Oh stom zegquote:Op donderdag 17 november 2022 19:46 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Mijn kies: Hold my beer
Morgen eerst naar de tandarts
Foto van de troep?quote:Op donderdag 17 november 2022 20:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die vloer ligt momenteel bezaaid met kerstpakket troep
In je appquote:Op donderdag 17 november 2022 20:04 schreef Viv het volgende:
[..]
Oh stom zegbeterschap!
[..]
Foto van de troep?![]()
Ik heb het tot nu toe beperkt weten te houden tot één boodschappentas met de spullen die ik al gekocht heb, en twee kandidaat-dozen. Dé doos zit er nog niet bij denk ik. Altijd weer een zoektocht.
Die tekst hebben we in de woonkamer aan de muur hangen!quote:Op donderdag 17 november 2022 08:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt
En in mijn handtekeningquote:Op donderdag 17 november 2022 23:38 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Die tekst hebben we in de woonkamer aan de muur hangen!
En in de mijnequote:
Ik had een mail gestuurd met wat vragen voor de ontvanger, of is het handiger als ik dm? Net pas hoor maar ik begon ineens te twijfelenquote:
Haha nice! Alleen jij de nederlandse versie (van Acda en de Munnik?) en ik de originele van John Lennon. Al ken ik de tekst via Acda en de Munnik. Ben te jong voor de beatles. Mijn vader wees me erop dat het origineel van John was en dat hele nummer laat me slapen over John gaatquote:
83 Jaar = 43654680 Minutenquote:Levensverwachting voor mannen 79,7 en voor vrouwen 83,0
In 2021 was de levensverwachting (Het gemiddeld aantal nog te verwachten levensjaren op een bepaalde leeftijd. ) bij geboorte 79,7 jaar voor mannen en 83,0 jaar voor vrouwen. De resterende levensverwachting op 65-jarige leeftijd was 18,6 jaar voor mannen en 21,2 voor vrouwen. Een 65-jarige man wordt naar verwachting dus 83,6 jaar en een 65-jarige vrouw 86,2 jaar.
Ik ben over 2,5 week jarig. Krijg ik ook zo’n kunstwerkje?quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:30 schreef KapiteinIglo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Inpak sneakpeaks
Die vlinderdashalfuur van mn leven zit in het maken van een vlinderdas…
quote:Op donderdag 17 november 2022 19:46 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Mijn kies: Hold my beer
Morgen eerst naar de tandarts
Zo balen, moest een kies laten trekken (had nog een melkkies en er zat een ontsteking onder, dus nu is de melkkies eruit) en ben er al de hele dag naar van. Dus er kwam niets van mijn plan terecht. Volgende week vrijdag in de herkansing (of woensdagochtend).quote:
Dikke knuffel voor jouquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:23 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Zo balen, moest een kies laten trekken (had nog een melkkies en er zat een ontsteking onder, dus nu is de melkkies eruit) en ben er al de hele dag naar van. Dus er kwam niets van mijn plan terecht. Volgende week vrijdag in de herkansing (of woensdagochtend).
quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dikke knuffel voor jouDaar kan je zo naar van worden, sterkte
dank jullie welquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:40 schreef superkimmi het volgende:
Beterschap van ons @:mevrouwcactus!
Als ik het goed onthouden heb, waren wij op dezelfde dag (en jaartal?) geborenquote:Op vrijdag 18 november 2022 18:31 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik ben over 2,5 week jarig. Krijg ik ook zo’n kunstwerkje?
Ooh dat zou goed kunnen idd!quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:59 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Als ik het goed onthouden heb, waren wij op dezelfde dag (en jaartal?) geboren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |