Kots alles over. Slotjequote:Op zondag 6 november 2022 22:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een jank wijf![]()
Wedden dat ze het Wendy vooral kwalijk neemt
Dat het een domme koe isquote:Op zondag 6 november 2022 22:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En ze doet het ook braaf
Wat zegt dat over Kim
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wanda heb je meer aan, qua redelijk advies gevenquote:Op zondag 6 november 2022 22:15 schreef mootie het volgende:
Jeff stuurt zoe weg.
Wanda mag wel blijven.
Van Jeff mag ze niet schelden.quote:Op zondag 6 november 2022 22:15 schreef puzziepie het volgende:
Wat een taal komt er ook uit dat nare strotje van haar
Zoe pissed of valt het meequote:Op zondag 6 november 2022 22:15 schreef mootie het volgende:
Jeff stuurt zoe weg.
Wanda mag wel blijven.
Jeff houdt blijkbaar van beschaafde ruzies, zonder schelden en stemverheffing. Zit ook wat wel wat in, maar dat is lastig als je zo van slag bentquote:
In het donker lijkt het wel glow in de dark somsquote:Op zondag 6 november 2022 22:15 schreef juul. het volgende:
Kim; met zijn kut facings in zijn bek
Aha weten we ook weer
Valt het pact uit elkaar?quote:Op zondag 6 november 2022 22:16 schreef Flow3r het volgende:
Wat zit Wanda het steeds voor die lul op te nemen
Maar hij doet zelf niet anders.quote:Op zondag 6 november 2022 22:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jeff houdt blijkbaar van beschaafde ruzies, zonder schelden en stemverheffing. Zit ook wat wel wat in, maar dat is lastig als je zo van slag bent
Mequote:
Hahahahaquote:
Wanda probeert te deëscaleren.quote:Op zondag 6 november 2022 22:17 schreef Kakadylo het volgende:
Marciano misdraagt zich en Wanda praat het goed terwijl KimK gewoonweg vernederd is
Haar scheld vocabulaire is breedquote:Op zondag 6 november 2022 22:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alweer? Wel haar favoriete scheldwoord.
Verrassendquote:Op zondag 6 november 2022 22:19 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : Ik wil dat ie naast me komt liggen en z'n fucking bek houdt..
quote:Op zondag 6 november 2022 22:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Jezus wat een slap wijfquote:Op zondag 6 november 2022 22:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Morgen weer jankenquote:
de macho Jeff is volgens mij een act, dit is mssn de echte Jeff, die kant heeft hij al vaker laten zienquote:Op zondag 6 november 2022 22:22 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff is zo'n complex persoon... ik vind hem én een intense egocentrische lul én nu onwijs lief en een sterke leider, tegelijkertijd
Drama queen.quote:
Weet precies wat ie doet hoorquote:Op zondag 6 november 2022 22:22 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff is zo'n complex persoon... ik vind hem én een intense egocentrische lul én nu onwijs lief en een sterke leider, tegelijkertijd
En nu zit ze weer bij hem te jankenquote:
quote:Op zondag 6 november 2022 22:24 schreef Sociologica het volgende:
Maar het is wel heel duidelijk voor haar en ze is er helemaal klaar mee, hoor!!!!
Ik dacht ze de dekens weg had gepleurd. Oh haar dekensquote:
Precies.quote:
Nee nou wordt ie helemaal mooiquote:Op zondag 6 november 2022 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Marciano draait het om: Ik ben niet boos op je
Ja precies , dus geen medelijden met haarquote:Op zondag 6 november 2022 22:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies.
Maar ze laat Marci echt niet los, dat gaat gewoon weer verder.
Gezien wat ze allemaal voor hem doet wil ze een baas boven haar hebben.
Nadat Kim er 3 keer om gevraagd heeftquote:Op zondag 6 november 2022 22:26 schreef mootie het volgende:
Netjes, hij somt nu op wat hij fout heeft gedaan
verdrietig meisjequote:Op zondag 6 november 2022 22:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En nu zit ze weer bij hem te janken
[ afbeelding ]
Wat een debiel wijf
Geen medelijden mee
ja wie moet hem ander bevredigen daar, als Kim zo dom is dat ze dit pikt, verdiend ze niet beterquote:Op zondag 6 november 2022 22:26 schreef mootie het volgende:
Netjes, hij somt nu op wat hij fout heeft gedaan
buiten werd vor haar en wereld samenbreken om dat zijquote:Op zondag 6 november 2022 22:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies.
Maar ze laat Marci echt niet los, dat gaat gewoon weer verder.
Gezien wat ze allemaal voor hem doet wil ze een baas boven haar hebben.
En inmiddels gesouffleerd door de halve loods.quote:Op zondag 6 november 2022 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nadat Kim er 3 keer om gevraagd heeft
Ik kan haar wel horen, hem niet 😡quote:Op zondag 6 november 2022 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nadat Kim er 3 keer om gevraagd heeft
Niemandquote:
Misschien komen ze er wel uit. Ik heb het idee dat ze wel echt gek met elkaar zijnquote:Op zondag 6 november 2022 22:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja wie moet hem ander bevredigen daar, als Kim zo dom is dat ze dit pikt, verdiend ze niet beter
Ik denk dat die lieve kant geen act is. Ik vind hem onwijs helpend reageren, meest oplossingsgericht en empathisch van alle mannen tot nu toe.quote:
Eensquote:Op zondag 6 november 2022 22:28 schreef Thorelf het volgende:
nu moet kim nooit meer zeuren over marciano ..want nu kiest ze duidelijk voor dit soort man
Ach schei uitquote:Op zondag 6 november 2022 22:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien komen ze er wel uit. Ik heb het idee dat ze wel echt gek met elkaar zijn
quote:Op zondag 6 november 2022 22:28 schreef Thorelf het volgende:
nu moet kim nooit meer zeuren over marciano ..want nu kiest ze duidelijk voor dit soort man
’Jongens, we horen jullie nog! Zet je mix even uit!’quote:Op zondag 6 november 2022 22:28 schreef Deisyy het volgende:
Na de controle zijn ze helemaal niet meer te verstaan
ik bedoel dat de lieve kant echt is en de macho kant een actquote:Op zondag 6 november 2022 22:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik denk dat die lieve kant geen act is. Ik vind hem onwijs helpend reageren, meest oplossingsgericht en empathisch van alle mannen tot nu toe.
Nemen ze op voor de tv-uitzending denk ikquote:Op zondag 6 november 2022 22:28 schreef Deisyy het volgende:
Na de controle zijn ze helemaal niet meer te verstaan
zij op hem mss,maar hij op zichzelfquote:Op zondag 6 november 2022 22:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien komen ze er wel uit. Ik heb het idee dat ze wel echt gek met elkaar zijn
Vannacht was geen actquote:Op zondag 6 november 2022 22:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik bedoel dat de lieve kant echt is en de macho kant een act
Een omgekeerde zendercheckquote:Op zondag 6 november 2022 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
’Jongens, we horen jullie nog! Zet je mix even uit!’
Ja ik las je. Ik reageerde geloof ik op iemand anders. Dat Jeff heus weet wat hij doet en het als manager uiteraard sterker aanzet/ uitvergroot/ alle issues oppakt. Maar dat dat ook wel echt zijn sterke kant is, hij is een problem solver. ik vind het lief. Maarja, ik was een romanticusquote:Op zondag 6 november 2022 22:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik bedoel dat de lieve kant echt is en de macho kant een act
Zoe wil graag vertellen over het kotsen. Die zelfde die elke keer ging pissen en in haar BH naar buiten kwamquote:Op zondag 6 november 2022 22:30 schreef Sociologica het volgende:
Zoe nu klagen over het gedrag van Mexx bij Babette en Mirthe
Jij hebt een hekel aan hem, dus ziet alleen het negatieve, dat mag. Ik zie ook een andere, lieve kant van hem. Niemand is alleen maar slecht. Vannacht was hij idd een horkquote:
Vannacht heeft dat voor mij wel bevestigd.quote:Op zondag 6 november 2022 22:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jij hebt een hekel aan hem, dus ziet alleen het negatieve, dat mag. Ik zie ook een andere, lieve kant van hem. Niemand is alleen maar slecht. Vannacht was hij idd een hork
Kim heeft een eigen huis ,die ouders hebben er niets over te zeggenquote:Op zondag 6 november 2022 22:33 schreef mario390 het volgende:
hoopelijk zien haar ouder hoe hij is, de gaan de ding helemal niet
toelaten denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik bedoel haar ma en pa zijn zeker boos op hemquote:Op zondag 6 november 2022 22:33 schreef mario390 het volgende:
hoopelijk zien haar ouder hoe hij is, de gaan de ding helemal niet
toelaten denk ik
lekker rustig tankenquote:Op zondag 6 november 2022 22:35 schreef Sociologica het volgende:
Hey daar is JW ineens. Die was voor mijn gevoel ook weer de hele dag onzichtbaar
dann is zij met dit vent de ewige slavemeidquote:Op zondag 6 november 2022 22:38 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Kim heeft een eigen huis ,die ouders hebben er niets over te zeggen
Laat haar lekker. Dat blauwtje is leukquote:Op zondag 6 november 2022 22:36 schreef juul. het volgende:
Zoë denkt echt kans te hebben bij Jef, die heeft echt een plaat voor haar hoofd
Excuus dubbele post, edit te snel met verkeerde knopquote:Op zondag 6 november 2022 22:41 schreef Sociologica het volgende:
Oh jee. Zoe komt er nu achter dat Kim D bij Jeff gaat slapen
Zoe: Echt?! Weet je het zeker? Ja maar Kim…
Ja en toen?quote:
Dat is Wendyquote:Op zondag 6 november 2022 22:41 schreef HappyCharly het volgende:
Met wie zit Jeff buiten? Slaapt Kim D al?
Kon het verder niet volgen, stream stond op badkamer en zij praatten tegen elkaar in keuken ebde daarna wegquote:
Ik zie KIm Dquote:
Omg die keek zeker lekker op haar neusquote:Op zondag 6 november 2022 22:41 schreef Sociologica het volgende:
Oh jee. Zoe komt er nu achter dat Kim D bij Jeff gaat slapen
Echt?! Weet je het zeker? Ja maar Kim…
Krijg je met al dat bier.quote:Op zondag 6 november 2022 22:41 schreef HappyCharly het volgende:
Er wordt wel echt enorm veel gerookt..
Rupertquote:Op zondag 6 november 2022 22:45 schreef Sociologica het volgende:
Sasha zegt tegen Bern dat ze erg hoopt op morgen eliminatie
Weten we wie haar nummer 1 is om weg te sturen?
Ze heeft weer focus.quote:Op zondag 6 november 2022 22:44 schreef Kakadylo het volgende:
KimD schakelt weer over naar de leuke versie
quote:Op zondag 6 november 2022 22:46 schreef Soury het volgende:
Kim is een tijger..... ze heeft gespuugd en gaat door OMG !!!
Echte liefdequote:
De meeste mannen zijn wat ouderquote:Op zondag 6 november 2022 22:47 schreef mario390 het volgende:
[..]en ook gekotst, wat en erge meisjes daar
De meeste mannen vinden kotsen niet zo cool.quote:
En Jeff ook nog bier.quote:Op zondag 6 november 2022 22:51 schreef engine het volgende:
Jappie en Jeff gaan nog even een wijntje drinken op kantoor
Nee ... maar ik ben wel eens doorgegaan daarnaquote:Op zondag 6 november 2022 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
De meeste mannen vinden kotsen niet zo cool.
Echte bazenquote:Op zondag 6 november 2022 22:51 schreef engine het volgende:
De manager zorgt goed voor de manager.quote:
Het mooiste is nog dat ze het gewoon kunnen maken terwijl Maddy meteen over de schutting zou zijn gegooidquote:Op zondag 6 november 2022 22:51 schreef engine het volgende:
Ja wie niet. Het was niet vastgelegd op camera thank godquote:Op zondag 6 november 2022 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ... maar ik ben wel eens doorgegaan daarna
Lekkerrrrrr........quote:Op zondag 6 november 2022 22:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Laat ze onderling maar ruzies krijgen. Zoals ik al voorspelde..
Dat is nog maar de vraag. Voorlopig komt hij er mee weg inderdaad.quote:Op zondag 6 november 2022 22:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat ze het gewoon kunnen maken terwijl Maddy meteen over de schutting zou zijn gegooid
Dat helpt niet.quote:Op zondag 6 november 2022 22:55 schreef juul. het volgende:
Jappie slikt geen ibuprofen voor zijn ribpijn maar tegen kiespijn waar hij al een poos last van heeft
Nadir.quote:Op zondag 6 november 2022 22:57 schreef puzziepie het volgende:
Laat ze onderling maar ruzies krijgen
is voor het spel alleen maar beter
Jappie:"Overal ontstaan scheurtjes
Marciano lacht alles weg , ik gaf die meiden gewoon gelijk.
Isaac hobbelt overal tussendoor
Nadir gaat zelf wss wel weg
Aan Berend wil Jeff zijn aandacht insteken blabla
Jappie vindt dat het voor de groep beter is dat Berend weggaat
[ afbeelding ]
Maar toen zei hij ook : dat willen ze hier nietquote:Op zondag 6 november 2022 22:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Jasper : Het is voor de groep beter als hij weg gaat. Hij pakt geen corvee op, anderen moeten het voor hem doen.
De deelnemers, hoop ikquote:Op zondag 6 november 2022 22:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar toen zei hij ook : dat willen ze hier niet
wie niet ? De febo ?
Sorry, was in de war met Marcianoquote:Op zondag 6 november 2022 22:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die willen Nadir echt wel weg hebben
Ze hadden het over Berend . Jeff zei dat hij meer aandacht wilde steken in hem , Jappie vindt dat hij weg moetquote:Op zondag 6 november 2022 22:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. heb nog speciaal voor je teruggeluisterd. Ging echt over Nadir.
Vooral donker na Jerrold.quote:Op zondag 6 november 2022 22:59 schreef HappyCharly het volgende:
Oei, Jeff heeft het gevoel niet bij Isaac. Om hem echt mee te nemen naar de finale. Geeft hij toe aan Jasper. Spel of echt?
Dat zat ik ook net te bedenken. Maar dus ook in mijn hoofd.quote:Op zondag 6 november 2022 22:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat ze het gewoon kunnen maken terwijl Maddy meteen over de schutting zou zijn gegooid
Ja.. ik zal niet verder in discussie gaan, maar het was eerst Nadir, daarna over Berend en daarna weer over Nadir.quote:Op zondag 6 november 2022 23:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze hadden het over Berend . Jeff zei dat hij meer aandacht wilde steken in hem , Jappie vindt dat hij weg moet
Over Nadir hadden ze het ook ,zie mijn post
Eindelijkquote:
Jaloersquote:
zijn we daar ook mooi van af.quote:Op zondag 6 november 2022 23:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
DAn vallen zowel Imadindindininini en Moraima in een gat
Tussen groep Jeff en kamer drie.quote:
weg met die 3, die zijn toch niet te verstaan met hun taaltjesquote:
En Leila is met babet aan het samenspannen dus dat kan ook mooi opgedoekt worden.quote:Op zondag 6 november 2022 23:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
weg met die 3, die zijn toch niet te verstaan met hun taaltjes![]()
En nu hebben Jeff en Jasper het over Leila.. dat ze zweeft.quote:Op zondag 6 november 2022 23:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En Leila is met babet aan het samenspannen dus dat kan ook mooi opgedoekt worden.
ohdie heb ik gemistquote:Op zondag 6 november 2022 23:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Witte vlag is afspraak met kamp KimK+Wanda om elkaar even te ontzien en de zwakken eruit te stemmen.
Hebben ze dat pact nog niet door dan?quote:Op zondag 6 november 2022 23:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En nu hebben Jeff en Jasper het over Leila.. dat ze zweeft.
Kimquote:Op zondag 6 november 2022 23:09 schreef HappyCharly het volgende:
Ik hoop echt dat ze elkaar idd niet naaien.. Jasper en Jeff
Over wie hebben zij het nu, degene die zo hard is, een vrouw?
Ik dacht wanda, omdat jasper daar veel mee zit laatste tijd en hij dus denkt dat ie haar wel kan overhalen nuquote:
Die compost hoop wat Janet wou, is weg gehaald.quote:Op zondag 6 november 2022 23:10 schreef spapaars het volgende:
Lijkt dat er minder vliegen in de keuken rondvliegen, zag dat ook al overdag.
quote:Op zondag 6 november 2022 23:11 schreef juul. het volgende:
Ze hebben het over Isaac weg stemmen, Jasper beweert dat ZIJ er geen moeite mee zou hebben
Wanda?
Oh. Kan ook.quote:Op zondag 6 november 2022 23:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij over Wanda, die keihard is
Dat zou ik ook gokkenquote:Op zondag 6 november 2022 23:11 schreef juul. het volgende:
Ze hebben het over Isaac weg stemmen, Jasper beweert dat ZIJ er geen moeite mee zou hebben
Wanda?
neejoh, gewoon bro's..quote:Op zondag 6 november 2022 23:11 schreef puzziepie het volgende:
Kontenkruiper Jappie heeft maar één iemand en dat is Jeff
Bullshit, ze zijn gewoon vrienden. Niks kontenkruiperquote:Op zondag 6 november 2022 23:11 schreef puzziepie het volgende:
Kontenkruiper Jappie heeft maar één iemand en dat is Jeff
Denk ik welquote:Op zondag 6 november 2022 23:12 schreef HappyCharly het volgende:
Maar al die gesprekken tussen Wanda en Jasper, is Jasper dus niet oprecht?
lolquote:Op zondag 6 november 2022 23:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bullshit, ze zijn gewoon vrienden. Niks kontenkruiper
Geen idee, sowieso geen idee meer wie oprecht is daarquote:Op zondag 6 november 2022 23:12 schreef HappyCharly het volgende:
Hij mag toch polsen, het is aan Wanda of ze daar in mee gaat of niet, toch?quote:Op zondag 6 november 2022 23:12 schreef HappyCharly het volgende:
Wendyquote:Op zondag 6 november 2022 23:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee, sowieso geen idee meer wie oprecht is daar
Goeie vraag. Geen idee of Jasper Wanda echt aardig begint te vinden.quote:Op zondag 6 november 2022 23:12 schreef HappyCharly het volgende:
Uiteraard.. ik volg het alleen ff niet. Hij praat zo hard over haar. Terwijl ik echt de indruk kreeg dat ze wel klikte. Nouja, dit gesprek is ook weer wazigquote:Op zondag 6 november 2022 23:14 schreef juul. het volgende:
[..]
Hij mag toch polsen, het is aan Wanda of ze daar in mee gaat of niet, toch?
Niemand is 100% oprecht. En dat zou ik ook saai vinden om te zien.quote:Op zondag 6 november 2022 23:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee, sowieso geen idee meer wie oprecht is daar
Voor het spel is het goed ja.quote:Op zondag 6 november 2022 23:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niemand is 100% oprecht. En dat zou ik ook saai vinden om te zien.
Ook die speelt het spelquote:Op zondag 6 november 2022 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hmmm, ja denk het wel ja. grotendeels dan toch.
Oh joh geen kritiek hoor, ik snap mquote:Op zondag 6 november 2022 23:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uiteraard.. ik volg het alleen ff niet. Hij praat zo hard over haar. Terwijl ik echt de indruk kreeg dat ze wel klikte. Nouja, dit gesprek is ook weer wazig
Van alles iig.quote:Op zondag 6 november 2022 23:17 schreef HappyCharly het volgende:
hahaha,die zijn echt alleen maar aan het eten nu.. soort nasi/ brood/ frikandellen..
En dan verplicht planken..quote:Op zondag 6 november 2022 23:18 schreef greysbones het volgende:
Gewoon morgen een dikke 48 uurs opdracht erin
Allemaal brak
Lekker veel en vet, koolhydratenquote:Op zondag 6 november 2022 23:17 schreef HappyCharly het volgende:
hahaha,die zijn echt alleen maar aan het eten nu.. soort nasi/ brood/ frikandellen..
Ik wil dit na een dag als vandaag.quote:Op zondag 6 november 2022 23:18 schreef greysbones het volgende:
Allemaal brak
Mag niet, je mag niet in het bed van een ander, alleen als die persoon er zelf ligt, dus samen in 1 bedquote:Op zondag 6 november 2022 23:16 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Huh Bern en Sasha slapen toch nooit op dezelfde kamer of is dat omdat Kim D bij Jeff gaat?
quote:Op zondag 6 november 2022 23:18 schreef greysbones het volgende:
Allemaal brak
Wendy is geweldigquote:Op zondag 6 november 2022 23:19 schreef Charlotte-007 het volgende:
Chapeau voor Wendy....heel veel meiden geholpen met kleding en hun haar en hun make-up. Wat een geweldige vrouw.
Heerlijk, 48u lang moet minimaal 1 persoon aan het planken zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |