Dan moeten ze tochquote:Op donderdag 10 november 2022 13:55 schreef chufi het volgende:
Maar als je heel snel bent maar je hebt geen zin meer .... Hoe dan verder?
Man man man man man man manquote:Op donderdag 10 november 2022 13:53 schreef lojanda het volgende:
Wat heeft het met hygiëne te maken als ze die handschoentjes aanhouden als ze niet aan het sorteren zijn? Sasha loopt gewoon rond met die handschoenen.
I'm coming homequote:
Ik snap matin in dit gevalquote:Op donderdag 10 november 2022 13:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Mattin krijgt er hoofdpijn van
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee chufquote:Op donderdag 10 november 2022 13:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ze nu dr 24 uur al aangevraagd?
Als je te langzaam bent, mag je niet meer TT;en, FreshFruit is geselecteerd bij de snellequote:Op donderdag 10 november 2022 13:58 schreef HappyCharly het volgende:
Ey @:FreshFruit, ik had toch lapo
In tijd van snelheid in de COS vervalt die regel.quote:Op donderdag 10 november 2022 13:58 schreef HappyCharly het volgende:
Ey @:FreshFruit, ik had toch lapo
Haar hele middelbare schooltijdquote:Op donderdag 10 november 2022 13:59 schreef Verida het volgende:
"Zoe: Ik snap dat ik er uit zie als een clown, maar ik ben geen mongool"
Dit vind ik een beetje sneu.
Het lijkt erop dat ze vaak is uitgescholden en gepest.
Ja vind ik ook. Het gaat er toch om dat ze het halen? Volgende opdracht zijn er weer anderen die er beter in zijn.quote:Op donderdag 10 november 2022 13:57 schreef greysbones het volgende:
Ik zie het probleem niet..
als ze zo de opdracht halen
Ik denk dat Zoe een beetje een minderwaardigheidscomplex heeft en dat dit haar daarom extra raakt en dat ze zich buitengesloten voelt.quote:Op donderdag 10 november 2022 13:59 schreef Verida het volgende:
"Zoe: Ik snap dat ik er uit zie als een clown, maar ik ben geen mongool"
Dit vind ik een beetje sneu.
Het lijkt erop dat ze vaak is uitgescholden en gepest.
Neequote:Op donderdag 10 november 2022 13:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In tijd van snelheid in de COS vervalt die regel.
Zo dringend was het nu niet FFquote:Op donderdag 10 november 2022 13:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 november 2022 13:59 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Als je te langzaam bent, mag je niet meer TT;en, FreshFruit is geselecteerd bij de snelle
dat vind ik dus best wel sneu.quote:Op donderdag 10 november 2022 13:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Haar hele middelbare schooltijd
quote:Op donderdag 10 november 2022 13:59 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Als je te langzaam bent, mag je niet meer TT;en, FreshFruit is geselecteerd bij de snelle
4 jaar blijven zitten is ook niet zomaar iets.quote:Op donderdag 10 november 2022 13:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Haar hele middelbare schooltijd
Neequote:Op donderdag 10 november 2022 13:59 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Wat een onzinquote:Op donderdag 10 november 2022 14:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
4 jaar blijven zitten is ook niet zomaar iets.
Zojuist zei Isaac dat ze samen met Alicia naar de manager gingquote:
Sorry .quote:
Aah niet kamer 5quote:Op donderdag 10 november 2022 14:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zojuist zei Isaac dat ze samen met Alicia naar de manager ging
Hij zou wat tactischer kunnen zijnquote:Op donderdag 10 november 2022 14:02 schreef R0T29 het volgende:
Jeff: "Een verdienopdracht is gewoon werk. Dus doen wat er gezegd wordt en stoppen met zeiken"
quote:Op donderdag 10 november 2022 14:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je schiet er niets mee op, de mod lacht vrolijk mee.
O heerlijk.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:02 schreef R0T29 het volgende:
Jeff: "Een verdienopdracht is gewoon werk. Dus doen wat er gezegd wordt en stoppen met zeiken"
Ben het vaak niet eens met hem maar nu heeft hij wel gelijk.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:02 schreef R0T29 het volgende:
Nope!quote:Op donderdag 10 november 2022 13:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
als er een plan is, waarom dan zeiken? Terechte opmerking van sjeffie.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:02 schreef R0T29 het volgende:
quote:Op donderdag 10 november 2022 14:05 schreef Kakadylo het volgende:
Je mag alles tegen me zeggen maar heb toch altijd gelijk
Je weet gewoon hoe het werkt FFquote:Op donderdag 10 november 2022 14:03 schreef FreshFruit het volgende:
Ho maar weer,Altijd dat gezeik over een TT.
Het gaat niet over de TT, het gaat over de kaap. Gun me volgende keer even tijd om te openen. Je hebt sorry gezegd. En door.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:03 schreef FreshFruit het volgende:
Ho maar weer,Altijd dat gezeik over een TT.
Was vroeger wel zo,elke regel wordt aangepast zonder mij.quote:
foute opmerkingquote:Op donderdag 10 november 2022 14:05 schreef R0T29 het volgende:
Is het massaal tijd van de maand bij de dames daar....wat een zeikmutsen zeg....
Ik ben een vrouwquote:Op donderdag 10 november 2022 14:05 schreef R0T29 het volgende:
Is het massaal tijd van de maand bij de dames daar....wat een zeikmutsen zeg....
Dit is COS no. 560, de regel staat al vanaf het begin in de OPquote:Op donderdag 10 november 2022 14:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was vroeger wel zo,elke regel wordt aangepast zonder mij.
Neehoor, it's ok. But thank you.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat maar weten als je een andere tt wil
Regel dat dan.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is COS no. 560, de regel staat al vanaf het begin in de OP
Het is een groepsopdrachtquote:Op donderdag 10 november 2022 14:09 schreef Charmian het volgende:
maar was de opdracht 'iedereen moet sorteren'?
Volgens mij nietquote:Op donderdag 10 november 2022 14:09 schreef Charmian het volgende:
quote:Op donderdag 10 november 2022 14:05 schreef FreshFruit het volgende:
Zoe heeft meer uitzettingsvermogen.
Je kan in 5 minuten niet dat iemand snel is of niet zegt Maddy. Nou ik denk dat bij voorbaat iedereen al kan zien dat zij in alles wat ze doet erg traag is.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:07 schreef Deisyy het volgende:
Maddy gaat echt niet mer sorteren, pleurt op
Net als met salto's maken, als iedereen maar een keer aan de beurt komt, dat is de opdracht.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:09 schreef Charmian het volgende:
Iedereen moest gesorteerd hebben, niet hoeveel of hoelang.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij niet
Ze moeten gesorteerd worden
Door wie is niet gezegd
hij is er direct mee begonnenquote:Op donderdag 10 november 2022 14:11 schreef Seattle het volgende:
Misschien wil jongerenwerker GJ Zoe wel onder zijn vleugels nemen als Alicia straks weg is
Iedereen moet mee hebben geholpen. Een mm of honderd maakt niet uit.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij niet
Door wie is niet gezegd
Hij is al bezig inderdaadquote:Op donderdag 10 november 2022 14:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hij is er direct mee begonnen
En daar is aan voldaan toch ?quote:Op donderdag 10 november 2022 14:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Iedereen moest gesorteerd hebben, niet hoeveel of hoelang.
dan snap ik het gezeik al helemaal niet om een beetje m&m's sorteren.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij niet
Door wie is niet gezegd
Nou het maakt nog te weinig indruk. Ze gaat maar door.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:10 schreef Ireth het volgende:
Papa GJ zegt dat het nu klaar is Zoë!
Die heeft idd nog niet veel binnengehaald en aan alle opdrachten maar minimaal aan meegedaan. Nu is hij de meeste tijd dat hij daar is ziek dus dat hij minder kan snap ik dan ook wel weer.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:08 schreef pingu66 het volgende:
Maar uh die Berend is nou ook niet zo'n geld binnenhaler tijdens de opdrachten. Bovendien voert hij verder geen flikker uit ( voordat hij ziek was)
ow toch? maar ik begrijp dat er een plan is voor de volgorde. Dan snap ik het nog steeds de ophef van sommigen niet.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net als met salto's maken, als iedereen maar een keer aan de beurt komt, dat is de opdracht.
Ze is wel heel snel in in de verdediging schietenquote:Op donderdag 10 november 2022 14:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
[..]
Je kan in 5 minuten niet dat iemand snel is of niet. Nou ik denk dat bij voorbaat iedereen al kan zien dat zij in alles wat ze doet erg traag is.
Ja maarquote:Op donderdag 10 november 2022 14:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow toch? maar ik begrijp dat er een plan is voor de volgorde. Dan snap ik het nog steeds de ophef van sommigen niet.
quote:Op donderdag 10 november 2022 14:11 schreef Deisyy het volgende:
@:engine, opdracht is rond half 12 begonnen
Deze moet wel weer op kantoor en Nadir nietquote:
Bij de salto's hebben degene die er het best in waren het meest op de trampoline gestaan, sorteren is natuurlijk wel wat simpeler, maar de één is sneller dan de ander en dan is het ook logisch dat de snelsten gekozen wordt om de opdracht uit te voeren.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
En daar is aan voldaan toch ?
Ik zie het net als de salto opdracht
Daar hebben toch ook een kleine groep de meeste gemaakt
Waar waren toen de schreeuwerds
echt he, sneue droeftoeters. Geweldige prestatie voor op je cv ook 'ik heb m&m's gesorteerd'.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja maar
Anderen pakken dan de shine![]()
Dat is geregeld op het poltiebureauquote:Op donderdag 10 november 2022 14:16 schreef engine het volgende:
[..]
Deze moet wel weer op kantoor en Nadir niet
Zou voor zoe goed zijn haar eigen kwaliteiten te leren kennen. Dan weet je waar je sterk staatquote:Op donderdag 10 november 2022 14:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij de salto's hebben degene die er het best in waren het meest op de trampoline gestaan, sorteren is natuurlijk wel wat simpeler, maar de één is sneller dan de ander en dan is het ook logisch dat de snelsten gekozen wordt om de opdracht uit te voeren.
Het lijkt wel of Zoe een minderwaardigheidscomplex heeft, en vanuit dat oogpunt snap ik haar reactie wel.
En niet alleen Zoequote:Op donderdag 10 november 2022 14:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij de salto's hebben degene die er het best in waren het meest op de trampoline gestaan, sorteren is natuurlijk wel wat simpeler, maar de één is sneller dan de ander en dan is het ook logisch dat de snelsten gekozen wordt om de opdracht uit te voeren.
Het lijkt wel of Zoe een minderwaardigheidscomplex heeft, en vanuit dat oogpunt snap ik haar reactie wel.
Als er zicht op is dat ze het gaan halen, kan ik me wel voorstellen dat Zoe ook nog even wil.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een PPA voor Zoequote:Op donderdag 10 november 2022 14:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou voor zoe goed zijn haar eigen kwaliteiten te leren kennen. Dan weet je waar je sterk staat
Dat mag jij vindenquote:Op donderdag 10 november 2022 14:17 schreef mario390 het volgende:
vind ik hier zielig dat zo vele tegen dat
liefe meisje doen, zij is helemal niet irritant
als de anderen
Ze was wel irritant, en ze kijkt geniepigquote:Op donderdag 10 november 2022 14:17 schreef mario390 het volgende:
als de anderen
Preciesquote:Op donderdag 10 november 2022 14:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een PPA voor Zoe![]()
Volgens mij ging het haar afgelopen week prima af tijdens de schoonmaak en de taken verdelen.
Al doen ze het op de plee, als ze maar gaat!!quote:Op donderdag 10 november 2022 14:16 schreef engine het volgende:
[..]
ah en wat doet zij? zij schreeuwt niet zij gedragt zich nitquote:Op donderdag 10 november 2022 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden
Maar ik mag ook vinden dat ze wel irritant is
Na elke dag op kamer 5 te zijn geweest moet het nu natuurlijk wel officieel lijkenquote:Op donderdag 10 november 2022 14:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Al doen ze het op de plee, als ze maar gaat!!
ze is niet liefquote:Op donderdag 10 november 2022 14:17 schreef mario390 het volgende:
als de anderen
Zo werkt dat als je nogal onzeker bentquote:Op donderdag 10 november 2022 14:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies
Ipv dat ze dat nu in het achterhoofd houdt focussed ze op het negatieve
Ze heeft een gele kaartquote:Op donderdag 10 november 2022 14:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
ah en wat doet zij? zij schreeuwt niet zij gedragt zich nit
schlecht, zij kotst niet
dat is zoe hoorquote:Op donderdag 10 november 2022 14:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft een gele kaart
Voor Martin bij de keel pakken![]()
Snap ikquote:Op donderdag 10 november 2022 14:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo werkt dat als je nogal onzeker bent
Mario heeft het over Alicia volgens mijquote:Op donderdag 10 november 2022 14:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft een gele kaart
Alicia toch niet?quote:Op donderdag 10 november 2022 14:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft een gele kaart
GJ klinkt altijd alsof hij wijze dingen zegt. Ken je hem beter, dan weet je dat het loze woorden zijnquote:Op donderdag 10 november 2022 14:15 schreef pingu66 het volgende:
Misschien moet GJ zelf dingen loslaten....het prinsesje bijvoorbeeld.
Tis zo'n lief kindquote:Op donderdag 10 november 2022 14:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft een gele kaart
Ze hoopt in de loods veel te lerenquote:Op donderdag 10 november 2022 14:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Snap ik
Heb je hele mooie therapieën voor
alicia is niet en keer dom opgevallenquote:Op donderdag 10 november 2022 14:20 schreef Verida het volgende:
[..]
ze is niet lief
het is een hooghartig mormel
Dat is iets wat je al jaren ziet in een rlsquote:Op donderdag 10 november 2022 14:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hoopt in de loods veel te leren
Meerdere kerenquote:Op donderdag 10 november 2022 14:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
alicia is niet en keer dom opgevallen
Is misschien wel zo gegaan maar niet op stream geweest.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat ze tot nu toe al heel veel geleerd heeft.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hoopt in de loods veel te leren
Persoonlijke doelen halen gelul.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is iets wat je al jaren ziet in een rls
Is ie dan een sugardaddy?quote:Op donderdag 10 november 2022 14:22 schreef Seattle het volgende:
Ach GJ jongen: over een jaar lach je er om
Sorry hoor, ze heeft in mijn ogen een grote hang/lig ontwikkeling doorgemaakt...quote:Op donderdag 10 november 2022 14:18 schreef Seattle het volgende:
Vind wel dat Zoe de grootste positieve ontwikkeling heeft doorgemaakt en vind haar ook een doorzetter
En vaak heel erg chagrijnigquote:Op donderdag 10 november 2022 14:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze was wel irritant, en ze kijkt geniepig
Morgenquote:Op donderdag 10 november 2022 14:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
gaat toch over 2 dagen over alicia
jaquote:Op donderdag 10 november 2022 14:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
gaat toch over 2 dagen over alicia
Nee omdat ze zich als een prinses gedraagtquote:Op donderdag 10 november 2022 14:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
nur om dat zij scharf kijkt? pfff
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat ze tot nu toe al heel veel geleerd heeft.
Er is hier maar 1 prinses.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee omdat ze zich als een prinses gedraagt
misschien had ze ook in string lopen moeten ,schreeuwenquote:Op donderdag 10 november 2022 14:24 schreef Verida het volgende:
[..]
ja
en die is dus niet lief, maar hooghartig, arrogant en speelt het onschuldige jonge meisje.
Maar ondertussen een doortrapt kreng, is mijn mening
Nee, ben ik even niet met je eens. Ze is zelfs aan het sporten nu.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Sorry hoor, ze heeft in mijn ogen een grote hang/lig ontwikkeling doorgemaakt...
Ja echt zo belachelijkquote:Op donderdag 10 november 2022 14:23 schreef 5thencounter het volgende:
Het wordt almaar triester..![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad, Esther is niet in haar voordeel veranderd de laatste weken, ze wordt steeds meer een zure zeur.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:24 schreef Ireth het volgende:
Die Esther begin ik trouwens ook zat te worden. Overwegend zo'n pruilbek, in tegenstelling tot Janet die ik eigenlijk altijd vrolijk vind
Die mag ook snel wegquote:Op donderdag 10 november 2022 14:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, Esther is niet in haar voordeel veranderd de laatste weken, ze wordt steeds meer een zure zeur.
En Wendy maar draaienquote:
Ja of dat door de snelheid toch één verkeerd kleurtje tussen zit…quote:Op donderdag 10 november 2022 14:24 schreef pingu66 het volgende:
Haha het zal een grote grap zijn als ze het niet halen met de allersnelsten
Al haar plannen zijn gejat.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, Esther is niet in haar voordeel veranderd de laatste weken, ze wordt steeds meer een zure zeur.
Vanmorgen had ze een hele verhandeling waarom ze niet heeft geholpen met schoonmakenquote:Op donderdag 10 november 2022 14:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 november 2022 14:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
misschien had ze ook in string lopen moeten ,schreeuwen
de loods onderkotsen
Zo zielig allemaal voor haar..quote:
Ooooow, nee Alicia is alleen maar negatiefquote:Op donderdag 10 november 2022 14:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Sorry hoor, ze heeft in mijn ogen een grote hang/lig ontwikkeling doorgemaakt...
Sorry, foutje ik dacht dat dit over Alicia ging...😘☺️
Van de djedi mailyquote:Op donderdag 10 november 2022 14:28 schreef FreshFruit het volgende:
Djedi is flink op dreef.
Wie is zij dan?
Kleine kans want het was iets voor vijf. Nadir zat in de slaapkamer en Jeff ging alleen naar kantoor.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Is misschien wel zo gegaan maar niet op stream geweest.
Helaas gecanceldquote:
Per ongeluk dan hè?!quote:Op donderdag 10 november 2022 14:27 schreef pingu66 het volgende:
Gelukkig is Nadir weg die zou zomaar ff vergeten dat hij de M&M's niet mag opeten.
Wel zonde want rappe grijpgrage handjes hadhie wel 🤣
Juist daarom moet ze bewegen, lui gedrocht.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vanmorgen had ze een hele verhandeling waarom ze niet heeft geholpen met schoonmaken
Vanwege haar rug
Ik vind daar wel wat van
Esther moet weggestemd worden door een anderquote:Op donderdag 10 november 2022 14:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeffrey kan het niet maken om op Esther te stemmen
Die is naar mijn idee ook niet op kantoor geweestquote:Op donderdag 10 november 2022 14:28 schreef engine het volgende:
[..]
Kleine kans want het was iets voor vijf. Nadir zat in de slaapkamer en Jeff ging alleen naar kantoor.
Als je mag kiezen uit iedereen dan ga je niet voor Estherquote:Op donderdag 10 november 2022 14:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Esther moet weggestemd worden door een ander
Ik denk vanavond in de uitzending dat hij 24 uur aanvraagt. Benieuwd hoe we dat dan krijgen te zien. Zou wel raar zijn dat het bij hem dan anders ging.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:28 schreef engine het volgende:
[..]
Kleine kans want het was iets voor vijf. Nadir zat in de slaapkamer en Jeff ging alleen naar kantoor.
sneaky bitch, naar mensquote:
Ik hoop dat ze niks krijgt of al thuis isquote:Op donderdag 10 november 2022 14:31 schreef Deisyy het volgende:
Djedi: Als ik jarig ben krijgt niemand taart, dat vind ik zo standaard.
Maar wel dat achterlijke joggen.Ik krijg dan zin om te meppen.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vanmorgen had ze een hele verhandeling waarom ze niet heeft geholpen met schoonmaken
Vanwege haar rug
Ik vind daar wel wat van
Ik heb me hierboven al verontschuldigd, ik dacht dat het over Alicia ging... 😉quote:Op donderdag 10 november 2022 14:25 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nee, ben ik even niet met je eens. Ze is zelfs aan het sporten nu.
Zij vind zichzelf wel mooi. Van de week toen ze dat gesprek met Ruben had over loslaten zei nog tegen hem “was ik maar niet zo knap en was ik maar dom”. Ze wilde daarmee zeggen dat ze vaker met mannen dit probleem heeftquote:Op donderdag 10 november 2022 14:29 schreef Ireth het volgende:
Ruben zit te vissen naar complimentjes tegen djedi: ik vind mezelf geen knappe gozer...
Djedi: dat mag ook...
Ja, maar wel moet iedereen een keer geweest zijn..quote:Op donderdag 10 november 2022 14:33 schreef Charmian het volgende:
mogen er maar 2 tegelijk sorteren?
Ik ga mora steeds leuker vindenquote:Op donderdag 10 november 2022 14:34 schreef FreshFruit het volgende:
Moraima doet echt dan iets.Esther loopt alleen maar in de weg.
Komt door mijn positieve posts over haar.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga mora steeds leuker vinden
Ja I know. Had ook al weer gereageerdquote:Op donderdag 10 november 2022 14:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb me hierboven al verontschuldigd, ik dacht dat het over Alicia ging... 😉
Ga bij de volgende poll op haar stemmenquote:Op donderdag 10 november 2022 14:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga mora steeds leuker vinden
Ik ben sowieso voor vrede.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:35 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja I know. Had ook al weer gereageerd
Esther is sinds dat managers drama gedoe alleen nog dwars aan het doen , een volwassen vrouw van 57 die zich gedraagt als een kind van 5quote:Op donderdag 10 november 2022 14:34 schreef FreshFruit het volgende:
Moraima doet echt dan iets.Esther loopt alleen maar in de weg.
Nopequote:Op donderdag 10 november 2022 14:36 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ga bij de volgende poll op haar stemmen
quote:
Ik ben voor niet lullen maar poetsenquote:
Alles tellen en netjes verdelen.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:38 schreef lojanda het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe straks die M&M’s worden verdeeld en of dit de manager bepaald. Waarschijnlijk gaat het weer met heel veel commentaar van sommigen
Rotterdammersquote:Op donderdag 10 november 2022 14:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben voor niet lullen maar poetsen
Niet alles hoeft tot in den treure besproken te worden
Ik eet die bende niet.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:38 schreef lojanda het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe straks die M&M’s worden verdeeld en of dit de manager bepaald. Waarschijnlijk gaat het weer met heel veel commentaar van sommigen
Eerst discussies over wie hoeveel van welke kleur wil hebbenquote:Op donderdag 10 november 2022 14:38 schreef lojanda het volgende:
Ik heb het van af de eerste streamdag al een heks gevonden, zij kan vaak sneren naar anderen en altijd overal commentaar op hebben. Behalve dan op JW en van Erik kan ze ook wel wat hebben.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Esther is sinds dat managers drama gedoe alleen nog dwars aan het doen , een volwassen vrouw van 57 die zich gedraagt als een kind van 5
neequote:Op donderdag 10 november 2022 14:40 schreef mario390 het volgende:
nu werd de moelijkkeitsgrad erhoogt
1 MOET MET GESLOTEN OOGEN SORTIEREN
Ik vond haar een tijdje geleden zielig ,maar dat is ook wegquote:Op donderdag 10 november 2022 14:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb het van af de eerste streamdag al een heks gevonden, zij kan vaak sneren naar anderen en altijd overal commentaar op hebben. Behalve dan op JW en van Erik kan ze ook wel wat hebben.
Mexx wil wel shinenquote:Op donderdag 10 november 2022 14:41 schreef Ireth het volgende:
Mexx tegen jappie: horen jullie bij de toppers?? Ik niet![]()
SL.quote:
Ik vind bij haar altijd dat ze niemand iets gunt en er altijd iets van jaloezie bij zit. Geen aardig persoon in mijn ogen.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vond haar een tijdje geleden zielig ,maar dat is ook weg
Jaquote:Op donderdag 10 november 2022 14:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Het was heel dom om het woord 'toppers' te gaan gebruiken .. Maar dat is Mattin geweest...
Als in de TT.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Als hij had gezegd de een is iets sneller dan de ander
Klinkt minder negatief
Ja er zit nog best veel in het badje en vraag me ook af of ze dit gaan halen.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:43 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaan ze niet redden......
Fingers crossedquote:Op donderdag 10 november 2022 14:43 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat vroeg ik me ook al af, wat zou ze anders met de groep willen delen...quote:Op donderdag 10 november 2022 14:45 schreef Deisyy het volgende:
Maddy vraagt aan Jeff of ze na de opdracht een momentje mag, iedereen mag een momentje, zegt Jeff. Dit gaat over iets heel anders zegt Maddy.
Gaat ze ook haar 24 uur aanvragen?
Nope!quote:Op donderdag 10 november 2022 14:43 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Shine... Shine... Shine...quote:Op donderdag 10 november 2022 14:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Het was heel dom om het woord 'toppers' te gaan gebruiken .. Maar dat is Mattin geweest...
De SL redt hun wel.quote:
quote:
Dat duurt niet lang meerquote:
Dat bedoelde ik ook. Hoop dat ze het niet halen.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee? Het wordt wel weer eens tijd voor een fail.
Het is geen sociale werkplaats maar een challenge.quote:
Heb je al geen muziek krijg je telkens dat herhaalreceptquote:Op donderdag 10 november 2022 14:47 schreef pingu66 het volgende:
Jeff kan maar een melodietje op de gitaar jengelen.
Lekker afspreken met Nadir dan.quote:
Lekker belangrijkquote:Op donderdag 10 november 2022 14:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is geen sociale werkplaats maar een challenge.
Maddy is nog nooit zo dichtbij een miljoen geweestquote:
quote:Op donderdag 10 november 2022 14:52 schreef Hoempah het volgende:
Er zijn wel genoeg bakjes weggegooid nu dus de streamlock mag eraf hoor
M&M's wegsluizen a la La Casa de Papelquote:Op donderdag 10 november 2022 14:52 schreef Hoempah het volgende:
Er zijn wel genoeg bakjes weggegooid nu dus de streamlock mag eraf hoor
Ze zat dicherbij eenquote:Op donderdag 10 november 2022 14:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maddy is nog nooit zo dichtbij een miljoen geweest
Ja toen ze een keer in het publiek zat bij Miljoenenjacht
Dat bevestigd dus mijn stelling.Ze kunnen ook gewoon blijven praten.quote:
Oefenen op elkaar met de AEDquote:Op donderdag 10 november 2022 14:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac en Sasha gaan een BHV cursus organiseren zo lijkt het ... ze krijgen een pop en een AED vertelt Isaac.
Bella ciao.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:54 schreef Benny het volgende:
[..]
M&M's wegsluizen a la La Casa de Papel
Multitaskenquote:Op donderdag 10 november 2022 14:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat bevestigd dus mijn stelling.Ze kunnen ook gewoon blijven praten.
Respect.
Hopelijk betekent dat dat de opdrachten beter gaan worden.quote:Op donderdag 10 november 2022 14:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac en Sasha gaan een BHV cursus organiseren zo lijkt het ... ze krijgen een pop en een AED vertelt Isaac.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |