ik hoorde het ook. Fascinerend persoon, de mate van arrogantie.. door het dak.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Kim: Wil je tot het einde blijven zitten
Jeff: Dat zit ik toch wel
Wint iemand een eliminatieproef dan wordt Jeff eruit gestemdquote:Op woensdag 9 november 2022 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Kim: Wil je tot het einde blijven zitten
Jeff: Dat zit ik toch wel
Ik snap niet dat hij zo de ruimte krijgt.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik hoorde het ook. Fascinerend persoon, de mate van arrogantie.. door het dak.
Niet leuk neequote:Op woensdag 9 november 2022 22:30 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben benieuwd of Kim dit echt wel oké vindt of dat ze stiekem gekwetst is.. Ze lacht het nu wel weg..
de andere bewoners horen dit niet. En dat zijn toch de mensen die hem eruit zouden kunnen werken.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:29 schreef Seattle het volgende:
Jeff graaft zijn eigen graf en trekt Jap en Kim mee
Ik zou zijn eigengereide porum dan wel willen zienquote:Op woensdag 9 november 2022 22:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wint iemand een eliminatieproef dan wordt Jeff eruit gestemd
Jappie is niet iemand die hem heel makkelijk zal tegensprekenquote:Op woensdag 9 november 2022 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hij zo de ruimte krijgt.
Zo is ie de hele tijd al geweest dus ik denk dat zij het wel oké vindt anders dan wij in ieder gevalquote:Op woensdag 9 november 2022 22:30 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben benieuwd of Kim dit echt wel oké vindt of dat ze stiekem gekwetst is.. Ze lacht het nu wel weg..
Ik vind niks fascinerend aan een naar ventje. Dat is gewoon een naar ventje.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik hoorde het ook. Fascinerend persoon, de mate van arrogantie.. door het dak.
Van die wijn gaat uitkomenquote:Op woensdag 9 november 2022 22:31 schreef Verida het volgende:
[..]
de andere bewoners horen dit niet. En dat zijn toch de mensen die hem eruit zouden kunnen werken.
wij als kijkers hebben bij deze RLS niets te zeggen.
Dan weet ze het wel goed te verbergenquote:Op woensdag 9 november 2022 22:30 schreef HappyCharly het volgende:
Buiten heeft hij ook een fantastisch leven en een fantastische toekomst! Hij heeft dan ook zelf geregeld dat hij wordt weggestemd.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou zijn eigengereide porum dan wel willen zien
Een of andere pipo die zegt dat je het programma moet verlaten daar zou ik niet mee kunnen omgaan denk ikquote:Op woensdag 9 november 2022 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou zijn eigengereide porum dan wel willen zien
Ik vind menselijk gedrag fascinerend.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind er niks fascinerends aan een naar ventje. Dat is gewoon een naar ventje.
Hij kan ook geen zin uitspreken zonder te schelden.
Ik bedoelde vooral van de andere bewoners die nu beneden zittenquote:Op woensdag 9 november 2022 22:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jappie is niet iemand die hem heel makkelijk zal tegenspreken
Ik heb wel het idee dat dit gedrag gegroeid is sinds hij manager isquote:Op woensdag 9 november 2022 22:31 schreef Seattle het volgende:
[..]
Zo is ie de hele tijd al geweest dus ik denk dat zij het wel oké vindt anders dan wij in ieder geval
ja wie weet vinden wij het absurd hoe hij doet en vindt zij het wel prima en zijn ze daarom echt een goede match?quote:Op woensdag 9 november 2022 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan weet ze het wel goed te verbergen
Dit is hoe hij dan gaat reageren inderdaadquote:Op woensdag 9 november 2022 22:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Buiten heeft jij ook een fantastisch leven en een fantastische toekomst! Hij heeft dan ook zelf geregeld dat hij wordt weggestemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |