Wanda blijkbaar welquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:23 schreef engine het volgende:
Raak je ongesteld van droog brood? Dan ja
Die bingo tijdens een saai centraal fleurde de boel wel even op ..voor de cossers danquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:24 schreef Verida het volgende:
Ik snap Wanda ook wel.
Er zat best veel werk in en dan de boel verkloten door vals te spelen is gewoon lullig
En dat staat los van Bingo spelen tijdens het centraal, want dat is van een heel andere categorie
Helemaal klaar voor schoonmaakdagquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:28 schreef Frummelie het volgende:
Zo Berend in een ongestreken overhemd... maar hij ziet er wel een stuk frisser uit.. ddww
Bovenaan staat de code en dan gewoon copy pastquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:33 schreef Seattle het volgende:
Hmmm hoe gebruik ik die smileys dan van rozevla..
Tussen [img] en [/img] zetten of op het afbeelding icoontjes klikken boven je tekstvlak/typvakquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:33 schreef Seattle het volgende:
Hmmm hoe gebruik ik die smileys dan van rozevla..
Hij zei al "schoonmaakdag was gisteren". Dus nu zal ie wel balen dat ie nu aangekleed en al is, gisteren had ie nog lamlendigheid als excuusquote:Op dinsdag 8 november 2022 10:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij noppes gaat schoonmaken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |