Ik heb Erik gisteren horen zeggen dat hij van zijn arts vanaf afgelopen maart absoluut geen alcohol meer mocht drinken. Wanneer dan iemand dat (met opzet) in zijn glas doet....quote:Op maandag 7 november 2022 13:39 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Wel eens een screwdriver gehad ? dat proef je niet.
Daar hadden Jap en Jeff het ook over gisteravond in het kantoor.quote:Op maandag 7 november 2022 13:53 schreef Kakadylo het volgende:
Leila is voor mijn gevoel de meest gevaarlijke cq ijzige in die loods
Ja alleen vertrouw ik rupert niet en die zei ook eerst nee nee virgin doen we niet hoor erik dus i don't know........quote:Op maandag 7 november 2022 13:57 schreef greysbones het volgende:
over het drogeren
ze hebben er in kamer 4 over gesproken vanmorgen
Rupie heeft 1 Virgin gemaakt voor Erik
daarna niks meer
Bern?? stond ook achter de bar en had niks gemaakt
dan blijft Sasha over???
nou dat is dan de laatste persoon die dat doet
Slomiequote:Op maandag 7 november 2022 13:58 schreef Kakadylo het volgende:
Wilde een nieuwe aanmaken maar toen was er al eentje maar ja nieuw voor mij hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Zou zelf de neiging hebben om weg te lopen als zij er telkens ongevraagd bij komt zittenquote:Op maandag 7 november 2022 13:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daar hadden Jap en Jeff het ook over gisteravond in het kantoor.
PS.. je had lapo .. als je een betere TT weet...
dat jij Rupert niet vertrouwd wil niet zeggen dat hij het heeft gedaanquote:Op maandag 7 november 2022 13:58 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja alleen vertrouw ik rupert niet en die zei ook eerst nee nee virgin doen we niet hoor erik dus i don't know........
Ik hoorde ze daar vanmorgen idd over .quote:Op maandag 7 november 2022 13:57 schreef greysbones het volgende:
over het drogeren
daarna niks meer
dan blijft Sasha over???
Ik zie nu ineens wat lapo isquote:Op maandag 7 november 2022 13:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daar hadden Jap en Jeff het ook over gisteravond in het kantoor.
PS.. je had lapo .. als je een betere TT weet...
Ik weet niet of er een mod aanwezig is, maar roep maar een TT , kunnen ze 'm wijzigen.quote:Op maandag 7 november 2022 13:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou zelf de neiging hebben om weg te lopen als zij er telkens ongevraagd bij komt zitten
Mee eens ook uiteraard.quote:Op maandag 7 november 2022 13:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat jij Rupert niet vertrouwd wil niet zeggen dat hij het heeft gedaan
Wauw ongelofelijkquote:Op maandag 7 november 2022 14:00 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Mee eens ook uiteraard.
Ik hou de opties gewoon open. De opmerking dat zou ruppert nooit doen, die overtuigt me niet
Leila heeft een beetje een maffia-vibe. Komt ook een beetje doordat ze zo fel kijkt en donkere makeup draagt, ze heeft een harde uitstraling. Voel weinig behoefte om haar te knuffelen..quote:Op maandag 7 november 2022 13:53 schreef Kakadylo het volgende:
Leila is voor mijn gevoel de meest gevaarlijke cq ijzige in die loods
quote:Op maandag 7 november 2022 13:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Slomie
Moest alleen nog even opzoeken wel nummertje ook alweerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Dat nummertje staat automatisch goed, je moet alleen de titel veranderen als je Nieuw Deel aanklikt.quote:Op maandag 7 november 2022 14:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moest alleen nog even opzoeken wel nummertje ook alweer
dat hoeft nietquote:Op maandag 7 november 2022 14:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moest alleen nog even opzoeken wel nummertje ook alweer
Krijg je niet soms ook gewoon wat toegereikt? Denken dat het sinas is terwijl er een tikje alcohol inzit?quote:Op maandag 7 november 2022 13:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoorde ze daar vanmorgen idd over .
Het is niet niets als mensen er van worden beschuldigd iemand gedrogeerd te hebben.
Het was totale chaos bij die bar.
neequote:Op maandag 7 november 2022 14:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Krijg je niet soms ook gewoon wat toegereikt? Denken dat het sinas is terwijl er een tikje alcohol inzit?
Ja wat wauw, ruppert gooit ook al het eten waar men allergisch voor is gewoon op hun borden bewust dus mijn twijfels zijn echt niet zo gek hoor kappen nouquote:
Hu de schreeuw is niet van hem toch munch of zo haha mirthequote:Op maandag 7 november 2022 14:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Welk schilderij was ook al weer gestolen?... De schreeuw ... van Vincent van Gogh...
Ach ze voegt niet altijd wat toequote:
Nee niet bij Erik ,die stond keurig bij de bar te wachten op zijn Virgin , ondertussen liep iedereen hem voor zijn voeten want ze wilden allemaal zo snel en zoveel mogelijk drank naar binnen werken , druk druk drukquote:Op maandag 7 november 2022 14:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Krijg je niet soms ook gewoon wat toegereikt? Denken dat het sinas is terwijl er een tikje alcohol inzit?
quote:Op maandag 7 november 2022 14:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik wilde hem net voor je gaan aanpassen..
Alleen een kopie is er neer gezet van de nachtwacht .. verder niets.quote:Op maandag 7 november 2022 14:04 schreef HappyCharly het volgende:
Ik hoor steeds nachtwacht, maar er is dus alleen een hint gegeven en geen opdracht?
Het is telkens complete chaos bij opdrachten of als er drank binnenkomt terwijl je dan juist een stapje naar achter moet doenquote:Op maandag 7 november 2022 14:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee niet bij Erik ,die stond keurig bij de bar te wachten op zijn Virgin , ondertussen liep iedereen hem voor zijn voeten want ze wilden allemaal zo snel en zoveel mogelijk drank naar binnen werken , druk druk druk
het wordt vaak wel aangedikt volgens mijquote:Op maandag 7 november 2022 14:07 schreef HappyCharly het volgende:
Leila stond zwaar ongeïnteresseerd te kijken bij het sporten. Dit was haar promo:
"Daarnaast gaat ze keihard trainen met haar eigen lichaamsgewicht, zodat ze fysiek een “beest” wordt."
Zou Febo gewoon iets schrijven bij elke deelnemer of kent niemand zichzelf? Het klopt echt nooit..
Surfen kantoor uit las ikquote:Op maandag 7 november 2022 14:07 schreef Poesjuh het volgende:
Jeff en jasper klaar met bol.com surfen en kantoor uit
Doe es normaal.quote:Op maandag 7 november 2022 14:03 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja wat wauw, ruppert gooit ook al het eten waar men allergisch voor is gewoon op hun borden bewust dus mijn twijfels zijn echt niet zo gek hoor kappen nou
Nogmaals, dat moet enorm genuanceerd wordenquote:Op maandag 7 november 2022 14:03 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja wat wauw, ruppert gooit ook al het eten waar men allergisch voor is gewoon op hun borden bewust dus mijn twijfels zijn echt niet zo gek hoor kappen nou
Weet het nu maar net dus nog niet en vroeg me al af hoe anderen dat zo gigasnel doenquote:Op maandag 7 november 2022 14:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat nummertje staat automatisch goed, je moet alleen de titel veranderen als je Nieuw Deel aanklikt.
Erik heeft ook 1x besteld toen ruppert naar zijn tafeltje kwam. Erik stond toen met jeff te praten. Toen maakte ruppert ook de grap dat hij niet doet aan virgin maken. Kwam wel terug met een cocktail. Hopelijk eerlijkquote:Op maandag 7 november 2022 14:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is telkens complete chaos bij opdrachten of als er drank binnenkomt terwijl je dan juist een stapje naar achter moet doen
Allemaal de schuld van Hexxquote:Op maandag 7 november 2022 14:09 schreef greysbones het volgende:
ze krijgen misschien 10000 boete voor het niet terug brengen van de heksenkaas???
ze lullen daar allemaal en maken allemaal stomme grapjesquote:Op maandag 7 november 2022 14:09 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Erik heeft ook 1x besteld toen ruppert naar zijn tafeltje kwam. Erik stond toen met jeff te praten. Toen maakte ruppert ook de grap dat hij niet doet aan virgin maken. Kwam wel terug met een cocktail. Hopelijk eerlijk
Zijn rupperts eigen woorden hoor niet de mijne hij heeft er schijt aan die allergieen in de keuken gezegd !quote:Op maandag 7 november 2022 14:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Doe es normaal.![]()
Als je het dan over Rupie hebt: er zijn er een aantal die idd lak hebben : Wanda en Kenzy bijvoorbeeld.
Dat jij een probleem met iemand hebt wil niet zeggen dat die persoon zo is
Het is nogal een beschuldiging, snap je dat ???
En eenquote:Op maandag 7 november 2022 14:09 schreef greysbones het volgende:
ze krijgen misschien 10000 boete voor het niet terug brengen van de heksenkaas???
ohh ben benieuwd!quote:Op maandag 7 november 2022 14:05 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Alleen een kopie is er neer gezet van de nachtwacht .. verder niets.
Een kopie? Hoe weet je dat?quote:Op maandag 7 november 2022 14:05 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Alleen een kopie is er neer gezet van de nachtwacht .. verder niets.
Ik herinner me die scene:quote:Op maandag 7 november 2022 14:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee niet bij Erik ,die stond keurig bij de bar te wachten op zijn Virgin , ondertussen liep iedereen hem voor zijn voeten want ze wilden allemaal zo snel en zoveel mogelijk drank naar binnen werken , druk druk druk
Weer: dat moet genuanceerd worden. Er is een reden waarom ze dat zeggen.quote:Op maandag 7 november 2022 14:11 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Zijn rupperts eigen woorden hoor niet de mijne hij heeft er schijt aan die allergieen in de keuken gezegd !
je moet even een komma in je zin zettenquote:Op maandag 7 november 2022 14:12 schreef Kakadylo het volgende:
Zei Leila laatst niet geïnteresseerd te zijn in Isaac?
Rembrandt schilderde op linnen,niet op bordkarton.quote:
Erio en djedi begonnen samen idd aan een alcohol vrije want djedi drinkt ook nietquote:Op maandag 7 november 2022 14:12 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik herinner me die scene:
Erik stond te wachten op de drankjes die voor hem en Djedi gemaakt werden. Het was idd druk.
Met de tot de rand gevulde glazen liep hij van de bar weg om de glazen ergens neer te zetten.
Djedi was ineens vertrokken. Hij moest haart roepen.
Er was geen glas speciaal voor Erik. Als in beide glazen alcohol zat, had Djedi ook alcohol kunnen hebben.
quote:Op maandag 7 november 2022 14:14 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Was gewoon een vraag van greys daar ik antwoord op gaf.
Jij moet even hoofdletters gebruikenquote:Op maandag 7 november 2022 14:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet even een komma in je zin zetten
is zij niet geintresseerd of wel
en een puntquote:Op maandag 7 november 2022 14:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jij moet even hoofletters gebruiken
Ook een gokje?quote:Op maandag 7 november 2022 14:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rembrandt schilderde op linnen,niet op bordkarton.
daar heeft ze met Moraima al ruzie om gehadquote:
Weet ik niet ... maar denk dat het rijks wel zal zoeken dan en bij de loods uitkomt denk je nietquote:
Nee dat hoeft niet op een forum vind ikquote:
Nee.quote:
Met de boks lessen wel maar omdat hij een gezin heeft mocht ze daar niet aan denken van zichzelf. Was in de uitzending in een gesprek met Moraima.quote:Op maandag 7 november 2022 14:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet even een komma in je zin zetten
is zij niet geintresseerd of wel
dat is te makkelijkquote:Op maandag 7 november 2022 14:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet op een forum vind ik
Corrigeer me dan met een vergeten letter
En dit dan als meest valide argument gevenquote:Op maandag 7 november 2022 14:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb het niet meegekregen maar las het dus hierquote:Op maandag 7 november 2022 14:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar heeft ze met Moraima al ruzie om gehad
ja dat gesprek herinner ik mequote:Op maandag 7 november 2022 14:16 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Met de boks lessen wel maar omdat hij een gezin heeft mocht ze daar niet aan denken van zichzelf. Was in de uitzending in een gesprek met Moraima.
Leuk hoe moraima alles van leila ziet en benoemd hahah mo triggert leila steedsquote:Op maandag 7 november 2022 14:16 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Met de boks lessen wel maar omdat hij een gezin heeft mocht ze daar niet aan denken van zichzelf. Was in de uitzending in een gesprek met Moraima.
quote:Op maandag 7 november 2022 14:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En dit dan als meest valide argument geven
😅😅😅quote:Op maandag 7 november 2022 14:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ieder zo z'n (schilder)stijlquote:Op maandag 7 november 2022 14:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is te makkelijk
als een punt niet hoeft
dan hoeft een hoofdletter ook niet
de blondjes zijn aan het kaarten
Meer op zichzelf omdat ze dat gevoel niet mocht hebben.quote:Op maandag 7 november 2022 14:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja dat gesprek herinner ik me
toen werd ze boos
van Berend???quote:Op maandag 7 november 2022 14:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Omdat hij altijd een slobberige blauwe spijkerbroek draagt.
dan zou ik er cluedo van makenquote:Op maandag 7 november 2022 14:20 schreef Kakadylo het volgende:
Misschien komen ze De Nachtwacht vannacht wel stelen en is de vraag of de bewoners van de loods het laten gebeuren
quote:Op maandag 7 november 2022 14:21 schreef Harry het volgende:
Zoe tegen Sacha: Ik moest de badkamer schoonmaken met Kim. Nou ik kan je een ding vertellen, die heeft nog nooit een badkamer schoongemaakt. Maar dat heb ik maar niet gezegd.
Nee je zal het ook maar gezegd hebbenquote:Op maandag 7 november 2022 14:21 schreef Harry het volgende:
Zoe tegen Sacha: Ik moest de badkamer schoonmaken met Kim. Nou ik kan je een ding vertellen, die heeft nog nooit een badkamer schoongemaakt. Maar dat heb ik maar niet gezegd.
Zoe is natuurlijk overal de beste in, maar dat heb ik maar niet gezegdquote:Op maandag 7 november 2022 14:21 schreef Harry het volgende:
Zoe praat best vaak poepquote:
Of zetten ze de loods vol laserstralen en moeten ze zelf bewaker en diefje spelen...quote:Op maandag 7 november 2022 14:20 schreef Kakadylo het volgende:
Misschien komen ze De Nachtwacht vannacht wel stelen en is de vraag of de bewoners van de loods het laten gebeuren
Kim D bedoelt ze toch?quote:Op maandag 7 november 2022 14:23 schreef mootie het volgende:
Kimk werkt in de bejaardenzorg toch? Dan poets je genoeg.
quote:Op maandag 7 november 2022 14:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Of zetten ze de loods vol laserstralen en moeten ze zelf bewaker en diefje spelen...
(of ik heb teveel fantasie..)
quote:Op maandag 7 november 2022 14:07 schreef greysbones het volgende:
Mirthe
is het nu Rembrandt van Rijn
of is er een Rembrandt en een van Rijn
Het zal waarschijnlijk iets heel simpels zijnquote:Op maandag 7 november 2022 14:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Of zetten ze de loods vol laserstralen en moeten ze zelf bewaker en diefje spelen...
(of ik heb teveel fantasie..)
Is dat niet de string van Kim D?quote:Op maandag 7 november 2022 14:25 schreef greysbones het volgende:
wat ik nu wel het meest vermakkelijk vind is dat Jeff een tutlapje heeft
A girl can dreamquote:Op maandag 7 november 2022 14:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het zal waarschijnlijk iets heel simpels zijn
nee FFquote:Op maandag 7 november 2022 14:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dat niet de string van Kim D?
is ook een beetje berends eigen schuldquote:Op maandag 7 november 2022 14:27 schreef Was-beer het volgende:
KimD denkt niet dat het ziek zijn van Berend echt is
Weet niet wat ik er van moet denken, vorige week wilde hij een pokermarathon organiseren (mocht niet van achter) Als hij zo ziek is, dan kan hij dat toch ook niet?quote:Op maandag 7 november 2022 14:27 schreef Was-beer het volgende:
KimD denkt niet dat het ziek zijn van Berend echt is
quote:Op maandag 7 november 2022 14:29 schreef Kakadylo het volgende:
Mirthe is nu geen concurrentie meer dus mag ze bij KimD op schoot liggen
@Kakadylo, je mag het hoofd topicposter nooit tegenspreken!!quote:Op maandag 7 november 2022 14:29 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dat postte ik een half topic geleden al
Ah, dat van die staking had ik ff gemist. Wel toevallig dan idd, hij voert ook echt niks meer uit.quote:Op maandag 7 november 2022 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
is ook een beetje berends eigen schuld
hij heeft een week of 2 weken geleden gezegd in staking te gaan als hij niet meer eten zo krijgen
maar hij is wel degelijk niet goed in orde
Schoonmaken vertikt hij ook.Was tijdens een Centraal.quote:Op maandag 7 november 2022 14:31 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ah, dat van die staking had ik ff gemist. Wel toevallig dan idd, hij voert ook echt niks meer uit.
hij heeft hem gisteren zitten motiveren te blijvenquote:Op maandag 7 november 2022 14:32 schreef Kakadylo het volgende:
Wat is Jeffrey eigenlijk van plan met Berend? Buiten Jappie en KimD wil ie iedereen er namelijk uit!
Sluit je ogen maar zei hij tegen Berend.quote:Op maandag 7 november 2022 14:32 schreef Kakadylo het volgende:
Wat is Jeffrey eigenlijk van plan met Berend? Buiten Jappie en KimD wil ie iedereen er namelijk uit!
Zo heb ik het ook begrepenquote:Op maandag 7 november 2022 14:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft hem gisteren zitten motiveren te blijven
en later met Jappie op kantoor wilde Jeff hem wel houden
Jappie niet
als ik het goed heb
Zou zelf Berend er ook bij willen hebben maar dan moet je niet de dagen ervoor hele andere teksten bezigenquote:Op maandag 7 november 2022 14:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jappie niet
als ik het goed heb
Nee.. Jappie had het toen over Nadir.quote:Op maandag 7 november 2022 14:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jappie niet
als ik het goed heb
Die dames hebben nog nooit iets gedaan aan die hottub behalve er inzitten en roddelen dusquote:Op maandag 7 november 2022 14:35 schreef FreshFruit het volgende:
Haha,de hottub is afgekoeld net nu de dames er in willen.
die wilden ze allebei weg tochquote:Op maandag 7 november 2022 14:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. Jappie had het toen over Nadir.
Heerlijk na al dat gezuip gisteren. Die hoopten op een middagdutjequote:Op maandag 7 november 2022 14:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Iedereen weer uit bed, ze mogen niet slapen volgens mij
Ja, maar Jappie heeft het er niet over gehad dat hij Berend weg wou.. het ging gelijk weer over Nadir.quote:
Nadir erbij houden is logisch. Zorgt voor drama in de groep en staat aan de juiste kant. Zou geen argument kunnen bedenken .quote:Op maandag 7 november 2022 14:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. Jappie had het toen over Nadir.
quote:Op maandag 7 november 2022 14:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar Jappie heeft het er niet over gehad dat hij Berend weg wou.. het ging gelijk weer over Nadir.
Ik vind Nadir niet stabiel, die kan zo omdraaien en ineens Jappie er uit sturen ofzo, in een vlaag van verstandsverbijsteringquote:Op maandag 7 november 2022 14:39 schreef Kakadylo het volgende:
Nadir (in overleg) gebruiken namens de witte vlag waarna ie Rupert eruit stemt zou wel een scenario kunnen zijn
gisteren was het en katastrophe elke topic 30-40 minquote:Op maandag 7 november 2022 14:39 schreef HappyCharly het volgende:
Zo rustig is wel ff lekker, kan ik bijlezen.. alhoewel er zo te horen heel veel open eindjes zijn
I Know, ik heb elke seconde gekeken..quote:Op maandag 7 november 2022 14:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
gisteren was het en katastrophe elke topic 30-40 min
Jeff wil ook voor Rupert gaan ...quote:Op maandag 7 november 2022 14:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind Nadir niet stabiel, die kan zo omdraaien en ineens Jappie er uit sturen ofzo, in een vlaag van verstandsverbijstering
Dan kan de helft wieberen..quote:Op maandag 7 november 2022 14:41 schreef Kakadylo het volgende:
Een eliminatie waarbij je tien vragen over het schilderij krijgt en je moet een voldoende halen zou geinig zijn
beste streamdag van EJVJLquote:Op maandag 7 november 2022 14:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
gisteren was het en katastrophe elke topic 30-40 min
Genoeg tijd om bepaalde kennis op te doenquote:Op maandag 7 november 2022 14:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zijn ook echt veel te veel details. Niet te doen.
Zegt Kim er nu iets over? Ik vrees dat de hel uitbreekt als zij, zeker na gisteren, alsnog zegt dat ze op haar scharrel wil wachten. Weet niet of Jeff haar dan nog als vriend kan blijven zien. Of totale ijzige stilte of hij flipt. Gekwetst hoe dan ook.quote:Op maandag 7 november 2022 14:42 schreef greysbones het volgende:
ik krijg een vaaaaag vermoeden dat Jeff nog wel eens enorm gekwetst kan gaan worden door Kim D
Dat deden ze dan toch al niet hequote:Op maandag 7 november 2022 14:44 schreef Kakadylo het volgende:
Ga je er vervolgens uit dan bezoek je nooit meer een museum denk ik zomaar
Kwarrel joh. Jeweetzelluf.quote:Op maandag 7 november 2022 14:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zegt Kim er nu iets over? Ik vrees dat de hel uitbreekt als zij, zeker na gisteren, alsnog zegt dat ze op haar scharrel wil wachten. Weet niet of Jeff haar dan nog als vriend kan blijven zien. Of totale ijzige stilte of hij flipt. Gekwetst hoe dan ook.
niks gezegd nuquote:Op maandag 7 november 2022 14:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zegt Kim er nu iets over? Ik vrees dat de hel uitbreekt als zij, zeker na gisteren, alsnog zegt dat ze op haar scharrel wil wachten. Weet niet of Jeff haar dan nog als vriend kan blijven zien. Of totale ijzige stilte of hij flipt. Gekwetst hoe dan ook.
Ja Google is your friend...owh w8quote:Op maandag 7 november 2022 14:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Genoeg tijd om bepaalde kennis op te doen
Daar dacht ik ook al aan toen ik het intiktequote:Op maandag 7 november 2022 14:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat deden ze dan toch al niet he
Nog steeds leuker?quote:Op maandag 7 november 2022 14:35 schreef juul. het volgende:
Mirthe; vinden jullie elkaar leuk?
Kim D; ik weet het niet, ik weet niet wat het is, ik vind mijn vriend nog......sl
Dat had Maddy bedacht.quote:Op maandag 7 november 2022 14:45 schreef greysbones het volgende:
liet jeff nu een bericht lezen?
hij weet nog niet dat dat niet mag?
ik dacht dat Martin daar ook al eens voor op de kop had gekregenquote:
quote:[img]https://fokstatic[img]https://i.gyazo.com/dafbe4099c4d8204f5c8e397fbdce021.gif[/img].nl/p/99s.gif[/img] Op maandag 7 november 2022 14:45 schreef greysbones het volgende:
liet jeff nu een bericht lezen?
hij weet nog niet dat dat niet mag?
Geeft niks hoorquote:Op maandag 7 november 2022 14:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aan toen ik het intikte
Dat lijkt me zo lastig te beoordelen.quote:Op maandag 7 november 2022 14:50 schreef HappyCharly het volgende:
Misschien worden er straks kleren gebracht, schilderij weg en moeten ze met elkaar de nachtwacht namaken, een soort tableau vivant.
Maar hoe kun je daar dan een bedrag of prijs aan hangenquote:Op maandag 7 november 2022 14:50 schreef HappyCharly het volgende:
Misschien worden er straks kleren gebracht, schilderij weg en moeten ze met elkaar de nachtwacht namaken, een soort tableau vivant.
Of de poppetjes op de juiste plek zettenquote:Op maandag 7 november 2022 14:51 schreef engine het volgende:
Zoek de verschillen zegt Nadir....Dat is nog best een goede suggestie....Dat ze dadelijk een iets andere versie er neer zetten
Ja de echte.quote:Op maandag 7 november 2022 14:51 schreef engine het volgende:
Zoek de verschillen zegt Nadir....Dat is nog best een goede suggestie....Dat ze dadelijk een iets andere versie er neer zetten
gruwelijkquote:Op maandag 7 november 2022 14:52 schreef Verida het volgende:
wat leuk zou zijn....een eliminatieopdracht waarbij ze iemand moeten aanwijzen die vragen over de nachtwacht gaat beantwoorden.
1 fout is weg
geen fout, je mag iemand aanwijzen die weg moet.
Ik zou dat wel een leuke eliminatieopdracht vinden.
Ok Nadirquote:Op maandag 7 november 2022 14:53 schreef Kakadylo het volgende:
Wie weet krijgen ze straks een andere versie en moet je de tien fouten herkennen
Zoë stond toch ook een tijdje achter de barquote:Op maandag 7 november 2022 13:57 schreef greysbones het volgende:
over het drogeren
daarna niks meer
dan blijft Sasha over???
vandaar mijn vraagtekensquote:
Je weet dat dit de CoS is tochquote:Op maandag 7 november 2022 14:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Besef wel even dat ik niet naar de stream kijk hè
En de Cos niet leestquote:Op maandag 7 november 2022 14:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Besef wel even dat ik niet naar de stream kijk hè
En dan de vraag wat er op de achterkant stondquote:Op maandag 7 november 2022 14:56 schreef HappyCharly het volgende:
Mirthe bestudeert het schilderij wel grondig, slim.
Hopelijk vertellen ze Alicia dat ze beter naar huis kan gaanquote:Op maandag 7 november 2022 14:57 schreef greysbones het volgende:
er moeten weer kaartjes worden getrokken
Of puur: houd 3 dagen de wacht s nachts, met 10 personenquote:Op maandag 7 november 2022 14:58 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
En dan de vraag wat er op de achterkant stond
Opdracht: kots wegpoetsen en zo goed mogelijk opnieuw schilderen. Anders exit.quote:Op maandag 7 november 2022 14:59 schreef Kakadylo het volgende:
Gelukkig stond dat schilderij er gisteren nog niet want dan had Mexx het vijf keer ondergekotst
En die van Kenzi is ook al opquote:Op maandag 7 november 2022 15:02 schreef FreshFruit het volgende:
Ach geen limonade meer knul.
[ afbeelding ]
En een loep!quote:
Nadir denkt gewoon geëlimineerd te worden dus poogt scherp te zijnquote:Op maandag 7 november 2022 15:02 schreef FreshFruit het volgende:
Ach geen limonade meer knul.
[ afbeelding ]
en dan jouw naam erbij...quote:Op maandag 7 november 2022 15:02 schreef Amputalent het volgende:
Ze moeten allemaal hun hoofd vastplakken aan de Nachtwacht en 24 uur blijven staan.
Nee hoor, ligt niet gevoelig.quote:Op maandag 7 november 2022 15:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en dan jouw naam erbij...![]()
(sorry als dat gevoelig ligt..)
Dat is zeer goed mogelijk. Gewoon een onthou opdracht voor een geëlimineerdequote:Op maandag 7 november 2022 15:16 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
waarschijnlijk is dat schilderij voor de eliminatie opdracht..
Dat er iemand paranoia wordt en gillend over hek springt?quote:Op maandag 7 november 2022 15:16 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
waarschijnlijk is dat schilderij voor de eliminatie opdracht..
dat denk ik inderdaad! de loods wijst 1 persoon aan die zoveel als mogelijk moet onthouden (net als de eerste eliminatie opdracht)quote:Op maandag 7 november 2022 15:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is zeer goed mogelijk. Gewoon een onthou opdracht voor een geëlimineerde
Eensquote:Op maandag 7 november 2022 15:17 schreef engine het volgende:
Kunnen ze die Kim niet even buiten zetten. Zit alleen maar in de weg daar op kantoor.
Een bonusopdracht i.v.m. Sint Maarten??quote:Op maandag 7 november 2022 15:18 schreef freaky40 het volgende:
Geen verdienopdracht sowieso, dat is nog niet nodig.
Nee joh die is nu first ladyquote:Op maandag 7 november 2022 15:17 schreef engine het volgende:
Kunnen ze die Kim niet even buiten zetten. Zit alleen maar in de weg daar op kantoor.
Toch excuusquote:Op maandag 7 november 2022 15:14 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Nee hoor, ligt niet gevoelig.
Ben al jaren bedlegerig en heb het volledig geaccepteerd.
Het zou weer een pamper opdracht kunnen zijn met luxe producten of evenementen. Hopelijk is het niet dat. Mag wel weer even reuring in de tent.quote:Op maandag 7 november 2022 15:20 schreef Harry het volgende:
[..]
Een bonusopdracht i.v.m. Sint Maarten??
Topdrachtquote:Op maandag 7 november 2022 15:02 schreef Amputalent het volgende:
Ze moeten allemaal hun hoofd vastplakken aan de Nachtwacht en 24 uur blijven staan.
Het was bijna gênant om te zien hoe ze op de drank afstormden en van alles wilden .quote:Op maandag 7 november 2022 14:12 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik herinner me die scene:
Erik stond te wachten op de drankjes die voor hem en Djedi gemaakt werden. Het was idd druk.
Met de tot de rand gevulde glazen liep hij van de bar weg om de glazen ergens neer te zetten.
Djedi was ineens vertrokken. Hij moest haart roepen.
Er was geen glas speciaal voor Erik. Als in beide glazen alcohol zat, had Djedi ook alcohol kunnen hebben.
Ik zie ook niemand oefenen met plankenquote:Op maandag 7 november 2022 15:22 schreef HappyCharly het volgende:
Vind het ook wel bijzonder dat op Mirthe na, niemand echt bezig is met dat schilderij. Wat nou als je een soort 'zoek de verschillen' schilderij krijgt als eliminatie?
Dat afdakje wel toch?quote:Op maandag 7 november 2022 15:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik zie ook niemand oefenen met planken
Het was dus niet Rupert, maar Martin!quote:Op maandag 7 november 2022 15:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het was bijna gênant om te zien hoe ze op de drank afstormden en van alles wilden .
Erik en Djedi stonden samen bij de bar en Martin stond op dat moment achter de bar drankjes te mixen.
Djedi vroeg aan Martin of hij voor Erik en haar een Cosmopolitan Virgin wilde maken.
ineens was Djedi foetsie ...Martin heeft die cocktails gemaakt en ingeschonken, Erik nam de glazen mee en dronk samen met Djedi hun drankje.
Er was dus wel degelijk speciaal een glas voor Erik én voor Djedi . Martin heeft ze voor hun gemaakt.
quote:
Erik had het over het tweede drankje toen zat hij samen met Nadir. Het eerste was drankje was met Djedi ( daar liep hij heel voorzichtig mee naar de bank ( twee glazen met rood drankje)quote:Op maandag 7 november 2022 15:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het was bijna gênant om te zien hoe ze op de drank afstormden en van alles wilden .
Erik en Djedi stonden samen bij de bar en Martin stond op dat moment achter de bar drankjes te mixen.
Djedi vroeg aan Martin of hij voor Erik en haar een Cosmopolitan Virgin wilde maken.
ineens was Djedi foetsie ...Martin heeft die cocktails gemaakt en ingeschonken, Erik nam de glazen mee en dronk samen met Djedi hun drankje.
Er was dus wel degelijk speciaal een glas voor Erik én voor Djedi . Martin heeft ze voor hun gemaakt.
Dit is de feest editie.quote:
Ah. een apart mappie maken dusquote:Op maandag 7 november 2022 15:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
shotje nemen elke keer dat je iets kunt afkruisen op de bingokaart.
Die kotsen krijg je voorlopig niet meerquote:Op maandag 7 november 2022 15:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is de feest editie.
Eerst de bovenste rij en dan de hele kaart.
Ideetje voor @Bennyquote:Op maandag 7 november 2022 15:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh lollig!! Maar die wordt dus aangepast?
gênant ook wel dat ik ze direct herken van ejvjl en waarschijnlijk zelfs kan aanvullen... ik kijk teveel..quote:
Nee en Martin heeft het keurig gedaan, hij had een lijstje met wat er in moest , aan de hand daarvan maakte hij de cocktails voor Djedi en Erik . Rupie stond niet eens in de buurtquote:Op maandag 7 november 2022 15:28 schreef Harry het volgende:
[..]
Het was dus niet Rupert, maar Martin!
Maar die maakt toch geen twee verschillende drankjes voor Erik en Djedi, in mijn herinnering?
Even niet pamperen hoor.. Nu graag een eliminatiequote:Op maandag 7 november 2022 15:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het zou weer een pamper opdracht kunnen zijn met luxe producten of evenementen. Hopelijk is het niet dat. Mag wel weer even reuring in de tent.
ik mis Broquote:
hoezo specifiek Mexx? Ik zie eigenlijk bijna niemand kijken..quote:Op maandag 7 november 2022 15:35 schreef Kakadylo het volgende:
Ook wel veelzeggend dat Mexx of KimK nog geen minuut naar dat schilderij heeft gekeken terwijl Mirthe wel haar best doet
Dát heeft heel veel met intellect te maken.quote:Op maandag 7 november 2022 15:35 schreef Kakadylo het volgende:
Ook wel veelzeggend dat Mexx of KimK nog geen minuut naar dat schilderij heeft gekeken maar aan het kaarten is meters verderop
tiano met de handen in de zakken erbijquote:Op maandag 7 november 2022 15:36 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK heeft pijn ... blessure .. iets knapte zegt ze.
Al even toegevoegd vanwege het kaarten dusquote:Op maandag 7 november 2022 15:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hoezo specifiek Mexx? Ik zie eigenlijk bijna niemand kijken..
Wat een JanL*L is het ookquote:Op maandag 7 november 2022 15:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
tiano met de handen in de zakken erbij
kiek eh stoanquote:Op maandag 7 november 2022 15:37 schreef 5thencounter het volgende:
KimKut heeft haar poot verrekt..![]()
[ afbeelding ]
Mexx.quote:
eckte liefdequote:Op maandag 7 november 2022 15:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Het schilderij is al weer belangrijker voor Tiano.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |