Dit deel ik omdat het grappig is en niet om andere redenen, ik was hier gisteren zo van mijn a propos af dat ik heel hard moest lachen
Ik deel nogal veel details uit mijn leven met vrienden. Gisteren zat ik heel erg slecht in mijn vel. Mijn beste vriendin vraagt dan altijd dingen over zaken die me goed doen voelen. Zoals "welke horrorfilm ga je met kerst kijken". Of "Welk pepernotenrecept gebruik je op vijf december" etc.
Nu is haar nieuwste vraag "Wanneer komt het kerstpakket" en of ik al weet hoe, wie en wat. Die wieën zijn bekend, de hoe het komt ook en over beide(n) ben ik erg enthousiast. En of ik er wat over mag zeggen weet ik niet, maar bij deze, ik waardeer jullie enorm en kan mijn dankbaarheid niet beschrijven.
De voorpret is enorm! En ik waardeer Fok! enorm!
En naja hier moest ik heel hard om lachen (een letterlijke LOL) en nu ik weer aan denk moet ik grinniken, want deze zag ik niet aankomen. Verwachtte een gesprek over Harry Potter, een knutselwerkje of iets anders leuks, niet dit

zij is geen forummens (en ja ik zeg raar, want dit is zeker iets heel heel heel erg leuks, maar jullie begrijpen me wel)
EDIT: De dames van de Roadtrip komen bij me lunchen! Dat vind ik zo spannend en gezellig
[ Bericht 7% gewijzigd door ChildoftheStars op 15-11-2022 16:27:19 ]