Huilen op het bondskantoor!quote:Op woensdag 9 november 2022 21:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wij staan bovenaan, ja wij staan bovenaan![]()
Er is wel een omslagpunt.quote:Op woensdag 9 november 2022 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik hoop dat Schreuder nog wel even blijft zitten.
Daar zou ik ook wel voor tekenen eigenlijkquote:Op woensdag 9 november 2022 22:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als Feyenoord morgen 'gewoon' even 2-0 wint, staat Ajax derde.
Dat mag wat mij betreft dan meteen de stand aan het einde van het seizoen zijn.
PSV 1, Feyenoord 2?quote:Op woensdag 9 november 2022 22:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zou ik ook wel voor tekenen eigenlijk
Doen we het zo dan?
Twente weer 4e en de voorronde Conference League in, ik vind helemaal mooi.quote:Op woensdag 9 november 2022 22:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als Feyenoord morgen 'gewoon' even 2-0 wint, staat Ajax derde.
Dat mag wat mij betreft dan meteen de stand aan het einde van het seizoen zijn.
1. PSVquote:Op woensdag 9 november 2022 22:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Twente weer 4e en de voorronde Conference League in, ik vind helemaal mooi.
Liever 3e of hoger natuurlijk, maar ach
quote:Op woensdag 9 november 2022 22:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Twente weer 4e en de voorronde Conference League in, ik vind helemaal mooi.
Liever 3e of hoger natuurlijk, maar ach
quote:
Ook n beetje armoedig, een ploeg die bovenaan staat en eigenlijk ook kansloos was tegen Cambuur en FC Groningen, het is een beetje een pover seizoen zoquote:Op woensdag 9 november 2022 21:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wij staan bovenaan, ja wij staan bovenaan![]()
Hou je je katheter wel bij je?quote:Op donderdag 10 november 2022 19:36 schreef MC-M het volgende:
Ik ben NU in de Kuip om Feyenoord heel hard toe te juichen.
En niet eens 8minuten blessuretijdquote:Op donderdag 10 november 2022 21:52 schreef Scorpie het volgende:
Tijdrekken in eigen huis tegen FC Cambuurwat is Feyenoord toch goed
Droog je tranen ook al heb je veel verdriet.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:12 schreef Haringkop het volgende:
Is Ajax-Vitesse al afgelopen of nog blessuretijd?
Je zou maar degene zijn die Bergwijn of Gakpo vanavond de vernieling in schopt. Regel dan maar vast private bewaking voor je woning komende weken.quote:Op zaterdag 12 november 2022 10:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Lijkt mij een spannende wedstrijd voor een hoop spelers van zowel Ajax als psv vanavond. Zelfs een kleine blessure staat gelijk aan je koffers weer uitpakken.
Houd je deze usernaam dan wel aan?quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
![]()
Als Ajax dit niet wint, dan juich ik nooit meer voor Ajax.
Niels juicht voor de Amsterdamsche Football Club.quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd je deze usernaam dan wel aan?
Met Mo was het 12-0 geweest.quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:56 schreef Paul het volgende:
Sorry jongens kon ff niet reageren maar
UTRECHT 4-0 GEWONNEN!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Met Mo was het 12-0 geweest.
Ja, van account wisselen is ook weer een hoop gedoe.quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd je deze usernaam dan wel aan?
Welkom @Scrummie !quote:
hoprquote:Op zaterdag 12 november 2022 19:08 schreef RamboDirk het volgende:
Och gut we hebben er weer een hopr met zijn gebaartjes
Tenenkrommend idd en nergens voor nodigquote:Op zaterdag 12 november 2022 19:08 schreef Vis1980 het volgende:
Dat vingertje voor z'n mond... het is fokking Emmen! Ajax zit nogal in de Calimero-mode.
Stukje naast je schoenen lopenquote:Op zaterdag 12 november 2022 19:09 schreef Malavita het volgende:
[..]
Tenenkrommend idd en nergens voor nodig
Onbegrijpelijk dat ze nu geen verlies pakken en zo wel kampioen gaan worden na de winter.quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:10 schreef fetX het volgende:
Ajax sloopt Emmen.
En dus blijft Schreuder voorlopig lekker zitten
quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:12 schreef RamboDirk het volgende:
Nu gaat Louis weer denken dat al die overpriced meuk van Ajax er wat van kan...brrr
Wat gaat dit worden?quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:12 schreef Zipportal het volgende:
We gaan ons opmaken voor PSV - AZ.
Eerst nog de Formule 1-sprint.quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:12 schreef Zipportal het volgende:
Van Gaal zal zo’n potje tegen Emmen vast heel zwaar wegen, ja.quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:12 schreef RamboDirk het volgende:
Nu gaat Louis weer denken dat al die overpriced meuk van Ajax er wat van kan...brrr
'Mensen hebben kritiek wegens veel puntenverlies, grootspaak CL niet waargemaakt en de wanprestatie van afgelopen woensdag.....SSSSSSSSSSSSTTTTTT' (doet vinger op de mond....Ja, vrind, je speelt voor Ajax en dan komt er kritiek met zulke resultaten.quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:09 schreef Malavita het volgende:
[..]
Tenenkrommend idd en nergens voor nodig
Scorebord coach.quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Van Gaal zal zo’n potje tegen Emmen vast heel zwaar wegen, ja.
quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:12 schreef Zipportal het volgende:
Zeg dat tegen al die ouders die elke zaterdag vroeg moeten opstaan.quote:
Met de begroting van Volendam z'n derde been.quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:19 schreef RamboDirk het volgende:
Met de begroting van Emmen kun je het linkerbeen van Bassey kopen.
Dit is geil.quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Met de begroting van Volendam z'n derde been.
Met een boot over de Nijl?quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:22 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb genoeg gezien, ik ga Ruud Gullit en de mysteries van het oude Egypte kijken.
Ruud Gullit lijkt mij de ideale man om de mysteries van het oude Egypte te ontrafelen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:22 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb genoeg gezien, ik ga Ruud Gullit en de mysteries van het oude Egypte kijken.
Oke....quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:22 schreef Slobeend het volgende:
Dit kijken en niet de docu over Romario op ESPN2quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:22 schreef Slobeend het volgende:
Rudi Dil God op bezoek bij King Tut.quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:22 schreef Slobeend het volgende:
Brobbelul speelt ook met de handrem erop. Dat zie je gewoon.quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bassey kan het WK vergeten.
Tot wanneer mag je een vervanger oproepen als iemand van de selectie geblesseerd raakt?quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Brobbelul speelt ook met de handrem erop. Dat zie je gewoon.
20 november 16:59quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tot wanneer mag je een vervanger oproepen als iemand van de selectie geblesseerd raakt?
Tot de start van het WK vermoed ik.quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tot wanneer mag je een vervanger oproepen als iemand van de selectie geblesseerd raakt?
Tot COR.quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En dan hebben ze ook nog een hoop geluk dat het er maar 2 zijn. #SCHREUDEROUTquote:
Mij lijkt het gezelliger met Erica Terpstra.quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ruud Gullit lijkt mij de ideale man om de mysteries van het oude Egypte te ontrafelen.
de eerste doelman inschieten als het goed isquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:28 schreef fetX het volgende:
Wat doet Pasveer toch in die WK selectie
Enige nadeel aan het puntverlies inderdaad. Die is wel klaar.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja Schreuder is wel klaar nu.
Jammer.
Ok?quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
![]()
Als Ajax dit niet wint, dan juich ik nooit meer voor Ajax.
Bijlow is om de week geblesseerd.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:29 schreef Malavita het volgende:
[..]
de eerste doelman inschieten als het goed is
Dit hele seizoen nog niet bob.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bijlow is om de week geblesseerd.
naja dan weet je wie er eerste doelman gaat worden, de enige die in vorm isquote:Op zaterdag 12 november 2022 20:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bijlow is om de week geblesseerd.
Hier is een topic van.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:51 schreef AFCNiels het volgende:
Ajax![]()
![]()
is een parodie op een voetbalclub.
TERECHT!quote:
Dit is een misvatting.quote:
Feyenoord moet gewoon nog spelen tegen de grootste club van Rotterdam dus die kunnen er ook nog keihard verliezenquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:25 schreef KingRoland het volgende:
Mocht AZ winnen dan loopt Ajax een puntje in op PSV
En is Feyenoord de lachende derde. Dat betekent dat de landstitel dichterbij komt voor de 2e club van Rotterdam.
Met andere woorden.. OP NAAR DE COOLSINGEL
@:wereldgozer @:afcniels @:fetx @:rambodirk @:oriente @:3rr0r @:coco
oftewel de El Classico van Rijnmond.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:26 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Feyenoord moet gewoon nog spelen tegen de grootste club van Rotterdam dus die kunnen er ook nog keihard verliezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |