SBF heeft miljoenen in de democratische partij gepompt daar komen die verhalen vandaan. Nu haal jij zelf Kim Dotcom er weer bij.quote:Op zondag 13 november 2022 10:17 schreef recursief het volgende:
Om even daarop door te gaan: De crypocommunity kent een groot aantal libertarische anarchisten met een bijna religieus/dogmatisch wantrouwen tegen alles dat riekt naar overheid. Daar komen dit soort plaatjes vandaan. En wat gesuggereerd wordt, namelijk dat de (democratische) overheid of de mysterieuze "deep state" eigenlijk de "evil powers" achter FTX zijn, dat is een met nul feiten onderbouwde samenzweringstheorie. Dezelfde mensen die dot suggereren, onder wie Kim DotCom, roepen ook dat SBF vrijuit zal gaan omdat hij een hele grote donor van de Biden-campagne was. En als ze ongelijk krijgen en SBF krijgt 10 keer levenslang dan kan ik je op een briefje geven dat dezelfde mensen gaan roepen dat dat is omdat "SBF teveel wist".
Wat heeft dit in hemelsnaam met deep state-speculatie te maken? Zou je rondom het Icesave-debacle ook niet mogen onderzoeken wat politici wisten en kritische vragen stellen over hun eigen rol? Juist omdat de roep om regulering als een rode draad door de huidige perikelen heen loopt, is het des te belangwekkender om belangen van politici en ook de rol van de SEC te bekijken.quote:Op zondag 13 november 2022 10:03 schreef recursief het volgende:
[..]
Niet deze shit he. Ik heb gisteren al genoeg deep-state gelul van Kim DotCom en consorten gehoord, inclusief iemand die even achteloos riep dat het een strijd tussen "De Chinezen en de Joden" was. Hou dit soort verdachtmakingen ajb buiten dit topic.
Ik heb gisteren uren (de hele dag) naar dat geleuter op Twitter geluisterd. Daar heeft o.a. Kim DotCom dit soort uitspraken gedaan. Wel interessant want hij weet feitelijkheden op onnavolgbare wijze te mixen met complotgelul. Hij is een van de aanjagers van dit soort bullshit.quote:Op zondag 13 november 2022 10:19 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
SBF heeft miljoenen in de democratische partij gepompt daar komen die verhalen vandaan. Nu haal jij zelf Kim Dotcom er weer bij.
Dat plaatje dat jij post, laat banden tussen mensen zien (feit). De bewering (wait till you see who is really behind FTX) suggereert dat er iets is dat geheim moet blijven. En wordt vooral gebruikt voor de suggestie dat het FTX-debacle een opzetje is van de "werkelijke machthebbers op deze aarde" (aka deep-state) om regulatie er door te drukken zodat ze hun macht kunnen behouden. Een klassieke conspiracy.quote:Op zondag 13 november 2022 10:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat heeft dit in hemelsnaam met deep state-speculatie te maken? Zou je rondom het Icesave-debacle ook niet mogen onderzoeken wat politici wisten en kritische vragen stellen over hun eigen rol? Juist omdat de roep om regulering als een rode draad door de huidige perikelen heen loopt, is het des te belangwekkender om belangen van politici en ook de rol van de SEC te bekijken.
En ik vond het zelf wel aardig om te weten dat Caroline Ellison met SBF heeft gedate. Dat wist ik niet en zuiver lijkt het me niet. Zoiets speelde ook bij Theranos.
SBF stond erom bekend te lobbyen in Washington en te doneren aan politici om DeFi te reguleren terwijl hij met z'n eigen gecentraliseerde exchange mogelijk crimineel bezig was. Ik vind het tamelijk naïef om te denken dat meer vermenging met politiek voor zuivere praktijken gaat zorgen, maar het is je goed recht om daarin te geloven.quote:Op zondag 13 november 2022 10:24 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik heb gisteren uren (de hele dag) naar dat geleuter op Twitter geluisterd. Daar heeft o.a. Kim DotCom dit soort uitspraken gedaan. Wel interessant want hij weet feitelijkheden op onnavolgbare wijze te mixen met complotgelul. Hij is een van de aanjagers van dit soort bullshit b
Nou heb je het over wat anders. Een lobby is niet hetzelfde als een complot.quote:Op zondag 13 november 2022 10:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
SBF stond erom bekend te lobbyen in Washington en te doneren aan politici om DeFi te reguleren terwijl hij met z'n eigen gecentraliseerde exchange mogelijk crimineel bezig was. Ik vind het tamelijk naïef om te denken dat meer vermenging met politiek voor zuivere praktijken gaat zorgen, maar het is je goed recht om daarin te geloven.
Mensen die dit soort verbanden naar voren brengen bij voorbaat als complotdenkers bestempelen en zeggen dat het om onverifeerbare onzin vind, vind ik daarentegen dubieus en van hetzelfde niveau als het geroeptoeter van complotdenkers. En ik stel het zeker niet op prijs dat ik daarvan beschuldigd word terwijl je me op dit forum niet op BNW-geïnspireerde postings zult betrappen.
Jij bent degene die over een complot begint. Waar het hart vol van is...quote:Op zondag 13 november 2022 10:36 schreef recursief het volgende:
[..]
Nou heb je het over wat anders. Een lobby is niet hetzelfde als een complot.
Dat plaatje, akkoord. Met de quote van Ran Neuner erbij ("Wait until you here who is behind FTX") vind ik het dubieus.quote:Op zondag 13 november 2022 10:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jij bent degene die over een complot begint. Waar het hart vol van is...
Wait until you hear which exchanges are also insolvent.quote:Op zondag 13 november 2022 10:39 schreef recursief het volgende:
[..]
Dat plaatje, akkoord. Met de quote van Ray Neuner erbij ("Wait until you here who is behind FTX") vind ik het dubieus.
Dat zijn complotwappie-termen idd.quote:Op zondag 13 november 2022 10:39 schreef recursief het volgende:
[..]
Dat plaatje, akkoord. Met de quote van Ray Neuner erbij ("Wait until you here who is behind FTX") vind ik het dubieus.
Het riekt naar belangenverstrengeling en manipulatie. En ik snap ook wel dat daar onderzoek voor nodig is. Ik snap alleen niet waarom je hier wel zou mogen speculeren over bijv. geld wegsluizen en een vlucht van SBF en niet over dubieuze banden.quote:Op zondag 13 november 2022 10:39 schreef recursief het volgende:
[..]
Omdat er oplichters en/of incompetente ondernemers achter zitten. Punt. Maar nee, dat moet volgens een deel van CT opzet zijn van "de echte machthebbers" die crypto als een bedreiging voor hun macht over "het volk" zien.quote:Op zondag 13 november 2022 10:41 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Wait until you hear which exchanges are also insolvent.
Niemand die het weet, jij dus ook niet.quote:Op zondag 13 november 2022 10:44 schreef recursief het volgende:
[..]
Omdat er oplichters en/of incompetente onder emers achter zitten. Punt. Maar nee, dat moet volgens een deel van CT opzet zijn van "de echte machthebbers" die crypto als een bedreiging voor hun macht over "het volk" zien.
Feitelijk weet ik ook niet of de achterkant van de maan van groene kaas gemaakt is.quote:Op zondag 13 november 2022 10:46 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Niemand die het weet, jij dus ook niet.
Wel fijn dat er wetenschappers zijn die zich daarmee bezighouden, en journalisten die als vierde macht fungeren en politieke besluitvorming controleren. Want ervan uitgaan dat machtsmisbruik, belangenverstrengeling en corruptie in de politiek niet bestaan is net zo onhoudbaar als overal een complot in zoeken.quote:Op zondag 13 november 2022 10:47 schreef recursief het volgende:
[..]
Feitelijk weet ik ook niet of de achterkant van de maan van groene kaas gemaakt is.
Dat beweer ik ook niet he, en ging het daar maar over.quote:Op zondag 13 november 2022 10:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Want ervan uitgaan dat machtsmisbruik, belangenverstrengeling en corruptie in de politiek niet bestaan
Verstandig, ik denk dat dat morgen niet meer kanquote:Op zondag 13 november 2022 11:22 schreef weetjewel5 het volgende:
Net maar wat geld opgenomen van mn crypto.com kaart, just in case.
Dat is niet mijn observatie, de meeste Crypto Libertaristen zijn niet zo zeer tegen het beleid van de overheid maar tegen het beleid van de centrale banken.quote:Op zondag 13 november 2022 10:17 schreef recursief het volgende:
Om even daarop door te gaan: De crypocommunity kent een groot aantal libertarische anarchisten met een bijna religieus/dogmatisch wantrouwen tegen alles dat riekt naar overheid. Daar komen dit soort plaatjes vandaan. En wat gesuggereerd wordt, namelijk dat de (democratische) overheid of de mysterieuze "deep state" eigenlijk de "evil powers" achter FTX zijn, dat is een met nul feiten onderbouwde samenzweringstheorie. Dezelfde mensen die dat suggereren, onder wie Kim DotCom, roepen ook dat SBF vrijuit zal gaan omdat hij een hele grote donor van de Biden-campagne was. En als ze ongelijk krijgen en SBF krijgt 10 keer levenslang dan kan ik je op een briefje geven dat diezelfde mensen gaan roepen dat dat is omdat "SBF teveel wist".
Ja ook de centrale bank, dat is waar. Maar eigenlijk ook iedere machthebber die ze naar hun gevoel beperkt in hun autonomie. Er is ook een grote groep overigens die pleit voor regulatie, niet zozeer van crypto alswel van allerlei business rondom crypto, juist om omvallende exchanges en Bitconnectachtige scams te voorkomen.quote:Op zondag 13 november 2022 11:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is niet mijn observatie, de meeste Crypto Libertaristen zijn niet zo zeer tegen het beleid van de overheid maar tegen het beleid van de centrale banken.
Zo gaan die dingen. En dan straks verkoop je op de low. Je kan ook je gemiddelde inkoopprijs nu halveren. Misschien een idee om je posities eens te her evalueren?quote:Op zondag 13 november 2022 13:45 schreef GlenSpey het volgende:
Ik heb anderhalf jaar terug wat geld in crypto gezet maar we zitten nu geloof ik al ruim een jaar in de berenmarkt. Mijn geld is sindsdien gehalveerd. Vorige week eindelijk weer eens een noemenswaardige stijging maar direct ook weer een daling. Ik wil best nog een tijdje HODL maar met alle negatieve geluiden ben ik het spelletje aardig zat aan het worden
Eind 2018 ging BTC nog een keer door de helft. Er zullen nog veel betere koopmomenten komen.quote:Op zondag 13 november 2022 12:23 schreef Elan het volgende:
Dit is precies 2018, crypto is kut gaat kapot JULLIE RAKEN ALLES KWIJT DEZE KEER ECHT!!!!
Beter koopmoment ga je waarschijnlijk niet krijgen.
Zit je in bitcoin of shitcoins? En op zo'n cryptobeurs of in een eigen wallet?quote:Op zondag 13 november 2022 13:45 schreef GlenSpey het volgende:
Ik heb anderhalf jaar terug wat geld in crypto gezet maar we zitten nu geloof ik al ruim een jaar in de berenmarkt. Mijn geld is sindsdien gehalveerd. Vorige week eindelijk weer eens een noemenswaardige stijging maar direct ook weer een daling. Ik wil best nog een tijdje HODL maar met alle negatieve geluiden ben ik het spelletje aardig zat aan het worden
Ik gebruik bitvavo en heb BTC, ETH, ADA, DOGE, BNB en VET.quote:Op zondag 13 november 2022 15:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zit je in bitcoin of shitcoins? En op zo'n cryptobeurs of in een eigen wallet?
Weet nog steeds niet of dit nou allemaal parodie is of nietquote:Op zondag 13 november 2022 15:00 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
Plan B is nog steeds positief, 100k EOY!!1!
RIPquote:Op zondag 13 november 2022 15:24 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik gebruik bitvavo en heb BTC, ETH, ADA, DOGE, BNB en VET.
Die illusie heb ik überhaupt al nooit gehad, maar weer es een keer wat langer een stijgende lijn zou zo onderhand wel tof zijnquote:Op zondag 13 november 2022 17:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat wordt geen Lamborghini vriend
200 week moving averagequote:Op zondag 13 november 2022 15:00 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
Plan B is nog steeds positief, 100k EOY!!1!
Want? 2018 gingen er toch niet diverse platforms naar de klote? Dat er een overeenkomst is qua daling staat buiten kijf.quote:Op zondag 13 november 2022 12:23 schreef Elan het volgende:
Dit is precies 2018, crypto is kut gaat kapot JULLIE RAKEN ALLES KWIJT DEZE KEER ECHT!!!!
Beter koopmoment ga je waarschijnlijk niet krijgen.
Voorheen was het verhaal: bitcoin is nooit onder de 200WMA geweest, nu is het verhaal: de 200WMA stijgt nog!quote:
Er waren ook 'grote incidenten' waarbij honderden miljoenen verdwenen die het sentiment totaal deden keren. Denk aan de 500+ miljoen hack van Coincheck.quote:Op zondag 13 november 2022 21:24 schreef SOG het volgende:
[..]
Want? 2018 gingen er toch niet diverse platforms naar de klote? Dat er een overeenkomst is qua daling staat buiten kijf.
Crypto heeft historisch gezien een bullmarket na een bitcoin halving. Eens in de 4 jaar. 1 jaar na de ATH, dat is nu, is vaak een prima moment om te kopen.quote:Op zondag 13 november 2022 13:45 schreef GlenSpey het volgende:
Hij moet iets wanneer "bitcoin komt nooit onder zijn vorige top" niet meer waar is.quote:
Het zou met niks verbazen als deze bear markt langer dan normaal gaat duren. Dit is de 1e x dat er ook een bear markt in de aandelenmarkt is en de rente stijgt nu sterk.quote:Op zondag 13 november 2022 22:16 schreef viceversa het volgende:
[..]
Crypto heeft historisch gezien een bullmarket na een bitcoin halving. Eens in de 4 jaar. 1 jaar na de ATH, dat is nu, is vaak een prima moment om te kopen.
klopt. Maar het valt mij we op dat mijn aandelen ook alweer een tijdje omhoog aan het gaan zijn. Weinig. En langzaam. Maar omhoogquote:Op zondag 13 november 2022 22:52 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Het zou met niks verbazen als deze bear markt langer dan normaal gaat duren. Dit is de 1e x dat er ook een bear markt in de aandelenmarkt is en de rente stijgt nu sterk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |