Nog niet/net in begonnen dus nog geen idee. Ik zal het hier later wel even melden.quote:Op zaterdag 1 april 2023 23:02 schreef eudaemonia het volgende:
@:Bosbeetle Hoe is die?
2e hands markt, genoeg boeken meegenomen om een tijdje niet meer te hoeven FOK!ken:
- Ahmed Rashid - Decent Into Chaos (The U.S. and the Disaster in Pakistan, Afghanistan, and Central Asia)
- Paul Auster - 4321
- Oksana Tsjelisjeva - Ze volgden me op straat
- Minke Douwesz - Strikt
- Jonathan Franzen - Freedom
- Arto Paasilinna - De Huildende Molenaar
- Monika Fagerholm - Het Amerikaanse Meisje
Mooie edities zijn dat. Hij staat hier ook in de kastquote:Op donderdag 6 april 2023 19:48 schreef Discombobulate het volgende:
[ afbeelding ]
Toverberg gelezen en all time favoriet, dus ben ook zeer benieuwd naar deze.
Heb Toverberg en Buddenbroos ook hardcover. Moest en zou alledrie hardcover zijn.quote:Op donderdag 6 april 2023 21:12 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Mooie edities zijn dat. Hij staat hier ook in de kast
quote:Op zaterdag 15 april 2023 18:18 schreef stavromulabeta het volgende:
[ afbeelding ]
Vast weer een opbeurend boek met een hoofdpersonage dat op mezelf lijkt.
leuke reeks al vond ik deel één verreweg het leukstequote:Op vrijdag 28 april 2023 14:00 schreef cafca het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond op de vrijmarkt een mooie, gebonden versie van Schaduw van de Wind voor 50ct.
Leuk boek heel veel namen van leuke bandjes en wetenswaardigheden alleen wel heel erg een soort zelfde vorm per hoofdstuk waardoor het soms wat saai-ig wordt. Maar als je van post-punk houdt is het zeker de moeite waard om eens door te spitten. Ikzelf heb dankzij dit boek al gelijk wat muziek aangeschaft o.a. Malaria!quote:
Hmm in MUZ posten dat is nooit bij me opgekomen als MUZ-modquote:Op vrijdag 12 mei 2023 09:44 schreef eudaemonia het volgende:
Nice! Interessante naam voor een band ook![]()
Zelf nooit echt van de gothic subcultuur geweest, maar toen Summer Darkness ter ziele ging moet ik toch wel een traantje laten!
EDIT: Post-Punk is dan wel weer erg lekker! Als je nog wat aanraders hebt schroom niet om in MUZ te posten![]()
Toen Goth nog gewoon New Wave of Postpunk heettequote:Op vrijdag 12 mei 2023 10:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hmm in MUZ posten dat is nooit bij me opgekomen als MUZ-mod![]()
Het boek gaat wel over goth maar is toch vooral een boek over de goth kant van de post-punk het focust vooral op de periode 78-83 zo'n beetje.
Ja alle bands die besproken worden hebben sowieso een hekel aan de term goth.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Toen Goth nog gewoon New Wave of Postpunk heette
Lijkt me een interessant boek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |