abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206632076
twitter
pi_206632079
Z telegram genot.

twitter
pi_206632085
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 11 november 2022 @ 00:09:05 #54
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206632087
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 23:56 schreef Confetti het volgende:

[..]
Ik denk dat de Oekraïners het fair willen spelen om de steun van het Westen te behouden. Dat is jammer dat dat moet, want al die Russische soldaten verdienen natuurlijk geen enkel mededogen of bescherming onder de Geneefse conventie meer. Wat een beesten.
Zolang die terugtrekkende Russen zich niet overgegeven hebben of niet aan hun kant van de grens bevinden lijkt me niet zo'n probleem om daar gewoon wat bommen en granaten op af te vuren. Je wil natuurlijk niet dat ze zich opnieuw ingraven, koelkasten jatten, en burgers terroriseren.
Huilen dan.
pi_206632102
De video _O-

twitter
pi_206632105
quote:
Wow. Wat een vuurwerkshow.
pi_206632108
twitter
pi_206632111
quote:
WOW
Wat een barrage.
pi_206632113
Strelkov.
We komen je HALEN.
pi_206632115
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 november 2022 00:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Zolang die terugtrekkende Russen zich niet overgegeven hebben of niet aan hun kant van de grens bevinden lijkt me niet zo'n probleem om daar gewoon wat bommen en granaten op af te vuren. Je wil natuurlijk niet dat ze zich opnieuw ingraven, koelkasten jatten, en burgers terroriseren.
True, maar het schijnt op een gegeven moment wel akelig te zijn om te blijven schieten op mensen die proberen te vluchten. De Amerikanen tijdens de eerste golf oorlog bleven de vluchtende irakis bestoken. hier zijn meerdere videos over op youtube
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206632120
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 00:13 schreef polderturk het volgende:

[..]
Wow. Wat een vuurwerkshow.
In september was het dat ook
pi_206632125
twitter
pi_206632126
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2022 00:15 schreef Slayage het volgende:

[..]
True, maar het schijnt op een gegeven moment wel akelig te zijn om te blijven schieten op mensen die proberen te vluchten. De Amerikanen tijdens de eerste golf oorlog bleven de vluchtende irakis bestoken. hier zijn meerdere videos over op youtube
Deze troepen proberen zich in veiligheid te brengen en zich te hergroeperen om daarna weer aan te vallen. Ze kunnen zich overgeven.
  vrijdag 11 november 2022 @ 00:19:04 #64
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_206632127
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2022 00:15 schreef Slayage het volgende:
True, maar het schijnt op een gegeven moment wel akelig te zijn om te blijven schieten op mensen die proberen te vluchten.
Denk dat je van dat nare niks meekrijgt, als je een batterij GRADs van ver weg laat vuren, of elk ander type artillerie.
Scorched earth
pi_206632133
Goed nieuws voor Oekraine en voor vrede en vrijheid in de wereld!

Maar heb het echt te doen met de russische soldaten, je zult maar opgetormmeld zijn, geen geld of mogelijkheden om te vluchten compleet gebrainwashed naar Oekraine toe. Met je eigen gemaakte kleren, hopend dat je familie een beter jaar heeft van jou salaris. Dood geschoten voor een dictator. Heel triest.... Hoop dat ze die hele Doema in Den haag berechten, al is het puur voor de vernedering van deze kgb-mafia kliek.
  vrijdag 11 november 2022 @ 00:21:22 #66
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_206632135
Dat klinkt slecht, voor rus.

twitter
Scorched earth
pi_206632138
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2022 00:20 schreef Korenfok het volgende:
Goed nieuws voor Oekraine en voor vrede en vrijheid in de wereld!

Maar heb het echt te doen met de russische soldaten, je zult maar opgetormmeld zijn, geen geld of mogelijkheden om te vluchten compleet gebrainwashed naar Oekraine toe. Met je eigen gemaakte kleren, hopend dat je familie een beter jaar heeft van jou salaris. Dood geschoten voor een dictator. Heel triest.... Hoop dat ze die hele Doema in Den haag berechten, al is het puur voor de vernedering van deze kgb-mafia kliek.
Precies, dan heb je keihard en eervol gevochten en dan moet je alsnog je kostbare wasmachine achterlaten omdat je daarmee niet kunt zwemmen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2022 00:23:55 ]
pi_206632153
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 00:22 schreef Ulx het volgende:

[..]
Precies, dan heb je keihard en eervol gevochten en dan moet je alsnog je kostbare wasmachine achterlaten omdat je daarmee niet kunt zwemmen.
Het is toch triest dat je in zo'n wanhoop wasmachines moet stelen voor chips, of nog erger hem hoopt mee te nemen naar huis omdat je een van de weinige bent in je dorp die er een heeft.

Ja ik heb het daar mee te doen (doet niks af van dat ik 1000% achter Oekraine sta en de steun aan het land!)
pi_206632167
Het russische Grey Zone meldt dat Oekraine Kherson al is binnengetrokken...

Vertaling:
"Strijdkrachten van Oekraïne trokken de Russische stad Cherson . binnen"

Voor de rest melden de russische bronnen beschietingen langs de hele Dnipr rivier. Bijvoorbeeld het russische Vorposte:
https://t.me/vorposte/30380
Vertaling:
"De strijdkrachten van Oekraïne beschieten de Antonovsky-brug en aangrenzende faciliteiten. Er worden explosies gemeld in de buurt van de waterkrachtcentrale van Kakhovskaya."
pi_206632172
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 00:26 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Het is toch triest dat je in zo'n wanhoop wasmachines moet stelen voor chips, of nog erger hem hoopt mee te nemen naar huis omdat je een van de weinige bent in je dorp die er een heeft.

Ja ik heb het daar mee te doen (doet niks af van dat ik 1000% achter Oekraine sta en de steun aan het land!)
Je gaat er nu wel vanuit dat alle Russen op de westoever ongetrainde dienstplichtigen zijn die twee dagen geleden daar zijn aangekomen. Ik heb daar toch echt mijn twijfels over.
pi_206632182
twitter

Komen best wel veel van dit soort berichten door nu. Dus gaat niet echt lekker met de aftocht van de Russen.
  vrijdag 11 november 2022 @ 00:34:21 #72
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_206632195
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 00:26 schreef Korenfok het volgende:

[..]

Maar je hebt het over dat volk dat in 1991 (einde Sovjet Unie) de schok van hun leven hadden. Ze kwamen er achter dat ze decennia lang voorgelogen werden vanuit het kremlin.

En nu zijn we 30 jaar verder, en hebben ze er iets van geleerd? Nope. Gewoon stug in de imperialistische borstklopperij van het kremlin blijven geloven.

Moet ik dit zielig vinden?

Mwah.
Scorched earth
pi_206632200
Ik begrijp dat de strategische terugtrekking vanwege de gebruikelijke professionele discipline strak verloopt? :)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_206632203
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 00:32 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Komen best wel veel van dit soort berichten door nu. Dus gaat niet echt lekker met de aftocht van de Russen.
Het over en sluiten voor de Russen aan die kant van de rivier. Het beste wat ze kunnen doen is zich direct overgeven.
pi_206632226
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 00:35 schreef Ulx het volgende:

[..]
Het over en sluiten voor de Russen aan die kant van de rivier. Het beste wat ze kunnen doen is zich direct overgeven.
Mag er weer een hoofdstukje bijgeschreven worden:

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')