volkomen met je eensquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:28 schreef puzziepie het volgende:
Deze TT gaat nergens over , lijkt meer op een SC TT
Ik zou je wel aanraden om in het vervolg een beetje een TT te bedenken die over JAA gaat
snap je hem zelf wel?quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:29 schreef Kakadylo het volgende:
Snappen jullie zelfs de diepere boodschap niet?
Het is geen intellectueel programma waar we naar kijkenquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:29 schreef Kakadylo het volgende:
Nee sorry, te diep, zelfs met uitleg, willen we gewoon niet snappenquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:29 schreef Kakadylo het volgende:
Heb ik ook nooit beweerdquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is geen intellectueel programma waar we naar kijken
Ze mag het gehakt rullen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:31 schreef greysbones het volgende:
Wanda aan het koken
dat hebben we nog niet vaak gezien
Dan hoef ik dus ook geen poging te wagenquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee sorry, te diep, zelfs met uitleg, willen we gewoon niet snappen
Dan hoeven we ook niet na te denken over een diepere betekenisquote:
benieuwd of het nu wel bruin wordtquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze mag het gehakt rullen.
[ afbeelding ]
Je bedoelt toch Jumbo supermarkt?quote:
Bespaar je de moeitequote:Op dinsdag 8 november 2022 19:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan hoef ik dus ook geen poging te wagen
Geen AGV in ieder geval.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:34 schreef greysbones het volgende:
JW al weer aan het zeuren over het eten
terwijl hij niet weet wat ze precies krijgen
Ik kijk via de pcquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:34 schreef engine het volgende:
Iemand hier die ook op de tv de streams kijkt (via die videoland app)?...hier werkt het sinds vanmiddag ineens niet meer.
Miepiequote:Op dinsdag 8 november 2022 19:34 schreef Kakadylo het volgende:
Hier wordt anders ook behoorlijk gezeurd hoor
Ach en wee.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
vermicelli met een tomatenprutje zei hij
grappige TT's worden enorm gewaardeerdquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:34 schreef Kakadylo het volgende:
quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:34 schreef Kakadylo het volgende:
Ja daar werkt het bij mij ookquote:
Bij mij werkt het prima. Heb je een keer uitgelogd?quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:34 schreef engine het volgende:
Iemand hier die ook op de tv de streams kijkt (via die videoland app)?...hier werkt het sinds vanmiddag ineens niet meer.
Ik vind het geluid via tv bagger, kijkt het op een klein schermpje van een oude Samsung telefoonquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:34 schreef engine het volgende:
quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daar werkt het bij mij ookmaar is irritant dat de tv niet wil. Ik kom nu iedere keer bij de schilderij terecht.
ik kijk nooit via tvquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daar werkt het bij mij ookmaar is irritant dat de tv niet wil. Ik kom nu iedere keer bij dat schilderij terecht.
Nee dat nietquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bij mij werkt het prima. Heb je een keer uitgelogd?
En dit wel? Of gewoon niet geprobeerd?quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kijk nooit via tv
omdat het voorgaande jaren niet werkte
En ze hadden al extra gehakt gepakt.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:37 schreef greysbones het volgende:
gaat er nu naast gehakt ook nog frikandel door de spaghetti???
niet geprobeerdquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
En dit wel? Of gewoon niet geprobeerd?
Dan had er wel iemand een screenshotje gemaakt....wat een dwazen zitten daar toch.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:39 schreef greysbones het volgende:
Janet over de verdwenen pindakaas
Op FB wordt beweerd dat Mirthe vannacht aan het eten was in de keuken en later in bed
Werkt het weer?quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
En dit wel? Of gewoon niet geprobeerd?
Vannacht rond 02.00uur was ze inderdaad aan het eten in bed. Kon alleen niet zien watquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:39 schreef greysbones het volgende:
Janet over de verdwenen pindakaas
Op FB wordt beweerd dat Mirthe vannacht aan het eten was in de keuken en later in bed
ik weet het ook niet hoorquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:40 schreef engine het volgende:
[..]
Dan had er wel iemand een screenshotje gemaakt....wat een dwazen zitten daar toch.
Grote pakk`n kop`n.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:40 schreef greysbones het volgende:
JW vind dat je niet op een dubbeltje moet kijken
en dat je best eens dure producten mag kopen
quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vannacht rond 02.00uur was ze inderdaad aan het eten in bed. Kon alleen niet zien wat
Daar koopt ze zelf altijd?quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:42 schreef greysbones het volgende:
volgens Janet had je beter Appie kunnen hebben![]()
ik kom nooit bij de appiequote:
quote:
Ik lees dit dus serieus met de stem van JW er bij in gedachtenquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:44 schreef Dotteke het volgende:
Ff heeft zelfs een gifje geplaatst
[..]
Omdat het kan..dat denkt hij dan maar ik verwacht dat dit niet goed blijft gaan.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:43 schreef Aggie46 het volgende:
Hebben jullie dat gezien?
Gewoon 2 bekertjes wijn inschenken en voor Ī 14.40 shag.
Sjee zeg.![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik lees dit dus serieus met de stem van JW er bij in gedachten
Ik had op tv schijnbaar nog de oude app. Ben nu de nieuwe installeren en dan zal het wel weer werkenquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik lees dit dus serieus met de stem van JW er bij in gedachten
quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ik had op tv schijnbaar nog de oude app. Ben nu de nieuwe installeren en dan zal het wel weer werken
Het ziet er uit alsof het al eerder gegeten is....quote:
Al die deelnemers zijn na hun deelname hun smaakpapillen kwijtquote:
Papillen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Al die deelnemers zijn na hun deelname hun smaakpupillen kwijt
ik ookquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:51 schreef mario390 het volgende:
ah sie machen selfs de vleessaus niet
de sugo uit de supermarkt
mijn mutti makt ook selfs bolognese saus
Dunne loerde weer, lijkt wel soep. Ik hoor ze daar vaak zeggen dat iets heel lekker is en dat Rupert goed kan koken maar ik zie toch echt iets heel andersquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:51 schreef mario390 het volgende:
ah sie machen selfs de vleessaus niet
de sugo uit de supermarkt
mijn mutti makt ook selfs bolognese saus
Je zou toch wensen dat je die bij voorbaat al niet meer hadquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
VerMaggiedquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Veel suiker maakt de pap zoet.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dunne loerde weer, lijkt wel soep. Ik hoor ze daar vaak zeggen dat iets heel lekker is en dat Rupert goed kan koken maar ik zie toch echt iets heel anders
En Aromat.quote:
Ze zo Jan in het algemeen niet veel gewend denk ikquote:
Op de oude app had ik nooit reclame. Nu met de nieuwe app voor elke stream start 2 reclamesquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ik had op tv schijnbaar nog de oude app. Ben nu de nieuwe installeren en dan zal het wel weer werken
uche uchequote:
Ik had het bij de oude ook...quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:54 schreef IkFok het volgende:
[..]
Op de oude app had ik nooit reclame. Nu met de nieuwe app voor elke stream start 2 reclames
Ah dat is irritantquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:54 schreef IkFok het volgende:
[..]
Op de oude app had ik nooit reclame. Nu met de nieuwe app voor elke stream start 2 reclames
Ja die loopt continu te proeven en dan niet een beetje maar heel veel tijdens het koken.. geen wonder dat hij nog niets s afgevallen. Bij Ima precies hetzelfde, ze willen niet voor niets in de kookgroep blijven.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:54 schreef Angel79 het volgende:
Hapje voor rupert hapje op het bord...blegh vind hem niet echt hygienisch koken
nou nou man manquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:56 schreef Kakadylo het volgende:
Is dat waterige spul de kots van Mexx?![]()
Als ze dat op heeft is ze toch wel vol koekoekquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:57 schreef Ireth het volgende:
Zit djedi nou te zaniken over dat de een meer heeft dan de ander? (En zij dus minder??)
Die borden liggen vol zat! Gaan ze echt sliertjes aftellen ofzo??
alles moet op de weegschaalquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:57 schreef Ireth het volgende:
Zit djedi nou te zaniken over dat de een meer heeft dan de ander? (En zij dus minder??)
Die borden liggen vol zat! Gaan ze echt sliertjes aftellen ofzo??
Ze kan beter opletten dat er geen vlieg in haar eten zit want vegetariërquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:57 schreef engine het volgende:
Djedi weer bezorgd dat ze niet genoeg gehad heeft
Zat al te zeiken vanmiddag, ik heb geen rijst in de soep..bij wie moet ik zijn, en nu over dat er vervang moet zijn in de tomatensaus..quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:57 schreef engine het volgende:
Djedi weer bezorgd dat ze niet genoeg gehad heeft
Met wat aromat smaakt het sowieso wel iets beterquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:58 schreef Ireth het volgende:
Eerlijk is eerlijk, zo op de borden ziet het er niet slecht uit...
Ik kijk op mijn tv via een mediabox op Videoland en heb nergens last van.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:54 schreef IkFok het volgende:
[..]
Zal me de volgende keer wel voordoen als Dombo als ik iets verzinquote:
Nou dat dus. Zo typisch dat constant maar bezig zijn met of ze wel genoeg gehad heeft.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:58 schreef Silves het volgende:
[..]
Zat al te zeiken vanmiddag, ik heb geen rijst in de soep..bij wie moet ik zijn, en nu over dat er vervang moet zijn in de tomatensaus..
Nou over de smaak ga ik niet discussiëren (want wil het niet proevenquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:58 schreef Loveable het volgende:
[..]
Met wat aromat smaakt het sowieso wel iets beter
quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:58 schreef Loveable het volgende:
[..]
Met wat aromat smaakt het sowieso wel iets beter
voor oog lijkt het lekkerquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou over de smaak ga ik niet discussiëren (want wil het niet proeven), maar visueel vind ik het wel geslaagd
Dombo als in "vliegende olifant" of als in "dom persoon"??quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zal me de volgende keer wel voordoen als Dombo als ik iets verzin
Nou meer groente dan rode saus wat ik zelf altijd op de pasta heb..quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
is toch saus ik heb ook liever dat de
vleessaus niet zo vochtig is
Zelf gebruik ik dat niet, maar denk dat het daar dus echt wel nodig is als ze geen kruiden gebruikenquote:
ze hebben kruidenquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:01 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zelf gebruik ik dat niet, maar denk dat het daar dus echt wel nodig is als ze geen kruiden gebruiken
Iets duidelijker misschien?quote:
Hebben ze dat ook gebruikt? Italiaanse kruiden er doorquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben kruiden
en ui en knoflook
Vanmiddag bij de boodschappen opnieuw genoeg kruiden.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:01 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zelf gebruik ik dat niet, maar denk dat het daar dus echt wel nodig is als ze geen kruiden gebruiken
Het was ook een haastklusje,mijn saus staat minimaal een uur te pruttelen.quote:
ook gebruiktquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:02 schreef Loveable het volgende:
[..]
Hebben ze dat ook gebruikt? Italiaanse kruiden er door
Ah, dan snap ik niet waarom ze er nog zout en aromat over doenquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:03 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Vanmiddag bij de boodschappen opnieuw genoeg kruiden.
Doe ik ook nooitquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:03 schreef mario390 het volgende:
gj is niet die die de
spaghetti wickelt
En ketjap.quote:
Omdat ze boodschappen nog binnen moesten komen en dus al laat was om lang te koken..quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het was ook een haastklusje,mijn saus staat minimaal een uur te pruttelen.
Hopelijk knapt ie toch snel weer opquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:03 schreef puzziepie het volgende:
Leuk om te zien dat Berend weer wat meer tussen de mensen is
quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:04 schreef Loveable het volgende:
[..]
Hopelijk knapt ie toch snel weer op
Owquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet niet waarom ze niet gaan eten ???
Keukengeluid.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
ik heb weer geluid van buiten op stream 2??
iemand anders?
geen ideequote:Op dinsdag 8 november 2022 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ow![]()
Wendy en Babette gingen daarna wel. Martin en Jeff bleven nog buiten. (en alicia dacht ik ook te zien).
Ik heb gewoon het geluid van binnen ,quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
ik heb weer geluid van buiten op stream 2??
iemand anders?
Ik heb een ongeluk gehad aan mijn hand, ik snij allesquote:
quote:
niet vanavond tochquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:06 schreef Kakadylo het volgende:
Wie komt er morgen bij de show van GJ? Alicia?
Likt ook al zijn bestek afquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:03 schreef puzziepie het volgende:
Leuk om te zien dat Berend weer wat meer tussen de mensen is
En ik ben van het makkelijke, ik koop spaghettiniquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb een ongeluk gehad aan mijn hand, ik snij alles
Ken ik niet.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
En ik ben van het makkelijke, ik koop spaghettini
Erik kan likken als Lassie.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:08 schreef engine het volgende:
Gaat Erik nu ook likken als er eten overblijft?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Bij Lassie zag het er minder smerig uitquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:09 schreef Ireth het volgende:
[..]lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dan koop ik toch liever spaghetti
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Hij neemt eerst nog een bordje volquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:08 schreef engine het volgende:
Gaat Erik nu ook likken als er eten overblijft?
quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:09 schreef Ireth het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was vannacht, maar lijkt mij niet dat ze de hele pot leeg gegeten heeft toch?quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:10 schreef pingu66 het volgende:
Dat Mirthe nog trek heeft na die pot pindakaas.
Maar Erik heeft een afwijking ...quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
en extra zout over het eten van Erik
das toch niet gezond jongens
De meesten daar gooien overal zoveel zout opquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
hij was wel wegquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:11 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dat was vannacht, maar lijkt mij niet dat ze de hele pot leeg gegeten heeft toch?
Die mag weg, maar eerst Estherquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:11 schreef FreshFruit het volgende:
Maddy zeiken dat het eten meestal lauw is.
lekker je nieren kapot makenquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De meesten daar gooien overal zoveel zout op![]()
Onbegrijpelijk
Misschien weer opgeborgenquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij was wel weg
maar in ieder geval brood
Vaak zelfs zonder eerst te proeven.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk
okequote:Op dinsdag 8 november 2022 20:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb een ongeluk gehad aan mijn hand, ik snij alles
Zou 't?quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
Stond dat ook op facebook?quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij was wel weg
maar in ieder geval brood
Doe niet zo flauw.quote:
dat is te duurquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
me word daar binnen de salat fehlen
we hebben bijna elke dag salat
Zout aromat en mayo.. zo gezond allemaalquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk
Moet ze er de volgende keer zelf gaan staanquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:11 schreef FreshFruit het volgende:
Maddy zeiken dat het eten meestal lauw is.
Bahquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zout aromat en mayo.. zo gezond allemaal
ik zou buikpijn krijgen als ik zo moest etenquote:
Maddy in de keuken is een grote drama,constante paniek.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moet ze er de volgende keer zelf gaan staan
Die heb ik niet gezien.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
in de gif zie je haar brood eten
3 kant en klare pakketten.quote:
Dat valt dan mee, er wordt opvallend weinig groente gegeten.quote:
Daar hadden ze het vorige week over, ze zouden een mix van verschillende groentepakketten nemen, ze waren inde aanbieding.quote:
zag bij de boodschappen best wat voorbij komenquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat valt dan mee, er wordt opvallend weinig groente gegeten.
Ik hoorde ook zoiets,mensen hebben niet genoeg gehad?quote:
Gisteren was dat.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar hadden ze het vorige week over, ze zouden een mix van verschillende groentepakketten nemen, ze waren inde aanbieding.
Beter laten ze eerst hun maag het werk doenquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoorde ook zoiets,mensen hebben niet genoeg gehad?
Berend zeker .... Maar zeikerds!! Het is restjesdag ,,,,,quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoorde ook zoiets,mensen hebben niet genoeg gehad?
Ftfyquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar Erik heeft is een afwijking ...
Berend krijgt hetzelfde als Djedi dus ja begrijp hem welquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Berend zeker .... Maar zeikerds!! Het is restjesdag ,,,,,
mayo bij spaghetti? wiequote:Op dinsdag 8 november 2022 20:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zout aromat en mayo.. zo gezond allemaal
Nee doe dan ketchup, maar ook nooitquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
mayo bij spaghetti? wie
ik eet bij veles mayo maar niet bij spaghetti
Ja die twee zaten aan de wijnquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:24 schreef mootie het volgende:
Maar er is weer shag besteld van niet aanwezig geld? En Jeff en Wendy wijnden op kantoor?
maar er wordt iets extra's geregeld voor de anderen die niet roken....havermout of rooibos theequote:Op dinsdag 8 november 2022 20:24 schreef mootie het volgende:
Maar er is weer shag besteld van niet aanwezig geld? En Jeff en Wendy wijnden op kantoor?
2 emmers shag.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:24 schreef mootie het volgende:
Dat geld bestaat en komt uit de huishoudpotquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:24 schreef mootie het volgende:
Gaat wel ten koste van anderen natuurlijk, roken is duurquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Dat geld bestaat en komt uit de huishoudpot
Ik druk dit en ik druk dat.quote:
Ja natuurlijk. Dit gaat scheef lopen maar van Jeff pikken ze voorlopig alles.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gaat wel ten koste van anderen natuurlijk, roken is duur
Ja klopt. Uiteindelijk gaat dit ook gezeik gevenquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Dit gaat scheef lopen maar van Jeff pikken ze voorlopig alles.
En terecht, maar de meesten met de grote mond roken gewoon mee.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja klopt. Uiteindelijk gaat dit ook gezeik geven
hoort niet bij de tactiek hequote:Op dinsdag 8 november 2022 20:31 schreef engine het volgende:
Waarom krijgt Wanda geen wijntje aangeboden trouwens?
Ja klopt , echt eerlijk gaat het niet.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En terecht, maar de meesten met de grote mond roken gewoon mee.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:31 schreef Vlinder1974 het volgende:
slim van jeff om wanda en kenzy erbij te betrekken
Niet eerlijk!quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:32 schreef Ireth het volgende:
In de categorie "dingen die je niet wilt weten, want beelddenker"
JW slaapt alleen in zijn onderbroek...
Zodra ze de deur uit is trekt ie gelijk een nieuwe fles openquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:31 schreef engine het volgende:
Waarom krijgt Wanda geen wijntje aangeboden trouwens?
Ik dacht dat hij voor zichzelf en Jappie aan het inschenken was, maar het was dus voor Wendy, sowieso klopt het van geen kant.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja klopt , echt eerlijk gaat het niet.
Net zat hij te wijnen , maar de rest heeft alleen ranja zo nu en dan
Daar loopt hij 's ochtends ook in door de loods.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:32 schreef Ireth het volgende:
In de categorie "dingen die je niet wilt weten, want beelddenker"
JW slaapt alleen in zijn onderbroek...
Peukie erbij..lekker manquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zodra ze de deur uit is trekt ie gelijk een nieuwe fles open
En je moet maar mazzel hebben dat het in de Cos wordt gemeld. Dit soort acties wordt opeens doodgezwegen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij voor zichzelf en Jappie aan het inschenken was, maar het was dus voor Wendy, sowieso klopt het van geen kant.
Of door zijn huidige overgewicht?quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:34 schreef greysbones het volgende:
wat ik me afvraag
Berend loopt best vreemd
zou dat komen door zijn eerdere overgewicht?
hij is natuurlijk niet alles kwijtquote:
Ben ik ff blij dat hij eerder wakker is dan ik online benquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:35 schreef engine het volgende:
[..]
Daar loopt hij 's ochtends ook in door de loods.
Ik heb er gifs van gemaaktquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:35 schreef mootie het volgende:
[..]
En je moet maar mazzel hebben dat het in de Cos wordt gemeld. Dit soort acties wordt opeens doodgezwegen.
dat denk ik welquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:34 schreef greysbones het volgende:
wat ik me afvraag
Berend loopt best vreemd
Ja dat weet ik. Zal me niet verbazen als dat door overgewicht komt.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is natuurlijk niet alles kwijt
maar al wel veel
hij waggelt een beetje
Zo dacht ik eerder dat dat wijntje gisteren slechts een restje van zondag was en noemde de discussie hier een storm in een glas water, maar ik zat blijkbaar fout.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij voor zichzelf en Jappie aan het inschenken was, maar het was dus voor Wendy, sowieso klopt het van geen kant.
Gelukkig zijn er oplettende cappersquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:35 schreef mootie het volgende:
[..]
En je moet maar mazzel hebben dat het in de Cos wordt gemeld. Dit soort acties wordt opeens doodgezwegen.
Het bleek een storm in een fles wijnquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zo dacht ik eerder dat dat wijntje gisteren slechts een restje van zondag was en noemde de discussie hier een storm in een glas water, maar ik zat blijkbaar fout.
Nog steeds geen bewijs gezien dat Mirthe pindakaas en/of brood gejat heeftquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er oplettende cappers
Dat komt nog welquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:40 schreef engine het volgende:
[..]
Nog steeds geen bewijs gezien dat Mirthe pindakaas en/of brood gejat heeft
ik denk het welquote:Op dinsdag 8 november 2022 20:34 schreef greysbones het volgende:
wat ik me afvraag
Berend loopt best vreemd
Ik ben kachel daarom dat ik waggelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |