ja tijd is niet het probleem; auti hier; ik haat het als mijn planning niet doorgaatquote:
quote:Op donderdag 17 november 2022 08:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja tijd is niet het probleem; auti hier; ik haat het als mijn planning niet doorgaat
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maaktquote:Op donderdag 17 november 2022 08:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja tijd is niet het probleem; auti hier; ik haat het als mijn planning niet doorgaat
Hihiquote:Op donderdag 17 november 2022 08:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt
Helaas wel ja. Dan maar cadeautjes inpakken terwijl ik op telefoon wachtquote:Op donderdag 17 november 2022 08:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt
Doos!quote:Op donderdag 17 november 2022 10:39 schreef DJMO het volgende:
Handig![]()
Doos vrijwel helemaal ingepakt, wil de kerstkaart schrijven; kerstkaart kwijt. Die lag dus op de bodem van de doos
Ach ja, het houdt je bezigquote:
quote:Op donderdag 17 november 2022 01:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ondersteuning behoevend!
Graaft kuil enzo....
Piep!
Gatver wat een ellende. Dikke knuffelquote:Op donderdag 17 november 2022 14:53 schreef DJMO het volgende:
Soms moet een mens mazzal hebben![]()
Ik stap de deur binnen, pak m'n bestelling uit en de deurbel gaat. Monteur voor de lekkage. Ik de hele dag wachten op een telefoontje om een afspraak te maken; Ja, ik was toevallig in de buurt en dacht ik waag het er gewoon op aldus de monteur
-edit- voorlopig zit ik met een emmer op de trapWaarschijnlijk is de kap van de schoorsteen lek oid. Hij gaat overleggen en dan wordt ik zsm gebeld over een oplossing
Nee, gelukkig geen schade.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gatver wat een ellende. Dikke knuffel
Heb je veel schade?
Het is alleen irritant, want er staat nu een emmer onder, maar dat kan 's nachts niet, want dan breek ik m'n nek als ik half slapend naar de plee moetquote:Op donderdag 17 november 2022 16:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Godenzijdank, gelukkig maar
Oh ja... dat is k*tquote:Op donderdag 17 november 2022 16:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is alleen irritant, want er staat nu een emmer onder, maar dat kan 's nachts niet, want dan breek ik m'n nek als ik half slapend naar de plee moet
Mijn kies: Hold my beerquote:Op woensdag 16 november 2022 06:41 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik ga vrijdag winkelen, denk ik. Dan heb ik de hele dag de tijd.
Pffffff, ik was even bang dat je prachtige vloer beschadigd was..quote:
Die vloer ligt momenteel bezaaid met kerstpakket troepquote:Op donderdag 17 november 2022 19:59 schreef qltel het volgende:
[..]
Pffffff, ik was even bang dat je prachtige vloer beschadigd was..![]()
![]()
![]()
![]()
(Voor de meelezers, die laminaatvloer heb ik helpen leggen)
Mooi dan is die beschermd!quote:Op donderdag 17 november 2022 20:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die vloer ligt momenteel bezaaid met kerstpakket troep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |