Ik ook.quote:Op maandag 7 november 2022 00:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat deed ie. Can't help it, ik vind het schattig
stream 2quote:Op maandag 7 november 2022 00:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat gebeurd er bij Jasper en Wendy, daar beweegt van alles onder de dekens
Me tooquote:Op maandag 7 november 2022 00:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 november 2022 00:45 schreef mootie het volgende:
Gisteren deed Jeff alles zgn. uit bescherming voor haar. Dit was juist het moment.
Die snurker zou ik smoren met een kussen.
Ik ook hoorquote:Op maandag 7 november 2022 00:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ook hoorquote:Op maandag 7 november 2022 00:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Joh ! Is dat Jappie met Wendy?quote:Op maandag 7 november 2022 00:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat gebeurd er bij Jasper en Wendy, daar beweegt van alles onder de dekens
Er liggen er zeker 2, maar volgens mij lag Kenzi er ook, dus weet niet zeker wie het zijn. Het is wel het bed van Jappiequote:
Zijn dat echt jasper en wendy want volgens mij zijn die wel iets aan het doen onder de dekensquote:
Oh ik denk dat het kenzy is ja van wat ik nu zie maar wtf gebeurde er onder die deken danquote:Op maandag 7 november 2022 00:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er liggen er zeker 2, maar volgens mij lag Kenzi er ook, dus weet niet zeker wie het zijn. Het is wel het bed van Jappie
Nee joh gebeurt niets, de hoofden te ver uit elkaar, gewoon even verliggen.quote:Op maandag 7 november 2022 00:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er liggen er zeker 2, maar volgens mij lag Kenzi er ook, dus weet niet zeker wie het zijn. Het is wel het bed van Jappie
Beetje "liefde"quote:Op maandag 7 november 2022 00:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ik denk dat het kenzy is ja van wat ik nu zie maar wtf gebeurde er onder die deken dan![]()
Wie kunnen het nog meer zijn?quote:Op maandag 7 november 2022 00:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zijn dat echt jasper en wendy want volgens mij zijn die wel iets aan het doen onder de dekensoh ik zie iets verschijnen, das toch niet wendy
Ik geloof het ook maar leek eerst iets heel anders iig. Jasper, als het jasper is, lag eerst helemaal onder de dekens iig.quote:Op maandag 7 november 2022 00:49 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Nee joh gebeurt niets, de hoofden te ver uit elkaar, gewoon even verliggen.
Bij kenzy, ligt iemand bij en ik dacht dat het jasper was toen ik net een stukje hoofd zag.quote:Op maandag 7 november 2022 00:50 schreef mootie het volgende:
Waar ligt Jasper dan als kenzy in zijn bed ligt
Ja Jasper en Kenzy liggen daar te vunzenquote:Op maandag 7 november 2022 00:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bij kenzy, ligt iemand bij en ik dacht dat het jasper was toen ik net een stukje hoofd zag.
Weten we niet zeker tochquote:Op maandag 7 november 2022 00:51 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ja Jasper en Kenzy liggen daar te vunzen
Ik weet het niet meerquote:
En nogmaals, ik weet het niet meer.quote:Op maandag 7 november 2022 00:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wie kunnen het nog meer zijn?![]()
Op de kast lijkt het die muts van Jasper te zijn in elk geval. Dus denk ook zijn bed?
Ja i s Jasper, Wendy lag er eerder ook, voordat Jasper in bed ging, maar die is dus naar haar eigen bed gegaanquote:Op maandag 7 november 2022 00:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bij kenzy, ligt iemand bij en ik dacht dat het jasper was toen ik net een stukje hoofd zag.
Kenzy ligt al een tijdje ... alleen volgens mij ...quote:Op maandag 7 november 2022 00:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit is denk ik de beste omschrijving van net. Nu gaan ze weer allebei bewegen en de hoofden dichter bij elkaar.quote:Op maandag 7 november 2022 00:51 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ja Jasper en Kenzy liggen daar te vunzen
Jasper is daar bij gaan liggenquote:Op maandag 7 november 2022 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Kenzy ligt al een tijdje ... alleen volgens mij ...
iemand hoest
Oeh ze kruipen nu nog dichter bij elkaarquote:Op maandag 7 november 2022 00:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
jawel, die waren net echt wel bezig met "iets"
maddie volgens mij, die hoest.quote:Op maandag 7 november 2022 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Kenzy ligt al een tijdje ... alleen volgens mij ...
iemand hoest
Trustequote:Op maandag 7 november 2022 00:54 schreef ChocoFan het volgende:
Ok, dus hierbij kunnen we zeggen dat jasper en kenzi nu in bed aan het vozen zijn, ik ga niet wachten of ze nog meer gaan doen en lees het morgen nog wel.gekkenhuis daaro. Toedels
gvd inzoomen en mic harderquote:Op maandag 7 november 2022 00:54 schreef Flory het volgende:
Jeff en Kim nog soort van in gesprek hoor ik
je bent sws weer de eerste die wakker isquote:Op maandag 7 november 2022 00:54 schreef ChocoFan het volgende:
Ok, dus hierbij kunnen we zeggen dat jasper en kenzi nu in bed aan het vozen zijn, ik ga niet wachten of ze nog meer gaan doen en lees het morgen nog wel.gekkenhuis daaro. Toedels
Jaquote:Op maandag 7 november 2022 00:56 schreef Moeraskat het volgende:
Toch jammer dat het Kenzy is en niet Wendy
waarom ? Ik zag ze al eerder bonden ...quote:Op maandag 7 november 2022 00:56 schreef Moeraskat het volgende:
Toch jammer dat het Kenzy is en niet Wendy
quote:Op maandag 7 november 2022 00:56 schreef puzziepie het volgende:
Eindelijk de romantiek waar de hele COS op heeft gewacht : Jeff en Kim in bed
Gewoon omdat ik Wendy leuker vind. Maar dit is ook liefquote:Op maandag 7 november 2022 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
waarom ? Ik zag ze al eerder bonden ...
Die is ouder en moeder... bah dat kan nietquote:Op maandag 7 november 2022 00:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik Wendy leuker vind. Maar dit is ook lief
Hier hebben we het allemaal voor gedaan : smachtend gewacht op deze mooie romantische nachtquote:
Geen idee, drank? ik vind Kenzy niksquote:Op maandag 7 november 2022 00:57 schreef mootie het volgende:
En hoezooo liggen Jasper en kenzy ineens te vrijen
Nou ja zegquote:Op maandag 7 november 2022 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is ouder en moeder... bah dat kan niet
Of rupsigquote:
Het hoogtepunt van de dag of week voor deze muts. Ach gossie.quote:Op maandag 7 november 2022 00:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hier hebben we het allemaal voor gedaan : smachtend gewacht op deze mooie romantische nacht
Vakkundig kwarrel buitenspel gezet. Jeff heeft de keuze voor Kim gemaakt. Alweer. Al was de keuze gisteren 180 graden anders.quote:Op maandag 7 november 2022 00:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hier hebben we het allemaal voor gedaan : smachtend gewacht op deze mooie romantische nacht
Aah daar is Charlotte , romantisch hé?quote:Op maandag 7 november 2022 01:01 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Het hoogtepunt van de dag of week voor deze muts. Ach gossie.
Ik zie een Berend waar ik me zorgen om maak.quote:Op maandag 7 november 2022 01:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aah daar is Charlotte , romantisch hé?
Zit jij ook zo te glunderen en te genieten van Kim en Jeff ?
Ik ookquote:Op maandag 7 november 2022 01:06 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik zie een Berend waar ik me zorgen om maak.
Ja sneu, maar hij kiest er vooralsnog zelf voor om te blijvenquote:Op maandag 7 november 2022 01:07 schreef freaky40 het volgende:
Berend loopt daar met zijn ziel onder zijn arm. Maakt geen TV meer, is geen schim meer van wat hij was toen hij daar binnen kwam.
Hij is al 2 week aan het sukkelen ... FEBO stuur hem er uit ... als ie niet ziek is .. en als ie het wel is ookquote:
mssn niet zo warm als op de slaapkamers of rustigerquote:Op maandag 7 november 2022 01:10 schreef Kakadylo het volgende:
Is Berend in staking ofzo? Waarom telkens buiten liggen?
Hij voelt zich echt niet goed en bloed onderzoek was negatief en dus weet hij niet waarom hij zich niet goed voelt en daar baalt hij enorm van.quote:Op maandag 7 november 2022 01:10 schreef Kakadylo het volgende:
Is Berend in staking ofzo? Waarom telkens buiten liggen?
Omdat buiten rustquote:Op maandag 7 november 2022 01:10 schreef Kakadylo het volgende:
Is Berend in staking ofzo? Waarom telkens buiten liggen met dat gure weer?
Het is natuurlijk geen zomer dus dan zijn er betere plekken te bedenkenquote:
Blijkbaar niet, hij ligt daar overdag niet voor nietsquote:Op maandag 7 november 2022 01:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is natuurlijk geen zomer dus dan zijn er betere plekken te bedenken
Overdag is de drukte dan ook niet normaal maar dat geldt ook voor buitenquote:Op maandag 7 november 2022 01:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, hij ligt daar overdag niet voor niets
Daar leek het wel op, denk dat @DGK_Tegengas morgen wel beelden heeftquote:Op maandag 7 november 2022 01:16 schreef Kakadylo het volgende:
Jappie en Kenzy hebben dus een wipje gemaakt
Ja dus zeg het maarquote:Op maandag 7 november 2022 01:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Overdag is de drukte dan ook niet normaal maar dat geldt ook voor buiten
Het is gewoon klote met zoveel mensen constant om je heenquote:
Moet kunnen toch ... niet zo gecompliceerd als KimK en MarXquote:Op maandag 7 november 2022 01:16 schreef Kakadylo het volgende:
Jappie en Kenzy hebben dus een wipje gemaakt of hoe je het ook wilt noemen![]()
Ja en Jappie met Kenzi ...quote:Op maandag 7 november 2022 01:21 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey en KimD dus officieel een setje want liggen lepeltje-lepeltje met alles wat je wel kunt verzinnen
Jappie moest zijn eigen deken halen, hij werd te opdringerig.quote:Op maandag 7 november 2022 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en Jappie met Kenzi ...
Het gaat een vriendencluppie worden ...
Sas en Bern een beetjequote:Op maandag 7 november 2022 01:34 schreef chufi het volgende:
Wat hebben we al:
Jeff - KimD
Marciano - KimK
Ruben - Djedi
Mattin - Mexx
JW - Esther
Ruppie - Imadino
Jappie - Kenzi
GJ - Alieees
mis vast nog wat ...
Het ging behoorlijk tekeer onder die dekens, dus ik neem aan van welquote:Op maandag 7 november 2022 01:39 schreef Charlotte-007 het volgende:
Hebben die echt iets gedaan dan?
Niet al teveel van wat ik zag.quote:Op maandag 7 november 2022 01:39 schreef Charlotte-007 het volgende:
Hebben die echt iets gedaan dan?
Ze heeft het pasgeleden nog over haar exvriend gehadquote:
Volgens mij is het zijn bed, waar Kenzi inlagquote:Op maandag 7 november 2022 01:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook goed, maar toch moest Jassie zijn eigen deken halen
Heb 2 streams op 1 scherm, er gebeurde echt wel iets onder die dekens.quote:
gefriemel misschienquote:Op maandag 7 november 2022 01:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb 2 streams op 1 scherm, er gebeurde echt wel iets onder die dekens.
schijn een liggie op mijquote:Op maandag 7 november 2022 01:32 schreef spapaars het volgende:
Ze gunde Jef wel een mooi uitzicht
[ afbeelding ]
IK hoop dat iemand stream 2 heeft opgenomen en anders mssn in de tv uitzendingquote:
Misschien horen we het morgenvroeg wel of zien we het aan het gedrag...quote:Op maandag 7 november 2022 01:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
IK hoop dat iemand stream 2 heeft opgenomen en anders mssn in de tv uitzending
7 minuutjesquote:Op maandag 7 november 2022 01:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
IK hoop dat iemand stream 2 heeft opgenomen en anders mssn in de tv uitzending
que siquote:Op maandag 7 november 2022 01:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
7 minuutjes
https://www76.zippyshare.com/v/YhHMsTxr/file.html
Ah ok ... streamz STAAN ALL uitquote:Op maandag 7 november 2022 02:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kenzi gaat toch naar haar eigen bed
Ja, capte het uit bed stappen, maar ze had nog terug kunnen komen.quote:Op maandag 7 november 2022 02:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kenzi gaat toch naar haar eigen bed
Kwam ze ook, om haar kussen en dekbed op te halenquote:Op maandag 7 november 2022 02:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, capte het uit bed stappen, maar ze had nog terug kunnen komen.
Lachwekkend was toch wel Kim K.quote:Op maandag 7 november 2022 02:08 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
2 uur leeswerk, maar ben bij. Had meer vuurwerk verwacht!
quote:Op maandag 7 november 2022 02:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lachwekkend was toch wel Kim K.
Urenlang huilen, vertellen dat Marciano haar van alles verbiedt, en toen Marciano in zijn eigen bed stapte, wist ze niet hoe snel ze erbij moest kruipen, en nu liggen ze weer in haar bed als vanouds.
kAMER 3 BLIJquote:Op maandag 7 november 2022 02:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lachwekkend was toch wel Kim K.
Urenlang huilen, vertellen dat Marciano haar van alles verbiedt, en toen Marciano in zijn eigen bed stapte, wist ze niet hoe snel ze erbij moest kruipen, en nu liggen ze weer in haar bed als vanouds.
Goedemorgen Koning, ja die kater…er zat een hoop drank in KimD, maar volgens mij heeft ze wel gekozen voor Jeff. Vandaag zal ze wel veel praten, want haar belofte heeft ze gebroken aan haar kwarrel. Hopelijk valt ze er Jeff niet teveel mee lastig en kunnen ze samen ook gewoon genieten van het verliefd zijn. Want dat zijn ze denk ik welquote:Op maandag 7 november 2022 07:06 schreef KoningWouter het volgende:
Goedemorgen COS!
Zie ik het nu goed? Ligt Jeffrey met Kim in bed?
Ben benieuwd. De kater komt later zeggen ze wel eens. (Dit gaat dan even over de rest van de loods)
ik zet in op minimaal nog een keer janken door kimkquote:Op maandag 7 november 2022 07:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ben benieuwd hoe KimK en Tiano het vandaag gaan hebben.
Ja en het is ze gegund. Leuk stel wel, aan elkaar gewaagd.quote:Op maandag 7 november 2022 07:10 schreef Seattle het volgende:
[..]
Goedemorgen Koning, ja die kater…er zat een hoop drank in KimD, maar volgens mij heeft ze wel gekozen voor Jeff. Vandaag zal ze wel veel praten, want haar belofte heeft ze gebroken aan haar kwarrel. Hopelijk valt ze er Jeff niet teveel mee lastig en kunnen ze samen ook gewoon genieten van het verliefd zijn. Want dat zijn ze denk ik wel
Ik zet in op vijf keer vandaagquote:Op maandag 7 november 2022 07:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zet in op minimaal nog een keer janken door kimk
Eensquote:Op maandag 7 november 2022 07:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja en het is ze gegund. Leuk stel wel, aan elkaar gewaagd.
Goedemorgenquote:Op maandag 7 november 2022 06:50 schreef Li0nHeart het volgende:
En nu Jeff ook richting KimD
[ afbeelding ]
Hij klonk wat gekwetst vond je niet?quote:Op maandag 7 november 2022 07:29 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ: het bed van Alicia is leeg, weet niet waar ze ligt, misschien bij Rupi.
quote:Op maandag 7 november 2022 07:35 schreef Frummelie het volgende:
Ooh Jeff is echt inhoor, dat smoeltje...
Ja hij is echt smoor hoor...quote:Op maandag 7 november 2022 07:39 schreef 5thencounter het volgende:
Agossie.. klaar met zijn grote babbels![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 november 2022 07:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het kostte wel ff tijd, tenzij hij overdag nog steeds zijn hard to get act ophoudt
Ik geloof na vandaag niet meer.quote:Op maandag 7 november 2022 07:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het kostte wel ff tijd, tenzij hij overdag nog steeds zijn hard to get act ophoudt
Ligt er een beetje aan of zij toch weer begint te zemelen tegen Jeff over haar kwarrel, zoals ze hem zelf noemt. Dat zou ik ook niet fijn vinden als ik Jeff wasquote:Op maandag 7 november 2022 07:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof na vandaag niet meer.
Hij is altijd vroeg wakker. Alicia slaapt ook op een andere slaapkamer, dus dat zal het niet zijn. Daar kwam hij pas achter toen hij al wakker was.quote:Op maandag 7 november 2022 08:00 schreef Frummelie het volgende:
Is GJ zo vroeg op omdat hij Alicia kwijt was vanmorgen.. ik heb die gast nog nooit zo vroeg in de keuken gezien... en dan ook nog afwassen...
Zijn kamer heeft corveequote:Op maandag 7 november 2022 08:00 schreef Frummelie het volgende:
Is GJ zo vroeg op omdat hij Alicia kwijt was vanmorgen.. ik heb die gast nog nooit zo vroeg in de keuken gezien... en dan ook nog afwassen...
Ja ik zou me echt kapot schamen als ik er zo bij zou hebben gezeten.quote:Op maandag 7 november 2022 08:02 schreef Seattle het volgende:
Maar eerlijk gezegd dacht ik dat Jeff afgeknapt zou zijn op KimD na die enorme dronken toestand van haar (Focus!). Zat ik er even naast.
Je zou toch zeggen dat ze haar keus gemaakt heeft... of door de drank misschien te snel beslist, we gaan het zien...quote:Op maandag 7 november 2022 08:00 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan of zij toch weer begint te zemelen tegen Jeff over haar kwarrel, zoals ze hem zelf noemt. Dat zou ik ook niet fijn vinden als ik Jeff was
Ze is daarstraks even naar de WC geweest. Ze zou nu toch iets nuchterder moeten zijn en dan niet bij Jeff weer in bed stappen wat ze wel heeft gedaan. Dus ik denk dat ze wel voor Jeff gaat.quote:Op maandag 7 november 2022 08:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat ze haar keus gemaakt heeft... of door de drank misschien te snel beslist, we gaan het zien...
Wat betekent dat dan? Ik weet dat het iets met de kwarrel van KimD te maken heeft maar heb helemaal gemist wat het betekent.quote:
Het lijkt me voor een man zooo onaantrekkelijk een dronken vrouw..en ze was echt verquote:Op maandag 7 november 2022 08:02 schreef Seattle het volgende:
Maar eerlijk gezegd dacht ik dat Jeff afgeknapt zou zijn op KimD na die enorme dronken toestand van haar (Focus!). Zat ik er even naast.
Drie vuurpijlen om 11 uur 's avonds betekent dat het over is tussen Kim en kwarrel.quote:Op maandag 7 november 2022 08:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat betekent dat dan? Ik weet dat het iets met de kwarrel van KimD te maken heeft maar heb helemaal gemist wat het betekent.
Ik heb meegekregen dat ze afgesproken heeft met haar kwarrel wanneer het uit zou zijn hij vuurwerk om 11 uur zou afsteken bij de loodsquote:Op maandag 7 november 2022 08:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat betekent dat dan? Ik weet dat het iets met de kwarrel van KimD te maken heeft maar heb helemaal gemist wat het betekent.
Daar ga ik ook vanuit...quote:Op maandag 7 november 2022 08:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ze is daarstraks even naar de WC geweest. Ze zou nu toch iets nuchterder moeten zijn en dan niet bij Jeff weer in bed stappen wat ze wel heeft gedaan. Dus ik denk dat ze wel voor Jeff gaat.
Eens, maar andersom ook hoor. Houd niet van bezopen kerelsquote:Op maandag 7 november 2022 08:07 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Het lijkt me voor een man zooo onaantrekkelijk een dronken vrouw..en ze was echt ver![]()
Goeiemorgen trouwens!
Ah helder, thanks! Nou die zullen wel snel komen dan.quote:Op maandag 7 november 2022 08:07 schreef engine het volgende:
[..]
Drie vuurpijlen om 11 uur 's avonds betekent dat het over is tussen Kim en kwarrel.
Als ik hem was zou ik er geen moeitequote:Op maandag 7 november 2022 08:08 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik heb meegekregen dat ze afgesproken heeft met haar kwarrel wanneer het uit zou zijn hij vuurwerk om 11 uur zou afsteken bij de loods
Ja als iemand daar nog de moeite voor neemt.quote:Op maandag 7 november 2022 08:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah helder, thanks! Nou die zullen wel snel komen dan.
Dit wilde ik ook net typen.quote:Op maandag 7 november 2022 08:11 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik er geen moeite
Voor doen...uit Denhaag komen..lekker zo je beginnende liefde op tv te zien
Het was echt beangstigend met haar constante focus... leek wel of ze in trance was...quote:Op maandag 7 november 2022 08:07 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Het lijkt me voor een man zooo onaantrekkelijk een dronken vrouw..en ze was echt ver![]()
Goeiemorgen trouwens!
Leek alsof ze iets aan het toepassen was vanuit haar training.quote:Op maandag 7 november 2022 08:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het was echt beangstigend met haar constante focus... leuk wel of ze in trance was...
Ja ze had beter gewoon even kunnen kotsen in de wc om van die alcohol af te komen in plaats van een beetje half stoer lopen doen met haar militaire training. Maar goed. Ik vond het maar beschamend.quote:Op maandag 7 november 2022 08:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het was echt beangstigend met haar constante focus... leek wel of ze in trance was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Goedemorgen.quote:Op maandag 7 november 2022 08:19 schreef Li0nHeart het volgende:
@:FreshFruit !!!!
En een SL om je te verwelkomen ....
Volgens mij deed ze dat ook... ze zag de wereld aan voor een doedelzak...quote:Op maandag 7 november 2022 08:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Leek alsof ze iets aan het toepassen was vanuit haar training.
quote:Op maandag 7 november 2022 08:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Kim gaat naar bed met Jeffrey - 7 november 2022.Je bent een heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe nor maal
Jaaaaquote:
quote:Op maandag 7 november 2022 08:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Kim gaat naar bed met Jeffrey - 7 november 2022.PotverdikkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze man is snel![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Het hele zooitje was beschamend...quote:Op maandag 7 november 2022 08:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ze had beter gewoon even kunnen kotsen in de wc om van die alcohol af te komen in plaats van een beetje half stoer lopen doen met haar militaire training. Maar goed. Ik vond het maar beschamend.
Weet ook weer waarom ik zelf niet drink.
Ja toch? Zat ik daar vannacht in mijn eentje naar te kijken. Ik dacht als Moraima kijkt, kijk ik ook en ik kon niet slapenquote:Op maandag 7 november 2022 08:19 schreef greysbones het volgende:
We moeten dus wachten op de beelden?![]()
![]()
![]()
Had het niet verwacht maar ziet er schattig uit
Jij ookquote:
Nooit gedacht dat ik nog eens midden in de nacht met een glimlach naar een stream met twee verliefde mensen in bed zou kijken.quote:Op maandag 7 november 2022 08:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij ook
![]()
Dankzij jou weten we wat er is gebeurt
Aaahhhquote:Op maandag 7 november 2022 08:24 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik nog eens midden in de nacht met een glimlach naar een stream met twee verliefde mensen in bed zou kijken.
Meestal een loep.quote:Op maandag 7 november 2022 08:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik doet niet aan leesbrillen blijkbaar?
O gatver! Het zal sowieso stinken daar op die kamersquote:Op maandag 7 november 2022 08:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou er ook een kotsprullebak zijn geweest?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 november 2022 08:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaahhh
Je maakte er ook iets moois van met je Posts
Terwijl je totaal niet team Jeff bent , vind dat heel mooi!
Kamer 3 en kamer 1 dan denk ikquote:Op maandag 7 november 2022 08:33 schreef Seattle het volgende:
[..]
O gatver! Het zal sowieso stinken daar op die kamers
Dat had ik ook verwacht eerlijk gezegd. En dat die andere Kim bij Marcio in bed is gedoken na een avond te lopen schelden en mopperen over hem snap ik ook niet.quote:Op maandag 7 november 2022 08:02 schreef Seattle het volgende:
Zegt hij dat?quote:Op maandag 7 november 2022 08:37 schreef engine het volgende:
Isaac gisteren drie keer achter geweest voor overleg.
Nee joh gekquote:Op maandag 7 november 2022 08:39 schreef greysbones het volgende:
Benieuwd of er nog gele kaarten volgen
Daar was Mexx ook bang voor, Isaac zei : 'Doe niet zo gek'quote:Op maandag 7 november 2022 08:39 schreef greysbones het volgende:
Benieuwd of er nog gele kaarten volgen
Tja als Isaac het zegtquote:Op maandag 7 november 2022 08:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daar was Mexx ook bang voor, Isaac zei : 'Doe niet zo gek'
?? Ik weet dat we niet mogen speculeren, maar zou het dan toch? Ik bedoel waarom hij? GJ was ook nuchterquote:Op maandag 7 november 2022 08:37 schreef engine het volgende:
Isaac gisteren drie keer achter geweest voor overleg.
Hij is natuurlijk de hoofd BHV'er, dus ja, je kunt alle kanten op redeneren ...quote:Op maandag 7 november 2022 08:45 schreef Seattle het volgende:
[..]
?? Ik weet dat we niet mogen speculeren, maar zou het dan toch? Ik bedoel waarom hij? GJ was ook nuchter
Ze verwacht een nieuw dekbed nu?quote:
GJ lag al vroeg op bed.quote:Op maandag 7 november 2022 08:45 schreef Seattle het volgende:
[..]
?? Ik weet dat we niet mogen speculeren, maar zou het dan toch? Ik bedoel waarom hij? GJ was ook nuchter
Hocus pocus ...quote:Op maandag 7 november 2022 08:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze verwacht een nieuw dekbed nu?
Ja da’s ook weer zoquote:Op maandag 7 november 2022 08:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk de hoofd BHV'er, dus ja, je kunt alle kanten op redeneren ...
Uit haar woorden begreep ik dat deze van haarzelf was, die van EJVJL zat wel in de wasmachine.quote:Op maandag 7 november 2022 08:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze verwacht een nieuw dekbed nu?
Ze had een dekbed in haar koffer mee?quote:Op maandag 7 november 2022 08:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Uit haar woorden begreep ik dat deze van haarzelf was, die van EJVJL zat wel in de wasmachine.
Ik weet het ook niet, daar lijkt het op.....of wellicht heeft ze een dekbed van een vertrekker gepakt .. bedoelt ze dat met haar eigen dekbed en niet haar eigen...quote:Op maandag 7 november 2022 08:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze had een dekbed in haar koffer mee?
Dat van Tommy Lee dan. Maar moeten ze dat niet inleveren als iemand vertrekt?quote:Op maandag 7 november 2022 08:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, daar lijkt het op.....of wellicht heeft ze een dekbed van een vertrekker gepakt .. bedoelt ze dat met haar eigen dekbed en niet haar eigen...
Niet in de gaten hebbend dat het op de streams de hele tijd te zien wasquote:Op maandag 7 november 2022 08:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : Volgens mij is Jeffrey naar achter geweest, die zei gister steeds tegen mij : 'Mexx, het komt niet op tv, het komt niet op tv'
Ik hoor ze dat regelmatig zeggen dat dingen niet op stream zijn/uitgezonden worden.quote:Op maandag 7 november 2022 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet in de gaten hebbend dat het op de streams de hele tijd te zien was
Maar Bern ligt in haar bed hè. Dus ze kon ook niet naar haar eigen bed. Maar ben het wel met je eens.quote:Op maandag 7 november 2022 08:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ze is daarstraks even naar de WC geweest. Ze zou nu toch iets nuchterder moeten zijn en dan niet bij Jeff weer in bed stappen wat ze wel heeft gedaan. Dus ik denk dat ze wel voor Jeff gaat.
Dat ze daar zeggenschap in hebben vind ik al raar. En dat ze er niet bijnadenken dat het op de streams te zien is vind ik nog gekker.quote:Op maandag 7 november 2022 08:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoor ze dat regelmatig zeggen dat dingen niet op stream zijn/uitgezonden worden.
Gertjan denkt alleen maar aan alice.quote:Op maandag 7 november 2022 08:45 schreef Seattle het volgende:
[..]
Sukkel is het hoor. Tjonge jonge.quote:
In sommige gevallen geloof ik best dat er afspraken zijn.Maar in dit geval was alles te zien.quote:Op maandag 7 november 2022 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ze daar zeggenschap in hebben vind ik al raar. En dat ze er niet bijnadenken dat het op de streams te zien is vind ik nog gekker.
Jammer dat ik dit gemist hebquote:Op maandag 7 november 2022 08:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het was echt beangstigend met haar constante focus... leek wel of ze in trance was...
Ik vond het heel irritant om te zien, maar nu heb ik zo de pest om dronken mensen te zien dat ik het daardoor irri vondquote:
Ja, daarom. Er zullen genoeg filmpjes rond gaan nu op internetquote:Op maandag 7 november 2022 09:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In sommige gevallen geloof ik best dat er afspraken zijn.Maar in dit geval was alles te zien.
Hij vertelde dat hij begin dit jaar 180 woog en nu nog 130(?) of ik heb het vorige week verkeerd verstaan. Hij heeft toen ook al z’n bloed laten checken en dat was toen goed, en nu weer.quote:Op maandag 7 november 2022 09:05 schreef Dotteke het volgende:
Is berend 25 kilo afgevallen in 2 maanden? Al zijn bloedwaardes waren goed zegt Maddy
quote:Op maandag 7 november 2022 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, daarom. Er zullen genoeg filmpjes rond gaan nu op internet
Het gaat mij er meer om dat mensen nu “focus” roepen en ik de situatie niet ken.quote:Op maandag 7 november 2022 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond het heel irritant om te zien, maar nu heb ik zo de pest om dronken mensen te zien dat ik het daardoor irri vond
Ik kijk bijna nooit de afleveringen op TVquote:Op maandag 7 november 2022 09:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij vertelde dat hij begin dit jaar 180 woog en nu nog 130(?) of ik heb het vorige week verkeerd verstaan. Hij heeft toen ook al z’n bloed laten checken en dat was toen goed, en nu weer.
En hij zou inderdaad dus in 2 maanden ook 25 kilo zijn afgevallen.![]()
Dus hij was al wel bezig met afvallen.![]()
Misschien komt er nog wat over in de afleveringen.
Ik kijk ze ook niet vaak, maar is wel de manier om dingen te horen/zien soms.quote:Op maandag 7 november 2022 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk bijna nooit de afleveringen op TV
Vraag mij dan wel af waarom hij zich zo kut voelt.
Meestal als mensen zo veel afvallen voelen ze zich een stuk beter.
Maddy zegt dat er de volgende keer bij een feestje muziek bij moet
Laat ik dat nu niet met haar eens zijn. Nu waren de gesprekken tenminste beter te volgen
quote:Op maandag 7 november 2022 09:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zijn wel naief zeg ...
Wanda : Dan moeten ze op de live toevallig de slaapkamer in beeld hebben, ik denk dat ze vooral de woonkamer lieten zien..
Je zou haast denken dat ze zelf nooit RLS’ hebben gezien.quote:Op maandag 7 november 2022 09:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Dan moeten ze op de live toevallig de slaapkamer in beeld hebben, ik denk dat ze vooral de woonkamer lieten zien..
Er zullen in het filmtopic best filmpjes over staan.quote:Op maandag 7 november 2022 09:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het gaat mij er meer om dat mensen nu “focus” roepen en ik de situatie niet ken.![]()
Verder hou ik niet zo van dronken mensen. Maar op tv vind ik het niet zo erg. Aangeschoten vind ik wel grappig. Hangt er vanaf wie ook.
ik hoop dat er heel veel op internet is te zienquote:Op maandag 7 november 2022 09:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Oja! Heel dat topic vergeten. Thanksquote:Op maandag 7 november 2022 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zullen in het filmtopic best filmpjes over staan.
4-5 zie ik staan daar FOCUS 4-5 Staat daar 4-5.
ik ben hier op getraind, 4-5 FOCUS
Zoiets en dan een eindeloze blik in haar ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |