Dhl is een ramp.quote:Op woensdag 16 november 2022 14:32 schreef tanteklara het volgende:
Wat ook nog kan gebeuren is dat DHL vind dat je adresgegevens onjuist zijn . En het pakje maar terug stuurt naar de verzender. Ooh, en dat is het dan. Wij kunnen niks meer voor u doen.
Dit is echt niet te snappen, het pakje staat zelfs in mijn account met het goede adres. En dan is adres onjuist??
Voor de rest gaat het voorspoedig met het shoppen!!!
Welkom terug!quote:
understatement van het jaarquote:Op woensdag 16 november 2022 12:30 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Sorry, mijn soort van humor
En ik heb een nogal dozige actie gedaan dit weekend waar de dames van weten![]()
quote:Op woensdag 16 november 2022 17:32 schreef Ynske het volgende:
Ik ben bezig met het maken van een quilt voor aan de muur voor kerst. Misschien leuk voor volgend jaar om zoiets bij iemand aan een pakket toe te kunnen voegen.
Of voor iemand met kinderen een shirtje wat we geborduurd hebben.
Denk dat t voor dit jaar te kort dag is, toch?
Leuk idee!quote:Op woensdag 16 november 2022 17:32 schreef Ynske het volgende:
Ik ben bezig met het maken van een quilt voor aan de muur voor kerst. Misschien leuk voor volgend jaar om zoiets bij iemand aan een pakket toe te kunnen voegen.
Of voor iemand met kinderen een shirtje wat we geborduurd hebben.
Denk dat t voor dit jaar te kort dag is, toch?
Als je het er voor over hebt: Gideon Italiaander in Zaandam heeft kerstpakketdozen voor ¤1 per stuk liggen, ik heb ze zelf ook.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:49 schreef Speedfight het volgende:
Ik ben bijna klaar met mijn 3 pakketten![]()
Laatste dingen zijn onderweg en arriveren uiterlijk begin volgende week. Alleen nog op zoek naar verzenddozen (iemand tips?)
Bananendozen bij de supermarkt.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:49 schreef Speedfight het volgende:
Laatste dingen zijn onderweg en arriveren uiterlijk begin volgende week. Alleen nog op zoek naar verzenddozen (iemand tips?)
Dat heb ik een keer gedaan, super stevige doos, maar er zitten wel overal gaten in. Heb een halve rol tape nodig gehad om die dicht te krijgen.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Bananendozen bij de supermarkt.
Ook voor verhuizingen. Stuk of 20-30 leggen ze zo apart.
Verzendtechnisch niet perse het meest ideaal, want zwaar, maar wel stevig.
Standaard inhoud is iets van 18 kilo bananen, en die zijn snel beurs.
Ja maar jij verstuurde losse kruidnotenquote:Op woensdag 16 november 2022 23:37 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gedaan, super stevige doos, maar er zitten wel overal gaten in. Heb een halve rol tape nodig gehad om die dicht te krijgen.
Bouwmarkt? 🤔quote:Op woensdag 16 november 2022 20:49 schreef Speedfight het volgende:
Jij was er al 1, dan gaat het snelquote:Op woensdag 16 november 2022 23:51 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Bouwmarkt? 🤔
Bij het magazijn hadden ze stevige dozen waar goederen in aangeleverd waren
Noem je mij nou dik?!quote:Op woensdag 16 november 2022 23:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Jij was er al 1, dan gaat het snel
Ondersteuning behoevend!quote:
ja tijd is niet het probleem; auti hier; ik haat het als mijn planning niet doorgaatquote:
quote:Op donderdag 17 november 2022 08:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja tijd is niet het probleem; auti hier; ik haat het als mijn planning niet doorgaat
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maaktquote:Op donderdag 17 november 2022 08:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja tijd is niet het probleem; auti hier; ik haat het als mijn planning niet doorgaat
Hihiquote:Op donderdag 17 november 2022 08:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt
Helaas wel ja. Dan maar cadeautjes inpakken terwijl ik op telefoon wachtquote:Op donderdag 17 november 2022 08:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt
Doos!quote:Op donderdag 17 november 2022 10:39 schreef DJMO het volgende:
Handig![]()
Doos vrijwel helemaal ingepakt, wil de kerstkaart schrijven; kerstkaart kwijt. Die lag dus op de bodem van de doos
Ach ja, het houdt je bezigquote:
quote:Op donderdag 17 november 2022 01:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ondersteuning behoevend!
Graaft kuil enzo....
Piep!
Gatver wat een ellende. Dikke knuffelquote:Op donderdag 17 november 2022 14:53 schreef DJMO het volgende:
Soms moet een mens mazzal hebben![]()
Ik stap de deur binnen, pak m'n bestelling uit en de deurbel gaat. Monteur voor de lekkage. Ik de hele dag wachten op een telefoontje om een afspraak te maken; Ja, ik was toevallig in de buurt en dacht ik waag het er gewoon op aldus de monteur
-edit- voorlopig zit ik met een emmer op de trapWaarschijnlijk is de kap van de schoorsteen lek oid. Hij gaat overleggen en dan wordt ik zsm gebeld over een oplossing
Nee, gelukkig geen schade.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gatver wat een ellende. Dikke knuffel
Heb je veel schade?
Het is alleen irritant, want er staat nu een emmer onder, maar dat kan 's nachts niet, want dan breek ik m'n nek als ik half slapend naar de plee moetquote:Op donderdag 17 november 2022 16:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Godenzijdank, gelukkig maar
Oh ja... dat is k*tquote:Op donderdag 17 november 2022 16:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is alleen irritant, want er staat nu een emmer onder, maar dat kan 's nachts niet, want dan breek ik m'n nek als ik half slapend naar de plee moet
Mijn kies: Hold my beerquote:Op woensdag 16 november 2022 06:41 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik ga vrijdag winkelen, denk ik. Dan heb ik de hele dag de tijd.
Pffffff, ik was even bang dat je prachtige vloer beschadigd was..quote:
Die vloer ligt momenteel bezaaid met kerstpakket troepquote:Op donderdag 17 november 2022 19:59 schreef qltel het volgende:
[..]
Pffffff, ik was even bang dat je prachtige vloer beschadigd was..![]()
![]()
![]()
![]()
(Voor de meelezers, die laminaatvloer heb ik helpen leggen)
Mooi dan is die beschermd!quote:Op donderdag 17 november 2022 20:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die vloer ligt momenteel bezaaid met kerstpakket troep
Oh stom zegquote:Op donderdag 17 november 2022 19:46 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Mijn kies: Hold my beer
Morgen eerst naar de tandarts
Foto van de troep?quote:Op donderdag 17 november 2022 20:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die vloer ligt momenteel bezaaid met kerstpakket troep
In je appquote:Op donderdag 17 november 2022 20:04 schreef Viv het volgende:
[..]
Oh stom zegbeterschap!
[..]
Foto van de troep?![]()
Ik heb het tot nu toe beperkt weten te houden tot één boodschappentas met de spullen die ik al gekocht heb, en twee kandidaat-dozen. Dé doos zit er nog niet bij denk ik. Altijd weer een zoektocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |