er zou er ook 1 speciaal voor Jeff kunnen zijn...quote:Op maandag 7 november 2022 15:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik mis Bro
ja klopt
het kan niks het wil niks het doet niks
tuurlijk tuurlijk
300%
en dat mag dus nietquote:
toch knap met een geknapt ietsquote:Op maandag 7 november 2022 15:43 schreef 5thencounter het volgende:
Prima oefening, daar zal Maricootje ook veel voordeel aan hebben![]()
[ afbeelding ]
je kunt ook zelf vlees snijden en een zakje kruidenquote:Op maandag 7 november 2022 15:43 schreef FreshFruit het volgende:
Nee Wendy,gyros is duur dan shoarma.
Ik weet niet wat je precies traint hiermee, maar ziet eruit als een prima oefeningquote:Op maandag 7 november 2022 15:43 schreef 5thencounter het volgende:
Prima oefening, daar zal Maricootje ook veel voordeel aan hebben![]()
[ afbeelding ]
Omdat Wanda en KimK gingen schoonmaken?quote:
ze draait wel heel erg door zoquote:Op maandag 7 november 2022 15:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er werd gedweild toen ze in bed lag ... Ruben werd dus ook gepest.
quote:Op maandag 7 november 2022 15:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Omdat Wanda en KimK gingen schoonmaken?
Sorry,maar dit had ik ook gedaan.quote:Op maandag 7 november 2022 15:46 schreef greysbones het volgende:
Ze lag in bed
in ze moesten in 1 keer stofzuigen en dweilen
ja muts
soms maken mensen schoon
Maddy draait wel echt een beetje doorquote:Op maandag 7 november 2022 15:47 schreef Li0nHeart het volgende:
haha... Wanda met een hele redelijke uitleg...
Maddy vindt het nog steeds een rare uitspraak : 'De oudjes worden ontzien'
bij je bingo fehlt nog, de kas vochtig makenquote:Op maandag 7 november 2022 15:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Omdat Wanda en KimK gingen schoonmaken?
Kijk hem genieten dan.quote:Op maandag 7 november 2022 15:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze draait wel heel erg door zo
volgens Nadir moet ze gaan schreeuwen![]()
![]()
Dat zegt maddy dus ook dat febo hen allen omroept of niet en niet slleen de jonkies.quote:Op maandag 7 november 2022 15:50 schreef 5thencounter het volgende:
Wanda.. Het verschil is toch ook groot... tussen oudje en jonkies![]()
Tsja die leeftijdskloof .. of Febo daar rekening mee houdt? Nope geloof er nix van
WTF !!!quote:
Wie zitten er altijd op de slaapkamer?quote:Op maandag 7 november 2022 15:52 schreef 5thencounter het volgende:
Wanda.. dat het voor de live beelden niet leuk is dat mensen in bed liggen....
Snel maar een SW
Mooie discussie voor tijdens Centraal morgen.quote:Op maandag 7 november 2022 15:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie zitten er altijd op de slaapkamer?
WandaWaffel.. maar of ze ook ligt, meestal zit ze of staat ze wauwelenquote:Op maandag 7 november 2022 15:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie zitten er altijd op de slaapkamer?
Was alweer weggeschakeld aangezien je weet dat het nergens naartoe gaatquote:Op maandag 7 november 2022 15:56 schreef 5thencounter het volgende:
Godkolere.. wat een ouwehoerverhalen met Gertje..
Ik switch elke keer als ik Gj hoor over zijn telegraaf verhalen (hij bracht de krant rond)quote:Op maandag 7 november 2022 15:56 schreef 5thencounter het volgende:
Volgens mij is dit verhaal al veel langer terug.quote:Op maandag 7 november 2022 15:56 schreef 5thencounter het volgende:
Mag het hopen want het is al raar dat ze er geen hebbenquote:Op maandag 7 november 2022 15:58 schreef Poesjuh het volgende:
Heeft wendy nu haar frituurpan doorgeduwd??
Jasper is ook niet de juiste. Die had gister ook gejat brood. Dronk jus uit de fles uit de koelkast en melk uit de flesquote:Op maandag 7 november 2022 15:55 schreef Poesjuh het volgende:
Och nadir trgen jasper, lekker he dat hier zoveel verdwijnt
Moet hij zeggen die maf
Ja dus nadie koos de verkeerde om op te stokenquote:Op maandag 7 november 2022 15:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Jasper is ook niet de juiste. Die had gister ook gejat brood. Dronk jus uit de fles uit de koelkast en melk uit de fles
Echt net..quote:Op maandag 7 november 2022 15:59 schreef Aggie46 het volgende:
Waren er 22 jaar geleden al mobieltjes?
Wat een verhaal van GJ. "Helemaal goed" x 18
Mobieltjes wel.quote:Op maandag 7 november 2022 15:59 schreef Aggie46 het volgende:
Dacht ff dat ze voor haar Meester op de knieen gingquote:Op maandag 7 november 2022 15:37 schreef 5thencounter het volgende:
KimKut heeft haar poot verrekt..![]()
[ afbeelding ]
Heb ik Bingo?![]()
Zo`n met een mega accu.quote:
Hij had geen brood gejat dat was wendy helemaal alleen kim d durfde niet mee te doen en de heren kwamen niet mee eten. Wendy dusquote:Op maandag 7 november 2022 15:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Jasper is ook niet de juiste. Die had gister ook gejat brood. Dronk jus uit de fles uit de koelkast en melk uit de fles
Misschien de eerste mobieltjes jaaaquote:Op maandag 7 november 2022 15:59 schreef Aggie46 het volgende:
Dat waren dan toch die hele grote kisten?quote:
Komt door de alcohol, ze was zichzelf niet meer.quote:Op maandag 7 november 2022 16:00 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Hij had geen brood gejat dat was wendy helemaal alleen kim d durfde niet mee te doen en de heren kwamen niet mee eten. Wendy dus
KIm D had nog nasi en havermout, dat heeft ze gegeten. Wendy bleef doordrammen dat ze honger hadquote:Op maandag 7 november 2022 16:00 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Hij had geen brood gejat dat was wendy helemaal alleen kim d durfde niet mee te doen en de heren kwamen niet mee eten. Wendy dus
quote:Op maandag 7 november 2022 15:58 schreef Poesjuh het volgende:
Heeft wendy nu haar frituurpan doorgeduwd??
Motorola met klepje en antenne hiero hahaquote:Op maandag 7 november 2022 16:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik had in 1999/2000 m'n eerste, 'n Sagem
Preciesquote:Op maandag 7 november 2022 16:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
KIm D had nog nasi en havermout, dat heeft ze gegeten. Wendy bleef doordrammen dat ze honger had
Checken op bol straksquote:Op maandag 7 november 2022 16:01 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Iemand meegekregen wat dat ding kost?
Ik een pocketline van KPNquote:Op maandag 7 november 2022 16:02 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Motorola met klepje en antenne hiero haha
Moest daar ook meteen aan denken, of de Maskquote:
Die had ik ook.quote:
Phantom of the Operaquote:Op maandag 7 november 2022 16:03 schreef Loveable het volgende:
[..]
Moest daar ook meteen aan denken, of de Mask
Hij bedoelt dat hij voor ons kiest? Hoera!quote:Op maandag 7 november 2022 15:45 schreef Ireth het volgende:
Ow nadir gaat voor zichzelf kiezen als ie ongelukkig blijft
Het is zo'n sterk verhaal dat het bijna wel waar moet zijnquote:Op maandag 7 november 2022 16:06 schreef freaky40 het volgende:
GJ met name dropping, Paul de Leeuw dit keer.
Ja tijdens zijn krantenlopen vroeger voor telegraaf krantjesquote:Op maandag 7 november 2022 16:06 schreef freaky40 het volgende:
GJ met name dropping, Paul de Leeuw dit keer.
kinkyquote:Op maandag 7 november 2022 16:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dacht ff dat ze voor haar Meester op de knieen ging
Genoeg reclame voor de Telegraaf.quote:Op maandag 7 november 2022 16:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, de Febo is klaar met de krantenloop avonturen van GJ
En nét voor de clou komt er een streamwissel! Heb ik al die tijd zitten luisteren naar die flauwekul voor Jan l*l!quote:Op maandag 7 november 2022 16:06 schreef Kakadylo het volgende:
Wat een kutverhaal van GJ terwijl ik er net twintig seconden in val
En het lijkt me sterk dat dit de uitzending haalt...quote:Op maandag 7 november 2022 16:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
En nét voor de clou komt er een streamwissel! Heb ik al die tijd zitten luisteren naar die flauwekul voor Jan l*l!
De clou is dat hij nu AD rondbrengtquote:Op maandag 7 november 2022 16:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
En nét voor de clou komt er een streamwissel! Heb ik al die tijd zitten luisteren naar die flauwekul voor Jan l*l!
Was een avondvullend verhaal... wat kan die gast lullen.quote:Op maandag 7 november 2022 16:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En het lijkt me sterk dat dit de uitzending haalt...
Nee, maar hij wil er wel gelijk een tosti apparaat bijquote:Op maandag 7 november 2022 16:01 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Iemand meegekregen wat dat ding kost?
U bedoelt Gert Jan Lul?quote:Op maandag 7 november 2022 16:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze kroop er nog net niet onder al suggereerde ze dat wel.quote:Op maandag 7 november 2022 16:08 schreef Poesjuh het volgende:
Cap rub en djedi tijdens planken...
Jeetje zelfs partners zijn niet zo klef
in de ruimte maar niet als brugmanquote:Op maandag 7 november 2022 16:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Was een avondvullend verhaal... wat kan die gast lullen.
Kost niks maar de kaas is duur merkte wendy slim opquote:Op maandag 7 november 2022 16:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, maar hij wil er wel gelijk een tosti apparaat bij
Geld zát
[ afbeelding ]
ik vind haar steeds minder leukquote:
Die vloekt ook als een ketellapperquote:Op maandag 7 november 2022 16:10 schreef Poesjuh het volgende:
Kim k Godverdommme dit is niet normaal
Haar knie
Ik stoor me zelfs aan haar gedrag, gespeelde onbenul in dr korte broekje bij iedereen aandacht vragenquote:
Op een gegeven moment is Kim D haar drankje kwijt , ze vraagt aan Erik of dat haar drankje is , Erik zegt dat die van nadir is.quote:Op maandag 7 november 2022 15:30 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Erik had het over het tweede drankje toen zat hij samen met Nadir. Het eerste was drankje was met Djedi ( daar liep hij heel voorzichtig mee naar de bank ( twee glazen met rood drankje)
Let it go...quote:Op maandag 7 november 2022 16:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is Kim D haar drankje kwijt , ze vraagt aan Erik of dat haar drankje is , Erik zegt dat die van nadir is.
Ik heb Erik twee keer in de buurt van de bar gezien, eerste keer dus voor dat drankje voor hem en Djedi
en de tweede zag ik hem twee glazen met iets van de bar pakken waar hij vervolgens mee wegliep. Later hing hij ook een keer aan de bar , dat was tegen het einde , blijkbaar wachtend op een drankje.
Kim zegt dat er nog wat drankjes over zijn en vraagt of Erik wil, Erik zegt ;'Nee mag niet, wil ik niet mag niet,
Ondertussen sloeberen Sascha en Kim samen aan een cocktail en daarna geeft Sascha Erik zijn drankje waar hij haar netjes voor bedankt
Ik heb Rupert al die keren niet bij de bar gezien.Rupie was overal en nergens
Wel zag ik Zoe ,Sascha en Martin voornamelijk achter de bar.
Nogmaals : Ik denk dat niemand Erik heeft gedrogeerd ,maar dat er ergens iets is misgegaan
Uhhhquote:
Ik heb dit allemaal niet gezien, dus ik heb geen idee, maar vanochtend zijn Rupert dat hij een virgin mojito voor Erik had gemaakt.quote:Op maandag 7 november 2022 16:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is Kim D haar drankje kwijt , ze vraagt aan Erik of dat haar drankje is , Erik zegt dat die van nadir is.
Ik heb Erik twee keer in de buurt van de bar gezien, eerste keer dus voor dat drankje voor hem en Djedi
en de tweede zag ik hem twee glazen met iets van de bar pakken waar hij vervolgens mee wegliep. Later hing hij ook een keer aan de bar , dat was tegen het einde , blijkbaar wachtend op een drankje.
Kim zegt dat er nog wat drankjes over zijn en vraagt of Erik wil, Erik zegt ;'Nee mag niet, wil ik niet mag niet,
Ondertussen sloeberen Sascha en Kim samen aan een cocktail en daarna geeft Sascha Erik zijn drankje waar hij haar netjes voor bedankt
Nogmaals : Ik denk dat niemand Erik heeft gedrogeerd ,maar dat er ergens iets is misgegaan
zoiets jaquote:Op maandag 7 november 2022 16:12 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik stoor me zelfs aan haar gedrag, gespeelde onbenul in dr korte broekje bij iedereen aandacht vragen
Eensch.. Hopelijk bespreekt Erik het vandaag met Jeff en/ of morgen in Centraal.quote:Op maandag 7 november 2022 16:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En, ik heb hier ook ergens gelezen, dat Rupert had bekend alcohol in het drankje van Erik te hebben gedaan.quote:Op maandag 7 november 2022 16:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb dit allemaal niet gezien, dus ik heb geen idee, maar vanochtend zijn Rupert dat hij een virgin mojito voor Erik had gemaakt.
Nee, was een grapje, absoluut geen bekentenis ....quote:Op maandag 7 november 2022 16:15 schreef Harry het volgende:
[..]
En, ik heb hier ook ergens gelezen, dat Rupert had bekend alcohol in het drankje van Erik te hebben gedaan.
Of was dat een suggestie van iemand?
Erik vertelde tijdens de avond nog over zijn vermoedens van drogeren. Rupert grapte (echt!) dat hij dat had gedaan. Om te kijken of hij op hem zou geilen ofzoiets. Het was een suf Rupertgrapje.quote:Op maandag 7 november 2022 16:15 schreef Harry het volgende:
[..]
En, ik heb hier ook ergens gelezen, dat Rupert had bekend alcohol in het drankje van Erik te hebben gedaan.
Of was dat een suggestie van iemand?
Erik keek met begerige ogen naar Rupert.quote:Op maandag 7 november 2022 16:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Erik vertelde tijdens de avond nog over zijn vermoedens van drogeren. Rupert grapte (echt!) dat hij dat had gedaan. Om te kijken of hij op hem zou geilen ofzoiets. Het was een suf Rupertgrapje.
Ik hoop het welquote:Op maandag 7 november 2022 16:21 schreef freaky40 het volgende:
Febo Isaac, dit kan zomaar een eliminatieopdracht kunnen zijn....
Ssst... we gaan ook niet vertellen over het tongen in het washok..quote:Op maandag 7 november 2022 16:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Erik keek met begerige ogen naar Rupert.
quote:Op maandag 7 november 2022 16:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ssst... we gaan ook niet vertellen over het tongen in het washok..
Zou kunnen, hopelijk niet weer zo'n zaaddodende opdracht waar ze doorgaans mee komen.quote:Op maandag 7 november 2022 16:23 schreef Li0nHeart het volgende:
JW leest ook mee in de CoS , hij denkt dat de opdracht is dat ze het schilderij moeten bewaken, en dat de Febo hem komt stelen.
Het klinkt niet realistisch maar je moet er wel rekening mee houdenquote:Op maandag 7 november 2022 16:23 schreef Li0nHeart het volgende:
JW leest ook mee in de CoS , hij denkt dat de opdracht is dat ze het schilderij moeten bewaken, en dat de Febo hem komt stelen.
quote:Op maandag 7 november 2022 16:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou kunnen, hopelijk niet weer zo'n zaaddodende opdracht waar ze doorgaans mee komen.
En Alicia ook want die wil voor de 3e keer al weg las ikquote:Op maandag 7 november 2022 16:24 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind dat er even iets moet gebeuren. Erik, spreek Jeff aan. Kim, doe iets met Marciano. Kim, doe iets met Jeff. Nadir, vraag je 24 uur aan. Berend, vraag je 24 uur aan.
Het is wat het is.quote:Op maandag 7 november 2022 16:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Ik vind 'zaaddodend' zo vreselijk fout maar k moet hardop lachen en nu ben ik teleurgesteld in mezelf
Nou nee niet bij de eerste keer, maar bij de 3e keer sowieso wel..quote:Op maandag 7 november 2022 16:26 schreef Kakadylo het volgende:
Dien je een 24 uur in en ga je vervolgens niet weg dan moet er 10k uit de pot waarna je het kunt gaan uitleggen aan de groep
Net nog van Mirthe.quote:Op maandag 7 november 2022 16:26 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD : Heb je nog vragen gehad?
Jeff : Nee, waarover?
KimD : Over ons..
Jeff : Nee... jij?
KimD : Nee... alleen in het begin.
Daar snap ik ook nog ff niets van, die is gisteren niet mee teruggekomen?quote:Op maandag 7 november 2022 16:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff vertelt aan KimD dat hij zich zorgen maakt over de kruidenboter. Laat haar het briefje lezen waarop staat : 'Alles moet terug'
Alles inleveren wat over is.quote:Op maandag 7 november 2022 16:28 schreef Kakadylo het volgende:
'Alles moet op en we mogen niks houden' was het toch?
Lijkt me een topwijziging. En elke keer daarna verdubbelt het bedrag.quote:Op maandag 7 november 2022 16:26 schreef Kakadylo het volgende:
Dien je een 24 uur in en ga je vervolgens niet weg dan moet er 10k uit de pot waarna je het kunt gaan uitleggen aan de groep
Blijkbaar.. stond in de koelkast.quote:Op maandag 7 november 2022 16:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar snap ik ook nog ff niets van, die is gisteren niet mee teruggekomen?
Ik heb dat ff gemist
Oh jeequote:Op maandag 7 november 2022 16:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Blijkbaar.. stond in de koelkast.
Das beter voor boter ...quote:Op maandag 7 november 2022 16:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Blijkbaar.. stond in de koelkast.
Het lijkt me zo kut dat je jezelf later zo terugziet op internet...quote:
Prima lijf.quote:Op maandag 7 november 2022 16:30 schreef Kakadylo het volgende:
Bij Djedi hangt alles ook al hè
Wanda en KimK boeien me ook niet
Staat mijn webcam aan?quote:Op maandag 7 november 2022 16:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het lijkt me zo kut dat je jezelf later zo terugziet op internet...![]()
Terwijl wij er allemaal regelmatig zo bijzitten..
ehm ehm.. welluk? Hint?quote:Op maandag 7 november 2022 16:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zitten er vandaag 70 dagen vertelt Wanda. In het programma wat hier niet genoemd mag worden, zouden we nu in de laatste 2 weken zitten.
BB.quote:
ow dat ene geflopte ding, blijf van mijn huis of zoiets. dat duurde 100 dagen toch of zaten ze daar met 100 man. Ik weet het niet meer. Qua jatten en zo lijkt het daar wel op.quote:Op maandag 7 november 2022 16:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zitten er vandaag 70 dagen vertelt Wanda. In het programma wat hier niet genoemd mag worden, zouden we nu in de laatste 2 weken zitten.
ow datquote:
Get the fuck out of my house.quote:Op maandag 7 november 2022 16:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow dat ene geflopte ding, blijf van mijn huis of zoiets. dat duurde 100 dagen toch of zaten ze daar met 100 man. Ik weet het niet meer. Qua jatten en zo lijkt het daar wel op.
Waarom mogen we dat niet zeggen? Ik heb soms het idee dat er allerlei regels zijn waar ik niks van weet..quote:
Sorry .. .was een grapjequote:Op maandag 7 november 2022 16:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waarom mogen we dat niet zeggen? Ik heb soms het idee dat er allerlei regels zijn waar ik niks van weet..
Ze maken best veel vergelijkingen steeds naar andere RLS.quote:Op maandag 7 november 2022 16:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waarom mogen we dat niet zeggen? Ik heb soms het idee dat er allerlei regels zijn waar ik niks van weet..
Maar nu weer welquote:Op maandag 7 november 2022 16:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff en KimD weer samen in bed .. oh .. en nu weer niet.
Viezelevozen.quote:
quote:
Hang de vlag uit. 24 uur is niet nodig. Je mag direct gaan!quote:Op maandag 7 november 2022 16:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir : Het gaat niet meer, ik weet het nu zeker, ik ga naar huis
get uit uit mijn huis 100 mann elke 3 urenquote:Op maandag 7 november 2022 16:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow dat ene geflopte ding, blijf van mijn huis of zoiets. dat duurde 100 dagen toch of zaten ze daar met 100 man. Ik weet het niet meer. Qua jatten en zo lijkt het daar wel op.
ze zijn nog in de knuffelfasequote:Op maandag 7 november 2022 16:42 schreef 5thencounter het volgende:
Heej.. Sjeffie&Co even een maandagmiddagneukje?![]()
[ afbeelding ]
Echt he. Ik keek even niet en verdikke...staat Nadief bij die 2.quote:
Pas over 24 uur .. dus iedereen kan hem morgen nomineren .. kan hij direct de poort uit lopen.quote:Op maandag 7 november 2022 16:43 schreef freaky40 het volgende:
Geen eliminatieopdracht dus, paniek bij de Febo. Nadir vertrekt.
Ik zeg, gewoon een eliminatie. Anders is het programma toch ook niet met een jaar klaar.. Elke maand 1 eliminatie.. nounou..quote:Op maandag 7 november 2022 16:43 schreef freaky40 het volgende:
Je zit in de verkeerde COSquote:Op maandag 7 november 2022 16:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
get uit uit mijn huis 100 mann elke 3 uren
jemand vrijwillig naar huis, geen eten
100 mann 2 wc´s![]()
Een "Petertje" ?quote:Op maandag 7 november 2022 16:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Pas over 24 uur .. dus iedereen kan hem morgen nomineren .. kan hij direct de poort uit lopen.
Hoeft toch niet,kan prima nog 1 of 2 wegquote:Op maandag 7 november 2022 16:43 schreef freaky40 het volgende:
Klopt.quote:Op maandag 7 november 2022 16:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
Hoeft toch niet,kan prima nog 1 of 2 weg
Zitten nog genoeg bewoners in.. en afwachten wie er eind van het jaar weg gaanquote:
Als ze slim zijn doen ze dat nietquote:Op maandag 7 november 2022 16:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Pas over 24 uur .. dus iedereen kan hem morgen nomineren .. kan hij direct de poort uit lopen.
Zelfs dan is er speling.quote:Op maandag 7 november 2022 16:46 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zitten nog genoeg bewoners in.. en afwachten wie er eind van het jaar weg gaan
Isaac,edoch.quote:Op maandag 7 november 2022 16:46 schreef 5thencounter het volgende:
En nu kijken wie die vervelende fukker Naklier probeert binnen te houden
Moet Nadir niet op kantoor komen om het aan te vragen?quote:
Nee preciesquote:
Ga maar weg ik zeg ja ga maar wegquote:
Waarom mensen dat steeds blijven doen in een afval programma waar een idioot hoog bedrag op het spel staat..quote:
Edoch hij zal wel weer blijvenquote:Op maandag 7 november 2022 16:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ga maar weg ik zeg ja ga maar weg![]()
Past precies bij nadief![]()
GA maar weg, ik zeg je ga maar weg.quote:Op maandag 7 november 2022 16:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ga maar weg ik zeg ja ga maar weg![]()
Past precies bij nadief![]()
Gewoon bij kop en kont pakken en eruit gooien klaar nuquote:
Dat gezeik en geklaag elke keer van die knul, bah, tijd van komen en een tijd van gaan!quote:Op maandag 7 november 2022 16:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon bij kop en kont pakken en eruit gooien klaar nu
quote:Op maandag 7 november 2022 16:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zelf ook balen dat ze zulke slappe hap binnen hebben gehaald dat hun eigen regels tegen hen kerenquote:Op maandag 7 november 2022 16:52 schreef greysbones het volgende:
Laat de FEBO maar zeggen je mag nu direct weg
Of je mag geen 24 uur meer aanvragen
De regels mogen ze aanpassen.quote:Op maandag 7 november 2022 16:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zelf ook balen dat ze zulke slappe hap binnen hebben gehaald dat hun eigen regels tegen hen keren
Daarom is hij juist binnen gehaald, slappe zakken horen er ook tussenquote:Op maandag 7 november 2022 16:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zelf ook balen dat ze zulke slappe hap binnen hebben gehaald dat hun eigen regels tegen hen keren
ja diequote:Op maandag 7 november 2022 16:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
get uit uit mijn huis 100 mann elke 3 uren
jemand vrijwillig naar huis, geen eten
100 mann 2 wc´s![]()
Dat kan hij niet dat scheeltquote:Op maandag 7 november 2022 16:55 schreef Aggie46 het volgende:
Gloeiende...Nadir gaat ff goed nadenken.
Aah ik dacht dat babbel vooral luldequote:Op maandag 7 november 2022 16:56 schreef Aggie46 het volgende:
Nadir: ik moet ff goed nadenken
Babet: ik doe niks anders hier
De gangmaker op het verkeerde feest.quote:
Die gaat hij van de bewoners niet krijgenquote:Op maandag 7 november 2022 16:58 schreef 5thencounter het volgende:
Als ik niet meter wist vraagt Nadier om een Petertje.. dan kan 'ie met overtuiging zeggen "zie je wel ik wist het, ze moeten mij niet"
Isaac zei wel, je hebt nu 24 uur...quote:Op maandag 7 november 2022 16:58 schreef freaky40 het volgende:
Hij heeft zijn 24 uur dus toch niet aangevraagd.
Jawelquote:Op maandag 7 november 2022 16:58 schreef freaky40 het volgende:
Hij heeft zijn 24 uur dus toch niet aangevraagd.
Wie wel... zielige zieke Berend?quote:Op maandag 7 november 2022 16:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die gaat hij van de bewoners niet krijgen
Ook nietquote:Op maandag 7 november 2022 17:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wie wel... zielige zieke Berend?
Het wordt tijd dat de ExitGame té moeilijk word om te winnen, zodat de genomineerde ook een keer echt oprotquote:
Staat genoteerd.quote:Op maandag 7 november 2022 17:02 schreef Loveable het volgende:
Als Nadir toch blijft,post ik 1 dag niet in de COS
Echt wel,maar in het toilet.quote:
Je mag daar wel even 24 uur over nadenken hoor..quote:Op maandag 7 november 2022 17:02 schreef Loveable het volgende:
Als Nadir toch blijft,post ik 1 dag niet in de COS
Gelukkig maar haha..quote:Op maandag 7 november 2022 17:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je mag daar wel even 24 uur over nadenken hoor..
Eerste keer kan nog, maar vanaf 2e keer 24u aanvragen is gewoon geld eruit.quote:Op maandag 7 november 2022 16:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lijkt me een topwijziging. En elke keer daarna verdubbelt het bedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |