Dan moeten ze tochquote:Op donderdag 10 november 2022 13:55 schreef chufi het volgende:
Maar als je heel snel bent maar je hebt geen zin meer .... Hoe dan verder?
Man man man man man man manquote:Op donderdag 10 november 2022 13:53 schreef lojanda het volgende:
Wat heeft het met hygiëne te maken als ze die handschoentjes aanhouden als ze niet aan het sorteren zijn? Sasha loopt gewoon rond met die handschoenen.
I'm coming homequote:
Ik snap matin in dit gevalquote:Op donderdag 10 november 2022 13:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Mattin krijgt er hoofdpijn van
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee chufquote:Op donderdag 10 november 2022 13:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ze nu dr 24 uur al aangevraagd?
Als je te langzaam bent, mag je niet meer TT;en, FreshFruit is geselecteerd bij de snellequote:Op donderdag 10 november 2022 13:58 schreef HappyCharly het volgende:
Ey @:FreshFruit, ik had toch lapo
In tijd van snelheid in de COS vervalt die regel.quote:Op donderdag 10 november 2022 13:58 schreef HappyCharly het volgende:
Ey @:FreshFruit, ik had toch lapo
Haar hele middelbare schooltijdquote:Op donderdag 10 november 2022 13:59 schreef Verida het volgende:
"Zoe: Ik snap dat ik er uit zie als een clown, maar ik ben geen mongool"
Dit vind ik een beetje sneu.
Het lijkt erop dat ze vaak is uitgescholden en gepest.
Ja vind ik ook. Het gaat er toch om dat ze het halen? Volgende opdracht zijn er weer anderen die er beter in zijn.quote:Op donderdag 10 november 2022 13:57 schreef greysbones het volgende:
Ik zie het probleem niet..
als ze zo de opdracht halen
Ik denk dat Zoe een beetje een minderwaardigheidscomplex heeft en dat dit haar daarom extra raakt en dat ze zich buitengesloten voelt.quote:Op donderdag 10 november 2022 13:59 schreef Verida het volgende:
"Zoe: Ik snap dat ik er uit zie als een clown, maar ik ben geen mongool"
Dit vind ik een beetje sneu.
Het lijkt erop dat ze vaak is uitgescholden en gepest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |