Ik ook.quote:Op maandag 7 november 2022 00:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat deed ie. Can't help it, ik vind het schattig
stream 2quote:Op maandag 7 november 2022 00:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat gebeurd er bij Jasper en Wendy, daar beweegt van alles onder de dekens
Me tooquote:Op maandag 7 november 2022 00:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 november 2022 00:45 schreef mootie het volgende:
Gisteren deed Jeff alles zgn. uit bescherming voor haar. Dit was juist het moment.
Die snurker zou ik smoren met een kussen.
Ik ook hoorquote:Op maandag 7 november 2022 00:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ook hoorquote:Op maandag 7 november 2022 00:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Joh ! Is dat Jappie met Wendy?quote:Op maandag 7 november 2022 00:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat gebeurd er bij Jasper en Wendy, daar beweegt van alles onder de dekens
Er liggen er zeker 2, maar volgens mij lag Kenzi er ook, dus weet niet zeker wie het zijn. Het is wel het bed van Jappiequote:
Zijn dat echt jasper en wendy want volgens mij zijn die wel iets aan het doen onder de dekensquote:
Oh ik denk dat het kenzy is ja van wat ik nu zie maar wtf gebeurde er onder die deken danquote:Op maandag 7 november 2022 00:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er liggen er zeker 2, maar volgens mij lag Kenzi er ook, dus weet niet zeker wie het zijn. Het is wel het bed van Jappie
Nee joh gebeurt niets, de hoofden te ver uit elkaar, gewoon even verliggen.quote:Op maandag 7 november 2022 00:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er liggen er zeker 2, maar volgens mij lag Kenzi er ook, dus weet niet zeker wie het zijn. Het is wel het bed van Jappie
Beetje "liefde"quote:Op maandag 7 november 2022 00:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ik denk dat het kenzy is ja van wat ik nu zie maar wtf gebeurde er onder die deken dan![]()
Wie kunnen het nog meer zijn?quote:Op maandag 7 november 2022 00:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zijn dat echt jasper en wendy want volgens mij zijn die wel iets aan het doen onder de dekensoh ik zie iets verschijnen, das toch niet wendy
Ik geloof het ook maar leek eerst iets heel anders iig. Jasper, als het jasper is, lag eerst helemaal onder de dekens iig.quote:Op maandag 7 november 2022 00:49 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Nee joh gebeurt niets, de hoofden te ver uit elkaar, gewoon even verliggen.
Bij kenzy, ligt iemand bij en ik dacht dat het jasper was toen ik net een stukje hoofd zag.quote:Op maandag 7 november 2022 00:50 schreef mootie het volgende:
Waar ligt Jasper dan als kenzy in zijn bed ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |