Ik heb Erik gisteren horen zeggen dat hij van zijn arts vanaf afgelopen maart absoluut geen alcohol meer mocht drinken. Wanneer dan iemand dat (met opzet) in zijn glas doet....quote:Op maandag 7 november 2022 13:39 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Wel eens een screwdriver gehad ? dat proef je niet.
Daar hadden Jap en Jeff het ook over gisteravond in het kantoor.quote:Op maandag 7 november 2022 13:53 schreef Kakadylo het volgende:
Leila is voor mijn gevoel de meest gevaarlijke cq ijzige in die loods
Ja alleen vertrouw ik rupert niet en die zei ook eerst nee nee virgin doen we niet hoor erik dus i don't know........quote:Op maandag 7 november 2022 13:57 schreef greysbones het volgende:
over het drogeren
ze hebben er in kamer 4 over gesproken vanmorgen
Rupie heeft 1 Virgin gemaakt voor Erik
daarna niks meer
Bern?? stond ook achter de bar en had niks gemaakt
dan blijft Sasha over???
nou dat is dan de laatste persoon die dat doet
Slomiequote:Op maandag 7 november 2022 13:58 schreef Kakadylo het volgende:
Wilde een nieuwe aanmaken maar toen was er al eentje maar ja nieuw voor mij hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Zou zelf de neiging hebben om weg te lopen als zij er telkens ongevraagd bij komt zittenquote:Op maandag 7 november 2022 13:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daar hadden Jap en Jeff het ook over gisteravond in het kantoor.
PS.. je had lapo .. als je een betere TT weet...
dat jij Rupert niet vertrouwd wil niet zeggen dat hij het heeft gedaanquote:Op maandag 7 november 2022 13:58 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja alleen vertrouw ik rupert niet en die zei ook eerst nee nee virgin doen we niet hoor erik dus i don't know........
Ik hoorde ze daar vanmorgen idd over .quote:Op maandag 7 november 2022 13:57 schreef greysbones het volgende:
over het drogeren
ze hebben er in kamer 4 over gesproken vanmorgen
Rupie heeft 1 Virgin gemaakt voor Erik
daarna niks meer
Bern?? stond ook achter de bar en had niks gemaakt
dan blijft Sasha over???
nou dat is dan de laatste persoon die dat doet
Ik zie nu ineens wat lapo isquote:Op maandag 7 november 2022 13:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daar hadden Jap en Jeff het ook over gisteravond in het kantoor.
PS.. je had lapo .. als je een betere TT weet...
Ik weet niet of er een mod aanwezig is, maar roep maar een TT , kunnen ze 'm wijzigen.quote:Op maandag 7 november 2022 13:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou zelf de neiging hebben om weg te lopen als zij er telkens ongevraagd bij komt zitten
Mee eens ook uiteraard.quote:Op maandag 7 november 2022 13:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat jij Rupert niet vertrouwd wil niet zeggen dat hij het heeft gedaan
Wauw ongelofelijkquote:Op maandag 7 november 2022 14:00 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Mee eens ook uiteraard.
Ik hou de opties gewoon open. De opmerking dat zou ruppert nooit doen, die overtuigt me niet
Leila heeft een beetje een maffia-vibe. Komt ook een beetje doordat ze zo fel kijkt en donkere makeup draagt, ze heeft een harde uitstraling. Voel weinig behoefte om haar te knuffelen..quote:Op maandag 7 november 2022 13:53 schreef Kakadylo het volgende:
Leila is voor mijn gevoel de meest gevaarlijke cq ijzige in die loods
quote:Op maandag 7 november 2022 13:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Slomie
Moest alleen nog even opzoeken wel nummertje ook alweerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Dat nummertje staat automatisch goed, je moet alleen de titel veranderen als je Nieuw Deel aanklikt.quote:Op maandag 7 november 2022 14:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moest alleen nog even opzoeken wel nummertje ook alweer
dat hoeft nietquote:Op maandag 7 november 2022 14:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moest alleen nog even opzoeken wel nummertje ook alweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |