rood?quote:Op woensdag 9 november 2022 10:01 schreef KoningWouter het volgende:
Welke kleur ogen heeft Mirthe eigenlijk?
volgens haar promo was ze enorm pittig en dominant.. vind het wel meevallen. Vind haar gewoon geen leuk persoon, iets in haar blik. Maar Mora doet vaak neerbuigend tegen haar, dat is sneu. Alhoewel Laila wel weer pit genoeg heeft om haar steeds aan te spreken. Heel relaas, ik weet het ook niet.quote:Op woensdag 9 november 2022 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wisselt vind haar pit wel leuk
Die promos kloppen 9 van de 10keer nietquote:Op woensdag 9 november 2022 10:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
volgens haar promo was ze enorm pittig en dominant.. vind het wel meevallen. Vind haar gewoon geen leuk persoon, iets in haar blik. Maar Mora doet vaak neerbuigend tegen haar, dat is sneu. Alhoewel Laila wel weer pit genoeg heeft om haar steeds aan te spreken. Heel relaas, ik weet het ook niet.
Bruin volgens mij. Jammer, blauw had haar goed gestaan maar is wel erg zeldzaam.quote:Op woensdag 9 november 2022 10:01 schreef KoningWouter het volgende:
Rupi wil gevuld ei.quote:Op woensdag 9 november 2022 10:07 schreef greysbones het volgende:
Moraima wil een Caribisch ontbijt of dag ?
Deze moet je snappen als je het leest.quote:Op woensdag 9 november 2022 10:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Bruin volgens mij. Jammer, blauw had haar goed gestaan maar is wel erg zeldzaam.
ik snapput niequote:Op woensdag 9 november 2022 10:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze moet je snappen als je het leest.
jaquote:Op woensdag 9 november 2022 10:07 schreef greysbones het volgende:
Moraima wil een Caribisch ontbijt of dag ?
Bruin zo te zien, mooi hoorquote:Op woensdag 9 november 2022 10:01 schreef KoningWouter het volgende:
De Koning mag het uitleggen.quote:
quote:
Blauwe ogen hadden Mirthe goed gestaan. Maar omdat ze donker haar heeft zijn blauwe ogen erg zeldzaam. Jeffrey heeft wel donker haar maar blauwe ogen bijvoorbeeld.quote:
Maar dat is gewoon letterlijk wat er stond... ik verwachtte een diepere laag die ik mistequote:Op woensdag 9 november 2022 10:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
[..]
Blauwe ogen hadden Mirthe goed gestaan. Maar omdat ze donker haar heeft zijn blauwe ogen erg zeldzaam. Jeffrey heeft wel donker haar maar blauwe ogen bijvoorbeeld.
Zeker mooie ogenquote:Op woensdag 9 november 2022 10:18 schreef FreshFruit het volgende:
Over mooie ogen gesproken.
[ afbeelding ]
Prachtig, was me nooit zo opgevallenquote:Op woensdag 9 november 2022 10:18 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Ze gaan spreken zonder die gekke lijnen.quote:
Ze weet ook hoe ze ze op moet maken.quote:Op woensdag 9 november 2022 10:21 schreef juul. het volgende:
[..]
Prachtig, was me nooit zo opgevallen
Hier zit nog steeds ladingen make up hoorquote:Op woensdag 9 november 2022 10:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gaan spreken zonder die gekke lijnen.
nopequote:Op woensdag 9 november 2022 10:22 schreef Setje72 het volgende:
Goeiemorgenis er al gezeik geweest over geen zakgeld en doe groep wel met peuken?
Janet haar generatie was meer van Los in in hok.quote:
auquote:Op woensdag 9 november 2022 10:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Janet haar generatie was meer van Los in in hok.
Vrijheid ,blijheid.![]()
![]()
Ik vind dat Mirthe vaak zo'n wazike blik heeft alsof ze zelf niet weet wat ze zegt.quote:Op woensdag 9 november 2022 10:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon letterlijk wat er stond... ik verwachtte een diepere laag die ik miste
Ik heb er eigenlijk nog verdacht weinig over gehoord..quote:Op woensdag 9 november 2022 10:28 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik los zou gaan..(en ben zelf roker)
Ze zegt datz e ook graag met de volgende boksronde mee wil doen. "ik denk dat ik heel sterk ben"quote:
Maddy/Wanda?quote:Op woensdag 9 november 2022 10:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ze zegt datz e ook graag met de volgende boksronde mee wil doen. "ik denk dat ik heel sterk ben"
Prachtige ogen , alleen jammer van het verrotte karakterquote:Op woensdag 9 november 2022 10:18 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb altijd goede ideeën.quote:Op woensdag 9 november 2022 10:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Battle of the year. Ik voel een nieuw format
quote:Op woensdag 9 november 2022 10:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Prachtige ogen , alleen jammer van verrotte karakter
wasda? bejaardengymnastiek?quote:
Op geen stream te zien nuquote:Op woensdag 9 november 2022 10:57 schreef HappyCharly het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk wat ik net heb geleerd! Jullie gaan overspoeld worden door schattige foto's
Heul niks!quote:Op woensdag 9 november 2022 11:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan snap ik niet wat dat met nu te maken heeft
Wees gewoon Ontopic andersquote:Op woensdag 9 november 2022 11:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heul niks!
Maar kijk hoe cute ze zijn
Ik snap er niets meer vanquote:Op woensdag 9 november 2022 11:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet meer in de schijf van vijf, maar Jeff koopt ineens voor iedereen melk.
Jeff heeft ineens voor iedereen melk, terwijl niet iedereen melk drinkt. Het Voedingscentrum heeft melk ook uit de basisbehoeften gegooid.quote:
Ah okayquote:Op woensdag 9 november 2022 11:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Jeff heeft ineens voor iedereen melk, terwijl niet iedereen melk drinkt. Het Voedingscentrum heeft melk ook uit de basisbehoeften gegooid.
Maar wel bang voor teken.quote:
Apart dat melk uit de basisbehoefte is, of zou het te maken kunnen hebben dat ze aan de ene kant de koeien weg willen hebben en het dan moeilijk te verkopen is melk als een basis behoefte aan te merken? hmmmquote:Op woensdag 9 november 2022 11:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Jeff heeft ineens voor iedereen melk, terwijl niet iedereen melk drinkt. Het Voedingscentrum heeft melk ook uit de basisbehoeften gegooid.
Ze gebruikten toch al veel sojamelk?quote:Op woensdag 9 november 2022 11:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Apart dat melk uit de basisbehoefte is, of zou het te maken kunnen hebben dat ze aan de ene kant de koeien weg willen hebben en het dan moeilijk te verkopen is melk als een basis behoefte aan te merken? hmmm
Joost bestaat niet meer.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:18 schreef HappyCharly het volgende:
Ohh Wanda merkt terloops even op dat volgens haar Djedi nog verliefder is op Ruben dan hij op haar..
Ik zou het niet weten maar je moet daar wel van houden?quote:Op woensdag 9 november 2022 11:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gebruikten toch al veel sojamelk?
Echt vermoeiend om naar te luisteren.Eunice moet er om lachen.Jappie gaat snel naar binnen toequote:
Als je de hele tijd zo op elkaar gefocust bent en besluit elkaar los te laten, merken ze pas dat ze vervreemd zijn van de groep, dus zoeken ze elkaar weer op.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:18 schreef HappyCharly het volgende:
Ohh Wanda merkt terloops even op dat volgens haar Djedi nog verliefder is op Ruben dan hij op haar..
Ik kan nog geen foto's van nu maken, dan wordt het plaatje zwart in Gyazo...quote:
Wanda zal het wel weten.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:18 schreef HappyCharly het volgende:
Mirthe vind vanalles leuk, wil nu werk wat ze iig 2 jaar leuk vindtquote:Op woensdag 9 november 2022 11:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Echt vermoeiend om naar te luisteren.Eunice moet er om lachen.Jappie gaat snel naar binnen toe
Wat gaat er fout dan?quote:Op woensdag 9 november 2022 11:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik kan nog geen foto's van nu maken, dan wordt het plaatje zwart in Gyazo...
Ontopic: Wanda heeft een paaldansbroekje
Die mensen zijn altijd direct halfdood..quote:Op woensdag 9 november 2022 11:20 schreef Ireth het volgende:
Leila heeft nu migraine zegt ze... zal dan wel meevallen aangezien ze druk aan het fietsen/ouwehoeren is met kenzi...
Dat is voor Eunice dan kunnen ze ook lactose vrije koeienmelk kopen. Dat smaakt hetzelfde als melk en is niet zo vies als soja melk.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten maar je moet daar wel van houden?
Vergeet Berend niet.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Die mensen zijn altijd direct halfdood..
Volgens mij had nu alleen Jappie echt pijn aan zijn kies
Ik vind het wel leuk om naar te luisteren. Het is grappigquote:Op woensdag 9 november 2022 11:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Echt vermoeiend om naar te luisteren.Eunice moet er om lachen.Jappie gaat snel naar binnen toe
Als ik een screenshot/ plaatje van de stream maak, wordt het plaatje zwart in Gyazo.quote:
Check ander je hardware versnellingquote:Op woensdag 9 november 2022 11:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik kan nog geen foto's van nu maken, dan wordt het plaatje zwart in Gyazo...
Ontopic: Wanda heeft een paaldansbroekje
Dat is voor Eunice dan kunnen ze ook lactose vrije koeienmelk kopen. Dat smaakt hetzelfde als melk en is niet zo vies als soja melk.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten maar je moet daar wel van houden?
Misschien moet ze eerst een studie doen.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mirthe vind vanalles leuk, wil nu werk wat ze iig 2 jaar leuk vindt
Die was idd een beetje zielig en niet fit.. maar hij gaat er ook wel heeeeeel lang over door en melkt het uit. (look what i did there, i made a reference to Wanda)quote:
Even bij instellingen kijken , hardware versnelling uitzetten zou kunnen werkenquote:Op woensdag 9 november 2022 11:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als ik een screenshot/ plaatje van de stream maak, wordt het plaatje zwart in Gyazo.
De videopname van gisteren niet, dus het heeft iets met de livebeelden te maken.
Ontopic voor Puzziepie:
Laila heeft migraine maar zit te fietsen zonder problemen.. wat een bikkel
Wat heeft ze eigenlijk voor studie gedaan? Ze had het erover dat ze heeft gewerkt met kinderen (als wat?), iets met acteren en dansen...quote:Op woensdag 9 november 2022 11:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat is voor Eunice dan kunnen ze ook lactose vrije koeienmelk kopen. Dat smaakt hetzelfde als melk en is niet zo vies als soja melk.
[..]
Misschien moet ze eerst een studie doen.
Is er een frituurpan?quote:Op woensdag 9 november 2022 11:05 schreef puzziepie het volgende:
Kopen kopen kopen
Die frituurpan snap ik ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |