In het tuintje van Oma Tingeling waait van álles aan weet je..quote:Op woensdag 9 november 2022 15:12 schreef engine het volgende:
Ik hoor lasergamen en een film? Wat zijn Bern en Kim allemaal van plan en waar moet dat dan weer vandaan komen?
Dat ze af en toe iets krijgen maar lasergame spul en een groot scherm voor een filmquote:Op woensdag 9 november 2022 15:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
In het tuintje van Oma Tingeling waait van álles aan weet je..
Een keertje een TT wat niet over de streams gaat is niet erg, maar niet keer op keer.quote:Op woensdag 9 november 2022 15:12 schreef Kakadylo het volgende:
Vanwege jullie reacties is die TT nu juist nog meer dan wenselijk
De Topicmaker bepaalt, nergens in de wet staat dat die ergens over moet gaan.. het advies daarentegen..quote:Op woensdag 9 november 2022 15:12 schreef Kakadylo het volgende:
Om haar zure mening kracht bij te zetten....quote:Op woensdag 9 november 2022 15:17 schreef pingu66 het volgende:
WTF.....Waarom zegt Wanda overal "fakking" voor?
Als je dat laatste echt denkt dan kan ik je mededelen dat je volkomen fout zit met die gedachtequote:Op woensdag 9 november 2022 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een keertje een TT wat niet over de streams gaat is niet erg, maar niet keer op keer.
En al helemaal niet om dwars te doen omdat mensen het niet leuk vinden.
Ik verwacht niet anders.. nog 9 maanden doorgaan zoals nu is gewoon geen doenquote:Op woensdag 9 november 2022 15:15 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ze af en toe iets krijgen maar lasergame spul en een groot scherm voor een filmHet slaat een beetje door.
Dat is haar niveauquote:Op woensdag 9 november 2022 15:17 schreef pingu66 het volgende:
Edoch....het adviesquote:Op woensdag 9 november 2022 15:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Topicmaker bepaalt, nergens in de wet staat dat die ergens over moet gaan.. het advies daarentegen..
Als zij manager is dan kun je tijdens de wekelijkse meeting Bingo gaan spelenquote:Op woensdag 9 november 2022 15:17 schreef pingu66 het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2022 15:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je dat laatste echt denkt dan kan ik je mededelen dat je volkomen fout zit met die gedachte
Dat begreep ik hieruitquote:Op woensdag 9 november 2022 15:12 schreef Kakadylo het volgende:
sorry te grappigquote:Op woensdag 9 november 2022 15:17 schreef pingu66 het volgende:
nee gewoon nietquote:Op woensdag 9 november 2022 15:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zolang het dan maar ietsiepietsie is
Heb uitgelegd waar de keuze op gebaseerd was en vanwege de reacties koppelde ik het terug naar de TT want inkoppertjequote:
ftfyquote:Op woensdag 9 november 2022 15:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb uitgelegd waar de keuze op gebaseerd was en vanwege de reacties koppelde ik het terug naar de TT want ontettend kinderachtig van mij
Als je Babet weg wil hebben dan moet je gewoon niet tegen haar praten maar wel constant wijn voor haar neus gaan drinkenquote:Op woensdag 9 november 2022 15:26 schreef engine het volgende:
Babette vraagt zich af waar de wijn is?![]()
Neehoor, dit is nog niets vergeleken met "vroeger"quote:Op woensdag 9 november 2022 15:26 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik snap Ireth wel, ik vind je ook alles behalve respectvol naar de cossers om eerlijk te zijn.
Maar er zijn er meer hoor. Een team een taak is niet meer hier, continu een strijd over wie zijn cos wel of niet klopt is het nieuwe fok geworden geloof ik
Ik spreek uit eigen ervaring en vroeger vond ik het hier veel gezelliger dan nu. Nu merk ik dat ik regelmatig maar gewoon weer uitlog vanwege het continue gestrij hierquote:Op woensdag 9 november 2022 15:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neehoor, dit is nog niets vergeleken met "vroeger"![]()
Geen zorgen
Ze denken dat dat op Mexx haar verjaardag gaat gebeuren. Maar geld zullen ze nu toch niet meer verdienen voorlopig?quote:Op woensdag 9 november 2022 15:28 schreef freaky40 het volgende:
Wat een saaie kut dag vandaag daar. Het wordt wel weer eens tijd voor een meerdaagse marathon opdracht.
Dat zal dan wel weer een pamper opdracht worden voor luxe, persoonlijke geldbedrag of speciale avondjes.quote:Op woensdag 9 november 2022 15:31 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ze denken dat dat op Mexx haar verjaardag gaat gebeuren. Maar geld zullen ze nu toch niet meer verdienen voorlopig?
Eliminatie!quote:Op woensdag 9 november 2022 15:31 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ze denken dat dat op Mexx haar verjaardag gaat gebeuren. Maar geld zullen ze nu toch niet meer verdienen voorlopig?
quote:Op woensdag 9 november 2022 15:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eliminatie!Dag Mexx! Veel plezier thuis op je verjaardag!
voor/na/tijdens de verjaardag van Ruben en ?? was er watquote:Op woensdag 9 november 2022 15:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tommy zal haar dan wel staan op de wachten als ie al niet in Schijndel zitquote:Op woensdag 9 november 2022 15:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Komkommertijd is al begonnen, Sjeffie mag blijven potverteren op kosten van het huishoudbudget, Febo blijft elke week nu grote bedragen leveren, in ruil voor "Volle Tafels Eten" en vervelende verzonnen "Showtjes" .. Modesshow in de maak alquote:Op woensdag 9 november 2022 15:31 schreef Seattle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 november 2022 15:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat WTF was nou net the fakking grap 😵💫
Hopen dat er geen bladluis in zitquote:Op woensdag 9 november 2022 15:39 schreef Aggie46 het volgende:
Dit wordt een eva-kostuum
[ afbeelding ]
O well, ik vermaak me wel. Sjef Jeff gaat nog wel in de problemen komen als hij van de wijn blijft zuipen zoals hij dat nu doet verwacht ik. Dus overvloed en feestjes betekent niet meteen saaie streamsquote:Op woensdag 9 november 2022 15:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Komkommertijd is al begonnen, Sjeffie mag blijven potverteren op kosten van het huishoudbudget, Febo blijft elke week nu grote bedragen leveren, in ruil voor "Volle Tafels Eten" en vervelende verzonnen "Showtjes" .. Modesshow in de maak al
Lig je eruit dan krijg je een gebiedsverbod hoorquote:Op woensdag 9 november 2022 08:21 schreef engine het volgende:
Eerste wat Eunice gaat doen als ze uit de loods is is een rondje om de loods lopen
Zou het niet beter hebben kunnen verwoordenquote:Op woensdag 9 november 2022 09:51 schreef Verida het volgende:
i
[..]
Persoonlijk vind ik dat leeftijdsverschil nog niet eens zo storend. Het zijn allebei volwassen mensen.
Ik heb meer moeite met de slaafse manier waarop hij haar probeert naar de ogen te kijken. En ik heb moeite met haar arrogante manier van dit accepteren. Ze speelt met hem. En dat is niet fraai.
Ik zie in haar absoluut geen naief jong meisje....maar een doortrapte intrigante
ik zat er ook net naar te kijken. Ik vraag me ook af wie dit materiaal betaalt als ze zo'n projectje hebben. Net zoals dat hout en golfplaat voor afdakjes etc. of wordt dat stiekem door de febo toegestoptquote:Op woensdag 9 november 2022 15:42 schreef greysbones het volgende:
de dure kit wordt gebruikt voor een blad bh
ze waren een soort van verplicht een afdak te makenquote:Op woensdag 9 november 2022 15:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zat er ook net naar te kijken. Ik vraag me ook af wie dit materiaal betaalt als ze zo'n projectje hebben. Net zoals dat hout en golfplaat voor afdakjes etc. of wordt dat stiekem door de febo toegestopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Aggie46 op 09-11-2022 16:13:34 ]Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Boze erik.....in 3,2,1quote:Op woensdag 9 november 2022 15:42 schreef greysbones het volgende:
de dure kit wordt gebruikt voor een blad bh
quote:Op woensdag 9 november 2022 15:45 schreef greysbones het volgende:
Er gaat er nog eens 1 op zijn waffel met die badslippers die trappen op
Jaja, het slaat gewoon nergens op.quote:Op woensdag 9 november 2022 15:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
DeTopicstarter heeft het recht, nergens ( tot nu toe) staat dat het ergens over moet gaan...
Een manager met een gat in zijn hand. Ben benieuwd wat er allemaal binnen gaat komen in de loods.quote:
Een dartbord is getackledquote:Op woensdag 9 november 2022 15:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Een manager met een gat in zijn hand. Ben benieuwd wat er allemaal binnen gaat komen in de loods.
Beter een gat in je hand dan een hand in je gatquote:Op woensdag 9 november 2022 15:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Een manager met een gat in zijn hand. Ben benieuwd wat er allemaal binnen gaat komen in de loods.
Een TT hoeft niet over de streams te gaan. Naar aanleiding van de TT gisteren deze vraag achter neergelegd.quote:
U doet me aan iemand denken..quote:Op woensdag 9 november 2022 15:51 schreef Kakadylo het volgende:
Zeg eens eerlijk. Ben ik irritanter of die streams?
quote:Op woensdag 9 november 2022 15:54 schreef Seattle het volgende:
Djedi ziet er zo eindelijk eens aantrekkelijk uit
Mij ookquote:Op woensdag 9 november 2022 15:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
U doet me aan iemand denken..
Wil ik het weten of beter van niet?quote:Op woensdag 9 november 2022 15:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
U doet me aan iemand denken..
quote:Op woensdag 9 november 2022 15:55 schreef Flory het volgende:
Maddy haar stem klinkt vaak alsof ze een vibrator heeft ingeslikt
Met duracell, gaat extra lang mee..quote:Op woensdag 9 november 2022 15:55 schreef Flory het volgende:
Volgens mij wordt er wel serieus gerekend hoeveel er uitgegeven wordt, wat alles kost, kan het goedkoper, kijken naar een lagere prijs etc.quote:Op woensdag 9 november 2022 15:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Eensch!quote:Op woensdag 9 november 2022 15:56 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er wel serieus gerekend hoeveel er uitgegeven wordt, wat alles kost, kan het goedkoper, kijken naar een lagere prijs etc.
Je hoort hem ook zeggen wat er nog over is.
Als ze mij vragen hoeveel ik maandelijks binnen krijg, wat ik uitgeef en waaraan, zeg ik ook dat het niemand wat aangaat.
Koop ik wat extra's voor de leuk of dat ik het nodig heb, kijk ik ook wat ik nog kan missen.
En nogmaals: dat gaat niemand wat aan.
Doet Jeff het dan zo slecht?
Ik vind van niet.
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 9 november 2022 15:56 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er wel serieus gerekend hoeveel er uitgegeven wordt, wat alles kost, kan het goedkoper, kijken naar een lagere prijs etc.
Als ze mij vragen hoeveel ik maandelijks binnen krijg, wat ik uitgeef en waaraan, zeg ik ook dat het niemand wat aangaat.
Koop ik wat extra's voor de leuk of dat ik het nodig heb, kijk ik ook wat ik nog kan missen.
Ik vind van niet.
hij is niet transpaaaraaanntttquote:Op woensdag 9 november 2022 15:56 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik vind van niet.
Schiet mij maar lek waarover dit gaatquote:Op woensdag 9 november 2022 15:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het begint met een J en eindigt op ian
Als dat zou kunnenquote:Op woensdag 9 november 2022 15:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek waarover dit gaat
Hij zet zich super in. Is met iedereen bezig. Leuk om te zien. Eindelijk iemand die echt goed de leiding neemt. Jammer dat hij ‘zichzelf en de zijnen beloont’. Dat gaat wel wat verder dan een snoepje in iemands hand drukken of een kommetje havermout van 30 ct extra nemen.quote:Op woensdag 9 november 2022 15:56 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik vind van niet.
Denk het wel, hij zal er rekening mee houden dat het voor een maandje is.quote:Op woensdag 9 november 2022 15:57 schreef greysbones het volgende:
ik ben heeeel benieuwd hoe Isaac het gaat doen als manager
als hij het volgende maand wordt
ik denk dat mensen niets meer te zeggen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |