abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206632230
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 00:35 schreef Ulx het volgende:

[..]
Het over en sluiten voor de Russen aan die kant van de rivier. Het beste wat ze kunnen doen is zich direct overgeven.
Dat lijkt mij ook, maar door alle propaganda en eventuele straffen in Rusland weet je natuurlijk niet wat de gewone Russische soldaat denkt. Zal me niks verwonderen dat vele gewoon proberen de rivier over te vluchten i.p.v. overgeven.
pi_206632245
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 00:39 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Dat lijkt mij ook, maar door alle propaganda en eventuele straffen in Rusland weet je natuurlijk niet wat de gewone Russische soldaat denkt. Zal me niks verwonderen dat vele gewoon proberen de rivier over te vluchten i.p.v. overgeven.
Dat kan. Dan gaan ze dood. Hun keuze.
pi_206632249
Dailykos meldt ook dat het Oekrainsche leger al in Kherson is.
pi_206632258
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 november 2022 00:34 schreef ExTec het volgende:

[..]
Maar je hebt het over dat volk dat in 1991 (einde Sovjet Unie) de schok van hun leven hadden. Ze kwamen er achter dat ze decennia lang voorgelogen werden vanuit het kremlin.

En nu zijn we 30 jaar verder, en hebben ze er iets van geleerd? Nope. Gewoon stug in de imperialistische borstklopperij van het kremlin blijven geloven.

Moet ik dit zielig vinden?

Mwah.
Ik denk dat je onderschat hoe achterstallig het leven is in rusland en hoe deze mensen geindoctrineerd zijn eerst door sovjets en daarna door Poetins FSB.

Zij krijgen geen toegang tot goede media, in het westen hebben we mensen die al het Kremlin geloven, hoe moeilijk is het om als rus door die bullshit heen te kijken, als veel informatie geblokkeerd is? Je geen geld en middelen hebt om te reizen en met andere landen je eigen situatie te vergelijken?
pi_206632265
Rusland is een grotere vijand van het het Russische leger dan Oekraïne kunnen we wel stellen. Werkelijk onbegrijpelijk hoe ze met hun soldaten omgaan.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_206632276
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 00:42 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dat kan. Dan gaan ze dood. Hun keuze.
Dat zal waarschijnlijk ook gewoon gebeuren, wou alleen aangeven waarom de Russen zich niet zomaar overgeven.
pi_206632277
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 00:05 schreef J.B. het volgende:

[..]
Melitopol zou strategisch veel logischer zijn. Als Oekraïne een deel van de kust te pakken krijgt én de Krimbrug bestookt kan worden kunnen ze de Krim volledig isoleren.
Noordelijk front moet wel meer bij de grens winnen. Dan kan vladje ook niet de ukrainers bij de kust van 2 kanten bestoken en is het wachten tot de russische voorraden op raken en gewoonweg opmoppen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_206632286
twitter

Tja dan sta je daar als propagandist.
pi_206632293
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 00:46 schreef Barbusse het volgende:
Rusland is een grotere vijand van het het Russische leger dan Oekraïne kunnen we wel stellen. Werkelijk onbegrijpelijk hoe ze met hun soldaten omgaan.
Dat deden ze in woII ook al. Gewoonweg wat terugkomt afknallen en voor de rest is een ruski's leven niks waard joh.
Zelfs nu nog.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_206632297
Gaat lekker daar :X

Nu even afwachten wat voor rare sprongen de kat in het nauw gaat maken.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_206632301
twitter
pi_206632303
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 november 2022 00:52 schreef vosss het volgende:

Hoezo in het nauw? Dit is een geplande operatie.
  vrijdag 11 november 2022 @ 00:56:01 #88
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_206632306
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 00:43 schreef Korenfok het volgende:
Ik denk dat je onderschat hoe achterstallig het leven is in rusland en hoe deze mensen geindoctrineerd zijn eerst door sovjets en daarna door Poetins FSB.
Ja, ze zijn gebrainwashed. Hoe kunnen ze nou weten dat putin liegt?

Het is niet alsof er alsof er al een eeuw lang alleen maar leugens uit het kremlin komen, hé.
Scorched earth
pi_206632310
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 00:54 schreef Ulx het volgende:

[..]
Hoezo in het nauw? Dit is een geplande operatie.
Ja nouja, ik bedoel dat alles wat men poogt nogal in het honderd loopt. Dit is er weer een. Die kat komt steeds verder in het nauw lijkt me. Zeker nu intern ook meer en meer reuring ontstaat.

What's next zegmaar.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_206632314
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 00:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dat deden ze in woII ook al. Gewoonweg wat terugkomt afknallen en voor de rest is een ruski's leven niks waard joh.
Zelfs nu nog.
Het is 2022. Je zou toch denken dat ze wat geleerd hadden.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_206632321
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 november 2022 00:57 schreef vosss het volgende:

[..]
Ja nouja, ik bedoel dat alles wat men poogt nogal in het honderd loopt. Dit is er weer een. Die kat komt steeds verder in het nauw lijkt me. Zeker nu intern ook meer en meer reuring ontstaat.

What's next zegmaar.
Putin afgezet.

Wensdenken, weet ik. Maar zoals het nu gaat...
pi_206632342
Tja hierdoor vallen autocratische regimen altijd om uit eindelijk:

iets met objectief verslaggeven

twitter
  vrijdag 11 november 2022 @ 01:07:46 #93
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_206632357
Het is wel even de vraag hoeveel Russen er nog in Kherson aanwezig waren. De eerste signalen tot terugtrekking kwamen tot ons halverwege oktober, dus het is wel aannemelijk dat de meeste troepen al teruggetrokken waren. In ieder geval de artillerie had halverwege al posities ingenomen aan de overzijde van de Dnipro.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_206632363
twitter
pi_206632367
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 01:07 schreef BlaZ het volgende:
Het is wel even de vraag hoeveel Russen er nog in Kherson aanwezig waren. De eerste signalen tot terugtrekking kwamen tot ons halverwege oktober, dus het is wel aannemelijk dat de meeste troepen al teruggetrokken waren. In ieder geval de artillerie had halverwege al posities ingenomen aan de overzijde van de Dnipro.
Tussen de vijf- en tienduizend man schat men. Als ratten in de val.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2022 01:10:03 ]
pi_206632375
Eerste vraag hoe dan?
Tweede vraag wat heb je nu eerdere nodig een dokter of de explosieve opruimingsdienst?
(staat in spoiler omdat het nogal een heftige foto is)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_206632383
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 01:09 schreef Ulx het volgende:

[..]
Tussen de vijf- en tienduizend man schat men. Als ratten in de val.
Als die zich massaal over gaan geven is dat een enorme blamage voor Putin.
pi_206632406
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 november 2022 00:52 schreef vosss het volgende:

Nukes natuurlijk. :)
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_206632414
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 01:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Als die zich massaal over gaan geven is dat een enorme blamage voor Putin.
Als ze allemaal aan stukken worden geschoten of verzuipen ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')