The three longest days.quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:03 schreef Perrin het volgende:
Al weer even geleden dat Poetin heeft herhaald dat de oorlog volgens plan verloopt.
Zou het kunnen zijn dat het niet helemaal volgens plan verloopt?!
Dit is railbrug bij Pridniprovske, een paar kilometer ten noorden van de wegbrug.quote:
Niet te zien door zo'n aardappel.quote:
POW's zijn beter wisselgeld dan doden. Maar in de tussentijd moet je ze wel voeren en huisvesten.quote:Op vrijdag 11 november 2022 06:49 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dat is westerse naïviteit waar de Oekraïners zich hopelijk niets van aantrekken. Hoe meer Russen gedood worden des te veiliger Oekraïne en Europa worden.
Ik kan eerlijk gezegd ook niet echt medelijden met dat apathische zombievolk hebben. Zoals iemand al eens in deze topicreeks schreef: ze hebben dit duivelskind zelf uitgebroed, laat ze er dan ook maar onder lijden.quote:Op vrijdag 11 november 2022 00:56 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, ze zijn gebrainwashed. Hoe kunnen ze nou weten dat putin liegt?
Het is niet alsof er alsof er al een eeuw lang alleen maar leugens uit het kremlin komen, hé.
Dat niet alleen, straks gebruikt Ukraine nog een tactisch nucleair wapen in Moskou.quote:Op donderdag 10 november 2022 23:29 schreef Isdatzo het volgende:
Oei als ik dit allemaal zo lees dan wordt het hoog tijd voor het Kremlin om water bij de wijn te doen om onnodig bloedvergieten te voorkomen.
Dat was PR technisch wel een blamage voor de VS idd.quote:Op vrijdag 11 november 2022 00:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
True, maar het schijnt op een gegeven moment wel akelig te zijn om te blijven schieten op mensen die proberen te vluchten. De Amerikanen tijdens de eerste golf oorlog bleven de vluchtende irakis bestoken. hier zijn meerdere videos over op youtube
Ik had deze gisteren al gezien op streamable, maar daar heeft Fok geen embed voor. Ik denk dat de pundits ook gewoon niets kunnen zeggen over het terugtrekken in Khersonquote:
Waar blijven de filmpjes van kapot geschoten russisch materieel en russen rondom Kherson?quote:
40.000 troepen heeft Rusland nog in die regio, staat in die live-blog van de NOS (aldus Reznikov, Russisch ministerie van Defensie).quote:
Ja stom dit!!!quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waar blijven de filmpjes van kapot geschoten russisch materieel en russen rondom Kherson?Duurt echt veeels te lang vandaag terwijl het al een paar uur licht is
40k in de Dnjeprquote:Op vrijdag 11 november 2022 09:15 schreef capricia het volgende:
[..]
40.000 troepen heeft Rusland nog rondom Kherson, staat in die live-blog van de NOS. Dat wordt een bloedbad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |