Jan Willemquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Er stonden 4 mensen in m'n nek te schreeuwen dat ik moest opschieten. We hadden nog meer dan 40 minuten. Ik wou bijna weglopen.
KimK : Wie dan?
Mirthe : Sja, Jeffrey en die andere 2 weet ik niet meer, het waren allemaal stemmen.
Geen idee wie Sja is.
Vreselijk ja, dat rare stemmetje is ook flink irritant.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eminem is jaloers op haar geratel
Martinquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Er stonden 4 mensen in m'n nek te schreeuwen dat ik moest opschieten. We hadden nog meer dan 40 minuten. Ik wou bijna weglopen.
KimK : Wie dan?
Mirthe : Sja, Jeffrey en die andere 2 weet ik niet meer, het waren allemaal stemmen.
Geen idee wie Sja is.
Van haar kun je niet op aanquote:Op dinsdag 8 november 2022 15:00 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe zit er maar mee![]()
Jeff , Alies en twee zaten haat op te jutten met de tijd![]()
[ afbeelding ]
Ga gewoon schoonmaken muts
Qua op tijd komen en haar taak doen niet nee, maar zij heeft zich wel als een van de weinigen in de opdracht verdieptquote:
Doel meer op het elimineren waarbij vertrouwen cruciaal is binnen een kliekquote:Op dinsdag 8 november 2022 15:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Qua op tijd komen en haar taak doen niet nee, maar zij heeft zich wel als een van de weinigen in de opdracht verdiept
Je doelt meer bedoel je?quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Doe meer op het elimineren waarbij vertrouwen cruciaal is binnen een kliek
Die wil gewoon haar snor drukken want ze heeft badkamersmetvrees..quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:00 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe zit er maar mee![]()
Jeff , Alies en twee zaten haat op te jutten met de tijd![]()
[ afbeelding ]
Ga gewoon schoonmaken muts
Soms tik je te snel waardoor weleens een letter ontbreektquote:
Mirthe is een chaoot , ik herken hetquote:Op dinsdag 8 november 2022 15:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die wil gewoon haar snor drukken want ze heeft badkamersmetvrees..
Niks mis met chaoot. En snap ook dat de badkamer de kutste plek is om schoon te maken. Maarja, onderdeel van een groep dus hop, poetsen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mirthe is een chaoot , ik herken het![]()
Zij laat poederdoosjes vallen en ruimt het dan niet direct op.
Iedereen maakt gebruik van alles ruimtes , ook de douche , slap excuus van haar om dan te gaan zeuren
Soms ontbreken bij mij hele woorden in een zin.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Soms tik je te snel waardoor weleens een letter ontbreekt
De kamer van onder meer Wanda, die is heel strak met opruimen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:07 schreef HappyCharly het volgende:
Grappig ook dat de ene kamer (ik weet niet welke) superstrak en opgeruimd is altijd, de andere is altijd bende
Juist, niet lullen maar poetsen daar hou ik van...quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:05 schreef HappyCharly het volgende:
Je ziet wel gelijk wie wat gewend is en wie niet. Wanda/ Wendy/ Janet, doen direct hun handen uit de mouwen. Mirthe gaat eerst een kwartier klagen en knuffelen..
Typisch matinquote:Op dinsdag 8 november 2022 15:12 schreef HappyCharly het volgende:
Hahaha Martin:
Ik moet ook even een .. halen, dan lijkt het of we echt bezig zijn
Hij doet idd heul niks, staat erbij en kijkt ernaar
Ik ben zelf een opruimmiep en vlieg door het huis... dus kan slecht tegen dat getrut...quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mirthe is een chaoot , ik herken het![]()
Zij laat poederdoosjes vallen en ruimt het dan niet direct op.
Iedereen maakt gebruik van alles ruimtes , ook de douche , slap excuus van haar om dan te gaan zeuren
Stoere mannen hequote:Op dinsdag 8 november 2022 15:14 schreef greysbones het volgende:
Moeten zenu serieus dat hout met 6 man doen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Babette hoort Kim uit deel 2 - 8 november 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik zie er maar 2 serieus wat doenquote:
Jazeker..kijk hoe goed ze bezig zijn. Harde werkers hoor!quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:14 schreef greysbones het volgende:
Moeten zenu serieus dat hout met 6 man doen ?
Op een bezem ?quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben zelf een opruimmiep en vlieg door het huis... dus kan slecht tegen dat getrut...
Ik niet , ik stel alles uit en ben een chaoot . Bij anderen ben ik wel een aanpakkerquote:Op dinsdag 8 november 2022 15:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben zelf een opruimmiep en vlieg door het huis... dus kan slecht tegen dat getrut...
Voordeel is dat je er zo de kraan op kan zettenquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:55 schreef engine het volgende:
[..]
Badkamersmetvrees. Heel vervelend als je er last van hebt
Herkenbaarquote:Op dinsdag 8 november 2022 15:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik niet , ik stel alles uit en ben een chaoot . Bij anderen ben ik wel een aanpakker
koud water..quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel is dat je er zo de kraan op kan zetten
Was een inkoppertje.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Was een schot voor open doel... ik wist dat die zou komen...
Waar staat kwarrel voor?quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD praat wel erg veel over haar kwarreltje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat moet je aan KimD vragen want ik gebruik zulke woorden nietquote:
Chaotisch ben ik ook wel een beetje hoor...😉quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik niet , ik stel alles uit en ben een chaoot . Bij anderen ben ik wel een aanpakker
Heet water, koudwater, lauw water. Keuze zat 🤣quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jeffrey knuffelt Kim - 8 november 2022.Minuscuul knuffeltje, so very sweetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trust nobody
Martin wilde al zelf de lijst bepalenquote:Op dinsdag 8 november 2022 15:12 schreef HappyCharly het volgende:
Hahaha Martin:
Ik moet ook even een .. halen, dan lijkt het of we echt bezig zijn
Hij doet idd heul niks, staat erbij en kijkt ernaar
Echt?quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:22 schreef puzziepie het volgende:
Kim Kim Kim .. ik hoop dat het helemaal fout gaat
Dat zijn ze sowieso niet.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Echt?
Ik hoop dat ze de liefde van elkaars leven zijn![]()
Hij is nu binnen aan het poetsen, zwarte lijst boven de kastenquote:Op dinsdag 8 november 2022 15:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Martin wilde al zelf de lijst bepalen
quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:24 schreef HappyCharly het volgende:
Maar waar is Mirthe? Heeft ze het toch voor elkaar?
Dank voor de stream tot nu toe!quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Even geen streams meer , paar uurtjes werken gelukkig ...
Doet dit bewust zodat iedereen ziet dat ie goed bezig isquote:Op dinsdag 8 november 2022 15:25 schreef engine het volgende:
Martin op de kast gejaagd.
[ afbeelding ]
Nee dat gaat een aantrek afstoot relatie worden. Als Kim iets van tegengas geeft dan is het uit en zo kan Jeffrey haar helemaal in model kneden.quote:
KimK en Marciano doen niets anders en die liggen notabene naast Wandaquote:Op dinsdag 8 november 2022 15:28 schreef espri het volgende:
Er zit iemand op dr bed te naaien? Wanda is woest.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimK en Marciano doen niets anders en die liggen naast Wanda
Ja, iemand een relatie in manipuleren ... dat kan nooit goed gaan.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:28 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nee dat gaat een aantrek afstoot relatie worden. Als Kim iets van tegengas geeft dan is het uit en zo kan Jeffrey haar helemaal in model kneden.
Ah de Marciano methode!quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:28 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nee dat gaat een aantrek afstoot relatie worden. Als Kim iets van tegengas geeft dan is het uit en zo kan Jeffrey haar helemaal in model kneden.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:26 schreef espri het volgende:
Wowww Martin flikkert bijna van de kast af.
Gelukkig voor iedereen zichtbaar en niet achter de voordeur en de psycholoog zit al klaar. Redelijk veilig om dit lesje te leren.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja, iemand een relatie in manipuleren ... dat kan nooit goed gaan.
Wat je geeft krijg je terug en dit ze gaan ze allebei keihard terug krijgen
Dit gaat een harde les worden gok ikquote:Op dinsdag 8 november 2022 15:33 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Gelukkig voor iedereen zichtbaar en niet achter de voordeur en de psycholoog zit al klaar. Redelijk veilig om dit lesje te leren.
Ik kende het woord ook niet tot ik het hier lasquote:
Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kende het woord ook niet tot ik het hier las
Espri!
stel dat het wel genoeg isquote:Op dinsdag 8 november 2022 15:29 schreef engine het volgende:
Ik denk dat ze zwaar onderschatten hoeveel hout ze nodig gaan hebben. Ze denken dat dit genoeg is voor december en januari.
Aanname !!!11!!!quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
stel dat het wel genoeg is
het houdt 31 januari niet op met koud zijn omdat het februari wordt![]()
Richeltje poetsenquote:
Martin goed bezig?quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:42 schreef HappyCharly het volgende:
Martin is nu wel goed bezig, mag ook gezegd.
Oh dan ben ik er ingetraptquote:Op dinsdag 8 november 2022 15:47 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Martin goed bezig?
Die zeulde dat kleed naar buiten, wilde het opvouwen, ging niet.
Vroeg iemand om te helpen. Kleed opgevouwen.
En wat nu?
Ja,kloppen he.
We hebben geen mattenklopper.
Hop, kleed weer naar binnen.
Dus er verder niks mee gedaan.
Een maand ja, schat ik ook.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:47 schreef greysbones het volgende:
stel dat ze nu wat 2,5 a 3 kuub hebben
voor een loods van 12 bij 10 bij 5 ofzo??
ze hebben wel vloerverwarming
ik denk 1 maand en dan zijn ze dat hout kwijt
Het geld klotst straks tegen de plinten, dus dan is een paar kuub hout al snel besteld.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:29 schreef engine het volgende:
Ik denk dat ze zwaar onderschatten hoeveel hout ze nodig gaan hebben. Ze denken dat dit genoeg is voor december en januari.
weet je wat gekloofd hout kost momenteelquote:Op dinsdag 8 november 2022 15:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Het geld klotst straks tegen de plinten, dus dan is een paar kuub hout al snel besteld.
joh, daar wordt een leuke verdienopdracht voor verzonnen, kun je haast op wachten.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet je wat gekloofd hout kost momenteel
Ze vinden dat ze klaar zijn met poetsen dus blijven nu maar uit het zicht van Zoë.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hahahaha... ik moest hardop lachen.
Wat zitten ze te doen? Die handjes ook..
Ima is er nu ook bij komen zitten. Heeft volgens mij ook geen drol gedaan.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ze vinden dat ze klaar zijn met poetsen dus blijven nu maar uit het zicht van Zoë.
Kan Maddy weer klagenquote:Op dinsdag 8 november 2022 15:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ima is er nu ook bij komen zitten. Heeft volgens mij ook geen drol gedaan.
En vervolgens schakelen ze over naar de keuken waar Wendy, Wanda, Kenzy, Kim K, Rupert, Janet echt goed bezig zijn
Wanda vraagt zich net af wat de anderen doen die 'klaar'zijn , maar ze gaat het maar niet vragen of er naar kijken voor haar eigen gemoedsrustquote:Op dinsdag 8 november 2022 15:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ze vinden dat ze klaar zijn met poetsen dus blijven nu maar uit het zicht van Zoë.
denkend.. kut.. ik zie ineens zoveel hoekjes en kiertjes om dingen te kunnen verstoppen als ik ze heb 'geleend'quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:57 schreef Kakadylo het volgende:
Nadir kijkt ondertussen naar de livestream met een driedubbel Big Mac menu
die was die richel achter het scherm aan het schoonmakenquote:
Zweten idd, die was goed bezig .. notquote:Op dinsdag 8 november 2022 16:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
die was die richel achter het scherm aan het schoonmaken
Zou ze echt psycholoog willen worden?quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:05 schreef espri het volgende:
[..]
Die jankt straks harder dan dr patienten .
Het schijnt.quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zou ze echt psycholoog willen worden?
Lekker juist, 2 weg deze week. Hopelijk ook nog een eliminatie.quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:06 schreef Kakadylo het volgende:
Babet en GJ zijn helemaal over hun toeren dat Alicia weggaat
Mijn ervaring met psychologen en psychiaters is dat zij vaak in de shit zitten ook vaak drugs of drank gebruiken.quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:05 schreef espri het volgende:
[..]
Die jankt straks harder dan dr patienten .
?quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:08 schreef Kakadylo het volgende:
Babbelette heeft het allerliefst een tv-format zoals voorheen met die viespeuk van een Keith bakker
Dat is vaak ja, ervaringsdeskundige ben je dan meteen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn ervaring met psychologen en psychiaters is dat zij vaak in de shit zitten ook vaak drugs of drank gebruiken.
Ze zijn net echte mensen , daarom klik vaak goed met ze
Zo komt het wel over al is dan weer de vraag welke rol GJ heeftquote:Op dinsdag 8 november 2022 16:08 schreef mario390 het volgende:
ik geloof zij voelt zich zo als en moeder vor alicia
Vliegen kwamen door de composthoop die Janet aangelegd had...quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:09 schreef HappyCharly het volgende:
Hopelijk blijven de vliegen nu ook weg
Beter waren ze begonnen met 50 deelnemers want het gaat veel te snel met al de vrijwillige vertrekkersquote:Op dinsdag 8 november 2022 16:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lekker juist, 2 weg deze week. Hopelijk ook nog een eliminatie.
Esther wil Babette eruit hebbenquote:Op dinsdag 8 november 2022 16:12 schreef HappyCharly het volgende:
Sasha en Babette praten
Iedereen wil Esther er uit. Maar die heeft gezegd dat ze Babette er uit gaat stemmen als ze de proef haalt.
Zou niet weten hoe die programma's heten maar dat kun je opzoekenquote:
Ja klopt. Combi van schoonmaken en compost weg (grappig ook dat dat niet eerder is gedaan) zou toch moeten helpenquote:Op dinsdag 8 november 2022 16:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Vliegen kwamen door de composthoop die Janet aangelegd had...
die is nu weggehaald en het aantal vliegen is al heel veel minder
Esther mag weg , Bep moet blijvenquote:Op dinsdag 8 november 2022 16:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Van mij mogen ze er allebei uit
Nou hoppa weg damitquote:Op dinsdag 8 november 2022 16:17 schreef puzziepie het volgende:
Alies is ook alles uit aan het zoeken en weggeven
Heeft ze straks niet meer nodig
[ afbeelding ]
Kenzy is groot en fors hoorquote:Op dinsdag 8 november 2022 16:11 schreef mario390 het volgende:
kim d is niet klein is langer dann djedi, wendy, wanda, kenzi,
jasper
Ah komt omdat ze gewoon water pakken dus.. tijdens handwassen etc..quote:
Ik snap niet eens wat je bedoelt , ik zie een kraan met wat water om de gootsteenquote:Op dinsdag 8 november 2022 16:27 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ah komt omdat ze gewoon water pakken dus.. tijdens handwassen etc..
Ja daarom dacht ik dat de kraan dus lektequote:Op dinsdag 8 november 2022 16:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap niet eens wat je bedoelt , ik zie een kraan met wat water om de gootsteen
Dan had je de kraan dien druppelen toch?quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:29 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ja daarom dacht ik dat de kraan dus lekte
Is vrouwenwerk zal zeker 1 hebben gezegd.quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:20 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind het plaatsvervangend oneerlijk dat sommigen alles doen en sommige mensen geen klap
Bedoel dus meer waar de kraan dus in aanrechtblad zit, zie je een plasje water..quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan had je de kraan dien druppelen toch?
Ja wat ik net hierboven zeiquote:Op dinsdag 8 november 2022 16:31 schreef Loveable het volgende:
[..]
Bedoel dus meer waar de kraan dus in aanrechtblad zit, zie je een plasje water..
Van die kamer zijn al 4 mensen wegquote:Op dinsdag 8 november 2022 16:34 schreef puzziepie het volgende:
Eunice benieuwd welke kamer het eerst dichtgaat , jeff denkt kamer drie
Zijn daar nog 6 slapers, en die vaste gast tel ik niet mee.quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:35 schreef Loveable het volgende:
[..]
Van die kamer zijn al 4 mensen weg
Mogen ze daarna toch zeker wel zelf de kamerverdeling maken?quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:35 schreef Loveable het volgende:
[..]
Van die kamer zijn al 4 mensen weg
Check kamerindeling topicquote:Op dinsdag 8 november 2022 16:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zijn daar nog 6 slapers, en die vaste gast tel ik niet mee.
Nou ga daar maar niet vanuit..quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mogen ze daarna toch zeker wel zelf de kamerverdeling maken?
Net Jeff en Kim , Marciano en Kim , Mexx en Martinquote:Op dinsdag 8 november 2022 16:40 schreef freaky40 het volgende:
Roepert, zoals Jeff hem steeds noemt mag wel uit elkaar met Ima. Denk dat dit gunstiger is voor beide.
Ja, maar die zie je nog wel interacten met anderen. Rupert en Ima zie je eigenlijk nooit, behalve op hun eigen kamer met hun eigen groepje.quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Net Jeff en Kim , Marciano en Kim , Mexx en Martin
Nee vind ik niet, Jeff en Kim mogen wel samen. Dat stelt toch niet veel voor.quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Net Jeff en Kim , Marciano en Kim , Mexx en Martin
Dat doen ze allemaal met hun groepje.quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar die zie je nog wel interacten met anderen. Rupert en Ima zie je eigenlijk nooit, behalve op hun eigen kamer met hun eigen groepje.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee vind ik niet, Jeff en Kim mogen wel samen. Dat stelt toch niet veel voor.
Uiteraard zij wel , dat verbaasd me nietsquote:Op dinsdag 8 november 2022 16:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee vind ik niet, Jeff en Kim mogen wel samen. Dat stelt toch niet veel voor.
Iedereen die anders dan Freekie denkt is een trollquote:
Zo is het maar net, en dat klopt ook.quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iedereen die anders dan Freekie denkt is een troll
Blaat bla blaquote:Op dinsdag 8 november 2022 16:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo is het maar net, en dat klopt ook.
quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eerder andersomquote:Op dinsdag 8 november 2022 16:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op .. het is in ieder geval onduidelijk ..quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:50 schreef Frummelie het volgende:
Zie je, de peuken komen gewoon uit de pot....
Zo te horen nu wel, maar wel samen en niet ieder een eigen pot, anderen krijgen er iets anders voor, voor zelfde bedrag p.p. bijvoorbeeld havermout of zoiets, dat hoorde ik ze eerder zeggenquote:Op dinsdag 8 november 2022 16:50 schreef Frummelie het volgende:
Zie je, de peuken komen gewoon uit de pot....
En de rokers krijgen dan geen havermout of andere dingen?quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zo te horen nu wel, maar wel samen en niet ieder een eigen pot, anderen krijgen er iets anders voor, voor zelfde bedrag p.p. bijvoorbeeld havermout of zoiets, dat hoorde ik ze eerder zeggen
Voor mij is het niet meer onduidelijk...quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op .. het is in ieder geval onduidelijk ..
De anderen krijgen een extra van wat zij willen, ik noemde havermout als voorbeeldquote:Op dinsdag 8 november 2022 16:53 schreef Verida het volgende:
[..]
En de rokers krijgen dan geen havermout of andere dingen?
Zoals Esther haar rooibostheequote:Op dinsdag 8 november 2022 16:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De anderen krijgen een extra van wat zij willen, ik noemde havermout als voorbeeld
De vorige pot shag is ook zo gegaan... was toen vaag gedoe op kantoor met Isaac..quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zo te horen nu wel, maar wel samen en niet ieder een eigen pot, anderen krijgen er iets anders voor, voor zelfde bedrag p.p. bijvoorbeeld havermout of zoiets, dat hoorde ik ze eerder zeggen
Dat staat toch helemaal niet in verhouding. Een doosje rooibosthee doe je een week of wat mee, en een pakje sigaretten paffen ze daar in 1 dag weg.quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zoals Esther haar rooibosthee
Of je stopt thee in je vloeiquote:Op dinsdag 8 november 2022 16:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat staat toch helemaal niet in verhouding. Een doosje rooibosthee doe je een week of wat mee, en een pakje sigaretten paffen ze daar in 1 dag weg.
en dan zijn sigaretten ook nog eens 4 x zo duur als rooibosthee.
maar blijf vooral geloven in de eerlijke verdeling van het geld.....
Als het allemaal in overleg gaat en niemand er problemen mee heeft is er niets aan de hand. Nou is 'als' best een belangrijke voorwaarde natuurlijkquote:Op dinsdag 8 november 2022 16:58 schreef Frummelie het volgende:
Ik snap wel dat Jeffrey iets terug wil doen voor de niet rokers maar staat natuurijk niet in verhouding met...
Als een pot shag bijv. 14 ¤ kost en je doet er met 7 personen mee is dat ¤2 p.p. een ander wil roobosthee en krijgt voor dat bedrag rooibosthee, een ander wil een pot oploskoffie of wat anders en zo wordt het een beetje verdeeld.quote:Op dinsdag 8 november 2022 16:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat staat toch helemaal niet in verhouding. Een doosje rooibosthee doe je een week of wat mee, en een pakje sigaretten paffen ze daar in 1 dag weg.
en dan zijn sigaretten ook nog eens 4 x zo duur als rooibosthee.
maar blijf vooral geloven in de eerlijke verdeling van het geld.....
Zoals Martin al zei, Jeff heeft nooit transparantie belooft....quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als het allemaal in overleg gaat en niemand er problemen mee heeft is er niets aan de hand. Nou is 'als' best een belangrijke voorwaarde natuurlijk
Volgens mij ben je gezakt in de rekenen klasquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als een pot shag bijv. 14 ¤ kost en je doet er met 7 personen mee is dat ¤2 p.p. een ander wil roobosthee en krijgt voor dat bedrag rooibosthee, een ander wil een pot oploskoffie of wat anders en zo wordt het een beetje verdeeld.
Daar zeg je iets.... als er niemand problemen mee heeft, dat gaat niet gebeuren...quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als het allemaal in overleg gaat en niemand er problemen mee heeft is er niets aan de hand. Nou is 'als' best een belangrijke voorwaarde natuurlijk
En moet alles precies op de cent berekend worden? De 1 drinkt de koffie zwart, een ander met zoetjes een ander met suiker, suiker en melk, alleen melk, net als met thee. Als je zo alles wil berekenquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als een pot shag bijv. 14 ¤ kost en je doet er met 7 personen mee is dat ¤2 p.p. een ander wil roobosthee en krijgt voor dat bedrag rooibosthee, een ander wil een pot oploskoffie of wat anders en zo wordt het een beetje verdeeld.
en die 7 personen doen dan ook twee weken met die pot shag? Of reken je dat per dag?quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zelf jarenlang flink gerookt en ik heb dat altijd zo ontzettend mooi kunnen draaien,quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En moet alles precies op de cent berekend worden? De 1 drinkt de koffie zwart, een ander met zoetjes een ander met suiker, suiker en melk, alleen melk, net als met thee. Als je zo alles wil bereken
quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gezakt in de rekenen klas
Moeten we diploma's gaan vergelijken?quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gezakt in de rekenen klas
Dquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Zelf jarenlang flink gerookt en ik heb dat altijd zo ontzettend mooi kunnen draaien,
Ze sjoemelen om te roken, niet meer en niet minder.
Jaquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Zelf jarenlang flink gerookt en ik heb dat altijd zo ontzettend mooi kunnen draaien,
Ik denk dat dat geen goed iedée isquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
[..]
Moeten we diploma's gaan vergelijken?
Alsof we dat al niet sinds gister weten....quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:05 schreef Kakadylo het volgende:
Isaac zegt tegen Jeffrey dat Alicia donderdag haar 24 uur gaat aanvragen en hoppa een SL
300%quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar heeft ze dit al niet vaker gezegd? Ik moet nog zien dat ze gaat.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:05 schreef Kakadylo het volgende:
Isaac zegt tegen Jeffrey dat Alicia donderdag haar 24 uur gaat aanvragen en hoppa een SL
Dat Isaac dat bij de hottub tegen Jeffrey zou vertellen ja?quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alsof we dat al niet sinds gister weten....
Waarom donderdag pas?quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:05 schreef Kakadylo het volgende:
Van mij mag ze vandaag wel gaan..stuk chagrijnquote:
Er zullen er wel meer zijn die Babette willen wegstemmen hoorquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:11 schreef lojanda het volgende:
Dus Esther zou Babette wegstemmen als ze de proef haalt? Ik dacht dat zij en Babette zo goed met elkaar kunnen..
Thuis voor het weekend😄quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Omdat ze blijkbaar vrijdag wil gaan
Dat kan maar ik begrijp niet waarom Esther dit zou doen omdat ze zo goed met Babette was. Zou dan eerder denken dat ze bv. Rupert weg zou stemmen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er zullen er wel meer zijn die Babette willen wegstemmen hoor
Iedereen wil Esther eruit,quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er zullen er wel meer zijn die Babette willen wegstemmen hoor
Er word niemand weggestemd toch?quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Iedereen wil Esther eruit,
Kan ze naar Nadir toe
Vrijdag dus wegquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:05 schreef Kakadylo het volgende:
Esther is ook heel goed met Berendquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Iedereen wil Esther eruit,
Kan ze naar Nadir toe
Klopt maar mocht er een eliminatie komen dan zullen er heel veel op Esther gaan stemmen begrijp ik nu.quote:
Nou paar maanden wachtenquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt maar mocht er een eliminatie komen dan zullen er heel veel op Esther gaan stemmen begrijp ik nu.
Hij weet iedereen goed te bespelen met het voor zichzelf alles wat hij zelf wil (drank en shag) te kunnen kopen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:18 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx begint over het willen hebben van foundation en Jeffrey grijpt gelijk zijn kans met die sigaretten in z'n achterhoofd![]()
Wanda en Mexx begonnen alweer gelijk te roddelen toen ie vertrok en hebben hem inderdaad doorquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij weet iedereen goed te bespelen met het voor zichzelf alles wat hij zelf wil (drank en shag) te kunnen kopen.
Wanda is niet gek en doorziet hem echt wel.
Paar maanden? Waarom?quote:
Wanda begon met roddelen, Mexx zei dat ze blij was dat Jeff manager is.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wanda en Mexx begonnen alweer gelijk te roddelen toen ie vertrok
Mexx begon toen volgde Wanda en beiden vertrouwden hem nietquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wanda begon met roddelen, Mexx zei dat ze blij was dat Jeff manager is.
Ja nadir is wegquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:20 schreef Ireth het volgende:
Is ie weg???![]()
* Ireth zit in de trein naar huis
Iemand weg als het leeg loopt is er niet zo veel meer aanquote:
Ik vind roddelen als je slecht spreekt over iemand en Mexx begon het gesprek met dat ze blij is dat Jeff manager isquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx begon toen volgde Wanda en beiden vertrouwden hem niet
Misschien zit ie wel naast jequote:Op dinsdag 8 november 2022 17:20 schreef Ireth het volgende:
Is ie weg???![]()
* Ireth zit in de trein naar huis
Volgende schijnt alicia te zijn, mooi zoquote:Op dinsdag 8 november 2022 17:24 schreef Charmian het volgende:
Zo zo, nadir daadwerkelijk vertrokken. Next...
Dat ze zo begon wil niet zeggen dat ze ook zo eindigdequote:Op dinsdag 8 november 2022 17:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind roddelen als je slecht spreekt over iemand en Mexx begon het gesprek met dat ze blij is dat Jeff manager is
Ja dat vind ik ook.. hoeft voor mij niet dat er minder mensen in de loods zitten want dan wordt het alleen nog maar saaier.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Iemand weg als het leeg loopt is er niet zo veel meer aan
Nou er zijn veel.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook.. hoeft voor mij niet dat er minder mensen in de loods zitten want dan wordt het alleen nog maar saaier.
Dat klopt maar jij zei dat Mexx en Wanda gelijk begonnen met roddelen maar het was Wanda die daarmee begon. Mexx was juist positief over Jeff.quote:Op dinsdag 8 november 2022 17:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat ze zo begon wil niet zeggen dat ze ook zo eindigde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |