volkomen met je eensquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:28 schreef puzziepie het volgende:
Deze TT gaat nergens over , lijkt meer op een SC TT
Ik zou je wel aanraden om in het vervolg een beetje een TT te bedenken die over JAA gaat
snap je hem zelf wel?quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:29 schreef Kakadylo het volgende:
Snappen jullie zelfs de diepere boodschap niet?
Het is geen intellectueel programma waar we naar kijkenquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:29 schreef Kakadylo het volgende:
Nee sorry, te diep, zelfs met uitleg, willen we gewoon niet snappenquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:29 schreef Kakadylo het volgende:
Heb ik ook nooit beweerdquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is geen intellectueel programma waar we naar kijken
Ze mag het gehakt rullen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:31 schreef greysbones het volgende:
Wanda aan het koken
dat hebben we nog niet vaak gezien
Dan hoef ik dus ook geen poging te wagenquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee sorry, te diep, zelfs met uitleg, willen we gewoon niet snappen
Dan hoeven we ook niet na te denken over een diepere betekenisquote:
benieuwd of het nu wel bruin wordtquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze mag het gehakt rullen.
[ afbeelding ]
Je bedoelt toch Jumbo supermarkt?quote:
Bespaar je de moeitequote:Op dinsdag 8 november 2022 19:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan hoef ik dus ook geen poging te wagen
Geen AGV in ieder geval.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:34 schreef greysbones het volgende:
JW al weer aan het zeuren over het eten
terwijl hij niet weet wat ze precies krijgen
Ik kijk via de pcquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:34 schreef engine het volgende:
Iemand hier die ook op de tv de streams kijkt (via die videoland app)?...hier werkt het sinds vanmiddag ineens niet meer.
Miepiequote:Op dinsdag 8 november 2022 19:34 schreef Kakadylo het volgende:
Hier wordt anders ook behoorlijk gezeurd hoor
Ach en wee.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
vermicelli met een tomatenprutje zei hij
grappige TT's worden enorm gewaardeerdquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:34 schreef Kakadylo het volgende:
quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:34 schreef Kakadylo het volgende:
Ja daar werkt het bij mij ookquote:
Bij mij werkt het prima. Heb je een keer uitgelogd?quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:34 schreef engine het volgende:
Iemand hier die ook op de tv de streams kijkt (via die videoland app)?...hier werkt het sinds vanmiddag ineens niet meer.
Ik vind het geluid via tv bagger, kijkt het op een klein schermpje van een oude Samsung telefoonquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:34 schreef engine het volgende:
quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daar werkt het bij mij ookmaar is irritant dat de tv niet wil. Ik kom nu iedere keer bij de schilderij terecht.
ik kijk nooit via tvquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ja daar werkt het bij mij ookmaar is irritant dat de tv niet wil. Ik kom nu iedere keer bij dat schilderij terecht.
Nee dat nietquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bij mij werkt het prima. Heb je een keer uitgelogd?
En dit wel? Of gewoon niet geprobeerd?quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kijk nooit via tv
omdat het voorgaande jaren niet werkte
En ze hadden al extra gehakt gepakt.quote:Op dinsdag 8 november 2022 19:37 schreef greysbones het volgende:
gaat er nu naast gehakt ook nog frikandel door de spaghetti???
niet geprobeerdquote:Op dinsdag 8 november 2022 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
En dit wel? Of gewoon niet geprobeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |