Zo gaan die dingen. En dan straks verkoop je op de low. Je kan ook je gemiddelde inkoopprijs nu halveren. Misschien een idee om je posities eens te her evalueren?quote:Op zondag 13 november 2022 13:45 schreef GlenSpey het volgende:
Ik heb anderhalf jaar terug wat geld in crypto gezet maar we zitten nu geloof ik al ruim een jaar in de berenmarkt. Mijn geld is sindsdien gehalveerd. Vorige week eindelijk weer eens een noemenswaardige stijging maar direct ook weer een daling. Ik wil best nog een tijdje HODL maar met alle negatieve geluiden ben ik het spelletje aardig zat aan het worden
Eind 2018 ging BTC nog een keer door de helft. Er zullen nog veel betere koopmomenten komen.quote:Op zondag 13 november 2022 12:23 schreef Elan het volgende:
Dit is precies 2018, crypto is kut gaat kapot JULLIE RAKEN ALLES KWIJT DEZE KEER ECHT!!!!
Beter koopmoment ga je waarschijnlijk niet krijgen.
Zit je in bitcoin of shitcoins? En op zo'n cryptobeurs of in een eigen wallet?quote:Op zondag 13 november 2022 13:45 schreef GlenSpey het volgende:
Ik heb anderhalf jaar terug wat geld in crypto gezet maar we zitten nu geloof ik al ruim een jaar in de berenmarkt. Mijn geld is sindsdien gehalveerd. Vorige week eindelijk weer eens een noemenswaardige stijging maar direct ook weer een daling. Ik wil best nog een tijdje HODL maar met alle negatieve geluiden ben ik het spelletje aardig zat aan het worden
Ik gebruik bitvavo en heb BTC, ETH, ADA, DOGE, BNB en VET.quote:Op zondag 13 november 2022 15:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zit je in bitcoin of shitcoins? En op zo'n cryptobeurs of in een eigen wallet?
Weet nog steeds niet of dit nou allemaal parodie is of nietquote:Op zondag 13 november 2022 15:00 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
Plan B is nog steeds positief, 100k EOY!!1!
RIPquote:Op zondag 13 november 2022 15:24 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik gebruik bitvavo en heb BTC, ETH, ADA, DOGE, BNB en VET.
Die illusie heb ik überhaupt al nooit gehad, maar weer es een keer wat langer een stijgende lijn zou zo onderhand wel tof zijnquote:Op zondag 13 november 2022 17:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat wordt geen Lamborghini vriend
200 week moving averagequote:Op zondag 13 november 2022 15:00 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
Plan B is nog steeds positief, 100k EOY!!1!
Want? 2018 gingen er toch niet diverse platforms naar de klote? Dat er een overeenkomst is qua daling staat buiten kijf.quote:Op zondag 13 november 2022 12:23 schreef Elan het volgende:
Dit is precies 2018, crypto is kut gaat kapot JULLIE RAKEN ALLES KWIJT DEZE KEER ECHT!!!!
Beter koopmoment ga je waarschijnlijk niet krijgen.
Voorheen was het verhaal: bitcoin is nooit onder de 200WMA geweest, nu is het verhaal: de 200WMA stijgt nog!quote:
Er waren ook 'grote incidenten' waarbij honderden miljoenen verdwenen die het sentiment totaal deden keren. Denk aan de 500+ miljoen hack van Coincheck.quote:Op zondag 13 november 2022 21:24 schreef SOG het volgende:
[..]
Want? 2018 gingen er toch niet diverse platforms naar de klote? Dat er een overeenkomst is qua daling staat buiten kijf.
Crypto heeft historisch gezien een bullmarket na een bitcoin halving. Eens in de 4 jaar. 1 jaar na de ATH, dat is nu, is vaak een prima moment om te kopen.quote:Op zondag 13 november 2022 13:45 schreef GlenSpey het volgende:
Hij moet iets wanneer "bitcoin komt nooit onder zijn vorige top" niet meer waar is.quote:
Het zou met niks verbazen als deze bear markt langer dan normaal gaat duren. Dit is de 1e x dat er ook een bear markt in de aandelenmarkt is en de rente stijgt nu sterk.quote:Op zondag 13 november 2022 22:16 schreef viceversa het volgende:
[..]
Crypto heeft historisch gezien een bullmarket na een bitcoin halving. Eens in de 4 jaar. 1 jaar na de ATH, dat is nu, is vaak een prima moment om te kopen.
klopt. Maar het valt mij we op dat mijn aandelen ook alweer een tijdje omhoog aan het gaan zijn. Weinig. En langzaam. Maar omhoogquote:Op zondag 13 november 2022 22:52 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Het zou met niks verbazen als deze bear markt langer dan normaal gaat duren. Dit is de 1e x dat er ook een bear markt in de aandelenmarkt is en de rente stijgt nu sterk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |