rood?quote:Op woensdag 9 november 2022 10:01 schreef KoningWouter het volgende:
Welke kleur ogen heeft Mirthe eigenlijk?
volgens haar promo was ze enorm pittig en dominant.. vind het wel meevallen. Vind haar gewoon geen leuk persoon, iets in haar blik. Maar Mora doet vaak neerbuigend tegen haar, dat is sneu. Alhoewel Laila wel weer pit genoeg heeft om haar steeds aan te spreken. Heel relaas, ik weet het ook niet.quote:Op woensdag 9 november 2022 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wisselt vind haar pit wel leuk
Die promos kloppen 9 van de 10keer nietquote:Op woensdag 9 november 2022 10:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
volgens haar promo was ze enorm pittig en dominant.. vind het wel meevallen. Vind haar gewoon geen leuk persoon, iets in haar blik. Maar Mora doet vaak neerbuigend tegen haar, dat is sneu. Alhoewel Laila wel weer pit genoeg heeft om haar steeds aan te spreken. Heel relaas, ik weet het ook niet.
Bruin volgens mij. Jammer, blauw had haar goed gestaan maar is wel erg zeldzaam.quote:Op woensdag 9 november 2022 10:01 schreef KoningWouter het volgende:
Rupi wil gevuld ei.quote:Op woensdag 9 november 2022 10:07 schreef greysbones het volgende:
Moraima wil een Caribisch ontbijt of dag ?
Deze moet je snappen als je het leest.quote:Op woensdag 9 november 2022 10:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Bruin volgens mij. Jammer, blauw had haar goed gestaan maar is wel erg zeldzaam.
ik snapput niequote:Op woensdag 9 november 2022 10:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze moet je snappen als je het leest.
jaquote:Op woensdag 9 november 2022 10:07 schreef greysbones het volgende:
Moraima wil een Caribisch ontbijt of dag ?
Bruin zo te zien, mooi hoorquote:Op woensdag 9 november 2022 10:01 schreef KoningWouter het volgende:
De Koning mag het uitleggen.quote:
quote:
Blauwe ogen hadden Mirthe goed gestaan. Maar omdat ze donker haar heeft zijn blauwe ogen erg zeldzaam. Jeffrey heeft wel donker haar maar blauwe ogen bijvoorbeeld.quote:
Maar dat is gewoon letterlijk wat er stond... ik verwachtte een diepere laag die ik mistequote:Op woensdag 9 november 2022 10:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
[..]
Blauwe ogen hadden Mirthe goed gestaan. Maar omdat ze donker haar heeft zijn blauwe ogen erg zeldzaam. Jeffrey heeft wel donker haar maar blauwe ogen bijvoorbeeld.
Zeker mooie ogenquote:Op woensdag 9 november 2022 10:18 schreef FreshFruit het volgende:
Over mooie ogen gesproken.
[ afbeelding ]
Prachtig, was me nooit zo opgevallenquote:Op woensdag 9 november 2022 10:18 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Ze gaan spreken zonder die gekke lijnen.quote:
Ze weet ook hoe ze ze op moet maken.quote:Op woensdag 9 november 2022 10:21 schreef juul. het volgende:
[..]
Prachtig, was me nooit zo opgevallen
Hier zit nog steeds ladingen make up hoorquote:Op woensdag 9 november 2022 10:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gaan spreken zonder die gekke lijnen.
nopequote:Op woensdag 9 november 2022 10:22 schreef Setje72 het volgende:
Goeiemorgenis er al gezeik geweest over geen zakgeld en doe groep wel met peuken?
Janet haar generatie was meer van Los in in hok.quote:
auquote:Op woensdag 9 november 2022 10:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Janet haar generatie was meer van Los in in hok.
Vrijheid ,blijheid.![]()
![]()
Ik vind dat Mirthe vaak zo'n wazike blik heeft alsof ze zelf niet weet wat ze zegt.quote:Op woensdag 9 november 2022 10:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon letterlijk wat er stond... ik verwachtte een diepere laag die ik miste
Ik heb er eigenlijk nog verdacht weinig over gehoord..quote:Op woensdag 9 november 2022 10:28 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik los zou gaan..(en ben zelf roker)
Ze zegt datz e ook graag met de volgende boksronde mee wil doen. "ik denk dat ik heel sterk ben"quote:
Maddy/Wanda?quote:Op woensdag 9 november 2022 10:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ze zegt datz e ook graag met de volgende boksronde mee wil doen. "ik denk dat ik heel sterk ben"
Prachtige ogen , alleen jammer van het verrotte karakterquote:Op woensdag 9 november 2022 10:18 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb altijd goede ideeën.quote:Op woensdag 9 november 2022 10:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Battle of the year. Ik voel een nieuw format
quote:Op woensdag 9 november 2022 10:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Prachtige ogen , alleen jammer van verrotte karakter
wasda? bejaardengymnastiek?quote:
Op geen stream te zien nuquote:Op woensdag 9 november 2022 10:57 schreef HappyCharly het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk wat ik net heb geleerd! Jullie gaan overspoeld worden door schattige foto's
Heul niks!quote:Op woensdag 9 november 2022 11:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan snap ik niet wat dat met nu te maken heeft
Wees gewoon Ontopic andersquote:Op woensdag 9 november 2022 11:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heul niks!
Maar kijk hoe cute ze zijn
Ik snap er niets meer vanquote:Op woensdag 9 november 2022 11:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet meer in de schijf van vijf, maar Jeff koopt ineens voor iedereen melk.
Jeff heeft ineens voor iedereen melk, terwijl niet iedereen melk drinkt. Het Voedingscentrum heeft melk ook uit de basisbehoeften gegooid.quote:
Ah okayquote:Op woensdag 9 november 2022 11:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Jeff heeft ineens voor iedereen melk, terwijl niet iedereen melk drinkt. Het Voedingscentrum heeft melk ook uit de basisbehoeften gegooid.
Maar wel bang voor teken.quote:
Apart dat melk uit de basisbehoefte is, of zou het te maken kunnen hebben dat ze aan de ene kant de koeien weg willen hebben en het dan moeilijk te verkopen is melk als een basis behoefte aan te merken? hmmmquote:Op woensdag 9 november 2022 11:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Jeff heeft ineens voor iedereen melk, terwijl niet iedereen melk drinkt. Het Voedingscentrum heeft melk ook uit de basisbehoeften gegooid.
Ze gebruikten toch al veel sojamelk?quote:Op woensdag 9 november 2022 11:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Apart dat melk uit de basisbehoefte is, of zou het te maken kunnen hebben dat ze aan de ene kant de koeien weg willen hebben en het dan moeilijk te verkopen is melk als een basis behoefte aan te merken? hmmm
Joost bestaat niet meer.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:18 schreef HappyCharly het volgende:
Ohh Wanda merkt terloops even op dat volgens haar Djedi nog verliefder is op Ruben dan hij op haar..
Ik zou het niet weten maar je moet daar wel van houden?quote:Op woensdag 9 november 2022 11:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gebruikten toch al veel sojamelk?
Echt vermoeiend om naar te luisteren.Eunice moet er om lachen.Jappie gaat snel naar binnen toequote:
Als je de hele tijd zo op elkaar gefocust bent en besluit elkaar los te laten, merken ze pas dat ze vervreemd zijn van de groep, dus zoeken ze elkaar weer op.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:18 schreef HappyCharly het volgende:
Ohh Wanda merkt terloops even op dat volgens haar Djedi nog verliefder is op Ruben dan hij op haar..
Ik kan nog geen foto's van nu maken, dan wordt het plaatje zwart in Gyazo...quote:
Wanda zal het wel weten.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:18 schreef HappyCharly het volgende:
Mirthe vind vanalles leuk, wil nu werk wat ze iig 2 jaar leuk vindtquote:Op woensdag 9 november 2022 11:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Echt vermoeiend om naar te luisteren.Eunice moet er om lachen.Jappie gaat snel naar binnen toe
Wat gaat er fout dan?quote:Op woensdag 9 november 2022 11:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik kan nog geen foto's van nu maken, dan wordt het plaatje zwart in Gyazo...
Ontopic: Wanda heeft een paaldansbroekje
Die mensen zijn altijd direct halfdood..quote:Op woensdag 9 november 2022 11:20 schreef Ireth het volgende:
Leila heeft nu migraine zegt ze... zal dan wel meevallen aangezien ze druk aan het fietsen/ouwehoeren is met kenzi...
Dat is voor Eunice dan kunnen ze ook lactose vrije koeienmelk kopen. Dat smaakt hetzelfde als melk en is niet zo vies als soja melk.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten maar je moet daar wel van houden?
Vergeet Berend niet.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Die mensen zijn altijd direct halfdood..
Volgens mij had nu alleen Jappie echt pijn aan zijn kies
Ik vind het wel leuk om naar te luisteren. Het is grappigquote:Op woensdag 9 november 2022 11:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Echt vermoeiend om naar te luisteren.Eunice moet er om lachen.Jappie gaat snel naar binnen toe
Als ik een screenshot/ plaatje van de stream maak, wordt het plaatje zwart in Gyazo.quote:
Check ander je hardware versnellingquote:Op woensdag 9 november 2022 11:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik kan nog geen foto's van nu maken, dan wordt het plaatje zwart in Gyazo...
Ontopic: Wanda heeft een paaldansbroekje
Dat is voor Eunice dan kunnen ze ook lactose vrije koeienmelk kopen. Dat smaakt hetzelfde als melk en is niet zo vies als soja melk.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten maar je moet daar wel van houden?
Misschien moet ze eerst een studie doen.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mirthe vind vanalles leuk, wil nu werk wat ze iig 2 jaar leuk vindt
Die was idd een beetje zielig en niet fit.. maar hij gaat er ook wel heeeeeel lang over door en melkt het uit. (look what i did there, i made a reference to Wanda)quote:
Even bij instellingen kijken , hardware versnelling uitzetten zou kunnen werkenquote:Op woensdag 9 november 2022 11:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als ik een screenshot/ plaatje van de stream maak, wordt het plaatje zwart in Gyazo.
De videopname van gisteren niet, dus het heeft iets met de livebeelden te maken.
Ontopic voor Puzziepie:
Laila heeft migraine maar zit te fietsen zonder problemen.. wat een bikkel
Wat heeft ze eigenlijk voor studie gedaan? Ze had het erover dat ze heeft gewerkt met kinderen (als wat?), iets met acteren en dansen...quote:Op woensdag 9 november 2022 11:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat is voor Eunice dan kunnen ze ook lactose vrije koeienmelk kopen. Dat smaakt hetzelfde als melk en is niet zo vies als soja melk.
[..]
Misschien moet ze eerst een studie doen.
Is er een frituurpan?quote:Op woensdag 9 november 2022 11:05 schreef puzziepie het volgende:
Kopen kopen kopen
Die frituurpan snap ik ook niet
quote:Op woensdag 9 november 2022 11:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat heeft ze eigenlijk voor studie gedaan? Ze had het erover dat ze heeft gewerkt met kinderen (als wat?), iets met acteren en dansen...
Wanneer je over de duvel praat...quote:Op woensdag 9 november 2022 11:31 schreef puzziepie het volgende:
Roddelen over Wendy en wie komt binnen Wendy
@bitterbalquote:
down to earth?quote:
Marciano en KimK de hele dag in de keuken.Dat is nu al lachen.quote:
Wel een geniaal intro Charmain.quote:
Denk dat Wendy wel door heeft welke spelletjes Marci met Kim speelt.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:29 schreef FreshFruit het volgende:
Kim K: "Ik denk dat Wendy Marciano leuk vindt."![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 november 2022 11:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Even bij instellingen kijken , hardware versnelling uitzetten zou kunnen werken
[ afbeelding ]
Tadaah.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wow dat werkt, dat had ik nooit bedacht. Ik leer hier dingen. Thank you!
Gelukt, thanks!quote:Op woensdag 9 november 2022 11:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Check ander je hardware versnelling![]()
Maar als het je gister wel is gelukt dan is dat wel raar, of is dat een plaatje van iemand anders hier?
Goed zo. Lekker bezigquote:Op woensdag 9 november 2022 11:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Gelukt, thanks!
Wanda en Kim K klagen ondertussen dat 'iedereen' er met hun idee vandoor is gegaan wat betreft zelfgemaakte bh's.
heeft ze ook gejatquote:
er was gisteren gezegd dat hij last had van kristallen in zijn evenwichtsoorgaan.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Die was idd een beetje zielig en niet fit.. maar hij gaat er ook wel heeeeeel lang over door en melkt het uit. (look what i did there, i made a reference to Wanda)
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op woensdag 9 november 2022 11:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft ze ook gejat
staan er 100000-den van op tiktok
de geniaalste is een volle vrouw die dit allemaal na doet
Dat was zijn wel zijn eigen diagnose.Niet door een dokter.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:46 schreef Verida het volgende:
[..]
er was gisteren gezegd dat hij last had van kristallen in zijn evenwichtsoorgaan.
Als ervaringsdeskundige kan ik zeggen dat je daar heel erg beroerd van kunt zijn.
Oke, ik geloof jequote:Op woensdag 9 november 2022 11:46 schreef Verida het volgende:
[..]
er was gisteren gezegd dat hij last had van kristallen in zijn evenwichtsoorgaan.
Als ervaringsdeskundige kan ik zeggen dat je daar heel erg beroerd van kunt zijn.
hij vertelde dat de dokter had gezegd dat zijn hormoonhuishouding niet op orde wasquote:Op woensdag 9 november 2022 11:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was zijn wel zijn eigen diagnose.Niet door een dokter.
En hij was het daar duidelijk niet mee eens.Jammer dat weinig mensen dat gesprek hebben meegekregen.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij vertelde dat de dokter had gezegd dat zijn hormoonhuishouding niet op orde was
gezond eten
bewegen
en een goed dag nachtritme
Hij leek hier inderdaad niet tevreden meequote:Op woensdag 9 november 2022 11:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En hij was het daar duidelijk niet mee eens.Jammer dat weinig mensen dat gesprek hebben meegekregen.
Combi van.Er is hem van achter zelfs extra fruit aangeboden. Maar dat blieft hij niet.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij leek hier inderdaad niet tevreden mee
of hij gelooft de arts niet of hij is niet content met de behandeling
heel apartquote:Op woensdag 9 november 2022 11:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Combi van.Er is hem van achter zelfs extra fruit aangeboden. Maar dat blieft hij niet.
Ach,in het werk zeggen diploma`s mij helemaal niks.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:52 schreef HappyCharly het volgende:
Opleidingen/ baan Mirthe:
Laatste baan was hostess- assistent office manager. Ik heb het idee dat dat interessanter klinkt dan het was. En blijkbaar is ze vorig jaar met een opleiding gestart, maarja..
NTI
HBO Management & Leiderschap, Business administration
2021-2021
Colosseum - Enschede
Leisure & Hospitality Executive, Toerisme
Hij was toch bij een arts geweest?quote:Op woensdag 9 november 2022 11:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was zijn wel zijn eigen diagnose.Niet door een dokter.
3 keer Verida.En ze geven hem niet de diagnose die hij wil horen.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij was toch bij een arts geweest?
Maar goed, zelfs als het zijn eigen diagnose was, dan is dat heel naar om mee te maken en het verdwijnt langzaam
Ze praten dus kan je niet spreken van een testbeeld.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:57 schreef freaky40 het volgende:
Stream 1 is Wanda testbeeld vandaag blijkbaar.
Ja wel gehoord. Maar Berend blijft daarmee vinden dat hij recht heeft op meer en beter eten.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En hij was het daar duidelijk niet mee eens.Jammer dat weinig mensen dat gesprek hebben meegekregen.
wat denk jij dan dat hij wil?quote:Op woensdag 9 november 2022 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
3 keer Verida.En ze geven hem niet de diagnose die hij wil horen.
daar heb ik het verder niet over, Hij is stronteigenwijs, dat zie ik ook wel.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
3 keer Verida.En ze geven hem niet de diagnose die hij wil horen.
Dat is niet waar. Hij moet verplicht fruit eten en dat krijgt hij nu via Jeffquote:Op woensdag 9 november 2022 11:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Combi van.Er is hem van achter zelfs extra fruit aangeboden. Maar dat blieft hij niet.
Jij was er ook bij.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja wel gehoord. Maar Berend blijft daarmee vinden dat hij recht heeft op meer en beter eten.
Ik was gewoon benieuwd nav t gesprek van haar net. Ze weet niet wat ze wil, ik hoorde niet dat ze het over die nieuwe opleiding had. Dus ik zocht wat achtergrondifoquote:Op woensdag 9 november 2022 11:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ach,in het werk zeggen diploma`s mij helemaal niks.
Ik heb het zelf gehoord.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Hij moet verplicht fruit eten en dat krijgt hij nu via Jeff
Heeft hij ook. Het is hem zelfs opgelegdquote:Op woensdag 9 november 2022 11:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja wel gehoord. Maar Berend blijft daarmee vinden dat hij recht heeft op meer en beter eten.
bh's van strings en strings van bh's...teringjantje dan ben je ver hoorquote:
Creatief bezig zijn, het is een probeersel.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
bh's van strings en strings van bh's...teringjantje dan ben je ver hoor
Maar er wordt fruit aangeboden, er is groente. Als dat niet genoeg is... je hoeft daar niet te zijn he. Mensen gaan ook naar huis omdat ze ongelukkig zijn.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heeft hij ook. Het is hem zelfs opgelegd
probeersel en een beetje een grapje. Ik vind het wel creatief, je moet toch ietsquote:Op woensdag 9 november 2022 12:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
bh's van strings en strings van bh's...teringjantje dan ben je ver hoor
Hij wil niet naar huis, ik snap niet wat hier het probleem isquote:Op woensdag 9 november 2022 12:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar er wordt fruit aangeboden, er is groente. Als dat niet genoeg is... je hoeft daar niet te zijn he. Mensen gaan ook naar huis omdat ze ongelukkig zijn.
ik ga morgen maar eens proberen om een trui als broek aan te trekkenquote:Op woensdag 9 november 2022 12:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Creatief bezig zijn, het is een probeersel.
Voor mij is het probleem dat hij klaagt en een speciale behandeling wil. Hij heeft iets, kut voor hem. Er wordt tot op zekere hoogte voor hem gezorgd. Maar nog meer geven zou hem in zo'n ultieme luxepositie plaatsen, dat is niet eerlijk gezien de vorm van het spel. Dus dan denk ik: ben je het er niet mee eens, daar is de deurquote:Op woensdag 9 november 2022 12:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij wil niet naar huis, ik snap niet wat hier het probleem is
Mag niet van de dictator. Wordt ie boosquote:Op woensdag 9 november 2022 12:04 schreef D. het volgende:
Ik hoor dat Wanda weer tekeer gaat over Jeff’s uitgavenpatroon, maar gisteren bij Centraal heb ik niets gehoord
Mooi toch .... wordt nog lachenquote:Op woensdag 9 november 2022 12:03 schreef HappyCharly het volgende:
Wanda begint toch wel behoorlijk te klagen over Jeff zijn keuzes. Nu tegen Kim K en tegen Djedi, Ruben.. Ohoh..
gek he.. benieuwd of ze hem gaat aanspreken...quote:Op woensdag 9 november 2022 12:04 schreef D. het volgende:
Ik hoor dat Wanda weer tekeer gaat over Jeff’s uitgavenpatroon, maar gisteren bij Centraal heb ik niets gehoord
Hij wou zelfs een structurele oplossing voor de hele groep en niet alleen voor hemzelf want hij zag dat anderen ook veel gewicht verloren hadden en extra fruit en groente nodig hadden, zoals Erik bijvoorbeeldquote:Op woensdag 9 november 2022 12:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Hij moet verplicht fruit eten en dat krijgt hij nu via Jeff
ik snap ook het probleem niet zoquote:Op woensdag 9 november 2022 12:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij wil niet naar huis, ik snap niet wat hier het probleem is
duhuhquote:Op woensdag 9 november 2022 12:04 schreef D. het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2022 12:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik ga morgen maar eens proberen om een trui als broek aan te trekken
Daar klaagt hij helemaal niet overquote:Op woensdag 9 november 2022 12:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Voor mij is het probleem dat hij klaagt en een speciale behandeling wil. Hij heeft iets, kut voor hem. Er wordt tot op zekere hoogte voor hem gezorgd. Maar nog meer geven zou hem in zo'n ultieme luxepositie plaatsen, dat is niet eerlijk gezien de vorm van het spel. Dus dan denk ik: ben je het er niet mee eens, daar is de deur
Was te verwachten, die klaagt altijd.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:03 schreef HappyCharly het volgende:
Wanda begint toch wel behoorlijk te klagen over Jeff zijn keuzes. Nu tegen Kim K en tegen Djedi, Ruben.. Ohoh..
Zo rolt Wandaquote:Op woensdag 9 november 2022 12:04 schreef D. het volgende:
Succes daarmeequote:Op woensdag 9 november 2022 12:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik ga morgen maar eens proberen om een trui als broek aan te trekken
En terechtquote:Op woensdag 9 november 2022 12:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij wou zelfs een structurele oplossing voor de hele groep en niet alleen voor hemzelf want hij zag dat anderen ook veel gewicht verloren hadden en extra fruit en groente nodig hadden, zoals Erik bijvoorbeeld
iig niet zoals ze madeleine zou aansprekenquote:Op woensdag 9 november 2022 12:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
gek he.. benieuwd of ze hem gaat aanspreken...
Ik vind dat hij klaagt, jij niet. Let's agree to disagreequote:Op woensdag 9 november 2022 12:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar klaagt hij helemaal niet over
Mijn probleem is dat mensen hier van alles invullen en hem al veroordelen
Het was echt doodsbedreigend.quote:
dat wilde ik ook net zeggen. Het is nou niet zo dat ze geweldig veel groente en fruit eten daar.quote:
Vast niet, want hij mag het, als managerquote:Op woensdag 9 november 2022 12:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
gek he.. benieuwd of ze hem gaat aanspreken...
Precies. Ben wel benieuwd wanneer mensen Jeff echt centraal gaan aanspreken.. hij is een stuk intimiderender dan maddy..quote:Op woensdag 9 november 2022 12:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
iig niet zoals ze madeleine zou aanspreken
quote:
Straks allemaal gezond aan de patat met Jeffs frituurpanquote:Op woensdag 9 november 2022 12:08 schreef Verida het volgende:
[..]
dat wilde ik ook net zeggen. Het is nou niet zo dat ze geweldig veel groente en fruit eten daar.
af en toe het verplichte blaadje sla in een broodje en wat groente in de pastasaus is niet echt hetzelfde als 2 ons per dag
Ik dacht even mee.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:09 schreef Charmian het volgende:
[..]dat is een ander probeersel, niet alles tegelijk
Waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:09 schreef chufi het volgende:
Komt er vanmiddag nog een verdienopdracht?
Dat gaf hij ook toe , een zak chips moest helemaal op en nu in de loods kan hij die zak een aantal dagen laten liggenquote:Op woensdag 9 november 2022 12:06 schreef Alocanda het volgende:
Ik denk al met al dat Beerend daar gezonder heeft gegeten dan thuis want iemand krijgt niet voor niks zo'n postuur.
Damn ja.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:10 schreef engine het volgende:
Djedi is al de hele ochtend over haar nagels aan het wrijven.
Het is echt belachelijk wat er allemaal uit de huishoudput besteld wordt zo. De een alles en de ander niks.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:10 schreef HappyCharly het volgende:
Wendy gaat blondeerpoeder bestellen
Hij heeft vooral veel minder gegetenquote:Op woensdag 9 november 2022 12:06 schreef Alocanda het volgende:
Ik denk al met al dat Beerend daar gezonder heeft gegeten dan thuis want iemand krijgt niet voor niks zo'n postuur.
Vreselijk om naar te kijken/luisteren.quote:
Het gaat nu over tepels.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:12 schreef engine het volgende:
[..]
Vreselijk om naar te kijken/luisteren.
ik begrijp ook niet dat er overal geld voor is.. wat dat betreft riep Maddy steeds bedragen maar bij Jeff heb ik geen flauw idee. En dan is er meer eten en blijft er nog geld over. Hoe dan?quote:Op woensdag 9 november 2022 12:11 schreef engine het volgende:
[..]
Het is echt belachelijk wat er allemaal uit de huishoudput besteld wordt zo. De een alles en de ander niks.
je bedoelt meer overwicht zoals dat een manager betaamd. De groep reageert heel anders op hem dan op madeleine, daar luisterden ze niet eens naar. Ik heb gisteren een stukje centraal gezien en hij laat gewoon iedereen aan het woord wie dat wil.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Precies. Ben wel benieuwd wanneer mensen Jeff echt centraal gaan aanspreken.. hij is een stuk intimiderender dan maddy..
Planken en dat duurt dagen, dus sluit aan op het moment dat het geld weer op is.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:09 schreef chufi het volgende:
Komt er vanmiddag nog een verdienopdracht?
unmutequote:
En het Centraal duurde nog geen 20 minuten.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
je bedoelt meer overwicht zoals dat een manager betaamd. De groep reageert heel anders op hem dan op madeleine, daar luisterden ze niet eens naar. Ik heb gisteren een stukje centraal gezien en hij laat gewoon iedereen aan het woord wie dat wil.
Soort van polijstenquote:Op woensdag 9 november 2022 12:10 schreef engine het volgende:
Djedi is al de hele ochtend over haar nagels aan het wrijven.
Zeker, dat ook. Maar kan me ook voorstellen dat mensen niet durven omdat ze denken aan die keer dat hij totaal uit zijn plaat ging tegen bijv Martin "Jij kan helemaal niks, jij bent niks!!" Dan zou ik niks durven eerlijk gezegd..quote:Op woensdag 9 november 2022 12:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
je bedoelt meer overwicht zoals dat een manager betaamd. De groep reageert heel anders op hem dan op madeleine, daar luisterden ze niet eens naar. Ik heb gisteren een stukje centraal gezien en hij laat gewoon iedereen aan het woord wie dat wil.
Een parelvijl?quote:
heerlijk efficientquote:Op woensdag 9 november 2022 12:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En het Centraal duurde nog geen 20 minuten.
ik vond het heel netjes gaanquote:Op woensdag 9 november 2022 12:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En het Centraal duurde nog geen 20 minuten.
Maddy heeft toen er "veel" geld was 25 euro zakgeld gegeven. Jeff doet dat niet dus daar blijft heel veel over. Maar het is natuurlijk zo krom als iets dat hij voor Wendy iets van shampoo gaat bestellen. Hij wijst wat mensen aan die hij wat gunt maar het grootste gedeelte krijgt eigenlijk gewoon niks.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik begrijp ook niet dat er overal geld voor is.. wat dat betreft riep Maddy steeds bedragen maar bij Jeff heb ik geen flauw idee. En dan is er meer eten en blijft er nog geld over. Hoe dan?
ja....vooral ook die vraag over het budget en hoeveel geld er nog was.....quote:Op woensdag 9 november 2022 12:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
Pff moet je er maar zin in hebben om daar uren mee bezig te zijn.quote:
ik kan me niet voorstellen dat wanda die angst heeft, en als je het op dat ene voorval laat hangen...tsjaquote:Op woensdag 9 november 2022 12:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeker, dat ook. Maar kan me ook voorstellen dat mensen niet durven omdat ze denken aan die keer dat hij totaal uit zijn plaat ging tegen bijv Martin "Jij kan helemaal niks, jij bent niks!!" Dan zou ik niks durven eerlijk gezegd..
Naar ze is echt al 3 uur bezig.quote:
Hoe durf je!quote:Op woensdag 9 november 2022 12:17 schreef Verida het volgende:
[..]
ja....vooral ook die vraag over het budget en hoeveel geld er nog was.....
Uren is idd wel veel ,maar ik polijst ze ook regelmatig, is gewoon leuk om ze mooi glad te krijgenquote:Op woensdag 9 november 2022 12:17 schreef engine het volgende:
[..]
Pff moet je er maar zin in hebben om daar uren mee bezig te zijn.
"Er is genoeg, niemand komt tekort"quote:Op woensdag 9 november 2022 12:17 schreef Verida het volgende:
[..]
ja....vooral ook die vraag over het budget en hoeveel geld er nog was.....
Vijl werkt misschien niet goed meer, ik haal ook om de zoveel tijd een nieuwe.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Naar ze is echt al 3 uur bezig.
Tabak ook nietquote:Op woensdag 9 november 2022 12:19 schreef HappyCharly het volgende:
Huh Mexx gaat lenzen bestellen? Die heb je toch neem ik aan zelf meegenomen van thuis? Hoeft toch niet van de pot.
Er zijn meerdere voorvallen, ik heb al veel voorbeelden gezien hoe lomp en bot Jeff uit de hoek kan komen. Zelfs tegen zijn 'geliefde'. Dus ik zou wel even 2 keer nadenken voor ik hem zou aanspreken.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat wanda die angst heeft, en als je het op dat ene voorval laat hangen...tsja
Er worden nu maandlenzen besteld voor Mexx, je weet dat je een jaar van huis gaat en dan neem je voor 3 maanden meequote:Op woensdag 9 november 2022 12:11 schreef engine het volgende:
[..]
Het is echt belachelijk wat er allemaal uit de huishoudput besteld wordt zo. De een alles en de ander niks.
Ik wil toch nog effe reagerenquote:Op woensdag 9 november 2022 12:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Voor mij is het probleem dat hij klaagt en een speciale behandeling wil. Hij heeft iets, kut voor hem. Er wordt tot op zekere hoogte voor hem gezorgd. Maar nog meer geven zou hem in zo'n ultieme luxepositie plaatsen, dat is niet eerlijk gezien de vorm van het spel. Dus dan denk ik: ben je het er niet mee eens, daar is de deur
Ja ik snap er niks vanquote:Op woensdag 9 november 2022 12:21 schreef juul. het volgende:
[..]
Er worden nu maandlenzen besteld voor Mexx, je weet dat je een jaar van huis gaat en dan neem je voor 3 maanden mee
Misschien moet Erik Jeff er even aan herinneren dat veel mensen graag een pooltafel willenquote:Op woensdag 9 november 2022 12:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
"Er is genoeg, niemand komt tekort"
Maak maar een grapjequote:
Het weegt ook nog eens niksquote:Op woensdag 9 november 2022 12:21 schreef juul. het volgende:
[..]
Er worden nu maandlenzen besteld voor Mexx, je weet dat je een jaar van huis gaat en dan neem je voor 3 maanden mee
Ik meen dat ze juist te horen kregen dat ze zich opgaven voor een spel met in eerste instantie back to basic. Ze wisten dat het karig ging zijn. Dat is net zoiets als je voor expeditie Robinson opgeven en dan vinden dat je wel extra eten mag krijgen. Ik vind het sneu voor Berend maar hij had dit kunnen voorspellen.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik wil toch nog effe reageren![]()
Hij heeft niet bewust weinig gegeten omdat hij wou afvallen, afvallen was helemaal zijn doel niet, het komt door de omstandigheden dáar, in feite is hij ziek geworden doordat hij daar té weinig eten kreeg voor zijn postuur en dus véel te snel is afgevallen.
En als je je dan buiten je schuld hondsberoerd voelt mag je best klagen![]()
Denk dat daarom de Febo zo op hem ingepraat heeft om te blijven, die voelen zich schuldig, het is namelijk hun schuld
Misschien mocht ze niet voor meer meenemen, het roept misschien wel leuke discussie op en dat vinden de programmamakers leuk toch?quote:Op woensdag 9 november 2022 12:21 schreef juul. het volgende:
[..]
ja ookquote:Op woensdag 9 november 2022 12:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
maondverbande hebben toch meestal milfs en omas`?
Welnee, hoe kom je daar bij ? Het was een basic ínrichting in de loods, geen luxe, heb niks gehoord over karig eten, het is geen BBquote:Op woensdag 9 november 2022 12:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik meen dat ze juist te horen kregen dat ze zich opgaven voor een spel met in eerste instantie back to basic. Ze wisten dat het karig ging zijn. Dat is net zoiets als je voor expeditie Robinson opgeven en dan vinden dat je wel extra eten mag krijgen. Ik vind het sneu voor Berend maar hij had dit kunnen voorspellen.
quote:Op woensdag 9 november 2022 12:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
Hopelijk komt dit bij de meangirls terecht, Wanda heeft bv voor een jaar tandpasta, mascara en shampoo meegenomenquote:Op woensdag 9 november 2022 12:22 schreef engine het volgende:
[..]
Het weegt ook nog eens niksbeetje vreemd inderdaad.
Er zit iets van 2200 euro in huishoud pot geloof ikquote:Op woensdag 9 november 2022 12:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik begrijp ook niet dat er overal geld voor is.. wat dat betreft riep Maddy steeds bedragen maar bij Jeff heb ik geen flauw idee. En dan is er meer eten en blijft er nog geld over. Hoe dan?
Biblebelt meisjes ook.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
Dit idd.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Welnee, hoe kom je daar bij ? Het was een basic ínrichting in de loods, geen luxe, heb niks gehoord over karig eten, het is geen BB
Nee. Een vrouw kan uit zo'n beetje 7 verschillende methodes kiezen om met hun menstratie om te gaan. Maandverband is er gewoon 1 van.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
Het geld klotst tegen de plinten.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zit iets van 2200 euro in huishoud pot geloof ik
Gisteren is er 1760 euro bij gekomen
Sjeffie heeft het best lekker hé? Met zo'n fijne geldschieter Achter...quote:Op woensdag 9 november 2022 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zit iets van 2200 euro in huishoud pot geloof ik
Gisteren is er 1760 euro bij gekomen
Mexx is ook zo'n flapuit dus vroeg of laat vast wel.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:24 schreef juul. het volgende:
[..]
Hopelijk komt dit bij de meangirls terecht, Wanda heeft bv voor een jaar tandpasta, mascara en shampoo meegenomen
Daar refereerden de bewoners in het begin meermaals aan dacht ik te horen. Maar goed, we hoeven het niet eens te zijn. We willen allemaal dat Berend gezond en blij is. De locatie is alleen andersquote:Op woensdag 9 november 2022 12:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Welnee, hoe kom je daar bij ? Het was een basic ínrichting in de loods, geen luxe, heb niks gehoord over karig eten, het is geen BB
GIsteren was nog op beeld hoeveel er in de huishoudpot wasquote:Op woensdag 9 november 2022 12:21 schreef Verida het volgende:
Het is weer net zo als alle andere jaren in elke andere RLS. Men vindt een manier om het hele budget en geld gebeuren dermate schimmig te maken en niet meer te controleren door ons als kijkers.
Ja slecht hebben ze het echt niet daarquote:Op woensdag 9 november 2022 12:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het geld klotst tegen de plinten.
"We" willen ook dat jankmuilen die hun tijd uitzitten "op dokters advies" ook snel oprottenquote:Op woensdag 9 november 2022 12:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Daar refereerden de bewoners in het begin meermaals aan dacht ik te horen. Maar goed, we hoeven het niet eens te zijn. We willen allemaal dat Berend gezond en blij is. De locatie is alleen anders
Ja die hoeft niet op de kleintjes te lettenquote:Op woensdag 9 november 2022 12:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeffie heeft het best lekker hé? Met zo'n fijne geldschieter Achter...
prachtige uitdrukkingquote:Op woensdag 9 november 2022 12:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Martin ging een ontbijtje voor haar regelenquote:
Sommige dingen gaan ook via achter ... dus per mail aanvragen.. zoals de lenzen van Mexx begreep ikquote:Op woensdag 9 november 2022 12:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is echt onzin, alleen Eunice zegt dat elke keer en niemand beaamt datquote:Op woensdag 9 november 2022 12:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Daar refereerden de bewoners in het begin meermaals aan dacht ik te horen. Maar goed, we hoeven het niet eens te zijn. We willen allemaal dat Berend gezond en blij is. De locatie is alleen anders
met Gin??quote:Op woensdag 9 november 2022 12:28 schreef engine het volgende:
[..]
Martin ging een ontbijtje voor haar regelen
Nonnen?quote:Op woensdag 9 november 2022 12:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omgeving Nunspeet is allemaal biblebelt
Ik zeg altijd zo, ik hoef er niet in te zwemmen, pootjebaden is ook goed.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
2246 of zo was wat na de Rembrandt opdrachtquote:Op woensdag 9 november 2022 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
GIsteren was nog op beeld hoeveel er in de huishoudpot was
Vast nietquote:
Ja klopt, was volop in beeld gisterenquote:Op woensdag 9 november 2022 12:30 schreef chufi het volgende:
[..]
2246 of zo was wat na de Rembrandt opdracht
Jeff wilde 3000 overhouden voor de volgende manager Isaac.. Als febo blijft sponsoren lukt dat welquote:Op woensdag 9 november 2022 12:30 schreef chufi het volgende:
[..]
2246 of zo was wat na de Rembrandt opdracht
Janken van ellende voelt lekkerder in een Mercedes dan op een ouwe fietsquote:Op woensdag 9 november 2022 12:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd zo, ik hoef er niet in te zwemmen, pootjebaden is ook goed.
Ik denk een kleine valkuil.dit gaat niet zo door.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, was volop in beeld gisteren
Jeff heeft een net besteld geloof ik. Ze kijken waar ze dat later het beste kunnen plaatsen.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:32 schreef Ireth het volgende:
Wat zijn de bob de bouwers aan het regelen??
jawelquote:Op woensdag 9 november 2022 12:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat ging de deur al uit bij het kaartenquote:Op woensdag 9 november 2022 12:34 schreef freaky40 het volgende:
Pff, ze hebben een net besteld voor volleybal. Ga toch wat nuttigs doen met dit programma Febo.
maar waarom zou je dat, als kijker, willen?quote:Op woensdag 9 november 2022 12:21 schreef Verida het volgende:
Het is weer net zo als alle andere jaren in elke andere RLS. Men vindt een manier om het hele budget en geld gebeuren dermate schimmig te maken en niet meer te controleren door ons als kijkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |