Dat lijkt mij ook, maar door alle propaganda en eventuele straffen in Rusland weet je natuurlijk niet wat de gewone Russische soldaat denkt. Zal me niks verwonderen dat vele gewoon proberen de rivier over te vluchten i.p.v. overgeven.quote:Op vrijdag 11 november 2022 00:35 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het over en sluiten voor de Russen aan die kant van de rivier. Het beste wat ze kunnen doen is zich direct overgeven.
Dat kan. Dan gaan ze dood. Hun keuze.quote:Op vrijdag 11 november 2022 00:39 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, maar door alle propaganda en eventuele straffen in Rusland weet je natuurlijk niet wat de gewone Russische soldaat denkt. Zal me niks verwonderen dat vele gewoon proberen de rivier over te vluchten i.p.v. overgeven.
Ik denk dat je onderschat hoe achterstallig het leven is in rusland en hoe deze mensen geindoctrineerd zijn eerst door sovjets en daarna door Poetins FSB.quote:Op vrijdag 11 november 2022 00:34 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar je hebt het over dat volk dat in 1991 (einde Sovjet Unie) de schok van hun leven hadden. Ze kwamen er achter dat ze decennia lang voorgelogen werden vanuit het kremlin.
En nu zijn we 30 jaar verder, en hebben ze er iets van geleerd? Nope. Gewoon stug in de imperialistische borstklopperij van het kremlin blijven geloven.
Moet ik dit zielig vinden?
Mwah.
Dat zal waarschijnlijk ook gewoon gebeuren, wou alleen aangeven waarom de Russen zich niet zomaar overgeven.quote:Op vrijdag 11 november 2022 00:42 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat kan. Dan gaan ze dood. Hun keuze.
Noordelijk front moet wel meer bij de grens winnen. Dan kan vladje ook niet de ukrainers bij de kust van 2 kanten bestoken en is het wachten tot de russische voorraden op raken en gewoonweg opmoppen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 00:05 schreef J.B. het volgende:
[..]
Melitopol zou strategisch veel logischer zijn. Als Oekraïne een deel van de kust te pakken krijgt én de Krimbrug bestookt kan worden kunnen ze de Krim volledig isoleren.
Dat deden ze in woII ook al. Gewoonweg wat terugkomt afknallen en voor de rest is een ruski's leven niks waard joh.quote:Op vrijdag 11 november 2022 00:46 schreef Barbusse het volgende:
Rusland is een grotere vijand van het het Russische leger dan Oekraïne kunnen we wel stellen. Werkelijk onbegrijpelijk hoe ze met hun soldaten omgaan.
Hoezo in het nauw? Dit is een geplande operatie.quote:Op vrijdag 11 november 2022 00:52 schreef vosss het volgende:
Gaat lekker daar
Nu even afwachten wat voor rare sprongen de kat in het nauw gaat maken.
Ja, ze zijn gebrainwashed. Hoe kunnen ze nou weten dat putin liegt?quote:Op vrijdag 11 november 2022 00:43 schreef Korenfok het volgende:
Ik denk dat je onderschat hoe achterstallig het leven is in rusland en hoe deze mensen geindoctrineerd zijn eerst door sovjets en daarna door Poetins FSB.
Ja nouja, ik bedoel dat alles wat men poogt nogal in het honderd loopt. Dit is er weer een. Die kat komt steeds verder in het nauw lijkt me. Zeker nu intern ook meer en meer reuring ontstaat.quote:Op vrijdag 11 november 2022 00:54 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoezo in het nauw? Dit is een geplande operatie.
Het is 2022. Je zou toch denken dat ze wat geleerd hadden.quote:Op vrijdag 11 november 2022 00:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat deden ze in woII ook al. Gewoonweg wat terugkomt afknallen en voor de rest is een ruski's leven niks waard joh.
Zelfs nu nog.
Putin afgezet.quote:Op vrijdag 11 november 2022 00:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja nouja, ik bedoel dat alles wat men poogt nogal in het honderd loopt. Dit is er weer een. Die kat komt steeds verder in het nauw lijkt me. Zeker nu intern ook meer en meer reuring ontstaat.
What's next zegmaar.
Tussen de vijf- en tienduizend man schat men. Als ratten in de val.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:07 schreef BlaZ het volgende:
Het is wel even de vraag hoeveel Russen er nog in Kherson aanwezig waren. De eerste signalen tot terugtrekking kwamen tot ons halverwege oktober, dus het is wel aannemelijk dat de meeste troepen al teruggetrokken waren. In ieder geval de artillerie had halverwege al posities ingenomen aan de overzijde van de Dnipro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als die zich massaal over gaan geven is dat een enorme blamage voor Putin.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:09 schreef Ulx het volgende:
[..]
Tussen de vijf- en tienduizend man schat men. Als ratten in de val.
Nukes natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 november 2022 00:52 schreef vosss het volgende:
Gaat lekker daar
Nu even afwachten wat voor rare sprongen de kat in het nauw gaat maken.
Als ze allemaal aan stukken worden geschoten of verzuipen ook.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als die zich massaal over gaan geven is dat een enorme blamage voor Putin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |