Dat verwacht ik minder snel, dit soort clubs verdienen op hun trading fees, FTX heeft een enorme paraplu aan investeringen opgezet waarschijnlijk met klanten hun geld als onderpand. Dat er veel ontslagen vallen bij dit soort clubs is omdat er vaak strakker naar de kosten wordt gekeken als de inkomsten teruglopen. Uit eigen ervaring weet ik dat bij dit soort clubs ontzettend veel: "handjes" werken, dat zijn mensen die zich bezighouden met KYC, Onboarding, Sales, Helpdesk, etc. Op het moment dat het aantal nieuwe klanten terugloopt kun je ook afschalen op die resources.quote:Op zaterdag 12 november 2022 12:46 schreef Tijn het volgende:
Hoe staat Coinbase er tegenwoordig eigenlijk voor? Een tijdje geleden hebben die veel personeel ontslagen, gaat het sindsdien beter of gaan die ook een keer onderuit?
Ik heb ook mn stablecoins van exchanges gehaald. Even de kat uit de boom kijken.quote:Op zaterdag 12 november 2022 12:34 schreef Homey het volgende:
Men is nu heel sceptisch. Momenteel vindt er een run plaats op andere exchanges zoals Nexo, waarvan de koers hard onderuit gaat.
Nederlandse exchanges opereren heel anders, met hun stichting derdengelden en toezicht van de DNB.
Elders in de wereld kunnen brokers gewoon met klanttegoeden doen wat ze willen. Geen scheiding, geen accountant en geen audit. Toezichthouder slaapt. Bizar.
Grootste jongens zijn nu binance, tether en Michael Saylor. Als die omvallen, heb je sowieso Bitcoin onder de 10k en een volledige wipe out van altcoins.
Pieter Lakeman 2.0quote:Op zaterdag 12 november 2022 12:55 schreef recursief het volgende:
Kim DotCom wil dat iedereen al zijn funds bij Binance weg gaat halen om te zien of ze een digitale bankrun overleven.
KimdotCom is zelf veroordeeld voor beursmanipulatie rond 2000 waar hij veel beleggers mee heeft benadeeld, sowieso is Kim een fake persoon die zich al heel zijn leven groter voordoet dan hij is, weliswaar zal hij nu wel met Mega wat centen hebben verdient, maar dat was vooral berust op het stelen van auteursrechten. Ook is Kim nooit hacker geweest wat hij zelf beweerd, hij is zelfs als voor 2000 ontmaskert, toen men in zijn "ervaringen" ging duiken bleken dat vooral verhalen gebaseerd op films en ervaringen van echte hackers. Was toen ook een heel treurig figuur, ging ie op de foto met dure boten en autos, maar die waren helemaal niet van hem. Ik zou hem eerder zien als een fatsige versie van Dan Bilzerianquote:
Eens. Wat mij opvalt is dat hij alleen anti-Amerikaanse posts plaatst op zijn twitter. Lijkt wel een asset van de Russen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 13:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
KimdotCom is zelf veroordeeld voor beursmanipulatie rond 2000 waar hij veel beleggers mee heeft benadeeld, sowieso is Kim een fake persoon die zich al heel zijn leven groter voordoet dan hij is, weliswaar zal hij nu wel met Mega wat centen hebben verdient, maar dat was vooral berust op het stelen van auteursrechten. Ook is Kim nooit hacker geweest wat hij zelf beweerd, hij is zelfs als voor 2000 ontmaskert, toen men in zijn "ervaringen" ging duiken bleken dat vooral verhalen gebaseerd op films en ervaringen van echte hackers. Was toen ook een heel treurig figuur, ging ie op de foto met dure boten en autos, maar die waren helemaal niet van hem. Ik zou hem eerder zien als een fatsige versie van Dan Bilzerian
Kim is een roebelhoertje.quote:Op zaterdag 12 november 2022 12:55 schreef recursief het volgende:
Kim DotCom wil dat iedereen al zijn funds bij Binance weg gaat halen om te zien of ze een digitale bankrun overleven.
Mooie stresstest, ik zeg: doen!quote:Op zaterdag 12 november 2022 12:55 schreef recursief het volgende:
Plausibel.quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:36 schreef Alpha0 het volgende:
Omgevallen cryptobeurs FTX zegt te zijn gehackt, mogelijk tot $2 mrd verdwenen
Volgens FD
Is ook onzinnig. Als de pleuris uitbreekt in Exchange land zijn al die altcoins geen fuck waard of je kunt ze nergens verhandelen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 17:49 schreef Drekkoning het volgende:
Overigens weer reden temeer voor HODLers om gewoon je coins op een eigen wallet te bewaren.
Zegmaar zoals crypto bedoeld is… decentraal.
Kloptquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is ook onzinnig. Als de pleuris uitbreekt in Exchange land zijn al die altcoins geen fuck waard of je kunt ze nergens verhandelen.
Of je moet het mooi vinden dat je 10 jaar lang waardeloze godcoins hebt staan van 2 miljard stuks. Just for adoptoins.
Ik heb te weinig crypto om de moeite te doenquote:Op zaterdag 12 november 2022 17:49 schreef Drekkoning het volgende:
Overigens weer reden temeer voor HODLers om gewoon je coins op een eigen wallet te bewaren.
Zegmaar zoals crypto bedoeld is… decentraal.
Niet deze shit he. Ik heb gisteren al genoeg deep-state gelul van Kim DotCom en consorten gehoord, inclusief iemand die even achteloos riep dat het een strijd tussen "De Chinezen en de Joden" was. Hou dit soort verdachtmakingen ajb buiten dit topic.quote:
Maar wil je nu zeggen dat we niet meer mogen speculeren? Crypto.com ziet er op dit moment niet geweldig uit (speculatie) maar we kunnen het er beter niet over hebben want het is nog niet geïmplodeerd?quote:Op zondag 13 november 2022 10:03 schreef recursief het volgende:
[..]
Niet deze shit he. Ik heb gisteren al genoeg deep-state gelul van Kim DotCom en consorten gehoord, inclusief iemand die even achteloos riep dat het een strijd tussen "De Chinezen en de Joden" was. Hou dit soort verdachtmakingen ajb buiten dit topic.
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat het topic niet beter wordt van wappiegelul.quote:Op zondag 13 november 2022 10:13 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Maar wil je nu zeggen dat we niet meer mogen speculeren? Crypto.com ziet er op dit moment niet geweldig uit (speculatie) maar we kunnen het er beter niet over hebben want het is nog niet geïmplodeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |