Wat is nu eigenlijk precies de vraag?quote:Op maandag 7 november 2022 20:28 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
sinds wanneer is dat ook joh?
dat moeten ouders maar regelen..quote:Op maandag 7 november 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel kinderen kijken er videoland
ik denk heeeel veel
En dat kinderfilter is makkelijk te omzeilen.quote:Op maandag 7 november 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel kinderen kijken er videoland
ik denk heeeel veel
sinds wanneer is die alicia met die GJ onderweg.. ik dacht dat zij zich vooral tot haar eigen clubje beperkte xDquote:Op maandag 7 november 2022 20:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat is nu eigenlijk precies de vraag?
bijvoorbeeldquote:Op maandag 7 november 2022 20:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dat moeten ouders maar regelen..
er zal heus wel iets in hun contract staan? Dat ze naakt niet uitzenden ofzo?
Al meer dan een maandquote:Op maandag 7 november 2022 20:30 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
sinds wanneer is die alicia met die GJ onderweg.. ik dacht dat zij zich vooral tot haar eigen clubje beperkte xD
Misschien alleen als het bedekt is, met dekens?quote:Op maandag 7 november 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
bijvoorbeeld
maar seksende kim en marciano
of bewegende dekens zonden ze wel uit
sir,yes sirquote:Op maandag 7 november 2022 20:32 schreef FreshFruit het volgende:
Onderschat de kids van tegenwoordig niet.
Er is iets met jou vandaag.quote:
Is ook Wanda.quote:Op maandag 7 november 2022 20:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
is dat nu? dat vindt Jeff toch niks..
Leuke vent wel
Ook verliefdquote:
24 uur aangevraagd.quote:
Hij is niet in dat kantoor geweest. Ik geloof het nog niet zo.quote:
Het nadeel van een vrijwilig vertrek is dat elimineren dan weer van de baan isquote:Op maandag 7 november 2022 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij gaat
(alsje alsje alsjeblieft)![]()
![]()
waarom zou Isaac dan zeggen je hebt nu 24 uur om na te denkenquote:Op maandag 7 november 2022 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
Hij is niet in dat kantoor geweest. Ik geloof het nog niet zo.
ach jaquote:Op maandag 7 november 2022 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het nadeel van een vrijwilig vertrek is dat elimineren dan weer van de baan is
Meerdere hebben het nu beaamt.quote:Op maandag 7 november 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom zou Isaac dan zeggen je hebt nu 24 uur om na te denken
Jij vindt Nadir wel van toegevoegde waarde ?quote:Op maandag 7 november 2022 20:42 schreef Kakadylo het volgende:
Nadir moet lekker blijven dus ik ga tegen jullie in
Isaac is geen manager. De andere moesten het allemaal in het kantoortje aanvragen. Zoals ik het zie gaat Nadir er over denken tot morgen en dan eventueel zijn 24 uur aanvragen.quote:Op maandag 7 november 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom zou Isaac dan zeggen je hebt nu 24 uur om na te denken
Hij heeft sowieso een tijdje met Jeff gesproken toen deze met KimD in bed lag.quote:Op maandag 7 november 2022 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
Hij is niet in dat kantoor geweest. Ik geloof het nog niet zo.
je hebt er altijd van die gekkies tussenquote:Op maandag 7 november 2022 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij vindt Nadir wel van toegevoegde waarde ?
Wat een deceptie weer.quote:Op maandag 7 november 2022 20:43 schreef engine het volgende:
[..]
Isaac is geen manager. De andere moesten het allemaal in het kantoortje aanvragen. Zoals ik het zie gaat Nadir er over denken tot morgen en dan eventueel zijn 24 uur aanvragen.
Allemaal kerst thuis vierenquote:Op maandag 7 november 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon er achter aan
voegt ook niks toe
Brengt rumoer en staat aan de goede kant zeg maarquote:Op maandag 7 november 2022 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij vindt Nadir wel van toegevoegde waarde ?
Dat heb ik ook gezien maar ik ben daar nergens bevestigd dat die 24 uur aangevraagd zijn. Alleen dat hij aangaf dat hij het wilde doen.quote:Op maandag 7 november 2022 20:44 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij heeft sowieso een tijdje met Jeff gesproken toen deze met KimD in bed lag.![]()
Jeff is er toen uitgegaan en naar het kantoor gegaan om het door te geven.
Helaas heeft Isaac op Nadir ingepraat en Nadir heeft 24 uur de tijd om erover na te denken.
Dat gaat hij ook doen.
Dus het wordt weer spannend
Ik zie vooral die verongelijkte porem.quote:Op maandag 7 november 2022 20:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Brengt rumoer en staat aan de goede kant zeg maar
welke goede kant?quote:Op maandag 7 november 2022 20:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Daarnaast willen we eliminatieopdrachten verdomme
in de keuken net zei hij ook te gaanquote:Op maandag 7 november 2022 20:46 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezien maar ik ben daar nergens bevestigd dat die 24 uur aangevraagd zijn. Alleen dat hij aangaf dat hij het wilde doen.
Maarja ik mis ook wel eens wat natuurlijk
quote:Op maandag 7 november 2022 20:47 schreef Sociologica het volgende:
Hey evening
Niet veel gemist vandaag zo te lezen. Schilderij in de loods en Nadir die z’n 3 wekelijkse 24u maar weer eens aanvraagt. Moven die man, zo klaar mee
Doel dan op een man of tien die meegaan en je kunt sturenquote:Op maandag 7 november 2022 20:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nadirriteer hoort niet bij de groep van Jeffrey?
Dat kan. Maar zei hij ook dat zijn 24 uur aangevraagd is want dat is nu dus de vraagquote:Op maandag 7 november 2022 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
in de keuken net zei hij ook te gaan
En een ontzettende lelijke kopie ook, vermoed dat niet alle kleuren op voorraad waren.quote:Op maandag 7 november 2022 20:47 schreef Sociologica het volgende:
Hey evening
Niet veel gemist vandaag zo te lezen. Schilderij in de loods en Nadir die z’n 3 wekelijkse 24u maar weer eens aanvraagt. Moven die man, zo klaar mee
ik weet het nietquote:Op maandag 7 november 2022 20:48 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan. Maar zei hij ook dat zijn 24 uur aangevraagd is want dat is nu dus de vraag
we shall see over 21 uurquote:Op maandag 7 november 2022 20:49 schreef engine het volgende:
Ik vind het namelijk ook sterk dat als die 24 uur aangevraagd zijn dat niemand gehoord heeft dat Nadir dit zelf tegen iemand gezegd heeft.
Jepquote:
Ik vind dat rumoer wel meevallen, hij is meestal net een schaduwquote:Op maandag 7 november 2022 20:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Daarnaast willen we eliminatieopdrachten verdomme
Het is dat de nachtstream erop stond zoals ook vaak met JW maar ze laten ook bewust dergelijke intieme shit niet zien hèquote:Op maandag 7 november 2022 20:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Durf er geen conclusies aan te verbinden, misschien sliepen ze gewoon onrustig ....
Kim D vertelde Wendy iets over het "slapen", waarop Wendy opmerkte, vandaar dat hij zo vrolijk is.quote:Op maandag 7 november 2022 20:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zie nu toch een hoop gewoel in het bed van Jeffrey en Kim vanacht vanaf een uurtje of drie,
maar geen enkele close-up dus moeilijk te zeggen wat er nu precies gebeurde ....![]()
Maar er gebeurde meer dan voor drie uur toen ze alleen leken te slapen ....
Isaac is oprechtquote:Op maandag 7 november 2022 20:53 schreef FreshFruit het volgende:
Weer die zelfde vraag:"Hoe is het met jou verder? "
Isaac is hem morgen na een uur vergeten,wat na 10 minuten.quote:
Iedere keer als Jeffrey en KimD het bed delen kun je invullen wat daar allemaal zal gebeuren zonder dat je het hoeft te zienquote:Op maandag 7 november 2022 20:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kim D vertelde Wendy iets over het "slapen", waarop Wendy opmerkte, vandaar dat hij zo vrolijk is.
geeft niksquote:Op maandag 7 november 2022 20:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is het uploaden of monteren niet waard in ieder geval, sorry ....
Geen sorry hoor.quote:Op maandag 7 november 2022 20:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
oh ja okequote:Op maandag 7 november 2022 20:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Doel dan op een man of tien die meegaan en je kunt sturen
quote:
hooggevoelig zei hij vanmiddagquote:Op maandag 7 november 2022 20:59 schreef puzziepie het volgende:
Veel geleerd ,te gevoelig
[ afbeelding ]
Bij DGK stonden er vijf camera's op en die werden iedere minuut bijgestuurd hoe laat het ook maar wasquote:Op maandag 7 november 2022 20:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat zei hij toch niet echt toch ?quote:Op maandag 7 november 2022 20:59 schreef Deisyy het volgende:
Ik slaap er wel een nachtje over, als ik het nu niet doe doe ik het wel over 2, 3 of 4 weken.
Ja zie je daar gaan we alweerquote:Op maandag 7 november 2022 20:59 schreef Deisyy het volgende:
Ik slaap er wel een nachtje over, als ik het nu niet doe doe ik het wel over 2, 3 of 4 weken.
HSP genot,wie heeft hem dat aangepraat?quote:
Zei ik toch.quote:Op maandag 7 november 2022 21:00 schreef engine het volgende:
Okay Jeff heeft dus wel al gestuurd vanmiddag
hij zichzelfquote:Op maandag 7 november 2022 21:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
HSP genot,wie heeft hem dat aangepraat?
Hij zei het, ook dat hij zich gelukkig voelt bij het idee dat hij naar huis gaat en dat hij geen aansluiting heeft.quote:Op maandag 7 november 2022 20:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat zei hij toch niet echt toch ?![]()
Ik zit wel aan mijn nadirtax
Goed dat je terug bent trouwens, 1000-1100 uur is wel de moeite waard ....quote:Op maandag 7 november 2022 20:58 schreef FreshFruit het volgende:
Geen sorry hoor.
Nadir heeft veel geleerd.
Welnee, van mij mag Nadir gaanquote:Op maandag 7 november 2022 21:00 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja zie je daar gaan we alweer
Wat vreselijk, hoop echt dat er nu ingegrepen wordt
quote:
Maar dank voor het checken!quote:Op maandag 7 november 2022 20:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Haha dat is precies wat ik bedoel sorry. Bedoel begint hij nu toch weer met ik kijk het aan blabla, hij moet gewoon morgen naar huis wil niet nog meer van deze cyclussenquote:
Casting voor BB zeker?quote:Op maandag 7 november 2022 21:02 schreef puzziepie het volgende:
Wel sneu , ik hoop dat het hem buiten af zal gaan. Dit was em igg niet
Meer een type voor naaien?quote:Op maandag 7 november 2022 21:03 schreef engine het volgende:
Dat Kim D breien zo leuk vindt had ik niet gedacht
Naaien ookquote:Op maandag 7 november 2022 21:03 schreef engine het volgende:
dan mag hij wel een goede psycholoog zoeken denk ikquote:Op maandag 7 november 2022 21:02 schreef puzziepie het volgende:
Wel sneu , ik hoop dat het hem buiten af zal gaan. Dit was em igg niet
Heeft ie in de loods ookquote:Op maandag 7 november 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan mag hij wel een goede psycholoog zoeken denk ik
Pompoenquote:Op maandag 7 november 2022 21:05 schreef FreshFruit het volgende:
Kim D maakt een pluimpje voor een muts.
Pompon.quote:
Kan ze na EJVJL camouflagenetten gaan breien voor het legerquote:Op maandag 7 november 2022 21:03 schreef engine het volgende:
Je onderschat Babettequote:Op maandag 7 november 2022 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
goed lezen Sjakie
ik zei een goede![]()
Pompomquote:
ze hebben een poos samen in bed gelegenquote:Op maandag 7 november 2022 21:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens mij hebben Kim en Jeffrey elkaar ook nauwelijks gesproken vandaag overdag ?
quote:Op maandag 7 november 2022 21:08 schreef HappyCharly het volgende:
Huilt GJL omdat Alicia ook twijfelt over naar huis gaan of wat?
Niet echt gesprekken gehad die te zien waren. Ze hebben twee keer samen in bed gelegen en Kim zat ook met Wendy bij hem op kantoor een tijdje.quote:Op maandag 7 november 2022 21:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens mij hebben Kim en Jeffrey elkaar ook nauwelijks gesproken vandaag overdag ?
Nee zij gaat ookquote:Op maandag 7 november 2022 21:08 schreef HappyCharly het volgende:
Huilt GJL omdat Alicia ook twijfelt over naar huis gaan of wat?
Ze zei dat GJ zijn tranen moest sparen voor als ze weg gingquote:
ja en elke keer als we iets interessants zien gaan die streams weer op kaartende breiende mensenquote:
Dramaqueenquote:Op maandag 7 november 2022 21:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze zei dat GJ zijn tranen moest sparen voor als ze weg ging
Wat een slechte opmerking.quote:Op maandag 7 november 2022 21:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik hoorde het jaquote:Op maandag 7 november 2022 21:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
moeten we dan code woorden gaan gebruikenquote:Op maandag 7 november 2022 21:10 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
ja en elke keer als we iets interessants zien gaan die streams weer op kaartende breiende mensen![]()
![]()
KimD is een prima meid want gaat ook met de ouderen leuk om itt velen anderen van haar leeftijdquote:Op maandag 7 november 2022 21:03 schreef engine het volgende:
jaaaaquote:Op maandag 7 november 2022 21:10 schreef Sociologica het volgende:
Nou come on deze dag kan wel ff wat peper gebruiken in de vorm van vuurwerk om 23u
Ik vind het in ieder geval wel leuk om haar nu bij Janet kroket en Esther te zien zitten.quote:Op maandag 7 november 2022 21:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD is een prima meid want gaat ook met de ouderen leuk om itt velen anderen van haar leeftijd
Moet je ook niet willen want ze hebben genoeg quality timequote:Op maandag 7 november 2022 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben een poos samen in bed gelegen
geen idee of er toen wat besproken is
johquote:Op maandag 7 november 2022 21:14 schreef Deisyy het volgende:
Marciano snapt niet dat ze niet bij een lokale slager 10 kilo kip kunnen kopen voor ¤ 20![]()
Die vent is dom.
Beter het touw maar even wegbergen.quote:Op maandag 7 november 2022 21:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat een vreselijk naar wijf met dit soort teksten
Alicia doet hetzelfde als Nadir. Krijgt ze weer volop aandacht. Volgens mij kun je maar tot 5 uur 's middags je 24 uur aanvragen.. morgen is vast alles weer andersquote:Op maandag 7 november 2022 21:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Alicia heeft volgens mij al drie keer haar 24 uur aangevraagd, die neem ik niet meer serieus ....
Er zijn twee streams maar een heleboel laten ze uiteraard niet zien hè want er zijn een ontelbaar aantal camera's en mensenquote:Op maandag 7 november 2022 21:08 schreef engine het volgende:
[..]
Niet echt gesprekken gehad die te zien waren. Ze hebben twee keer samen in bed gelegen en Kim zat ook met Wendy bij hem op kantoor een tijdje.
Moest hij vroeger vaak voor zijn moeder halen zeker?quote:Op maandag 7 november 2022 21:14 schreef Deisyy het volgende:
Marciano snapt niet dat ze niet bij een lokale slager 10 kilo kip kunnen kopen voor ¤ 20![]()
Die vent is dom.
Ergens vreemd dat die 2 elkaar niet vinden in de loods. Kunnen ze urenlang naar elkaars ellende luisteren en samen depressief de poort uitquote:Op maandag 7 november 2022 21:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Alicia doet hetzelfde als Nadir. Krijgt ze weer volop aandacht. Volgens mij kun je maar tot 5 uur 's middags je 24 uur aanvragen.. morgen is vast alles weer anders
zo'n poelier aan de deurquote:Op maandag 7 november 2022 21:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moest hij vroeger vaak voor zijn moeder halen zeker?
Op de markt.
Zonder redder geen slachtoffer. Ze zijn rolvast hequote:Op maandag 7 november 2022 21:16 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ergens vreemd dat die 2 elkaar niet vinden in de loods. Kunnen ze urenlang naar elkaars ellende luisteren en samen depressief de poort uit
het is ook een anticlimax -> zoemer om 11 uur, schilderij en niksquote:Op maandag 7 november 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
moeten we dan code woorden gaan gebruiken![]()
![]()
Zou ergens stiekem wel humor zijn als Jeffrey dan opeens letterlijk twee petten op heeftquote:Op maandag 7 november 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
ze moet alleen nog even over haar ego heenstappen en naar Jeff
Jajaquote:Op maandag 7 november 2022 20:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zie nu toch een hoop gewoel in het bed van Jeffrey en Kim vanacht vanaf een uurtje of drie,
maar geen enkele close-up dus moeilijk te zeggen wat er nu precies gebeurde ....![]()
Maar er gebeurde meer dan voor drie uur toen ze alleen leken te slapen ....
Ze krijgen er gelegenheid voor, dan zie je andere vaste slaapkamer bezoekers verloren rondlopen in de loods.quote:Op maandag 7 november 2022 20:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Iedere keer als Jeffrey en KimD het bed delen kun je invullen wat daar allemaal zal gebeuren zonder dat je het hoeft te zien
Mooie pompon.quote:
aaah zondequote:
Dat wist je vooraf. Zij kunnen dat namelijk niet.quote:Op maandag 7 november 2022 21:19 schreef Sociologica het volgende:
Djedi en Ruben zijn het ‘ik neem volledig afstand’ gesprek ook weer helemaal vergeten en gaan op dezelfde voet verder?
Wanda deed dat bekkie ook goed.quote:Op maandag 7 november 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah zonde
ze had er 2 moeten maken van die pompons
stond zo leuk die oortjes gisteren bij wanda
quote:Op maandag 7 november 2022 21:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wanda deed dat bekkie ook goed.
Dat is toch raar?quote:Op maandag 7 november 2022 21:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Klein stukje gevonden waar Mirthe Kim vraagt naar haar relatie met Jeff, meteen gevolgd door een streamlock ...
Wel knap dat je dat kunt maken hoorquote:Op maandag 7 november 2022 21:20 schreef engine het volgende:
Kim is blij met haar mutsje![]()
[ afbeelding ]
Groen verven net een helm.quote:Op maandag 7 november 2022 21:20 schreef engine het volgende:
Kim is blij met haar mutsje![]()
[ afbeelding ]
Ja true. Maar kan me niet voorstellen dat die vriend van Djedi er niet al klaar mee is. Die is gewoon vanaf week 1 onafscheidelijk met een andere gozer. Was haar relatie al wel wat langer? Of ook een kwarrel/maand aan achtig dingquote:Op maandag 7 november 2022 21:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat wist je vooraf. Zij kunnen het namelijk niet.
heb je hem gezien toen wanda hem op had?quote:Op maandag 7 november 2022 21:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Goed geluktik vind het echt een leuke muts geworden
Nee, niet gezienquote:Op maandag 7 november 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je hem gezien toen wanda hem op had?
dat het leek of er 2 oortjes aan zaten?
quote:Op maandag 7 november 2022 21:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Nee, niet gezien
maar ik vind deze ook wel leuk
Nee een jaartje maar zou haar vriend daar constant met een meid zitten klootviolen dan zou zij serieus pisnijdig zijn hoorquote:Op maandag 7 november 2022 21:22 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja true. Maar kan me niet voorstellen dat die vriend van Djedi er niet al klaar mee is. Die is gewoon vanaf week 1 onafscheidelijk met een andere gozer. Was haar relatie al wel wat langer? Of ook een kwarrel/maand aan achtig ding
Wachten op de advocado nu.quote:Op maandag 7 november 2022 21:23 schreef freaky40 het volgende:
Het woord is gevallen in deze RLS: Hummus...geen RLS zonder...
Was zonder Janet kroket ook niet gelukt. Maar vind het wel leuk dat ze er enthousiast mee zijn.quote:Op maandag 7 november 2022 21:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wel knap dat je dat kunt maken hoor
Nee Nee Nee.quote:
Terecht ook wel, deze verstandhouding en met name totale focus op elkaar inclusief cringy briefjes gedichten whatever terwijl er nog 30 man zit om mee om te gaan gaat mij ook te verquote:Op maandag 7 november 2022 21:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee een jaartje maar zou haar vriend daar constant met een meid zitten klootviolen dan zou zij pisnijdig zijn hoor
Hij kan beter zijn tranen bewaren voor zijn eigen eliminatiequote:Op maandag 7 november 2022 21:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb de opnames nog niet bekeken van DGK. Maar wat ik vannacht zag (en gelukkig niet veel, want zo’n voyeur wil ik eigenlijk niet zijn), was dat Jeff erg zijn best deed om Kim een beetje wakker te maken en uiteindelijk draaide ze zich om en kuste hem. Dat was natuurlijk het startschot van de romance, want Kim D had aan haar kwarrel beloofd dat ze niet zou zoenen. Daarna hebben ze niet meer geslapen tot een uur of 5.Dus daar is heel wat gebeurd, maar vooral lief en romantisch. Dat vond ik juist zo lief en leuk. Handjes ook lief om te zien die ze elke keer vastpakten. Geen lust, verliefdheidquote:Op maandag 7 november 2022 21:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zag jij wat dan? Ik echt heul weinig..
Het komt ook allemaal best kneuterig over met alles te censureren waar er opgebolde dekbedden met zijn.quote:Op maandag 7 november 2022 21:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Klein stukje gevonden waar Mirthe Kim vraagt naar haar relatie met Jeff, meteen gevolgd door een streamlock ...
Cracottes.quote:
Ik smelt een beetjequote:Op maandag 7 november 2022 21:25 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik heb de opnames nog niet bekeken van DGK. Maar wat ik vannacht zag (en gelukkig niet veel, want zo’n voyeur wil ik eigenlijk niet zijn), was dat Jeff erg zijn best deed om Kim een beetje wakker te maken en uiteindelijk draaide ze zich om en kuste hem. Dat was natuurlijk het startschot van de romance, want Kim D had aan haar kwarrel beloofd dat ze niet zou zoenen. Daarna hebben ze niet meer geslapen tot een uur of 5.Dus daar is heel wat gebeurd, maar vooral lief en romantisch. Dat vond ik juist zo lief en leuk. Handjes ook lief om te zien die ze elke keer vastpakten. Geen lust, verliefdheid
aww wat lief! Ik kan echt niks zien op die nachtcams maar dit klinkt perfectquote:Op maandag 7 november 2022 21:25 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik heb de opnames nog niet bekeken van DGK. Maar wat ik vannacht zag (en gelukkig niet veel, want zo’n voyeur wil ik eigenlijk niet zijn), was dat Jeff erg zijn best deed om Kim een beetje wakker te maken en uiteindelijk draaide ze zich om en kuste hem. Dat was natuurlijk het startschot van de romance, want Kim D had aan haar kwarrel beloofd dat ze niet zou zoenen. Daarna hebben ze niet meer geslapen tot een uur of 5.Dus daar is heel wat gebeurd, maar vooral lief en romantisch. Dat vond ik juist zo lief en leuk. Handjes ook lief om te zien die ze elke keer vastpakten. Geen lust, verliefdheid
En kusjes in haar nek.quote:Op maandag 7 november 2022 21:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
aww wat lief! Ik kan echt niks zien op die nachtcams maar dit klinkt perfect
Ja, hequote:
De manager en First lady eten later.quote:
Wat een hypocriet danquote:
Zijn er wel, maar ik zie het echt niet helaas ....quote:Op maandag 7 november 2022 21:29 schreef HappyCharly het volgende:
Maar precies tussen 0200 en 0500 zijn er geen beelden toch @:DGK
Belachelijk.quote:Op maandag 7 november 2022 21:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De manager en First lady eten later.
Zit ook een DT tussen.quote:Op maandag 7 november 2022 21:29 schreef HappyCharly het volgende:
Same. Het voelt oprechter of gelijkwaardiger? (En nee ik ben het ultiem lullige gedrag van Jeff niet vergeten)quote:Op maandag 7 november 2022 21:29 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja, he.
En kan iemand mij uitleggen waarom ik deze romance zo leuk vind en al die andere setjes irritant?!
Ohh Seattle, wat doe je me aan?quote:Op maandag 7 november 2022 21:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zijn er wel, maar ik zie het echt niet helaas ....
Ik zag het ook niet hoor. Ze zullen best een keer gezoend hebben maar dat ze van 02:00 tot 05:00 bezig zijn geweest kan ik mij niet in vinden. Ik zag slapende mensen.quote:Op maandag 7 november 2022 21:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Echt hè, maar hij denkt daar zelf volgens mij anders overquote:Op maandag 7 november 2022 21:31 schreef Moeraskat het volgende:
Martin, hou je waffel.je kan niet zingen.
omdat het leuke mensen zijn?quote:Op maandag 7 november 2022 21:29 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja, he.
En kan iemand mij uitleggen waarom ik deze romance zo leuk vind en al die andere setjes irritant?!
Maar niet gepost toch?quote:Op maandag 7 november 2022 21:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
geen romantisch botje in dat lichaam dusquote:Op maandag 7 november 2022 21:31 schreef Kakadylo het volgende:
Wat kan mij het nou boeien wat ze allemaal tussen de lakens uitspoken maar jullie blijkbaar wel
Eigen schuld dikke bult. De manager had er een grote hekel aan als mensen in bed gingen liggen overdag.quote:Op maandag 7 november 2022 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
jeff had nog niet gegeten
en kim ook niet?
Word gek van die kerelquote:Op maandag 7 november 2022 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt hè, maar hij denkt daar zelf volgens mij anders over
volgens mij had kim ook geen onderbroek aan toen ze in bed staptequote:Op maandag 7 november 2022 21:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Misschien zie ik spoken, maar dat rode shirt dat Jeff later vandaag aanhad, had Kim toch vanmorgen
aan toen ze bij Jeff uit bed stapte . misschien hebben ze toch shirtjes gewisseld vannacht .......
Ze was ook haar string kwijt.quote:Op maandag 7 november 2022 21:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Misschien zie ik spoken, maar dat rode shirt dat Jeff later vandaag aanhad, had Kim toch vanmorgen
aan toen ze bij Jeff uit bed stapte . misschien hebben ze toch shirtjes gewisseld vannacht .......
ze heeft er ook wel een hoofd voorquote:Op maandag 7 november 2022 21:33 schreef Aggie46 het volgende:
Ze is zo blij met haar muts.
Zelfs Jeff vindt het geinig
[ afbeelding ]
Wel lelijk afgehecht.quote:Op maandag 7 november 2022 21:33 schreef Aggie46 het volgende:
Ze is zo blij met haar muts.
Zelfs Jeff vindt het geinig
[ afbeelding ]
Dr in wel. Dr uit weet ik nietquote:Op maandag 7 november 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij had kim ook geen onderbroek aan toen ze in bed stapte
Had Jeff die ook aan?quote:
Ik zag haar een broekje aantrekken voordat ze in bed stapte.quote:Op maandag 7 november 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij had kim ook geen onderbroek aan toen ze in bed stapte
Downtime,kan je niet op FOK posten.quote:
okquote:Op maandag 7 november 2022 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag haar een broekje aantrekken voordat ze in bed stapte.
Dit meen je nietquote:Op maandag 7 november 2022 21:29 schreef HappyCharly het volgende:
Klopt ja.quote:Op maandag 7 november 2022 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag haar een broekje aantrekken voordat ze in bed stapte.
Ik zie de streams tussen 2 en 5 niet staan. Kun je linkje hier neer zetten?quote:Op maandag 7 november 2022 21:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Een totaal onjuiste conclusie die je daar trektquote:Op maandag 7 november 2022 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen romantisch botje in dat lichaam dus
Yepquote:Op maandag 7 november 2022 21:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen, gaat verders niemand daar wat aan.
quote:Op maandag 7 november 2022 21:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een totaal onjuiste conclusie die je daar trekt
Wat niet betekent dat ze het halverwege de nacht niet ergens is 'verloren'quote:
Probleem in het donker is, je ziet geen kleurenquote:Op maandag 7 november 2022 21:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
als we onszelf als cossers even van een afstandje bekijken hequote:
vanmorgen was hij in ieder geval foetsiequote:Op maandag 7 november 2022 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat niet betekent dat ze het halverwege de nacht niet ergens is 'verloren'
Ik bespaar me de moeite van het typen en sluit me hierbij aanquote:Op maandag 7 november 2022 21:31 schreef Seattle het volgende:
Stel je voor de Djedi en Ruben gaan kussen, dan ga ik over mijn nek. Bern en Sas hoef ik ook niet te zien. Kim K en Marcianoen als Alies GJ zou zoenen zou ik verschrikt kijken. Maar Jeff en KimD zo leuk
jawel johquote:Op maandag 7 november 2022 21:36 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
als we onszelf als cossers even van een afstandje bekijken he![]()
dan zijn wij ook echt ziek hoor
we lullen over of iemand zijn string aan had of niet![]()
ik vertel dit maar niet tijdens de koffiepauze op het werk denk ik
Het anorexiakoppelquote:Op maandag 7 november 2022 21:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Probleem in het donker is, je ziet geen kleuren
[ afbeelding ]
Ik kan dit gerust vertellen op het werk, want ze geloven toch niet dat ik dit zou doen.quote:Op maandag 7 november 2022 21:36 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
als we onszelf als cossers even van een afstandje bekijken he![]()
dan zijn wij ook echt ziek hoor
we lullen over of iemand zijn string aan had of niet![]()
ik vertel dit maar niet tijdens de koffiepauze op het werk denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |