Wat is nu eigenlijk precies de vraag?quote:Op maandag 7 november 2022 20:28 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
sinds wanneer is dat ook joh?
dat moeten ouders maar regelen..quote:Op maandag 7 november 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel kinderen kijken er videoland
ik denk heeeel veel
En dat kinderfilter is makkelijk te omzeilen.quote:Op maandag 7 november 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel kinderen kijken er videoland
ik denk heeeel veel
sinds wanneer is die alicia met die GJ onderweg.. ik dacht dat zij zich vooral tot haar eigen clubje beperkte xDquote:Op maandag 7 november 2022 20:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat is nu eigenlijk precies de vraag?
bijvoorbeeldquote:Op maandag 7 november 2022 20:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dat moeten ouders maar regelen..
er zal heus wel iets in hun contract staan? Dat ze naakt niet uitzenden ofzo?
Al meer dan een maandquote:Op maandag 7 november 2022 20:30 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
sinds wanneer is die alicia met die GJ onderweg.. ik dacht dat zij zich vooral tot haar eigen clubje beperkte xD
Misschien alleen als het bedekt is, met dekens?quote:Op maandag 7 november 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
bijvoorbeeld
maar seksende kim en marciano
of bewegende dekens zonden ze wel uit
sir,yes sirquote:Op maandag 7 november 2022 20:32 schreef FreshFruit het volgende:
Onderschat de kids van tegenwoordig niet.
Er is iets met jou vandaag.quote:
Is ook Wanda.quote:Op maandag 7 november 2022 20:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
is dat nu? dat vindt Jeff toch niks..
Leuke vent wel
Ook verliefdquote:
24 uur aangevraagd.quote:
Hij is niet in dat kantoor geweest. Ik geloof het nog niet zo.quote:
Het nadeel van een vrijwilig vertrek is dat elimineren dan weer van de baan isquote:Op maandag 7 november 2022 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij gaat
(alsje alsje alsjeblieft)![]()
![]()
waarom zou Isaac dan zeggen je hebt nu 24 uur om na te denkenquote:Op maandag 7 november 2022 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
Hij is niet in dat kantoor geweest. Ik geloof het nog niet zo.
ach jaquote:Op maandag 7 november 2022 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het nadeel van een vrijwilig vertrek is dat elimineren dan weer van de baan is
Meerdere hebben het nu beaamt.quote:Op maandag 7 november 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom zou Isaac dan zeggen je hebt nu 24 uur om na te denken
Jij vindt Nadir wel van toegevoegde waarde ?quote:Op maandag 7 november 2022 20:42 schreef Kakadylo het volgende:
Nadir moet lekker blijven dus ik ga tegen jullie in
Isaac is geen manager. De andere moesten het allemaal in het kantoortje aanvragen. Zoals ik het zie gaat Nadir er over denken tot morgen en dan eventueel zijn 24 uur aanvragen.quote:Op maandag 7 november 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom zou Isaac dan zeggen je hebt nu 24 uur om na te denken
Hij heeft sowieso een tijdje met Jeff gesproken toen deze met KimD in bed lag.quote:Op maandag 7 november 2022 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
Hij is niet in dat kantoor geweest. Ik geloof het nog niet zo.
je hebt er altijd van die gekkies tussenquote:Op maandag 7 november 2022 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij vindt Nadir wel van toegevoegde waarde ?
Wat een deceptie weer.quote:Op maandag 7 november 2022 20:43 schreef engine het volgende:
[..]
Isaac is geen manager. De andere moesten het allemaal in het kantoortje aanvragen. Zoals ik het zie gaat Nadir er over denken tot morgen en dan eventueel zijn 24 uur aanvragen.
Allemaal kerst thuis vierenquote:Op maandag 7 november 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon er achter aan
voegt ook niks toe
Brengt rumoer en staat aan de goede kant zeg maarquote:Op maandag 7 november 2022 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij vindt Nadir wel van toegevoegde waarde ?
Dat heb ik ook gezien maar ik ben daar nergens bevestigd dat die 24 uur aangevraagd zijn. Alleen dat hij aangaf dat hij het wilde doen.quote:Op maandag 7 november 2022 20:44 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij heeft sowieso een tijdje met Jeff gesproken toen deze met KimD in bed lag.![]()
Jeff is er toen uitgegaan en naar het kantoor gegaan om het door te geven.
Helaas heeft Isaac op Nadir ingepraat en Nadir heeft 24 uur de tijd om erover na te denken.
Dat gaat hij ook doen.
Dus het wordt weer spannend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |