He watquote:Op donderdag 10 november 2022 18:22 schreef Em31 het volgende:
@:Momo onze grote vriendin Marga Bult mag vanavond bij Op1 praten over de kloof tussen stad en platteland.
![]()
![]()
x 10000000

Wel godverdomme.quote:Op donderdag 10 november 2022 18:22 schreef Em31 het volgende:
@:Momo onze grote vriendin Marga Bult mag vanavond bij Op1 praten over de kloof tussen stad en platteland.
![]()
![]()
x 10000000

Weinig rechts aan. Op1 denkt dat hoor en wederhoor toepassen betekent dat je op allerlei doorsnee onderwerpen ook het geluid van totale randdebielen moet laten horen voor het evenwicht.quote:Op donderdag 10 november 2022 18:32 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb dat programma al 2 jaar niet meer gezien, maar in de tussentijd is het wel echt een rechts radicaal bolwerk geworden, begrijp ik?

Marga is wel opgegroeid op het echte platteland andersquote:Op donderdag 10 november 2022 18:22 schreef Em31 het volgende:
![]()
![]()
x 10000000

LIT / Ruggespraak #6quote:Op donderdag 10 november 2022 18:53 schreef ijs_beer het volgende:
Leuker tweetje dan maar[ twitter ]

Ook tussen de reptielen?quote:Op donderdag 10 november 2022 18:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Marga is wel opgegroeid op het echte platteland anders. Echt the middle of nowhere

Ja, ik lig nog steeds in het ziekenhuis. Ik krijg morgen als het goed voedingstoffen via infuus in een armquote:Op donderdag 10 november 2022 15:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Deez gaat nu iets beter, mijn buik ontspant nu wat gelukkig.
@:ESF1gamer, lig je nog in het ziekenhuis?

Mart Smeets is er ook. Dat wordt nog een heftige jasjesstrijd.quote:Op donderdag 10 november 2022 18:59 schreef Em31 het volgende:
Gelukkig zit Caroline van der Plas uit Deventer en trouwens naast voor wat balans.

Dat is allemaal aardig heftig. Sterkte ermeequote:Op donderdag 10 november 2022 19:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja, ik lig nog steeds in het ziekenhuis. Ik krijg morgen als het goed voedingstoffen via infuus in een arm

Nee, reptielen zitten dus in de grote stad! Op het platteland leven de koeien.quote:

Wat heftig, ook dat je er al aardig lang ligt. Heel veel sterkte!quote:Op donderdag 10 november 2022 19:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja, ik lig nog steeds in het ziekenhuis. Ik krijg morgen als het goed voedingstoffen via infuus in een arm

Wat rot dat het herstel zo lang duurt. Kun je nog niet via de normale weg eten, dat ze je via het infuus voedingsstoffen gaan geven? Heel veel sterktequote:Op donderdag 10 november 2022 19:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]

Waarom moet in naam van het evenwicht dan altijd het extreemrechtse geluid worden gehoord? Weinig communisten daar aan tafel volgens mij. Maar ik kan me vergissen.quote:Op donderdag 10 november 2022 18:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Weinig rechts aan. Op1 denkt dat hoor en wederhoor toepassen betekent dat je op allerlei doorsnee onderwerpen ook het geluid van totale randdebielen moet laten horen voor het evenwicht.

Als er een minister zit om een infrastructuurproject uit te leggen zit er standaard een milieuhippie tegenover.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Waarom moet in naam van het evenwicht dan altijd het extreemrechtse geluid worden gehoord? Weinig communisten daar aan tafel volgens mij. Maar ik kan me vergissen.

Dat klinkt heftigquote:Op donderdag 10 november 2022 19:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]

Iemand van een milieuorganisatie vind ik van een andere orde dan iemand die vol in de MAGA wappie rabbit hole zit.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als er een minister zit om een infrastructuurproject uit te leggen zit er standaard een milieuhippie tegenover.

Net als de cybersecurity chief, maar zo iemand zal een internetplatform wel niet nodig hebben.quote:

Omdat vrijwel heel extreemrechts Nederland de gehele NPO al zwaar (bijna communistisch) links vindt en dus niet wil geloven dat evenwicht echt evenwichtig kan zijn als dat evenwicht niet betekent dat altijd hun verhaal getoond wordt.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Waarom moet in naam van het evenwicht dan altijd het extreemrechtse geluid worden gehoord? Weinig communisten daar aan tafel volgens mij. Maar ik kan me vergissen.

Zenden ze leuke testosteronzin uit?quote:Op donderdag 10 november 2022 20:17 schreef GeorgeM het volgende:
Het zijn de testosteron-weken bij RTL7

Krijg je dan korting op een flesje, of wat moet ik me hierbij voorstellen?quote:Op donderdag 10 november 2022 20:17 schreef GeorgeM het volgende:
Het zijn de testosteron-weken bij RTL7

Pittig zeg, hoe voel je je?quote:Op donderdag 10 november 2022 19:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]

Mijn dunne darm weigert om mee te werkenquote:Op donderdag 10 november 2022 19:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat rot dat het herstel zo lang duurt. Kun je nog niet via de normale weg eten, dat ze je via het infuus voedingsstoffen gaan geven? Heel veel sterkte

Ietsje beter dan gisteren. Gisteren had ik een terugvalquote:

Met of zonder boeren zakdoekquote:Op donderdag 10 november 2022 18:59 schreef Em31 het volgende:
Gelukkig zit Caroline van der Plas uit Deventer en trouwens naast voor wat balans.

Och wat een narigheid.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]

Wat naar! Beterschap!quote:Op donderdag 10 november 2022 20:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn dunne darm weigert om mee te werken

Mehquote:Op donderdag 10 november 2022 20:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]

Kun je de GP van Brazilië kijken of kost dat teveel energie?quote:Op donderdag 10 november 2022 20:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ietsje beter dan gisteren. Gisteren had ik een terugval

Vanavond is het ‘killer elite’quote:Op donderdag 10 november 2022 20:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Zenden ze leuke testosteronzin uit?

Ik zag het en het leek me niks. In plaats daarvan kijk ik nu een horrorfilm met kerstthemaquote:

Welke?quote:Op donderdag 10 november 2022 21:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zag het en het leek me niks. In plaats daarvan kijk ik nu een horrorfilm met kerstthema. Heb jij die film wel aan?

Dat zie ik dan welquote:Op donderdag 10 november 2022 21:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Kun je de GP van Brazilië kijken of kost dat teveel energie?

Silent Night, staat op Prime video. Voorlopig minder leuk dan Santa's Slay, Anna & the apocalypse en Jack Frost (de horror, niet de familiefilm)quote:

Veel sterkte! Ik hoop dat je je snel een stuk beter gaat voelenquote:Op donderdag 10 november 2022 19:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]

He wat heftig! Sterkte meidquote:Op donderdag 10 november 2022 19:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]

Wat kl*te…quote:Op donderdag 10 november 2022 20:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]

Je doet mee aan een quiz, waarbij je gratis testosteron kunt winnenquote:Op donderdag 10 november 2022 20:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Krijg je dan korting op een flesje, of wat moet ik me hierbij voorstellen?

Een stukje, had ‘m al gezien.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zag het en het leek me niks. In plaats daarvan kijk ik nu een horrorfilm met kerstthema. Heb jij die film wel aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael

Van mijn moeder elke dag.quote:Op donderdag 10 november 2022 21:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
He wat heftig! Sterkte meid
Krijg je wel genoeg bezoek?

Kan je wel zelfstandig een rondje door het ziekenhuis lopen of lig je echt de hele tijd?quote:Op donderdag 10 november 2022 22:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Van mijn moeder elke dag.
2 vrienden die en af en toe langskomen

Ik dacht misschien dat een beetje afleiding wel fijn zou zijnquote:

Meestal lig ik. Ik heb vandaag wel rondjes gelopen in het ziekenhuisquote:Op donderdag 10 november 2022 22:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Kan je wel zelfstandig een rondje door het ziekenhuis lopen of lig je echt de hele tijd?

Dan moet ziekenhuis internet wel houden. Soms ben ik moe 's avondsquote:Op donderdag 10 november 2022 22:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik dacht misschien dat een beetje afleiding wel fijn zou zijn

Kunnen we je opvrolijken met je favoriete esf-liedjes?quote:Op donderdag 10 november 2022 22:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Van mijn moeder elke dag.
2 vrienden die en af en toe langskomen

Pas als ik uit het ziekenhuis ben. Ik lees vooral topics op fok! ipv reagerenquote:Op donderdag 10 november 2022 22:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kunnen we je opvrolijken met je favoriete esf-liedjes?

Check! Ik ga wel Anna & the apocalypse en Jack Frost op mijn lijstje zetten.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:24 schreef H_T het volgende:
@:BillDauterive je kan Silent Night met een gerust hart overslaan

Oh oké. Begrijpelijk!quote:Op donderdag 10 november 2022 22:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Pas als ik uit het ziekenhuis ben. Ik lees vooral topics op fok! ipv reageren

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU

quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:13 schreef Yesse het volgende:
* Yesse meldt zich als mama
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.

Wat een mooi nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd mama Yesse
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.

Heel Zeeland zit gelijk zonder warm waterquote:Op vrijdag 11 november 2022 08:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het warme water opgemaakt thuis. Ik had nog wel warm water om te douchen, maar mijn moeder niet meer.

Hopelijk verdwijnt die moeheid en herstel je snel. Beterschap.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet ziekenhuis internet wel houden. Soms ben ik moe 's avonds

Dat is helaas al langer aan de gang daarquote:Op vrijdag 11 november 2022 08:30 schreef AgnesGru het volgende:
Best interessant draadje:
[ twitter ]

Ahhhhh gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Welk Eurovisie liedje ga je als eerste aan de baby opdragen?![]()

Van harte gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.

Het meest schrijnende voorbeeld is Wisconsin, waar een democraat werd verkozen als gouverneur met 3 procent voorsprong (wat best veel is) maar verder alleen maar Republikeinen werden verkozen. De reden: voor de gouverneur tellen ze gewoon het totaal aantal stemmen in de staat, voor de andere posities tellen de districten.quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:30 schreef AgnesGru het volgende:
Best interessant draadje:
[ twitter ]

Shady Lady of Golden Boy.quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ahhhhh gefeliciteerd!![]()
![]()
Welk Eurovisie liedje ga je als eerste aan de baby opdragen?

Het blijft een maf systeem daar.quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het meest schrijnende voorbeeld is Wisconsin, waar een democraat werd verkozen als gouverneur met 3 procent voorsprong (wat best veel is) maar verder alleen maar Republikeinen werden verkozen. De reden: voor de gouverneur tellen ze gewoon het totaal aantal stemmen in de staat, voor de andere posities tellen de districten.
Amerika moet gewoon overstappen op een simpel representatief systeem zoals we dat hier ook hebben: de meeste stemmen tellen. Maar ja, dat laten de Republikeinen nooit gebeuren, want dan winnen ze nooit meer een verkiezing. Vergeet niet dat Hillary Clinton miljoenen stemmen méér kreeg dan Donald Trump, maar toch verloor.

Heel schrijnend inderdaad.quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het meest schrijnende voorbeeld is Wisconsin, waar een democraat werd verkozen als gouverneur met 3 procent voorsprong (wat best veel is) maar verder alleen maar Republikeinen werden verkozen. De reden: voor de gouverneur tellen ze gewoon het totaal aantal stemmen in de staat, voor de andere posities tellen de districten.
Eens!quote:Amerika moet gewoon overstappen op een simpel representatief systeem zoals we dat hier ook hebben: de meeste stemmen tellen. Maar ja, dat laten de Republikeinen nooit gebeuren, want dan winnen ze nooit meer een verkiezing. Vergeet niet dat Hillary Clinton miljoenen stemmen méér kreeg dan Donald Trump, maar toch verloor.

Hebben jullie geen cv-ketels in Zeeland?quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het warme water opgemaakt thuis. Ik had nog wel warm water om te douchen, maar mijn moeder niet meer.

Het komt voort uit het idee om alle staten en alle regio's even veel belang te geven, maar het gevolg is een systeem dat totaal niet representatief is. Iemand in South Dakota heeft veel meer 'macht' dan iemand in Californië omdat hij in een dunbevolkte staat woont. En die dunbevolkte staten stemmen allemaal Republikeins. Hetzelfde geldt voor dunbevolkte regio's binnen die staten. Daar kun je dus een kiesdistrict omheen tekenen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het blijft een maf systeem daar.

Nee, gewoon nog keteltje water opwarmen op de houtkachel.quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:46 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hebben jullie geen cv-ketels in Zeeland?

Dus een maf systeem, zoals ik al zei.quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:47 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het komt voort uit het idee om alle staten en alle regio's even veel belang te geven, maar het gevolg is een systeem dat totaal niet representatief is. Iemand in South Dakota heeft veel meer 'macht' dan iemand in Californië omdat hij in een dunbevolkte staat woont. En die dunbevolkte staten stemmen allemaal Republikeins. Hetzelfde geldt voor dunbevolkte regio's binnen die staten. Daar kun je dus een kiesdistrict omheen tekenen.

Ja. Op zich valt er wat voor te zeggen om die minder bevolkte gebieden iets meer gewicht te geven. Omdat ze anders helemaal geen invloed hebben. Maar ze zijn veel te ver doorgeslagen daarin waardoor je elke keer weer gekke en oneerlijke situaties krijgt.quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:47 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het komt voort uit het idee om alle staten en alle regio's even veel belang te geven, maar het gevolg is een systeem dat totaal niet representatief is. Iemand in South Dakota heeft veel meer 'macht' dan iemand in Californië omdat hij in een dunbevolkte staat woont. En die dunbevolkte staten stemmen allemaal Republikeins. Hetzelfde geldt voor dunbevolkte regio's binnen die staten. Daar kun je dus een kiesdistrict omheen tekenen.

Oeh dat is een goede.. Ik denk dat Think about things van Daði wel heel toepasselijk is maar er zijn natuurlijk ook wel nummers die eigenlijk verplicht zijn voor een goede opvoeding.. Wat zijn jullie tips?quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ahhhhh gefeliciteerd!![]()
![]()
Welk Eurovisie liedje ga je als eerste aan de baby opdragen?

Dat is dus het ergste: de Republikeinen zijn by far de meest corrupte en ondemocratische partij (democratisch met een kleine d) maar ze weten miljoenen mensen (ook in Nederland) te doen geloven dat het de Democraten zijn die vuil spel spelen. Omdat ze compleet schaamteloos zijn, dat is eigenlijk hun belangrijkste kwaliteit.quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heel schrijnend inderdaad.
Het zou eens andersom moeten zijn, dan zijn ze er als de kippen bij om FRAUD te roepen.

Ik denk dat je de meest toepasselijke optie al hebt gegeven!quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oeh dat is een goede.. Ik denk dat Think about things van Daði wel heel toepasselijk is maar er zijn natuurlijk ook wel nummers die eigenlijk verplicht zijn voor een goede opvoeding.. Wat zijn jullie tips?

Jaa wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogen we weten of het een jongetje of een meisje is? De eerste letter van zijn/haar naam?
Gaat het ook goed met jou? Heb je nog veel pijn?

Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.

Fly on the wings of love. Fly baby flyquote:Op vrijdag 11 november 2022 09:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oeh dat is een goede.. Ik denk dat Think about things van Daði wel heel toepasselijk is maar er zijn natuurlijk ook wel nummers die eigenlijk verplicht zijn voor een goede opvoeding.. Wat zijn jullie tips?

Ja. En dat lukt ze ook omdat socialisme in Amerika (een deels daarbuiten) een scheldwoord is. Nu ook weer een staat waar ze een door Biden ingestelde wet om studeren goedkoper te maken, hebben teruggetrokken. Want ja dat wordt gedaan van staatsgeld en dat moeten ze natuurlijk niet willenquote:Op vrijdag 11 november 2022 09:02 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is dus het ergste: de Republikeinen zijn by far de meest corrupte en ondemocratische partij (democratisch met een kleine d) maar ze weten miljoenen mensen (ook in Nederland) te doen geloven dat het de Democraten zijn die vuil spel spelen. Omdat ze compleet schaamteloos zijn, dat is eigenlijk hun belangrijkste kwaliteit.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Wat te denken van een goede zorgverzekering, ook zoiets.quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En dat lukt ze ook omdat socialisme in Amerika (een deels daarbuiten) een scheldwoord is. Nu ook weer een staat waar ze een door Biden ingestelde wet om studeren goedkoper te maken, hebben teruggetrokken. Want ja dat wordt gedaan van staatsgeld en dat moeten ze natuurlijk niet willen

Namens de baby:quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:01 schreef Yesse het volgende:
[..]

Gefeliciteerd YesseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()

quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:10 schreef AgnesGru het volgende:
Ben wel benieuwd hoe jullie hierover denken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Van harte gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()

Van harte gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Laat je maar goed verwennen en geniet samen van jullie kleine wonder
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way

GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()

Ben wel benieuwd hoe jullie hierover denken:Dat lijkt mij niet echt goed neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.

Gefeliciteerd @Yesse en meneer YesseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens to you while you're busy making other plans

Wel mooi dat er deze keer zoveel jongeren hebben gestemd, dat geeft toch een goed gevoel voor de toekomst. En dat het toch aardig tegenviel voor de Republikeinen nu. Je zou zeggen dat als deze trend zich voortzet de Republikeinen ooit wel weer normaler móeten worden. Maar goed, dat is misschien allemaal te positief gedacht van mijn kant.quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En dat lukt ze ook omdat socialisme in Amerika (een deels daarbuiten) een scheldwoord is. Nu ook weer een staat waar ze een door Biden ingestelde wet om studeren goedkoper te maken, hebben teruggetrokken. Want ja dat wordt gedaan van staatsgeld en dat moeten ze natuurlijk niet willen

Jongetje, met een van oorsprong Ierse naam met een Tquote:Op vrijdag 11 november 2022 09:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jaa wat leuk
Mogen we weten of het een jongetje of een meisje is? De eerste letter van zijn/haar naam?
Gaat het ook goed met jou? Heb je nog veel pijn?
Ben wel benieuwd hoe jullie hierover denken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU

Van harte gefeliciteerd mevrouw en meneer YesseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mocht je tips willen, ben ik altijd beschikbaar![]()
Eerste tip: zorg goed voor jezelf, neem je rust en niet teveel en te lang kraamvisite![]()
Het is niet niks.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |