Sorry, mijn soort van humorquote:Op woensdag 16 november 2022 11:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bedenk me nu pas dat het uiteraard ook zelf al een grap kan zijn. Goedemorgen brein
Nee geen sorry, ik heb heel erg veel binnenpretjes gehad door jou!quote:Op woensdag 16 november 2022 12:30 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Sorry, mijn soort van humor
En ik heb een nogal dozige actie gedaan dit weekend waar de dames van weten![]()
Dhl is een ramp.quote:Op woensdag 16 november 2022 14:32 schreef tanteklara het volgende:
Wat ook nog kan gebeuren is dat DHL vind dat je adresgegevens onjuist zijn . En het pakje maar terug stuurt naar de verzender. Ooh, en dat is het dan. Wij kunnen niks meer voor u doen.
Dit is echt niet te snappen, het pakje staat zelfs in mijn account met het goede adres. En dan is adres onjuist??
Voor de rest gaat het voorspoedig met het shoppen!!!
Welkom terug!quote:
understatement van het jaarquote:Op woensdag 16 november 2022 12:30 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Sorry, mijn soort van humor
En ik heb een nogal dozige actie gedaan dit weekend waar de dames van weten![]()
quote:Op woensdag 16 november 2022 17:32 schreef Ynske het volgende:
Ik ben bezig met het maken van een quilt voor aan de muur voor kerst. Misschien leuk voor volgend jaar om zoiets bij iemand aan een pakket toe te kunnen voegen.
Of voor iemand met kinderen een shirtje wat we geborduurd hebben.
Denk dat t voor dit jaar te kort dag is, toch?
Leuk idee!quote:Op woensdag 16 november 2022 17:32 schreef Ynske het volgende:
Ik ben bezig met het maken van een quilt voor aan de muur voor kerst. Misschien leuk voor volgend jaar om zoiets bij iemand aan een pakket toe te kunnen voegen.
Of voor iemand met kinderen een shirtje wat we geborduurd hebben.
Denk dat t voor dit jaar te kort dag is, toch?
Als je het er voor over hebt: Gideon Italiaander in Zaandam heeft kerstpakketdozen voor ¤1 per stuk liggen, ik heb ze zelf ook.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:49 schreef Speedfight het volgende:
Ik ben bijna klaar met mijn 3 pakketten![]()
Laatste dingen zijn onderweg en arriveren uiterlijk begin volgende week. Alleen nog op zoek naar verzenddozen (iemand tips?)
Bananendozen bij de supermarkt.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:49 schreef Speedfight het volgende:
Laatste dingen zijn onderweg en arriveren uiterlijk begin volgende week. Alleen nog op zoek naar verzenddozen (iemand tips?)
Dat heb ik een keer gedaan, super stevige doos, maar er zitten wel overal gaten in. Heb een halve rol tape nodig gehad om die dicht te krijgen.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Bananendozen bij de supermarkt.
Ook voor verhuizingen. Stuk of 20-30 leggen ze zo apart.
Verzendtechnisch niet perse het meest ideaal, want zwaar, maar wel stevig.
Standaard inhoud is iets van 18 kilo bananen, en die zijn snel beurs.
Ja maar jij verstuurde losse kruidnotenquote:Op woensdag 16 november 2022 23:37 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gedaan, super stevige doos, maar er zitten wel overal gaten in. Heb een halve rol tape nodig gehad om die dicht te krijgen.
Bouwmarkt? 🤔quote:Op woensdag 16 november 2022 20:49 schreef Speedfight het volgende:
Jij was er al 1, dan gaat het snelquote:Op woensdag 16 november 2022 23:51 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Bouwmarkt? 🤔
Bij het magazijn hadden ze stevige dozen waar goederen in aangeleverd waren
Noem je mij nou dik?!quote:Op woensdag 16 november 2022 23:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Jij was er al 1, dan gaat het snel
Ondersteuning behoevend!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |