bij.quote:Op vrijdag 11 november 2022 07:48 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Wat doen users hier raar over dat kindjes huilen erom. De doelgroep ligt rond de 4/5 jaar hè?
In die leeftijdsklasse leven ze zich erg in, is het voor hun echt en is het vrij normaal om van zaken waar je als volwassene niet van op of om kijkt overstuur te raken.
Ouders die echt gaan klagen is wel dom gedoe. Want je weet dat het allemaal weer goed komt. Of je moet geen geld voor cadeautjes hebben, dan is dit een goed moment om net te doen alsof het Sinterklaas journaal over is bij deze.
ik zie niks de boot zal wel op de bodem liggenquote:Op vrijdag 11 november 2022 09:06 schreef Burdie het volgende:
Op deze live webcam kan je 'm in de gaten houden:
https://restaurant-aquarius.nl/webcam/
quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:05 schreef thedeedster het volgende:
Met een beetje mazzel zitten er nog een enkele KOZP-ers als verstekeling verstopt.Of ze hebben de boot gesaboteerd, lijkt me aannemelijker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“To destroy a people you must first sever their roots.”
De groene pieten zullen er wel achter zittenquote:Op vrijdag 11 november 2022 09:57 schreef Montagui het volgende:
[..]
Of ze hebben de boot gesaboteerd, lijkt me aannemelijker.
Waarom zou je water elektrisch verwarmen?quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:59 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Als je het water elektrisch verhit in plaats van met kolen of olie dan is het nog steeds een stoomboot.
Blijven kijken, de webcam draait en heeft de boot soms wel en soms niet in beeldquote:Op vrijdag 11 november 2022 09:35 schreef KingRadler het volgende:
[..]
ik zie niks de boot zal wel op de bodem liggen
Wat een prozaquote:Op vrijdag 11 november 2022 00:38 schreef Fugazi_ het volgende:
Die roetveegpieten kunnen ook echt niks he.
Laat ze maar een zooitje zwarte pieten invliegen om te roeien.
Om stoom te maken voor de aandrijving van de stoomboot.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:13 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Waarom zou je water elektrisch verwarmen?
Die is toch gezonken?quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:24 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Om stoom te maken voor de aandrijving van de stoomboot.
quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:57 schreef Montagui het volgende:
[..]
Of ze hebben de boot gesaboteerd, lijkt me aannemelijker.
De hedendaagse jeugd moet ook opgevoed worden met de traditie van de zwartepietendiscussie.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:46 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Geniaal. Het zou me niks verbazen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |