abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206583965

pi_206584005
Gelijkspel tegen Vitesse en dan zal het toch wel over en sluiten zijn met Schreuder?

#durftehopen
pi_206584087
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 21:54 schreef Scorpie het volgende:
Gelijkspel tegen Vitesse en dan zal het toch wel over en sluiten zijn met Schreuder?

#durftehopen
Vitesse is zo ontieglijk slecht daar wint Ajax met Schreuder nog wel van -helaas-
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_206584153
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 22:01 schreef TLC het volgende:

[..]
Vitesse is zo ontieglijk slecht daar wint Ajax met Schreuder nog wel van -helaas-
Tegen Vitesse win je met 3-0 ofzo en dan kunnen ze bij Ajax weer doen alsof er niks aan de hand is. Dat is het mooie aan de eredivisie, de nr 5 tm 18 kunnen er geen klote van dus dan lijkt het altijd alsof het prima gaat.
pi_206584183
Laten we dan maar gewoon weer voor Peter Bosz gaan... dan wordt je ook wel eens geslacht in de omschakeling en haal je wellicht ook geen prijs, maar dan is het in ieder geval nog met een plan en met aantrekkelijk aanvallend voetbal :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_206584210
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 21:54 schreef Scorpie het volgende:

#durftehopen
Ik sluit niet uit dat we morgen ineens een pushbericht zien. Ik vergelijk het een beetje met de situatie van Keizer. En hier loopt ook nog eens de onvrede veel meer door de selectie. Er zullen weinig spelers blij zijn met Schreuder. Denk dat Tadic de enige is :P
pi_206584426
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 22:10 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik sluit niet uit dat we morgen ineens een pushbericht zien. Ik vergelijk het een beetje met de situatie van Keizer. En hier loopt ook nog eens de onvrede veel meer door de selectie. Er zullen weinig spelers blij zijn met Schreuder. Denk dat Tadic de enige is :P
Het zou mijn week wel maken, Schreuder die optyft.
pi_206584919
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 22:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Het zou mijn week wel maken, Schreuder die optyft.
Gaat helaas niet gebeuren. Ajax gaat straks geflatteerd als koploper de winter in, dus er zal voor Sar en co geen reden zijn om hem te ontslaan.
pi_206584944
tijd voor Xavi
Groot fan van User Wotte
pi_206584964
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 23:08 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Gaat helaas niet gebeuren. Ajax gaat straks geflatteerd als koploper de winter in, dus er zal voor Sar en co geen reden zijn om hem te ontslaan.
Ben er ook bang voor, waarna we in de 2e helft wederom alle topwedstrijden verliezen en geen kampioen worden :P
pi_206585237
Geen reden voor ontslag, deze wedstrijd was al ingecalculeerd als verlieswedstrijd. Komt wel weer goed, winnen van Vitesse en Emmen is geen zekerheidje meer gezien de laatste weken, maar dan moet je het wel erg bont maken. En dan sta je gewoon op 1, ben je gekwalificeerd voor de EL, wat moet een nieuwe trainer dan in godesnaam doen bij dit Ajax op zo'n korte termijn die hij heeft met zo veel belangrijke wedstrijden voor de boeg. Gewoon god zegen de greep de tweede helft van de competitie en hopend dat het begint te marcheren, en aan het eind van het seizoen de balans op maken door of afscheid van elkaar nemen. Dat is wat er gaat gebeuren.
Allemaal cabaretteketet!
pi_206585328
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 23:12 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ben er ook bang voor, waarna we in de 2e helft wederom alle topwedstrijden verliezen en geen kampioen worden :P
Feyenoord staat er ook nog kort op. Ik denk dat we derde worden.
Groot fan van User Wotte
  zondag 6 november 2022 @ 23:58:43 #13
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_206585413
Allemachtig wat een verschrikking was dit zeg
pi_206585488
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 23:47 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Feyenoord staat er ook nog kort op. Ik denk dat we derde worden.
Als je niet wat verandert is dat nog best realistisch. Slot zal het bij Feyenoord steeds beter aan de praat krijgen, PSV lijkt ook steeds wat stabieler en beter te worden nu iedereen weer fit raakt... en bij ons klopt er nog maar weinig van qua spel en is 80% van de spelers ontevreden _O-
pi_206585644
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 23:37 schreef freaky40 het volgende:
Geen reden voor ontslag, deze wedstrijd was al ingecalculeerd als verlieswedstrijd. Komt wel weer goed, winnen van Vitesse en Emmen is geen zekerheidje meer gezien de laatste weken, maar dan moet je het wel erg bont maken. En dan sta je gewoon op 1, ben je gekwalificeerd voor de EL, wat moet een nieuwe trainer dan in godesnaam doen bij dit Ajax op zo'n korte termijn die hij heeft met zo veel belangrijke wedstrijden voor de boeg.
Als je naar de cijfers kijkt heb je gelijk, Ajax staat (mits de inhaalwedstrijd wordt gewonnen) nog gewoon op plaats 1. Echter, waar het om gaat is de manier waarop Ajax steeds topwedstrijden verliest.

PSV bekerfinale verloren we ja, maar met twee afgekeurde goals kon je toen nog zeggen dat het tegenzat. JCS en vandaag was gewoon volstrekt kansloos. En dat is hoe elke topwedstrijd wordt verloren dit seizoen, AZ was net zo slecht. Napoli is beter maar dan hoef je er nog niet met 6-1 af te gaan. Liverpool is beter, maar hoe je binnen de goals tegen krijgt is op CL niveau lachwekkend.
Ajax heeft een zeer matige verdediging, dat weten we, maar de voorhoede van 75 miljoen euro moet toch op z'n minst in staat zijn om voorin iets klaar te spelen tegen PSV of AZ?

Maar bij Ajax loopt het voor geen meter. Schreuder heeft spelers waarvan hij totaal niet weet wij hij met ze aan moet:
1. Brobbey en Kudus willen beide spits, dus waarom stel je ze dan allebei op?
2. Tadic kan niet op rechts, Bergwijn ook niet, waarom stel je ze dan beide op?
3. Rensch kan al nauwelijks op zijn vertrouwde rechtsback positie verdedigen, op links is hij dus helemaal kansloos.
4. Berghuis kan alleen optimaal presteren op nummer 10, dus laat hem dan ook nergens anders spelen.

De selectie is totaal niet in balans, verdedigend is het drama, niemand kan degelijk opbouwen, backs kunnen of niet aanvallen, of niet verdedigen, middenveld en aanval zit vol met spelers die niet optimaal kunnen presteren omdat ze overal en nergens moet staan behalve op hun vertrouwde positie.

Het is te makkelijk om Schreuder overal de schuld van te geven, maar hij is wel verantwoordelijk en hij is akkoord gegaan met deze spelersgroep waar hij totaal geen team van kan maken. En het ergste is, er is ook geen enkele progressie te zien, in tegendeel, het wordt eigenlijk alleen maar slechter.

Na 12 competitiewedstrijden en 6 Champions League wedstrijden kan worden geconcludeerd dat Schreuder niet goed genoeg is om dit Ajax te leiden en moet hij zo snel mogelijk worden vervangen. Peter Bosz is wat mij betreft de ideale kandidaat om hem op te volgen, hij wint weliswaar nooit wat, maar Ajax doet dit seizoen toch niet mee om de prijzen, dus laat het voetbal dan tenminste om aan te gluren zijn.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_206585691
Op basis van wat moet Bosz Schreuder opvolgen? Die is ook met beter materiaal dan bij Ajax gewoon gigantisch af gegaan bij andere clubs nadat hij vertrokken is bij ons. Ik zie mocht ze niet verder willen met Schreuder eerder iets als Van Gaal na het het WK als tussenpaus voor een half jaar waarna er in de zomer weer een permanente vervanger gezocht kan worden.
Allemaal cabaretteketet!
pi_206585799
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 00:51 schreef freaky40 het volgende:
Op basis van wat moet Bosz Schreuder opvolgen? Die is ook met beter materiaal dan bij Ajax gewoon gigantisch af gegaan bij andere clubs nadat hij vertrokken is bij ons. Ik zie mocht ze niet verder willen met Schreuder eerder iets als Van Gaal na het het WK als tussenpaus voor een half jaar waarna er in de zomer weer een permanente vervanger gezocht kan worden.
Van Gaal als tussenpaus :D . Die maakt de hele club kapot
Groot fan van User Wotte
pi_206585802
Slechter zal het er niet op worden.
Allemaal cabaretteketet!
pi_206585885
Mijn top 5 keuzes:

1. Schreuder contractverlenging + TD maken
2. Frons terughalen
3. John v/d Brom
4. Van Gaal als tussenpaus
5. Een willekeurige combi van de 4 bovenstaande opties

:Y
BFF met GGMM
  maandag 7 november 2022 @ 06:08:36 #20
80382 manny
30 is best veel
pi_206585949
Kneuzerige opstootjes ook. Dat schiet toch niet op.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_206585952
quote:
Maar bij Ajax loopt het voor geen meter. Schreuder heeft spelers waarvan hij totaal niet weet wij hij met ze aan moet:
3. Rensch kan al nauwelijks op zijn vertrouwde rechtsback positie verdedigen, op links is hij dus helemaal kansloos.
4. Berghuis kan alleen optimaal presteren op nummer 10, dus laat hem dan ook nergens anders spelen.
Omdat hij geen echte keuzes wil maken. Tadic en Bergwijn moeten allebei spelen, Berghuis blijkbaar ook, Brobbey en Kudus ook.
pi_206585971
Bosz _O-

Komende twee jaar tweede of derde met leuk voetbal. Wat moet je daarmee?

Bosz is qua prestaties hetzelfde alleen een minder grote debiel in de media
pi_206585972
quote:
19s.gif Op maandag 7 november 2022 06:08 schreef manny het volgende:
De frustratie droop eraf. Wat heeft die trainer met deze spelersgroep gedaan?
Dit, dus.
pi_206585993
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 01:16 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Van Gaal als tussenpaus :D . Die maakt de hele club kapot
Kunstgras in de Arena _O_
pi_206586001
Gewoon een buitenlandse trainer zoeken als er geen NL beschikbaar is.
  maandag 7 november 2022 @ 07:22:52 #26
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_206586049
Valt me tegen van de Galacticos dat ze zo onsportief waren gisteren.
  maandag 7 november 2022 @ 07:23:57 #27
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_206586052
Schmidt!!
pi_206586058
Frank de Boer gaf eergisteren aan dat hij een plek in de RvC heeft geweigerd omwille van zijn schoonzoon Joey Kooi, scheidsrechter. Weliswaar was het een tijdelijke aanstelling maar dat kan altijd leiden tot een toekomst als het wederzijds bevalt. Wat je ziet is dat deze kliek langzaam maar zeker Ajax weer aan het binnen dringen is. Middelmatige trainers met een middelmatige visie op talentontwikkeling en het aantrekken van spelers. Ik ben bang voor moeizame jaren de komende tijd.
  maandag 7 november 2022 @ 07:29:01 #29
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_206586062
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 07:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Frank de Boer gaf eergisteren aan dat hij een plek in de RvC heeft geweigerd omwille van zijn schoonzoon Joey Kooi, scheidsrechter.
Wat is het verband dan precies, dat zijn schoonzoon geen wedstrijdjes meer van Ajax zou mogen fluiten?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_206586081
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 07:29 schreef Caland het volgende:

[..]
Wat is het verband dan precies, dat zijn schoonzoon geen wedstrijdjes meer van Ajax zou mogen fluiten?
Precies dat inderdaad. Het hoe en waarom is mij een raadsel maar dat zijn schijnbaar de regels.
pi_206586084
“SCHREUDER ZAKT OOK VOOR DIT EXAMEN”

En zo is het maar net

#schreuderout
pi_206586116
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 07:04 schreef Malavita het volgende:
Gewoon een buitenlandse trainer zoeken als er geen NL beschikbaar is.
Wie dan?
pi_206586165
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 07:23 schreef Rode_Wijn het volgende:
Schmidt!!
Die gaat eerst de CL winnen met Benfica en daarna Ten Hag opvolgen bij United om daar weer volledig te falen. Zoals iedereen bij United.
  maandag 7 november 2022 @ 08:10:29 #34
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_206586250
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 07:31 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Precies dat inderdaad. Het hoe en waarom is mij een raadsel maar dat zijn schijnbaar de regels.
Ah oké. Laten we vooral met zijn allen hopen dat de extreem pedante Joey Kooij nooit de 'grote' wedstrijden toebedeeld krijgt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 7 november 2022 @ 08:12:08 #35
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206586259
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 07:32 schreef Scorpie het volgende:
“SCHREUDER ZAKT OOK VOOR DIT EXAMEN”

En zo is het maar net

#schreuderout
Dit keer wel met je eens, zit geen verbetering in, gewaagde opstelling maar veel te weinig gecreëerd daarmee, dus hij doet maar wat, gelukkig was PSV ook heel matig anders was het een Napoli uitslag geweest.
pi_206586263
Man man wat was het slecht gisteren.. triest dat je gewoon alle topwedstrijden kansloos verliest..
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  maandag 7 november 2022 @ 08:13:48 #37
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_206586266
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 08:12 schreef Black-Death het volgende:
Man man wat was het slecht gisteren.. triest dat je gewoon alle topwedstrijden kansloos verliest..
Zal je altijd zien dat er dan net geen klassieker voor de winterstop gepland is.

KNJB!!!!
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 7 november 2022 @ 08:15:17 #38
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206586277
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 08:13 schreef Caland het volgende:

[..]
Zal je altijd zien dat er dan net geen klassieker voor de winterstop gepland is.

KNJB!!!!
Ik begrijp de hoop maar dan lukt het Feyenoord meestal nog niet.
  maandag 7 november 2022 @ 08:15:46 #39
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_206586283
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 08:15 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik begrijp de hoop maar dan lukt het Feyenoord meestal nog niet.
Oh, in de arena heb ik die hoop ook al lang geleden opgegeven hoor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 7 november 2022 @ 08:16:48 #40
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206586291
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2022 08:15 schreef Caland het volgende:

[..]
Oh, in de arena heb ik die hoop ook al lang geleden opgegeven hoor.
Van PSV was het ook al een tijdje geleden, voor de competitie dan.
pi_206586417
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 08:12 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dit keer wel met je eens, zit geen verbetering in, gewaagde opstelling maar veel te weinig gecreëerd daarmee, dus hij doet maar wat, gelukkig was PSV ook heel matig anders was het een Napoli uitslag geweest.
7 topwedstrijden allemaal verliezen, en dan de manier waarop. Het is dat Vd Sar echt een onbenul eerste klas is anders was Schreuder allang weg geweest.
pi_206586419
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 08:12 schreef Tarado het volgende:

[..]
Winnen van Vitesse en Emmen en je staat waar je wil staan. JA??!?

Vooral het dikgedrukte is inmiddels wel evident. Hij schuift maar wat, op hoop van zegen dat het werkt. Geen enkel idee. Weer gewacht tot ruim een uur voor wissel van Taylor, verder pas rond de 80e minuut gewisseld. Hij heeft dus ook totaal geen notie waarom het niet werkt (geen diepte, geen voetbal op het middenveld, middenveld in twee delen uiteen) en hoe hij het kon oplossen (Taylor er eerder bij (alhoewel die echt dramatisch inviel), Conceicao brengen in plaats van Tadic, Bergwijn naar links etc.). Het is echt heel slecht wat ie laat zien. Normaal helemaal geen opportunist, mara Fredje laat inmiddels al ruim twee maanden zien tekort te komen. OP ALLE FRONTEN.
  maandag 7 november 2022 @ 08:35:26 #43
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206586467
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 08:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]
7 topwedstrijden allemaal verliezen, en dan de manier waarop. Het is dat Vd Sar echt een onbenul eerste klas is anders was Schreuder allang weg geweest.
Vooral de manier waarop ja, al vond ik het tegen AZ (is ook geen echte topwedstrijd) nog best aardig, die hielp je echt in de wedstrijd met domme fouten en onze vriend Nijhuis deed de rest.

Hij kan Blind wel banken en dat is wel terecht ook verdedigend gezien maar dan moet je wel zorgen dat je die aanvoer naar voren op een andere manier oplost, dat leek nergens op en dan heb je voorin 5 man die balletjes afwachten, het leek wel pleintjes voetbal.
  maandag 7 november 2022 @ 08:39:03 #44
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206586508
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 08:29 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Winnen van Vitesse en Emmen en je staat waar je wil staan. JA??!?

Vooral het dikgedrukte is inmiddels wel evident. Hij schuift maar wat, op hoop van zegen dat het werkt. Geen enkel idee. Weer gewacht tot ruim een uur voor wissel van Taylor, verder pas rond de 80e minuut gewisseld. Hij heeft dus ook totaal geen notie waarom het niet werkt (geen diepte, geen voetbal op het middenveld, middenveld in twee delen uiteen) en hoe hij het kon oplossen (Taylor er eerder bij (alhoewel die echt dramatisch inviel), Conceicao brengen in plaats van Tadic, Bergwijn naar links etc.). Het is echt heel slecht wat ie laat zien. Normaal helemaal geen opportunist, mara Fredje laat inmiddels al ruim twee maanden zien tekort te komen. OP ALLE FRONTEN.
Taylor was wel heel matig ja maar daar zou je toch die Grilitsch verwachten of zelfs Blind, als je het verdedigend toch min of meer opgeeft.
pi_206586522
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 08:39 schreef Tarado het volgende:

[..]
Taylor was wel heel matig ja maar daar zou je toch die Grilitsch verwachten of zelfs Blind, als je het verdedigend toch min of meer opgeeft.
Blind in plaats van Alvarez (vanaf minuut 60) ofzo had prima te billijken geweest, zeker omdat Grinta al met een flinke waas voor z'n ogen speelde. Grillitsch is een groot enigma. Geen idee wat die kan, ook als hij speelt is het van een indrukwekkende nietszeggendheid.
pi_206586530
Taylor is pure armoede in een topwedstrijd. Tegen Groningen of RKC kan hij zich net staande houden
pi_206586544
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 08:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
Taylor is pure armoede in een topwedstrijd. Tegen Groningen of RKC kan hij zich net staande houden
Was dramatisch. Normaalgesproken wel iemand die positiespel kan spelen, maar als je mede-middenvelders Alvarez (die niet kan voetballen) en Kudus (die veel te diep staat als middenvelder en zonder bal onzichtbaar is), dan valt er weinig te voetballen en is hij niet zover dat hij dat kan opvangen.
  maandag 7 november 2022 @ 08:44:04 #48
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206586559
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 08:40 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Blind in plaats van Alvarez (vanaf minuut 60) ofzo had prima te billijken geweest, zeker omdat Grinta al met een flinke waas voor z'n ogen speelde. Grillitsch is een groot enigma. Geen idee wat die kan, ook als hij speelt is het van een indrukwekkende nietszeggendheid.
Ik ken die Grillitsch niet goed genoeg maar dat is toch een spelverdeler, en dat is wat er aan ontbrak. Alvarez is niet meer dan een goeie balafpakker maar die krijgt nu ook die rol en dat kan hij gewoon niet plus dat hij wekelijks gefrustreerder is omdat die gouden kans van een transfer naar Chelsea waarschijnlijk niet meer komt.
pi_206586566
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 08:42 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Was dramatisch. Normaalgesproken wel iemand die positiespel kan spelen, maar als je mede-middenvelders Alvarez (die niet kan voetballen) en Kudus (die veel te diep staat als middenvelder en zonder bal onzichtbaar is), dan valt er weinig te voetballen en is hij niet zover dat hij dat kan opvangen.
Slechtste man op het veld in iedere cl wedstrijd
pi_206586585
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 08:44 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Slechtste man op het veld in iedere cl wedstrijd
Ja ik begrijp dat je even een punt wil maken.

Overigens: Blind en Sanchez vond ik nog een klapje zwakker.
pi_206586649
De Telegraaf met Valentijn begint te zagen.
  maandag 7 november 2022 @ 09:02:04 #52
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_206586694
Het is allang duidelijk dat Kudus ongeschikt is voor 10-positie. Of je zet hem in spits of op bank. Het is waanzin dat Schreuder daar nog niet achter is gekomen. Dan ben je gewoon opportunistisch aan het spelen om je beide doelpuntenmakers maar in basis te gooien en hopen dat het dit keer wel loopt.
pi_206586780
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 09:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is allang duidelijk dat Kudus ongeschikt is voor 10-positie. Of je zet hem in spits of op bank. Het is waanzin dat Schreuder daar nog niet achter is gekomen. Dan ben je gewoon opportunistisch aan het spelen om je beide doelpuntenmakers maar in basis te gooien en hopen dat het dit keer wel loopt.
Moet zeggen dat hij gisteren wel wat mannetjes voorbij speelde op het middenveld. Zag er toch echt veelbelovend uit.

Of hij wel of niet op 10 kan spelen, geen idee :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  maandag 7 november 2022 @ 09:11:27 #54
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206586790
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 09:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je dat dan tegen Emmen probeert ok, maar niet in een topper.
  maandag 7 november 2022 @ 09:13:25 #55
139407 jorienvdherik
pi_206586814
Vinden jullie dit normaal?
pi_206586815
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 09:10 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Moet zeggen dat hij gisteren wel wat mannetjes voorbij speelde op het middenveld. Zag er toch echt veelbelovend uit.

Zonder bal en in het druk zetten was het echt waardeloos en eigenlijk schandalig hoe hij (vooral na het eerste half uur) liep te sjokken.

Overigens nog een punt van kritiek op de technische staf: met de fitheid is het dramatisch gesteld. Een half uurtje met hoge intensiteit spelen en de pijp is leeg. Met name bij Bergwijn, Brobbey, Berghuis en Tadic (die uberhaupt niet meer met hoge intensiteit kan spelen).
pi_206586819
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 09:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Hier gaat iets flink mis.
  maandag 7 november 2022 @ 09:14:24 #58
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_206586826
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 09:10 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Kudus met de bal is fantastisch.

Kudus zonder bal op middenveld is dramatisch en vragen om problemen.
pi_206586831
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 09:13 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Hier gaat iets flink mis.
Foto's zonder bewegend beeld kunnen vrij lastig zijn om in te schatten

Maar al die opstootjes zijn gewoon kansloos. Van beide partijen
pi_206586837
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 09:15 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Ik zie helemaal geen foto.
pi_206586844
Goedemorgen allemaal. Ik heb maar één vraag: is Schreuder al weg?
pi_206586850
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 09:15 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Ik zie helemaal geen foto.
Op het linkje klikken in post 57.
  maandag 7 november 2022 @ 09:17:06 #63
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206586853
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 09:15 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Na die overtreding van Obispo kon ik de boosheid nog wel een beetje begrijpen, dat was gewoon rood, maar dat aan het einde slaat nergens op.
pi_206586859
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 09:16 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Op het linkje klikken in post 57.
Ja, wil niet laden hier.
pi_206586879
Ook bij zijn zoveelste herkansing valt Alfred Schreuder door de mand bij Ajax: ‘Ik begrijp de emotie’

quote:
Hij zette de verhoudingen op scherp en gooide de hiërarchie op de schop, maar bleef ook in zijn zevende topduel met Ajax met lege handen achter. In plaats van een voorschotje op titelprolongatie, hoorde coach Alfred Schreuder het publiek om zijn vertrek schreeuwen.

Johan Inan 7 nov. 2022 Laatste update: 08:10
‘Schreuder, rot op’, klonk het meermaals zondagavond in de Johan Cruijff Arena. De roep om het vertrek van Schreuder begon tijdens een nieuwe nederlaag tegen de grootste uitdager vanuit de harde kern en was naarmate de wedstrijd vorderde op steeds meer tribunes hoorbaar.

Lees ook
Door PSV gewonnen topper was pover schouwspel, maar dan toch vooral van Ajax-kant
PREMIUM
Door PSV gewonnen topper was pover schouwspel, maar dan toch vooral van Ajax-kant
,,Ik begrijp de emotie. Ze zijn het natuurlijk gewend dat we deze wedstrijden tegen PSV ook kunnen winnen”, aldus Schreuder, die niet kon zeggen hoeveel tijd hij nog nodig heeft om de transformatie van zijn basisploeg te voltooien. ,,Het is niet zo dat ik naar maanden kijk maar we kunnen absoluut beter dan vandaag. Dat begint met de schroom van je afgooien.”

Toen Schreuder in juli in Oostenrijk zijn selectie met de beoogde topaankopen compleet had, was hij vooral bezig om problemen voor te zijn. Tal van individuele en collectieve gesprekken vonden daar al plaats, met vooral als bedoeling om in de vele luxeproblemen de eenheid te bewaken. Drie maanden later heeft Schreuder de verhoudingen in het elftal op scherp gezet en flink aan de hiërarchie getornd, maar heeft hij zijn ideale formatie en eerste zege in een topduel nog altijd niet te pakken.

Meermaals schermde Schreuder met de inhaalwedstrijd tegen Vitesse woensdag. ,,Als we die winnen, staan we waar we willen staan.”

Ja, dan is Ajax koploper en dat blijven Schreuder en zijn spelers als vervolgens ook het kunstgrasduel in Emmen wordt gewonnen. Maar naast dat nog moet blijken of Ajax nog zes punten vergaard, kun je je afvragen hoeveel problemen de mogelijke winterkampioen camoufleert.

Grote leider
De harde feiten zijn namelijk ook dat veel spelers zich niet senang voelen in hun rol. Dat reserves dat niet zijn, is niets nieuws. Maar in de eerste drie maanden was eerst Dusan Tadic ongelukkig in zijn rol als rechtsbuiten. De grote leider trok zelf aan de bel en werd weer op links geposteerd, met als gevolg dat recordaankoop Bergwijn, die Schreuder voor zijn komst al te kennen gaf liever niet op die flank uit te komen. Ook om beiden tevreden te houden, switcht Schreuder gedurende de wedstrijd met beide linksbuitens.

In een tirade liet de bekritiseerde hoofdtrainer al weten hard te kunnen zijn als dat moet. Die woorden gaf hij de voorbije week gestalte. Zo nam Daley Blind dinsdag in Glasgow voor het eerst in een jaar plaats op de bank. Owen Wijndal kreeg de voorkeur, als gevolg van de betrokkenheid van de routinier bij tegengoals ook, voornamelijk tegen Liverpool. Toen Wijndal uitviel, bracht Schreuder de rechtsbenige Devyne Rensch. Eerst als invaller en tegen PSV verrassend genoeg ook als basisspeler. Zo degradeerde hij één van de leiders, een week voor het vertrek naar het WK in Qatar, van eerste tot derde linksback in de selectie.

"Zijn keuze was gedurfd, maar de timing van Alfred Schreuder was wederom onhandig"

Dat is gedurfd, maar de timing van Schreuders keuze is wederom onhandig. Nog los van het naderende WK, nam hij het drastische besluit in aanloop naar misschien wel de belangrijkste wedstrijd voor Ajax belangrijkste doel: het prolongeren van de landstitel. Tijd om met Rensch als linksback te trainen was er amper.

Dat bleek tegen PSV ook. Zonder de vertrokken Noussair Mazraoui en Lisandro Martínez boette Ajax al flink in op voetballend vermogen. Nu ook Blind achterin ontbrak waren creativiteit, tempo en precisie in de opbouw ver te zoeken. Dat constateerde de coach zelf na afloop ook. ,,We kwamen teleurstellend voor de dag. We dwongen te weinig af en hebben veels te weinig gecreëerd.”

Schreuder krijgt Ajax maar niet aan de praat. Met doelpuntrijke zeges tegen Rangers en degradatiekandidaten strooide hij vooral zand in de ogen. PSV was alweer het zevende topduel. Even vaak bleef Schreuder met lege handen achter. De zoveelste herkansing greep hij niet aan om aan te tonen Ajax naar nieuwe succes te kunnen leiden.

Speltactisch niet, aangezien zijn ploeg in een slakkentempo opbouwde en een helft lang geen fatsoenlijke druk op de niet al te zekere PSV-defensie wist te ontketenen. In zijn keuzes niet, want Jorge Sanchez gaf na Khvicha Kvaratskhelia in Napels en Jordan Henderson (eerste goal Liverpool in Amsterdam) ook Cody Gakpo vrij baan bij de openingstreffer. En daarnaast kun je vraagtekens zetten bij zijn mentale vaardigheden, aangezien Ajax net als in die Champions League-duels meteen na rust in het mes liep en definitief wist een verloren wedstrijd te spelen.
Het is keer op keer op keer hetzelfde. Het is tijd om Schreuder te ontslaan.
  maandag 7 november 2022 @ 09:19:17 #66
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206586880
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 09:17 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Ja, wil niet laden hier.
het lijkt of hij wil bijten maar het kan net zo goed schreeuwen zijn
pi_206586904
De topduels dit jaar:

Ajax - PSV 3-5
Liverpool - Ajax 2-1
AZ - Ajax 2-1
Ajax - Napoli 1-6
Napoli - Ajax 4-2
Ajax - Liverpool 0-3
Ajax - PSV 1-2

Goed bezig :')
pi_206586905
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 09:19 schreef Tarado het volgende:

[..]
het lijkt of hij wil bijten maar het kan net zo goed schreeuwen zijn
Oh een foto van Klaassen. Mja, zag er volledig beperkt uit wat ie deed. Maar volgens mij hing hij eerst om zijn nek en kon hij daarna niet loskomen omdat Obispo hem weer beet had. Totaal debiel opstootje natuurlijk. Weet ook nog steeds niet waarom Luuk de Jong nou opeens op de grond lag. Verder niet in beeld volgens mij.
pi_206586906
quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2022 09:19 schreef Scorpie het volgende:
Ook bij zijn zoveelste herkansing valt Alfred Schreuder door de mand bij Ajax: ‘Ik begrijp de emotie’
[..]
Het is keer op keer op keer hetzelfde. Het is tijd om Schreuder te ontslaan.
Volledig eens met dit artikel.
Behalve dat gelul over het WK. Totaal niet relevant voor Ajax..
pi_206586911
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 09:23 schreef Saekerhett het volgende:
De topduels dit jaar:

Ajax - PSV 3-5
Liverpool - Ajax 2-1
AZ - Ajax 2-1
Ajax Napoli 1-6
Napoli - Ajax 4-2
Ajax - Liverpool 0-3
Ajax - PSV 1-2

'We zijn op dit moment gewoon niet goed genoeg, dat is de realiteit', om even met de verantwoordelijke voor het resultaat te spreken.
pi_206586953
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 09:23 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
'We zijn op dit moment gewoon niet goed genoeg, dat is de realiteit', om even met de verantwoordelijke voor het resultaat te spreken.
:r
  maandag 7 november 2022 @ 09:28:25 #72
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206586964
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 09:23 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Volledig eens met dit artikel.
Behalve dat gelul over het WK. Totaal niet relevant voor Ajax..
Blind heeft verzaakt maar als je vervolgens met 2 heel aanvallend ingestelde middenvelders gaat spelen en je dus weet dat je heel veel ruimte weg gaat geven zonder dat daar in de opbouw wat tegenover staat dan had je net zo goed met Blind kunnen beginnen want die krijgt die ballen tenminste nog waar ze moeten.
  maandag 7 november 2022 @ 09:28:48 #73
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_206586970
quote:
19s.gif Op maandag 7 november 2022 06:08 schreef manny het volgende:
Dat deed psv juist zo goed, vanaf minuut 25 (na de 0-1) tijdrekken en frustratie opwekken.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_206586981
quote:

[..]
7x verloren, even veel als de vorige twee seizoenen bij elkaar
  maandag 7 november 2022 @ 09:31:02 #75
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206586994
quote:
99s.gif Op maandag 7 november 2022 09:28 schreef Houniet het volgende:

[..]
Dat deed psv juist zo goed, vanaf minuut 25 (na de 0-1) tijdrekken en frustratie opwekken.
Een beetje een turbo versie van het ouderwetse FC Utrecht en Ajax tuinde er weer in.
  maandag 7 november 2022 @ 09:32:17 #76
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_206587005
Iedereen die roept 'schreuder_out' heb ik nog niet kunnen betrappen om eveneens met een goede vervanger te komen. Beetje kortzichtig allemaal.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 7 november 2022 @ 09:32:55 #77
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_206587013
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 09:31 schreef Tarado het volgende:

[..]
Een beetje een turbo versie van het ouderwetse FC Utrecht en Ajax tuinde er weer in.
Getafe
AS Roma
Valencia
Chelsea, je zou er toch van geleerd moeten hebben?
pi_206587023
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 09:31 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ach wat waren dat verschrikkelijke wedstrijden altijd :')
pi_206587024
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 09:28 schreef Tarado het volgende:

[..]
Blind heeft verzaakt maar als je vervolgens met 2 heel aanvallend ingestelde middenvelders gaat spelen en je dus weet dat je heel veel ruimte weg gaat geven zonder dat daar in de opbouw wat tegenover staat dan had je net zo goed met Blind kunnen beginnen want die krijgt die ballen tenminste nog waar ze moeten.
Ik zei vooraf nog tegen m'n gezelschap: eigenlijk koos Schreuder voor een 5-0-5 opstelling. Totaal debiel en volledig te verwachten dat je middenveld los zand is en er geen opbouw is. Wie had hij zelf voor ogen dat het zou gaan doen dan?

Geen enkele journalist ook die hier eens op doorvraagt. "Wat was je plan eigenlijk Alfred? Maar je hebt nu toch niemand die kan opbouwen? Hoe zie je dat voor je?". Maar ze bewaren het liever voor hun krantje.
pi_206587027
quote:
99s.gif Op maandag 7 november 2022 09:32 schreef Houniet het volgende:
Iedereen die roept 'schreuder_out' heb ik nog niet kunnen betrappen om eveneens met een goede vervanger te komen. Beetje kortzichtig allemaal.
Het is toch niet onze taak om een 'geschikte' vervanger aan te wijzen?
pi_206587034
quote:
Schreuder moet gewoon vertrekken, want hij helpt de boel de vernieling is. Wie er daarna (definitief) aan het roer komt, zien we dan wel weer.

Verder moet Overmans ook zsm weer terugkomen.
pi_206587036
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 09:33 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Ach wat waren dat verschrikkelijke wedstrijden altijd :')
Stukje Kenneth Vermeer.
pi_206587040
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 09:34 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Stukje Kenneth Vermeer.
The horror....
  maandag 7 november 2022 @ 09:35:23 #84
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_206587046
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 09:34 schreef Black-Death het volgende:

Verder moet Overmans ook zsm weer terugkomen.
Nee, absoluut niet.
  maandag 7 november 2022 @ 09:37:18 #85
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_206587077
Ik zou toch eerst duidelijkheid willen over jullie TD voor ik Schreuder zou ontslaan.

Even wachten tot na het WK dus, want dan zal duidelijk zijn of Blind inderdaad de nieuwe TD is, en kan Danny een nieuwe trainer gaan zoeken :).
pi_206587080
quote:

[..]
Hoe krijgt hij het zijn strot uit.
pi_206587104
quote:
Als je huis in brand staat ga je toch niet eerst op zoek naar een geschikte aannemer om te renoveren? Je moet eerst de brand blussen.
pi_206587106
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 08:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]
2x PSV, 2x Napoli, 2x Liverpool. Dat zijn zes topwedstrijden.
pi_206587165
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 09:37 schreef Scrummie het volgende:
Ik zou toch eerst duidelijkheid willen over jullie TD voor ik Schreuder zou ontslaan.

Even wachten tot na het WK dus, want dan zal duidelijk zijn of Blind inderdaad de nieuwe TD is, en kan Danny een nieuwe trainer gaan zoeken :).
Dat is wel een goed punt. Feit is nu dat er een selectie staat die uit balans is. TD is daarvoor verantwoordelijk..
pi_206587170
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 09:40 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
2x PSV, 2x Napoli, 2x Liverpool. Dat zijn zes topwedstrijden.
AZ beschouw ik toch ook wel als een semi-topwedstrijd.
pi_206587176
quote:
[ afbeelding ]
Ik moet wel lachen dat je weer, als vanouds, komt trollen hier! Oude tijden herleven :D
  Moderator maandag 7 november 2022 @ 09:48:27 #92
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_206587192
AZ is geen topper.
What can change the nature of a man?
pi_206587198
quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2022 09:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Als je huis in brand staat ga je toch niet eerst op zoek naar een geschikte aannemer om te renoveren? Je moet eerst de brand blussen.
Ik snap dat je de brand eerst wilt blussen, maar het is nu meer alsof je je gasleiding af laat sluiten zonder dat je al een perilex aansluiting hebt voor je inductieplaat
  maandag 7 november 2022 @ 09:49:11 #94
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206587199
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 09:37 schreef Scrummie het volgende:

Die komt terug als commissaris (zijn positie was tijdelijk opgeschort), niet als TD. Zou een hele vreemde move zijn als ze hem TD maken.
pi_206587200
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 09:48 schreef Coco het volgende:
AZ is geen topper.
En zelfs een niet-topper verliezen we kansloos _O-
  Moderator maandag 7 november 2022 @ 09:51:22 #96
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_206587223
quote:
[ afbeelding ]
  maandag 7 november 2022 @ 09:51:35 #97
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206587226
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 09:49 schreef Black-Death het volgende:

[..]
En zelfs een niet-topper verliezen we kansloos _O-
Dat ben ik niet met je eens, die wedstrijd had je minimaal gelijk moeten spelen gezien de verhoudingen en kansen.

Gisteren is een ander verhaal, bij de opstelling dacht ik al wat gaat hij nou weer doen maar waarschijnlijk dacht hij dat zelf ook.
  maandag 7 november 2022 @ 09:52:38 #98
500074 Rode_Wijn
pi_206587232
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 09:46 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Dat is wel een goed punt. Feit is nu dat er een selectie staat die uit balans is. TD is daarvoor verantwoordelijk..
Zaakwaarnemer van Schreuder was effectief de TD. H2 afvoeren vind ik persoonlijk te snel. Sar mag van mij ook blijven. Schreuder moet snel weg en dan krijgt H2 een herkansing
  maandag 7 november 2022 @ 09:58:14 #99
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_206587288
quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2022 09:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Heel raar voorbeeld.
  maandag 7 november 2022 @ 09:59:18 #100
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_206587295
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 09:49 schreef Tarado het volgende:

[..]
Die komt terug als commissaris (zijn positie was tijdelijk opgeschort), niet als TD. Zou een hele vreemde move zijn als ze hem TD maken.
Die geruchten waren er wel toch? Meen ik ergens gelezen te hebben.
  maandag 7 november 2022 @ 10:00:58 #101
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_206587315
Het is natuurlijk wel allemaal de schuld van Schreuder he;

- Blind erg slecht / uit vorm
- Tadic is op zn retour
- Brobbey kan er geen kut van
- Bergwijn die de druk heeft van zijn 30 mio prijskaartje
- Verkoop Antony
- Verkoop Martinez
- Aankoop Grillitsch

Zo kan ik nog wel even doorgaan. Het zijn allemaal dure profvoetballers met een goed salaris, dan kan je toch wel de bal naar hetzelfde shirt spelen of aannemen? Dan kan je een andere trainer naar voren schuiven, die gaat echt niets veranderen hoor.
  maandag 7 november 2022 @ 10:01:34 #102
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206587323
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 09:59 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Die geruchten waren er wel toch? Meen ik ergens gelezen te hebben.
Zijn dan ook niet meer dan geruchten, als je dan toch een TD haalt neem er dan eentje met een netwerk, dat heeft Blind ook niet.
  maandag 7 november 2022 @ 10:06:29 #103
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206587359
quote:
99s.gif Op maandag 7 november 2022 10:00 schreef Houniet het volgende:

- Tadic is op zn retour
- Verkoop Antony
- Verkoop Martinez
- Aankoop Grillitsch

Zo kan ik nog wel even doorgaan. Het zijn allemaal dure profvoetballers met een goed salaris, dan kan je toch wel de bal naar hetzelfde shirt spelen of aannemen? Dan kan je een andere trainer naar voren schuiven, die gaat echt niets veranderen hoor.
Hij blijft natuurlijk wel verantwoordelijk en je spelers op de juiste plek neerzetten zodat ze elkaar versterken is het kenmerk van een goeie trainer/coach, dat zien we bij hem dus nog niet.
  maandag 7 november 2022 @ 10:12:41 #104
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_206587411
quote:

- Tadic is op zn retour
- Verkoop Antony
- Verkoop Martinez
- Aankoop Grillitsch

Als Schreuder vanaf het begin van het seizoen een basiself formeert en daar grotendeels aan vast houdt stond je nu ruim aan kop. Brobbey spits, Bergwijn links, Blind en Tadic geen basisspelers en je bent al een heel eind. Dat geschuif met die spelers zorgt voor alleen maar ellende.
Dit, dus.
  maandag 7 november 2022 @ 10:16:19 #105
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206587447
quote:

- Tadic is op zn retour
- Verkoop Antony
- Verkoop Martinez
- Aankoop Grillitsch

Och, gaan we nu weer krijgen dat een trainer geen verschil kan maken? Natuurlijk, de selectie/kwaliteit is (een stuk) minder dan afgelopen jaren, maar hier dit wel meer in hoor.
pi_206587458
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 09:33 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Ik zei vooraf nog tegen m'n gezelschap: eigenlijk koos Schreuder voor een 5-0-5 opstelling. Totaal debiel en volledig te verwachten dat je middenveld los zand is en er geen opbouw is.
Het stond net zoals de fifa opstelling van een 8 jarig kind :')
  maandag 7 november 2022 @ 10:17:57 #107
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206587463
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 10:12 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Als Schreuder vanaf het begin van het seizoen een basiself formeert en daar grotendeels aan vast houdt stond je nu ruim aan kop. Brobbey spits, Bergwijn links, Blind en Tadic geen basisspelers en je bent al een heel eind. Dat geschuif met die spelers zorgt voor alleen maar ellende.
Ik vind dat wat te makkelijk, zowel Blind als Tadic zijn heel belangrijk geweest de afgelopen jaren dus er is geen trainer die hun direct bankt.
Zat aan te merken op Schreuder verder hoor, gisteren had hij Tadic na 1 helft wel moeten wisselen maar waarschijnlijk was Blind ipv Taylor de betere wissel geweest.
pi_206587488
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 10:17 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik vind dat wat te makkelijk, zowel Blind als Tadic zijn heel belangrijk geweest de afgelopen jaren dus er is geen trainer die hun direct bankt.
Zat aan te merken op Schreuder verder hoor, gisteren had hij Tadic na 1 helft wel moeten wisselen maar waarschijnlijk was Blind ipv Taylor de betere wissel geweest.
In de rust had Tadic eruit moeten gaan wat mij betreft, en dan Conceicao op rechts. Bergwijn op links scheelt ook een slok op een borrel tov rechts (hoewel hij in de 2e helft alsnog weinig goed raakte :') )
pi_206587541
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 09:23 schreef Saekerhett het volgende:
De topduels dit jaar:

Ajax - PSV 3-5
Liverpool - Ajax 2-1
AZ - Ajax 2-1
Ajax - Napoli 1-6
Napoli - Ajax 4-2
Ajax - Liverpool 0-3
Ajax - PSV 1-2

Je vergeet Rangers.
  maandag 7 november 2022 @ 10:29:52 #110
139407 jorienvdherik
pi_206587554
Wanneer komt de nieuwe Pantelic podcast uit?
pi_206587573
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 10:29 schreef jorienvdherik het volgende:
volgende week :)
lol
pi_206587637
quote:
John vd Brom voor lange termijn of Danny Buijs om het seizoen af te maken.
  maandag 7 november 2022 @ 10:39:25 #113
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206587646
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 10:21 schreef Black-Death het volgende:

[..]
In de rust had Tadic eruit moeten gaan wat mij betreft, en dan Conceicao op rechts. Bergwijn op links scheelt ook een slok op een borrel tov rechts (hoewel hij in de 2e helft alsnog weinig goed raakte :') )
Wat ik bij Bergwijn een beetje mis is de vuile meters, je kan wel een speler met diepgang zijn maar als je nooit diep gaat zonder bal is het voor een verdediger een stuk makkelijker, aan de bal een beetje een one trick pony, op zich geen probleem als je in de 1 tegen 1 komt maar hij doet er te weinig voor om in die situaties te komen.
pi_206587652
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 10:38 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Announce Thomas Tuchel
pi_206587717
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 10:38 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Danny Buijs?? WHAT? _O-
pi_206587718
Welke situatie is erger vinden jullie, een team met sterren waarvan je weet dat ze wel kunnen voetballen terwijl het nu even kut loopt (situatie Ajax) of een team hebben met spelers waarvan je hoopt dat het talent na een leuke periode naar boven komt drijven maar dat je wel af en toe punten verspeelt tegen rukteams zoals Fortuna, NEC of Hoerenveen (situatie Feyenoord).
  maandag 7 november 2022 @ 10:45:33 #117
139407 jorienvdherik
pi_206587719
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 10:32 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
volgende week :)
Dan pas, is er nog een ajax podcast die eerder komt? Misschien 1-2 dagen eerder?
  maandag 7 november 2022 @ 10:57:11 #118
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206587892
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 10:45 schreef Jeroboam het volgende:
Welke situatie is erger vinden jullie, een team met sterren waarvan je weet dat ze wel kunnen voetballen terwijl het nu even kut loopt (situatie Ajax) of een team hebben met spelers waarvan je hoopt dat het talent na een leuke periode naar boven komt drijven maar dat je wel af en toe punten verspeelt tegen rukteams zoals Fortuna, NEC of Hoerenveen (situatie Feyenoord).
Ajax kan echt wel beter, ik weet niet of Schreuder dit gaat lukken maar het zit nu te ver af van de top van vorig seizoen, al moeten we niet vergeten dat het onder de grote Ten Hag ook best weleens heel moeizaam ging.
pi_206587954
Bergwijn linksbuiten
Brobbey spits
Conceicao rechtsbuiten

Middenveld Alvarez, Berghuis, Kudus/Taylor/Klaassen voor de concurrentie

Wijndal/Bassey/Timber/Sanchez en dan met Rensch als concurrentie.

Tadic/Blind banken.

Ga gewoon eens 10 potjes zo voetballen.
pi_206588000
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 10:45 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Dan pas, is er nog een ajax podcast die eerder komt? Misschien 1-2 dagen eerder?
Nee, alle Ajax podcast’s zijn uitgesteld ivm ramptoeristen
lol
pi_206588021
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 10:57 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ajax kan echt wel beter, ik weet niet of Schreuder dit gaat lukken maar het zit nu te ver af van de top van vorig seizoen, al moeten we niet vergeten dat het onder de grote Ten Hag ook best weleens heel moeizaam ging.
Klopt maar het is onder Ten Hag nooit zo moeizaam geweest als nu onder Schreuder. Schreuder is ook geen halve randdebiel dus hij kan het ook nog best omdraaien als hij objectief gezien de beste beslissingen neemt maar dat is maar een klein deel van z'n werk. Dan moet hij nog strijden tegen alle weerstanden van spelers, directie en niet heel onbelangrijk de publieke opinie. Vraag me af of hij die strijd nog kan winnen.
pi_206588039
En het valt en staat ook een beetje bij een goede serie na de winterstop.
pi_206588121
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 10:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 7 november 2022 @ 11:15:15 #124
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206588133
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 11:08 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Klopt maar het is onder Ten Hag nooit zo moeizaam geweest als nu onder Schreuder. Schreuder is ook geen halve randdebiel dus hij kan het ook nog best omdraaien als hij objectief gezien de beste beslissingen neemt maar dat is maar een klein deel van z'n werk. Dan moet hij nog strijden tegen alle weerstanden van spelers, directie en niet heel onbelangrijk de publieke opinie. Vraag me af of hij die strijd nog kan winnen.
Ik meen dat Ten Hag er ook een keertje kansloos afging tegen PSV in z'n beginperiode maar dat doet er allemaal niet zoveel toe, het gaat om het hier en nu.
pi_206588136
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 10:57 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat is het vooral. Er wordt gewoon te weinig gehaald uit deze selectie, qua resultaten, qua voetbal, qua voetbalvisie.

Ik heb bijvoorbeeld nog geen enkel systeem kunnen ontdekken wat we Schreuder-eigen kunnen noemen.
  maandag 7 november 2022 @ 11:25:09 #126
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206588216
quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2022 11:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dat is het vooral. Er wordt gewoon te weinig gehaald uit deze selectie, qua resultaten, qua voetbal, qua voetbalvisie.

Ik heb bijvoorbeeld nog geen enkel systeem kunnen ontdekken wat we Schreuder-eigen kunnen noemen.
Wat ik aan Ten Hag waardeerde is dat hij naar de spelers keek ipv systemen en daarmee zeg maar een groep die gemiddeld een 7 had als collectief liet stijgen naar een 8 en soms zelfs hoger.

Schreuder zit met een selectie waarvan het gemiddelde op een 6 ligt maar ze halen de 5 niet eens als collectief.

Dat gemiddelde is dan meer Europees gezien want voor NL begrippen is dit meer dan voldoende om kampioen te worden.
pi_206588229
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 00:42 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Als je naar de cijfers kijkt heb je gelijk, Ajax staat (mits de inhaalwedstrijd wordt gewonnen) nog gewoon op plaats 1. Echter, waar het om gaat is de manier waarop Ajax steeds topwedstrijden verliest.

PSV bekerfinale verloren we ja, maar met twee afgekeurde goals kon je toen nog zeggen dat het tegenzat. JCS en vandaag was gewoon volstrekt kansloos. En dat is hoe elke topwedstrijd wordt verloren dit seizoen, AZ was net zo slecht. Napoli is beter maar dan hoef je er nog niet met 6-1 af te gaan. Liverpool is beter, maar hoe je binnen de goals tegen krijgt is op CL niveau lachwekkend.
Ajax heeft een zeer matige verdediging, dat weten we, maar de voorhoede van 75 miljoen euro moet toch op z'n minst in staat zijn om voorin iets klaar te spelen tegen PSV of AZ?

De selectie is totaal niet in balans, verdedigend is het drama, niemand kan degelijk opbouwen, backs kunnen of niet aanvallen, of niet verdedigen, middenveld en aanval zit vol met spelers die niet optimaal kunnen presteren omdat ze overal en nergens moet staan behalve op hun vertrouwde positie.

Het is te makkelijk om Schreuder overal de schuld van te geven, maar hij is wel verantwoordelijk en hij is akkoord gegaan met deze spelersgroep waar hij totaal geen team van kan maken. En het ergste is, er is ook geen enkele progressie te zien, in tegendeel, het wordt eigenlijk alleen maar slechter.

Na 12 competitiewedstrijden en 6 Champions League wedstrijden kan worden geconcludeerd dat Schreuder niet goed genoeg is om dit Ajax te leiden en moet hij zo snel mogelijk worden vervangen. Peter Bosz is wat mij betreft de ideale kandidaat om hem op te volgen, hij wint weliswaar nooit wat, maar Ajax doet dit seizoen toch niet mee om de prijzen, dus laat het voetbal dan tenminste om aan te gluren zijn.
Normaal gesproken vind ik je wel eens doorschieten in het pessismisme over de kracht van Ajax ten opzichte van de vrienden uit Eindhoven, maar met deze analyse is weinig mis
  maandag 7 november 2022 @ 11:28:36 #128
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206588248
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2022 11:26 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Normaal gesproken vind ik je wel eens doorschieten in het pessismisme over de kracht van Ajax ten opzichte van de vrienden uit Eindhoven, maar met deze analyse is weinig mis
Op dat niet mee doen om de prijzen na dan.
pi_206588263
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 11:25 schreef Tarado het volgende:

[..]
Wat ik aan Ten Hag waardeerde is dat hij naar de spelers keek ipv systemen en daarmee zeg maar een groep die gemiddeld een 7 had als collectief liet stijgen naar een 8 en soms zelfs hoger.

Schreuder zit met een selectie waarvan het gemiddelde op een 6 ligt maar ze halen de 5 niet eens als collectief.

Dat gemiddelde is dan meer Europees gezien want voor NL begrippen is dit meer dan voldoende om kampioen te worden.
Dat kampioenschap begin ik toch wel in twijfel te trekken, je ziet gewoon dat bij elke vorm van serieuze tegenstand het hele zooitje in elkaar klapt.
pi_206588280
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 08:44 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik ken die Grillitsch niet goed genoeg maar dat is toch een spelverdeler, en dat is wat er aan ontbrak. Alvarez is niet meer dan een goeie balafpakker maar die krijgt nu ook die rol en dat kan hij gewoon niet plus dat hij wekelijks gefrustreerder is omdat die gouden kans van een transfer naar Chelsea waarschijnlijk niet meer komt.
Alvarez lijkt inderdaad wel chronisch over de kook sinds die transfer is afgeketst. Ik snap dat ze het 'm hebben geweigerd, maar achteraf gezien had je beter die 50 miljoen kunnen pakken. Dit werkt nu alleen maar averechts.
pi_206588380
quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2022 11:02 schreef Scorpie het volgende:
Bergwijn linksbuiten
Brobbey spits
Conceicao rechtsbuiten

Tadic/Blind banken.

En wie is dan de aanvoerder? Want het is allemaal altijd maar leuk om Tadic/Blind op de bank te zetten, maar dan mis je dus leiders in het veld en dat is misschien nog wel belangrijker dan een coach in een wedstrijd. Tadic/Blind zijn misschien individueel wat minder dan de concurrentie maar tillen wel het collectief naar een hoger niveau.
pi_206588401
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 11:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
En wie is dan de aanvoerder? Want het is allemaal altijd maar leuk om Tadic/Blind op de bank te zetten, maar dan mis je dus leiders in het veld en dat is misschien nog wel belangrijker dan een coach in een wedstrijd. Tadic/Blind zijn misschien individueel wat minder dan de concurrentie maar tillen wel het collectief naar een hoger niveau.
Dat geloof je echt?
pi_206588410
Misschien meten jullie jezelf wel een te grote broek aan?
U MAD?
pi_206588415
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 11:40 schreef de_boswachter het volgende:
Nooit.
  maandag 7 november 2022 @ 11:42:18 #135
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206588431
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 11:40 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Dat geloof je echt?
Gisteren werden Blind z'n passes wel gemist, wel eens dat hij de vorm mist en zeker verdedigend steken laat vallen maar nu was de opbouw echt armoe troef.
pi_206588432
Zowel H2 als Danny Blind als TD zou echt pure wanhoop zijn. Dan gaat Ajax gegarandeerd richting de afgrond. Beide opties hebben helemaal niet het juiste netwerk of ondernemershart om bij zo'n grote club als Ajax te kunnen werken.
pi_206588440
quote:
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_206588519
quote:
Bergwijn linksbuiten
Brobbey spits
Conceicao rechtsbuiten

Tadic/Blind banken.

Mensen die Sanchez opstellen ten faveure van Rensch zijn niet voor Ajax.
  maandag 7 november 2022 @ 11:52:13 #139
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_206588545
quote:

- Tadic is op zn retour
- Verkoop Antony
- Verkoop Martinez
- Aankoop Grillitsch

Het is inderdaad allemaal veel te kort door de bocht om alleen maar naar Schreuder te wijzen. Geen trainer die van deze groep ineens een swingend elftal gaat maken, daar zijn het de spelers namelijk niet naar. Conceicao basis zou al flink schelen, maar die gaat het in zijn eentje ook niet oplossen. Ben wel benieuwd of Grillitsch voetballend wat zou kunnen toevoegen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 7 november 2022 @ 11:55:02 #140
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_206588589
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 10:12 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dit is ook weer heel makkelijk, Tadic op de bank doet geen enkele trainer. Gisteren logische opstelling, 0.0 rendement.
  maandag 7 november 2022 @ 11:56:07 #141
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_206588604
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 10:45 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Moet je een spreekbeurt geven ofzo?
  maandag 7 november 2022 @ 11:56:58 #142
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_206588615
quote:
Bergwijn linksbuiten
Brobbey spits
Conceicao rechtsbuiten

Tadic/Blind banken.

Als het aan jou lag stond Schreuder na 3 potjes al buiten de deur, waarom nu zo 10 potjes aankijken?
  maandag 7 november 2022 @ 11:59:09 #143
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_206588651
quote:
De media staat voor op als het hier om gaat.
Overal gaat het over dat Ajax heeft verloren ipv dat psv gewonnen heeft.
  maandag 7 november 2022 @ 11:59:27 #144
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_206588656
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 11:42 schreef Tarado het volgende:

[..]
Gisteren werden Blind z'n passes wel gemist, wel eens dat hij de vorm mist en zeker verdedigend steken laat vallen maar nu was de opbouw echt armoe troef.
Dit is echt de beste post vandaag.
  maandag 7 november 2022 @ 12:00:46 #145
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_206588673
Conceicao :') 1 goal gemaakt en direct een hype. Heeft tegen hele zwakke KKD tegenstanders echt niets laten zien.
pi_206588700
quote:
99s.gif Op maandag 7 november 2022 11:55 schreef Houniet het volgende:

[..]
Dit is ook weer heel makkelijk, Tadic op de bank doet geen enkele trainer. Gisteren logische opstelling, 0.0 rendement.
Jij vindt een 5-0-5 systeem tegen PSV wel logisch? Koekoek.
pi_206588717
Anders post je ff niet 6x onder elkaar...
pi_206588739
quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2022 09:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]
AZ beschouw ik toch ook wel als een semi-topwedstrijd.
Dan is het wel zo eerlijk om Rangers ook mee te nemen. :)

Verder met je eens hoor, Ajax is veel te zwak gebleken in de topduels. Het had gisteren ook gewoon 0-4 kunnen worden.
pi_206588761
Berghuis als '6' bevalt me trouwens wel.
pi_206588900
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 12:07 schreef PicoMMP het volgende:
Berghuis als '6' bevalt me trouwens wel.
Die moet je gewoon als 10 of als rechtsbuiten gebruiken. Verder eens met wat hier wordt geschreven dat er allemaal met bepaalde spelers wordt geschoven om ze maar aan het spelen te houden, waardoor ze niet op hun beste positie staan.

Tadic/Bergwijn - Brobbey / Kudus / Lucca - Berghuis/Conceicao
Taylor - Klaassen/Kudus - Alvarez
Wijndal/Blind - Bassey/Blind - Timber - Rensch/Sanchez
  maandag 7 november 2022 @ 12:22:41 #151
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_206588925
quote:
99s.gif Op maandag 7 november 2022 12:00 schreef Houniet het volgende:
Conceicao :') 1 goal gemaakt en direct een hype. Heeft tegen hele zwakke KKD tegenstanders echt niets laten zien.
Daar was die ene goal niet voor nodig hoor. Conceicao heeft een uitstekende techniek, diepgang en een actie en brengt daarmee iets wat weinig basisspelers bij Ajax momenteel hebben. En hij heeft het in de KKD trouwens over het algemeen ook prima gedaan. Niet zo vreemd dus dat veel mensen hem wel eens in de basis zouden willen zien.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_206588962
quote:
99s.gif Op maandag 7 november 2022 11:56 schreef Houniet het volgende:

[..]
Als het aan jou lag stond Schreuder na 3 potjes al buiten de deur, waarom nu zo 10 potjes aankijken?
Omdat schreuder torren in zijn hoofd heeft en gewoon eens een systeem moet houden.
pi_206589005
quote:
99s.gif Op maandag 7 november 2022 12:00 schreef Houniet het volgende:
Zo werkt dat, 1 leuke actie en het is het nieuwe wonderkind en het is onbegrijpelijk dat de coach hem niet opstelt.
Dat ie in de KKD met oogkleppen liep te voetballen maakt dan allemaal niet meer uit.
Is wel een interessante speler overigens, beetje type Younes. Kan wel wat worden als ie zich doorontwikkeld (itt Younes).
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_206589043
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 12:28 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Zo werkt dat, 1 leuke actie en het is het nieuwe wonderkind en het is onbegrijpelijk dat de coach hem niet opstelt.
Dat ie in de KKD met oogkleppen liep te voetballen maakt dan allemaal niet meer uit.
Is wel een interessante speler overigens, beetje type Younes. Kan wel wat worden als ie zich doorontwikkeld (itt Younes).
Tadic heeft nog geen kut gepresteerd dit seizoen, en Bergwijn loopt ook rond alsof hij voor het eerst een bal raakt.
pi_206589116
Wie op welke positie speelt is natuurlijk een taak van de trainer, en die taak doet Schreuder niet zo goed.

Maar wat nog veel erger is, is dat de spelers niet goed weten wat er op bepaalde posities van hun verwacht wordt.
Er wordt bijvoorbeeld niet als team druk gezet, maar door individuen. Je ziet bijvoorbeeld dat Bergwijn best wil werken (die lange sprint voor de 0-1, en ook andere momenten) maar er totaal geen automatisme of ruimte is waar hij dan heen moet rennen.
Kudus werkte gisteren het eerste half uur als een malle, en pakte veel ballen af. Maar moest daar erg veel sprintmeters voor maken, en PSV was er daarna op ingesteld, of Kudus kon het niet meer(opbrengen)
Bassey heeft niet de beste opbouw kwaliteiten, maar er zijn ook geen vastigheden waar hij de bal bij kwijt kan.
Als de links of de rechtsbuiten de bal heeft, twijfelen de backs wat ze moeten doen. (Zag je bijvoorbeeld gisteren bij de situatie dat Tadic 3 keer telefoneerde dat hij hem naar Rensch ging spelen, en er echt op moest wachten)
De middenvelders weten al helemaal niet waar ze moeten lopen.

Dit komt natuurlijk ook omdat er bijna geen speler meer dan 4 wedstrijden achter elkaar op dezelfde positie heeft gespeeld. Maar je zou toch van een trainer kunnen verwachten dat je op patronen traint, en deze er in probeert te automatiseren in de wedstrijden. Ondanks dat Ten Hag ook een klein beetje stroef begon, zag je wel dat hij hier mee bezig was.

Dit zijn echt minimale voorwaarden om spelers in hun kracht te laten functioneren. Tadic is bijvoorbeeld goed in het vasthouden van de bal, en met de linksback en middenvelder samen te combineren tot of een lage voorzet vanaf de zijkant van de 16, of ruimte creëren aan de andere kant. Nu is hij aan het wachten op een back, en is er geen middenvelder. Maar dit is maar 1 voorbeeldje, over op het veld kunnen spelers niet doen waar ze goed in zijn, of zijn ze onzeker omdat ze niet weten wat er van ze verwacht wordt.

Gevolg; heel veel frustratie, en een Ajax die zich niet alleen om hun spel moet schamen, maar ook om hun gedrag. Als supporter deed ik dat in ieder geval wel. Het was namelijk echt niet alleen PSV die het uitlokte. En anders ging dat wel heel erg makkelijk.
pi_206589226
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 07:42 schreef Adames het volgende:

[..]
Wie dan?
geen idee wie er beschikbaar is maar heb soms het idee dat het perse een NLer moet zijn en van dat idee mag best worden afgestapt
pi_206589257
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 12:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Tadic heeft nog geen kut gepresteerd dit seizoen, en Bergwijn loopt ook rond alsof hij voor het eerst een bal raakt.
Dit idd, van conceicao kwam in 10 minuten meer dreiging uit en strqqlt iig uit dat ie er zin in heeft. Schande om hem niet meer te laten spelen.
  maandag 7 november 2022 @ 12:52:56 #158
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_206589301
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 12:02 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Jij vindt een 5-0-5 systeem tegen PSV wel logisch? Koekoek.
5-0-5 is natuurlijk nergens op gebaseerd. Lekker meepraten met de andere schapen.
pi_206589427
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 12:38 schreef papert het volgende:
Wie op welke positie speelt is natuurlijk een taak van de trainer, en die taak doet Schreuder niet zo goed.

Maar wat nog veel erger is, is dat de spelers niet goed weten wat er op bepaalde posities van hun verwacht wordt.
Er wordt bijvoorbeeld niet als team druk gezet, maar door individuen. Je ziet bijvoorbeeld dat Bergwijn best wil werken (die lange sprint voor de 0-1, en ook andere momenten) maar er totaal geen automatisme of ruimte is waar hij dan heen moet rennen.
Kudus werkte gisteren het eerste half uur als een malle, en pakte veel ballen af. Maar moest daar erg veel sprintmeters voor maken, en PSV was er daarna op ingesteld, of Kudus kon het niet meer(opbrengen)
Bassey heeft niet de beste opbouw kwaliteiten, maar er zijn ook geen vastigheden waar hij de bal bij kwijt kan.
Als de links of de rechtsbuiten de bal heeft, twijfelen de backs wat ze moeten doen. (Zag je bijvoorbeeld gisteren bij de situatie dat Tadic 3 keer telefoneerde dat hij hem naar Rensch ging spelen, en er echt op moest wachten)
De middenvelders weten al helemaal niet waar ze moeten lopen.

Dit komt natuurlijk ook omdat er bijna geen speler meer dan 4 wedstrijden achter elkaar op dezelfde positie heeft gespeeld. Maar je zou toch van een trainer kunnen verwachten dat je op patronen traint, en deze er in probeert te automatiseren in de wedstrijden. Ondanks dat Ten Hag ook een klein beetje stroef begon, zag je wel dat hij hier mee bezig was.

Dit zijn echt minimale voorwaarden om spelers in hun kracht te laten functioneren. Tadic is bijvoorbeeld goed in het vasthouden van de bal, en met de linksback en middenvelder samen te combineren tot of een lage voorzet vanaf de zijkant van de 16, of ruimte creëren aan de andere kant. Nu is hij aan het wachten op een back, en is er geen middenvelder. Maar dit is maar 1 voorbeeldje, over op het veld kunnen spelers niet doen waar ze goed in zijn, of zijn ze onzeker omdat ze niet weten wat er van ze verwacht wordt.

Gevolg; heel veel frustratie, en een Ajax die zich niet alleen om hun spel moet schamen, maar ook om hun gedrag. Als supporter deed ik dat in ieder geval wel. Het was namelijk echt niet alleen PSV die het uitlokte. En anders ging dat wel heel erg makkelijk.
Lees, Schreuder moet toch eens iets van een systeem gaan bedenken.
pi_206589513
Man United niet tegen Ajax die mag tegen Barca in de EL.
Allemaal cabaretteketet!
pi_206589549
quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2022 13:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Lees, Schreuder moet toch eens iets van een systeem gaan bedenken.
Dat had hij al lang moeten doen. Ik ben bang dat hij zijn geloofwaardigheid bij de spelersgroep kwijt is, en dat het nu te laat is.
pi_206589554
Ajax-Union Berlin it is!
Allemaal cabaretteketet!
pi_206589557
Union Berlin in de Europa League
pi_206589564
Prima, EZ clap
Allemaal cabaretteketet!
pi_206589670
Ga je nog door naar de Conference League als je deze tussenronde van de Europa League verliest?
pi_206589676
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 13:24 schreef Black-Death het volgende:
Ga je nog door naar de Conference League als je deze tussenronde van de Europa League verliest?
Nee, de vangnetten zijn nu echt op
pi_206589795
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 13:24 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]
Nee, de vangnetten zijn nu echt op
Oke, dan hebben we dit seizoen dus nog 2 Europese wedstrijden
pi_206589800
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 13:24 schreef Black-Death het volgende:
Dan is het over en sluiten rest alleen dan nog landskampioen en KNVB bekertje. Count your blessings....
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 7 november 2022 @ 13:36:10 #169
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206589844
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 13:31 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Oke, dan hebben we dit seizoen dus nog 2 Europese wedstrijden
Het is gelukkig niet volgende week, even afwachten hoe het ervoor staat na de winterstop, ook qua transfers.
  maandag 7 november 2022 @ 13:39:01 #170
139407 jorienvdherik
pi_206589885
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 12:04 schreef Harderwijk190 het volgende:
Anders post je ff niet 6x onder elkaar...
Zeker, hou het dan bij 1-2 keer...
pi_206589886
Zijn er al data bekend wanneer het gespeeld gaat worden?
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator maandag 7 november 2022 @ 13:39:22 #172
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_206589890
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 13:39 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Zeker, hou het dan bij 1-2 keer...
Gewoon helemaal niet posten.
  maandag 7 november 2022 @ 13:39:47 #173
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_206589898
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 13:39 schreef freaky40 het volgende:
Zijn er al data bekend wanneer het gespeeld gaat worden?
16 februari thuis, 23 uit.
pi_206589914
Union Berlin, prima tegenstander die je moet kunnen pakken. Lijken in de competitie ook over hun hoogtepunt heen.
  Moderator maandag 7 november 2022 @ 13:42:14 #175
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_206589932
Wat wordt er hier makkelijk gedacht over Union Berlin :{
pi_206589933
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 12:48 schreef Malavita het volgende:

[..]
geen idee wie er beschikbaar is maar heb soms het idee dat het perse een NLer moet zijn en van dat idee mag best worden afgestapt
Dat idee lees je ook elke keer, maar nooit een concrete naam fie haalbaar is
pi_206589953
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 13:42 schreef Adames het volgende:

[..]
Guardiola 8-)
pi_206589966
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 13:42 schreef Coco het volgende:
Zelfs Mitchel Bakker kon gisteren tegen ze scoren :') Puur een hype ploegje terwijl je ze paar jaar terug nog de FC Den Bosch van de tweede bundesliga waren.
  maandag 7 november 2022 @ 13:52:11 #179
80382 manny
30 is best veel
pi_206590070
#durftevragen:

Is het een idee om Donny uit zijn lijden te verlossen en te kijken of we hem kunnen huren ?
  maandag 7 november 2022 @ 13:53:27 #180
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206590085
quote:
En dan weer janken straks als Ajax in Berlijn met 3-0 verliest.
  maandag 7 november 2022 @ 13:55:44 #181
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206590118
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 13:42 schreef Adames het volgende:

[..]
Misschien is Schreuder best een goeie trainer, qua trainingen dan hè, als coach vind ik hem vooralsnog niet geweldig.
pi_206590123
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 09:49 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Ik snap dat je de brand eerst wilt blussen, maar het is nu meer alsof je je gasleiding af laat sluiten zonder dat je al een perilex aansluiting hebt voor je inductieplaat
gelukkig bestaat er thuisbezorgd om een korte periode te overbruggen
pi_206590124
quote:
99s.gif Op maandag 7 november 2022 12:52 schreef Houniet het volgende:

[..]
5-0-5 is natuurlijk nergens op gebaseerd. Lekker meepraten met de andere schapen.
Uh, ja ok. Alvarez is 100% verdedigend denkend, Berghuis en Kudus denken alleen vooruit. Voila.
  maandag 7 november 2022 @ 13:56:41 #184
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206590127
quote:
19s.gif Op maandag 7 november 2022 13:52 schreef manny het volgende:
#durftevragen:

Is het een idee om Donny uit zijn lijden te verlossen en te kijken of we hem kunnen huren ?
Want dat is de ontbrekende schakel?
pi_206590149
quote:
#durftevragen:

Is ook geen spelverdeler. We hebben een goed voetballende middenvelder nodig.
pi_206590163
quote:
#durftevragen:

Ik vind vdBeek en Klaassen echt 2 dezelfde spelers. Waarom zou je hem dan weer binnen willen halen?
pi_206590166
quote:
#durftevragen:

Doe dat maar niet
pi_206590174
Leuk, Union Berlin.
pi_206590203
Heerlijke loting _O_
pi_206590223
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 13:56 schreef SjonShitcoin het volgende:

[..]
gelukkig bestaat er thuisbezorgd om een korte periode te overbruggen
Ik zie niet precies hoe of wie thuisbezorgd dan zou moeten zijn in deze vergelijking :P
pi_206590562
quote:
Ze zijn enorm lucky geweest dit seizoen. Zouden qua statistieken eigenlijk in middenmoot Bundesliga moeten staan.
  maandag 7 november 2022 @ 14:41:06 #192
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_206590621
quote:
#durftevragen:

Te lang niet gespeeld, wordt een Klaassen 2.0.
  maandag 7 november 2022 @ 14:41:52 #193
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_206590630
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 14:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Ze zijn enorm lucky geweest dit seizoen. Zouden qua statistieken eigenlijk in middenmoot Bundesliga moeten staan.
Getafe zouden we ook wel even pakken.
  maandag 7 november 2022 @ 14:46:18 #194
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_206590693
quote:

[..]
Dat zal best, maar ik denk wel dat dit een ploeg is die Ajax niet ligt qua speelstijl. Union schuwt het niet vrij fysiek te spelen en op de counter te loeren. Het is natuurlijk nog een paar maanden weg, maar als die confrontatie binnen twee weken zou zijn had ik niet mijn geld op Ajax gezet. Wel een uitstekende sfeer daar in het stadion trouwens.
pi_206590739
quote:
99s.gif Op maandag 7 november 2022 14:41 schreef Houniet het volgende:

[..]
Getafe zouden we ook wel even pakken.
}:| zullen we dat trauma maar even dicht laten?
  maandag 7 november 2022 @ 14:50:11 #196
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_206590742
Je weet inmiddels toch ook niet meer met wie je speelt. Je bouwt geen patronen in als je ene week met Bergwijn op flank staat en Kudus op 10 en dan volgend wedstrijd met Tadic en Berghuis. Je zult snel een vaste opstelling moeten vinden en van daar uit spelen. Heb je vervanger nodig dan het liefst geen tot zo min mogelijk positiewijzigingen.

Schreuder brengt één speler in en hele opstelling wijzigt op 6 posities. Dat is idioot.
  maandag 7 november 2022 @ 14:50:39 #197
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_206590749
quote:

[..]
Zouden qua statistieken eigenlijk in middenmoot Bundesliga moeten staan.
Net als wij dus.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 7 november 2022 @ 14:51:06 #198
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_206590757
quote:

[..]
xG telt niet mee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_206590841
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 14:51 schreef Caland het volgende:

[..]
xG telt niet mee.
Soms snap ik ook niets van xG
https://footystats.org/nl(...)en-h2h-stats#2433096
Hierin staat dat het gisteren 1.86-0.77 in het voordeel van Ajax zou zijn. Dat gevoel heb ik echt totaal niet. Sterker nog, die ene goal vond ik al een wonder :D
  maandag 7 november 2022 @ 14:59:19 #200
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_206590860
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 02:12 schreef DonRaja het volgende:
Mijn top 5 keuzes:

1. Schreuder contractverlenging + TD maken
2. Frons terughalen
3. John v/d Brom
4. Van Gaal als tussenpaus
5. Een willekeurige combi van de 4 bovenstaande opties

:Y
Je bent Robert Maaskant vergeten.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_206590872
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 14:57 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]
Soms snap ik ook niets van xG
https://footystats.org/nl(...)en-h2h-stats#2433096
Hierin staat dat het gisteren 1.86-0.77 in het voordeel van Ajax zou zijn. Dat gevoel heb ik echt totaal niet. Sterker nog, die ene goal vond ik al een wonder :D
Psv had 2 schoten op doel die er beiden in gingen. Ajax ondanks het povere spel toch nog wat gevaarlijke kopballen van Alvarez en die bal van Kudus op de paal zal ook wel wat xG hebben opgebracht.
Bastognekoeken koekoek jonguh!
pi_206590890
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 15:00 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Psv had 2 schoten op doel die er beiden in gingen. Ajax ondanks het povere spel toch nog wat gevaarlijke kopballen van Alvarez en die bal van Kudus op de paal zal ook wel wat xG hebben opgebracht.
psv had ook een bal op de lat
  maandag 7 november 2022 @ 15:11:46 #203
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_206590961
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 15:01 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]
xG kijkt niet naar wat uiteindelijke resultaat is van een kopbal of schot.
  maandag 7 november 2022 @ 15:14:58 #204
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_206590980
Deze was me gisteren helemaal ontgaan.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  maandag 7 november 2022 @ 15:16:09 #205
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206590991
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2022 15:14 schreef AFCNiels het volgende:
Deze was me gisteren helemaal ontgaan.
[ afbeelding ]
bitchfight
pi_206591261
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 15:00 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
PSV heeft eigenlijk ook helemaal geen reet gecreëerd behalve die goal en die actie van Simons waarbij de pingel werd teruggetrokken. Die 2-0 viel ook een beetje uit een lullige situatie.

Feit blijft dat je als Ajax thuis tegen PSV veel meer zelf had moeten creëren met fatsoenlijk aanvalsspel....
  maandag 7 november 2022 @ 15:47:06 #207
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_206591268
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je weet inmiddels toch ook niet meer met wie je speelt. Je bouwt geen patronen in als je ene week met Bergwijn op flank staat en Kudus op 10 en dan volgend wedstrijd met Tadic en Berghuis. Je zult snel een vaste opstelling moeten vinden en van daar uit spelen. Heb je vervanger nodig dan het liefst geen tot zo min mogelijk positiewijzigingen.

Schreuder brengt één speler in en hele opstelling wijzigt op 6 posities. Dat is idioot.
Denk jij dat Tadic of Blind geen feedback geven in de kleedkamer? Ik ga er van uit dat zij in de meeste gevallen instemmen. Anders is Schreuder wel erg dom.
  maandag 7 november 2022 @ 15:48:20 #208
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_206591279
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 15:01 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]
Dat is volgens de statistieken geen schot op doel :P.
  maandag 7 november 2022 @ 15:49:41 #209
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206591295
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 15:46 schreef TheVulture het volgende:
Feit blijft dat je als Ajax thuis tegen PSV veel meer zelf had moeten creëren met fatsoenlijk aanvalsspel....
Dit, je weet dat je als Ajax altijd wat kansen weggeeft, daar moet een veelvoud aan de andere kant tegenover staan en dat was gewoon niet zo.
pi_206591350
quote:
99s.gif Op maandag 7 november 2022 15:47 schreef Houniet het volgende:

[..]
Denk jij dat Tadic of Blind geen feedback geven in de kleedkamer? Ik ga er van uit dat zij in de meeste gevallen instemmen. Anders is Schreuder wel erg dom.
Feedback geven en ergens mee instemmen zijn wel twee heel verschillende dingen al zie ik Blind sowieso weinig coachende kwaliteiten in zich hebben, althans dat straalt hij niet echt uit.
pi_206591434
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 13:53 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
En dan weer janken straks als Ajax in Berlijn met 3-0 verliest.
Gaat echt niet gebeuren, die kunnen er geen reet van.
blablablabla
pi_206591475
We zijn dan al weer weken verder. Eens moet het toch gaan marcheren.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 7 november 2022 @ 16:29:09 #213
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_206591691
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 16:07 schreef freaky40 het volgende:
We zijn dan al weer weken verder. Eens moet het toch gaan marcheren.
De wereld kan er zondag weer heel anders uitzien he :+ .
pi_206591736
Hoe bedoel je? Van Emmen en Vitesse mag je niet verliezen...maar ja...
Allemaal cabaretteketet!
pi_206591760
quote:

[..]
Dit Ajax zal daar ook niet in de subtop voetballen hoor.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  maandag 7 november 2022 @ 16:38:25 #216
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_206591774
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 16:35 schreef freaky40 het volgende:
Hoe bedoel je? Van Emmen en Vitesse mag je niet verliezen...maar ja...
AZ gaat naar Eindhoven zondag.
pi_206591784
Laten we hopen dat PSV een pak slaag krijgt en niet te zuinig ook.
Allemaal cabaretteketet!
pi_206591821
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 15:11 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
xG kijkt niet naar wat uiteindelijke resultaat is van een kopbal of schot.
Goed punt :)
  maandag 7 november 2022 @ 16:46:48 #219
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206591866
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 16:03 schreef Elan het volgende:

[..]
Gaat echt niet gebeuren, die kunnen er geen reet van.
Dus daarom stonden ze tot voor kort bovenaan in de Bundesliga?
pi_206591994
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 16:46 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Dus daarom stonden ze tot voor kort bovenaan in de Bundesliga?
Dat kan een keer voorkomen, zoals AZ dat hier ook regelmatig flikt om vervolgens compleet weg te zakken
Heb je ze gisteren gezien toevallig?
blablablabla
  maandag 7 november 2022 @ 17:05:18 #221
436595 Sked
Zonnestraal
pi_206592032
Je kan toch nauwelijks een voorspelling doen op basis van de huidige vorm. Die potjes zijn nog maanden weg.
pi_206592356
quote:
99s.gif Op maandag 7 november 2022 16:38 schreef Houniet het volgende:

[..]
AZ gaat naar Eindhoven zondag.
Dat worden gewoon 3 punten voor PSV hoor... AZ is het ook behoorlijk kwijt de laatste weken.
pi_206592373
Onderschattig van Union Berlin al begonnen zie ik?
  maandag 7 november 2022 @ 17:40:49 #224
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
  maandag 7 november 2022 @ 17:59:35 #225
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_206592575
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 17:40 schreef Malavita het volgende:
Onderschattig van Union Berlin al begonnen zie ik?
hou je bek man

ze stonden even op de 1e plek vorige week totdat ze 5-0 om de oren kregen tegen Leverkusen
graag op anoniem
  maandag 7 november 2022 @ 18:01:42 #226
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_206592603
Ook een voordeel dat je ze pas later aantreft wanneer ze uit vorm zijn
graag op anoniem
pi_206592623
quote:
6s.gif Op maandag 7 november 2022 17:59 schreef KingRoland het volgende:

[..]
hou je bek man

ze stonden even op de 1e plek vorige week totdat ze 5-0 om de oren kregen tegen Leverkusen
Met Schreuder ga je er gewoon van af.
  FOK!fotograaf maandag 7 november 2022 @ 18:03:28 #228
364681 over_hedge
pi_206592628
Kan niet zeggen dat ik ooit een wedstrijd van Union Berlin gezien heb. Dus ik heb werkelijk geen idee
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 7 november 2022 @ 18:04:22 #229
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_206592638
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 18:03 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Met Schreuder ga je er gewoon van af.
Het is wel een leuke tegenstander.

Heb zelf geen zin tegen een van die kut Franse teams
graag op anoniem
  maandag 7 november 2022 @ 18:05:07 #230
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_206592649
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 18:03 schreef over_hedge het volgende:
Kan niet zeggen dat ik ooit een wedstrijd van Union Berlin gezien heb. Dus ik heb werkelijk geen idee
@Sabata user over_hedge heeft jouw hulp nodig om een beeld te krijgen van Union Berlin
graag op anoniem
pi_206592719

Niet een beetje peper maar een hele pot. Ze zijn weer op dreef.
Allemaal cabaretteketet!
pi_206592721
quote:

[..]
hou je bek man

hou lekker zelf je bek :D

Heb je ons zien voetballen de laatste tijd?

:')
pi_206592820
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 18:03 schreef over_hedge het volgende:
Komt goed, Schreuder kent ze nog uit zijn tijd bij Hoffenheim, da's volgens hem een groot voordeel. Dat het jaren geleden is en dat elke ploeg er nu totaal anders uitziet maakt denk ik niet uit. :')
pi_206592829
Waarom denken mensen dat Union opeens te pakken is :')
pi_206592835
@KingRoland, daar is in het Europa League topic al een hele discussie geweest hihi. Als Ajax zo voetbalt zoals gisteren dan krijgen ze het zelfs tegen Union nog moeilijk. Staan met 5 man achterin alles tegen te houden en te wachten om Haberer, Becker of Jordan weg te sturen. Giesselmann en Trimmel mee over de flanken, beetje zoals Van Gaal het NL elftal wil laten voetballen. Grote verschil: hun wisselbeleid. Schreuder weet inmiddels van gekkigheid niet wie op te stellen en wisselt pas héél laat, rond 70e, 80e minuut. Urs Fischer laat maximaal 60 minuten op zich wachten met een wissel, iedereen loopt zich dan ook helemaal leeg. En de invallers zijn allemaal ex 2. Bundesliga spelers: Michel (ex Paderborn), Behrens (ex Sandhausen), Skarke (ex Darmstadt), Schäfer (ex Freiburg 2, heeft nog met Vincent Vermeij samen gespeeld). Geen van alle voetballers voor "hacke spitze 1-2-3" zoals daar het CL-voetbal schamper genoemd wordt. Maar één foute balaanname en er komt een counter aan.

Maarrrrrr, dat geldt alleen als Fischer het eerste team opstelt tegen Ajax, en Union speelde in de groepsfase tot nu toe Al Tijd met zijn tweede team. Meestal beginnen Doekhi (kennen we m nog) en Diogo Leite achterin met Khedira en Ryerson die hoger staan maar in kunnen zakken als het gevaarlijk wordt. Becker speelt wel vanaf het begin, maar vaker met veteraan Haraguchi of Michel, Jordan komt er dan meestal als Joker in. Er komt in die opstelling veel minder gevaar uit counters, dus laten we daar voorlopig maar op hopen. En het is nog even hè, wie weet komt Bosz de meubelen nog redden, of Tuchel, of Ralf Hasenhütl ;)
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  maandag 7 november 2022 @ 18:29:51 #236
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_206592899
Tuchel voor Ajax zou prima zijn
graag op anoniem
pi_206593322
Ik lees net weer een artikel over het falen van Van de Beek, die zou ik toch graag terugzien bij Ajax :Y
  maandag 7 november 2022 @ 19:55:50 #238
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_206594223
quote:
12s.gif Op maandag 7 november 2022 18:21 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Komt goed, Schreuder kent ze nog uit zijn tijd bij Hoffenheim, da's volgens hem een groot voordeel. Dat het jaren geleden is en dat elke ploeg er nu totaal anders uitziet maakt denk ik niet uit. :')
Ze spelen toch nog steeds in Berlijn jatog nietan
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_206594691
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 19:55 schreef Caland het volgende:

[..]
Ze spelen toch nog steeds in Berlijn jatog nietan
Eén keer per jaar moet je dan toch echt náár Sinsheim voor de uitwedstrijd.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_206595406
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 19:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees net weer een artikel over het falen van Van de Beek, die zou ik toch graag terugzien bij Ajax :Y
Die heeft wel echt helemaal de verkeerde keus gemaakt destijds.. wel zonde
pi_206595881
quote:
6s.gif Op maandag 7 november 2022 18:29 schreef KingRoland het volgende:
Zijn daar geruchten over dan?
  maandag 7 november 2022 @ 21:45:48 #242
436595 Sked
Zonnestraal
pi_206596150
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 21:32 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]
Zijn daar geruchten over dan?
Ja, zojuist de wereld ingebracht door @KingRoland
  maandag 7 november 2022 @ 22:17:38 #243
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_206596686
Iemand die twee kaarten naast elkaar wil kopen voor woensdag? Vak 421
pi_206596851
quote:
6s.gif Op maandag 7 november 2022 18:29 schreef KingRoland het volgende:
Als wat :?
stupidity has become as common as common sense was before
  dinsdag 8 november 2022 @ 07:03:51 #245
80382 manny
30 is best veel
pi_206598416
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 13:56 schreef Tarado het volgende:

[..]
Want dat is de ontbrekende schakel?
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 13:58 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Is ook geen spelverdeler. We hebben een goed voetballende middenvelder nodig.
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 13:59 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Ik vind vdBeek en Klaassen echt 2 dezelfde spelers. Waarom zou je hem dan weer binnen willen halen?
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 14:00 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Doe dat maar niet
Ik geloof dat het Donny idee weer in de kast kan. Sorry voor dit zwakke moment mijnerzijds.

Een fijne dag allen, en laten we alsjeblieft die komende 2 potjes gewoon winnen en dan intern maar even goed ruzie maken in de "winterstop". Tjezus wat was het slecht zondag.
pi_206598570
quote:
19s.gif Op dinsdag 8 november 2022 07:03 schreef manny het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
Ik geloof dat het Donny idee weer in de kast kan. Sorry voor dit zwakke moment mijnerzijds.

Een fijne dag allen, en laten we alsjeblieft die komende 2 potjes gewoon winnen en dan intern maar even goed ruzie maken in de "winterstop". Tjezus wat was het slecht zondag.
keihard terug je hok in gemept :P
  dinsdag 8 november 2022 @ 08:30:48 #247
80382 manny
30 is best veel
pi_206598699
quote:

[..]
Denk dat Ajax niet in de positie is om teams te onderschatten. Eerst zelf maar eens de boel op orde.
  dinsdag 8 november 2022 @ 08:59:13 #248
500074 Rode_Wijn
pi_206598927
quote:
Is het voor het moment niet even genoeg met falende PL spelers? Zoveel plezier hebben we niet van Bergwijn. EtH kent Donny goed en stekt hem alsnog niet op. Ook bij Ajax had EtH zijn twijfels. Nee geen Donny aub. De enige PL speler die welkom is, is onze tovenaar
  dinsdag 8 november 2022 @ 09:12:09 #249
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206599011
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 08:59 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Is het voor het moment niet even genoeg met falende PL spelers? Zoveel plezier hebben we niet van Bergwijn. EtH kent Donny goed en stekt hem alsnog niet op. Ook bij Ajax had EtH zijn twijfels. Nee geen Donny aub. De enige PL speler die welkom is, is onze tovenaar
Haaland wil ik ook wel :) maar over Donny heb je gelijk, dat is niet een speler die je elftal meteen beter maakt, Ziyech zie ik ook wel zitten.
pi_206599764
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 08:59 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Bergwijn is inderdaad nog geen succes, maar ook dat komt doordat Schreuder geen keuzes maakt en hij continue op andere plekken wordt neergezet. Hij heeft al linksbuiten, rechtsbuiten en op 10 gestaan, en volgens mij ook nog een keer in de spits.

Schreuder is een meester in het weghalen van vertrouwen bij spelers...
  dinsdag 8 november 2022 @ 10:40:32 #251
500074 Rode_Wijn
pi_206599789
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 10:37 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Bergwijn is inderdaad nog geen succes, maar ook dat komt doordat Schreuder geen keuzes maakt en hij continue op andere plekken wordt neergezet. Hij heeft al linksbuiten, rechtsbuiten en op 10 gestaan, en volgens mij ook nog een keer in de spits.

Schreuder is een meester in het weghalen van vertrouwen bij spelers...
Dat helpt idd niet mee maar ik vond en vind Bergwijn ook geen type Ajax speler.
  dinsdag 8 november 2022 @ 10:41:26 #252
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_206599800
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 10:40 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Als je die op links zet en er een back zoals Wijndal achter zet heb je toch gewoon een topflank, helemaal voor eredivisiebegrippen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_206599853
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 10:41 schreef Caland het volgende:

[..]
Als je die op links zet en er een back zoals Wijndal achter zet heb je toch gewoon een topflank, helemaal voor eredivisiebegrippen.
Dit, en je kunt je afvragen of je hem had moeten halen als je Tadic daar al hebt die je nooit laat banken. Maar goed, je kan er ook nog wel wat jaren mee vooruit nu Tadic langzaam begint af te takelen...
  dinsdag 8 november 2022 @ 10:48:26 #254
500074 Rode_Wijn
pi_206599879
quote:

[..]
Ik weet dat je nu een beetje gaat overgeven in je mond, maar het is geen Ajax spel wat vooral Bergwijn laat zien op zo'n flank. Wijndal heeft meer Ajax kwaliteiten maar kan eigenlijk een jaartje jong gebruiken. Voor Bergwijn is er geen hoop wat Ajax spel betreft aangezien hij daar in het verleden uitgebreid kennis mee heeft gemaakt en hij niet verder komt dan dit.

Het is een prima speler, zeker voor de eredivisie. Als we er kampioen mee worden, helemaal goed. Maar ik zie liever een ander type speler.
  dinsdag 8 november 2022 @ 11:01:36 #255
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_206599981
quote:

[..]
Weet niet in hoeverre het waar is maar het verhaal gaat toch een beetje dat de instelling van Bergwijn gewoon niet goed is? Dus dat ie er niet alles meer aan doet om fit te zijn.
Makkelijk eerste
pi_206600082
Is die kale al opgerot?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 8 november 2022 @ 11:28:13 #257
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206600227
quote:

[..]
Dit en geen type Ajax speler, dat vind ik zo'n onzin, wat ik wel bij hem vind is dat hij te weinig vuile meters maakt en altijd in de bal komt, als een back weet dat je toch niet diep gaat en altijd binnendoor is het makkelijker verdedigen.
  dinsdag 8 november 2022 @ 11:50:51 #258
168739 Red_85
'echt wel'
pi_206600486
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 11:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Is die kale al opgerot?
Nee, helaas.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 8 november 2022 @ 13:02:06 #259
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_206601441
Schreuder uiteraard lekker de tijd geven. Weet ook dat er minimaal 2 periodes zijn geweest waarop bijna iedereen riep ''TEN HAG OUT!''. Tja, dat hoort er schijnbaar een beetje bij. Heel onzinnig.
pi_206601512
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 11:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Is die kale al opgerot?
Nee, en gaat ook niet gebeuren. En nu klaar er mee, en door.
Allemaal cabaretteketet!
pi_206601964
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 13:07 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Nee, en gaat ook niet gebeuren. En nu klaar er mee, en door.
Moet het nog zien.
  dinsdag 8 november 2022 @ 15:06:27 #262
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206602817
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 13:49 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Moet het nog zien.
Ik ook, 6 punten deze laatste week anders krijgt hij het echt heel moeilijk.
pi_206602823
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 15:06 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik ook, 6 punten deze laatste week anders krijgt hij het echt heel moeilijk.
Zaterdag uit bij Emmen kan zo maar heel lastig worden.
  dinsdag 8 november 2022 @ 15:08:18 #264
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206602837
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 15:07 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Zaterdag uit bij Emmen kan zo maar heel lastig worden.
Ja de helft is al met hun hoofd bij het WK, ik zou met een hele frisse opstelling komen met zo min mogelijk wk gangers.
  dinsdag 8 november 2022 @ 16:15:21 #265
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_206603406
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 15:08 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ja de helft is al met hun hoofd bij het WK, ik zou met een hele frisse opstelling komen met zo min mogelijk wk gangers.
Ja, proberen niet geblesseerd te worden tijdens het uitje op kunstgras.
pi_206603732
Schreuder gaat echt niet ontslagen worden, want er is niemand daadkrachtig genoeg om dat te doen. Van der Sar speelt altijd verstoppertje in zijn kantoor en H2 hebben letterlijk geen bevoegdheid. Wat een schande voor zo'n grote internationale club!
pi_206603740
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 16:50 schreef Harderwijk190 het volgende:
Schreuder gaat echt niet ontslagen worden, want er is niemand daadkrachtig genoeg om dat te doen. Van der Sar speelt altijd verstoppertje in zijn kantoor en H2 hebben letterlijk geen bevoegdheid. Wat een schande voor zo'n grote internationale club!
Gelukkig maar dat jij vanaf je toetsenbord precies weet hoe de vork in de steel zit.
  dinsdag 8 november 2022 @ 16:59:08 #268
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206603825
quote:
Tamelijk bizar dat die nog steeds niet weg is bij United trouwens. Ook matig van hemzelf.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  dinsdag 8 november 2022 @ 17:07:28 #269
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_206603912
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 13:02 schreef GwaiLow het volgende:
Schreuder uiteraard lekker de tijd geven. Weet ook dat er minimaal 2 periodes zijn geweest waarop bijna iedereen riep ''TEN HAG OUT!''. Tja, dat hoort er schijnbaar een beetje bij. Heel onzinnig.
Toen met Ten Hag was het niet terecht. Er zat wel lijn in spel, het was alleen nog niet flitsend genoeg. Je zag bij hem tenminste wel een stijgende lijn. Bij Schreuder is het eerder een recht dalende lijn.
  dinsdag 8 november 2022 @ 17:22:18 #270
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206604041
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 16:59 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Tamelijk bizar dat die nog steeds niet weg is bij United trouwens. Ook matig van hemzelf.
Begrijp wel dat hij het wilde proberen onder Ten Hag maar in de winterstop kan hij toch maar beter wat anders vinden.
pi_206606700
Jetro Willems erbij nemen als back-up voor Wijndal om Blind definitief met pensioen te sturen? https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=410803
pi_206608723
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 20:10 schreef Jeroboam het volgende:
Jetro Willems erbij nemen als back-up voor Wijndal om Blind definitief met pensioen te sturen? https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=410803
Rot op man.

Baas _O_
pi_206608817
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 16:59 schreef -XOR- het volgende:

[..]
zat toch gewoon bij everton
Groot fan van User Wotte
pi_206608861
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Toen met Ten Hag was het niet terecht. Er zat wel lijn in spel, het was alleen nog niet flitsend genoeg. Je zag bij hem tenminste wel een stijgende lijn. Bij Schreuder is het eerder een recht dalende lijn.
Dit dus :Y Ten Hag viel er daarnaast halverwege een seizoen in, terwijl Schreuder gewoon een volledige voorbereiding heeft kunnen draaien
pi_206608872
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 10:40 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Bergwijn is net een depay. Een wedstrijd mega en dan doet ie weer 4 wedstrijden helemaal niets nuttigs.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 9 november 2022 @ 06:14:23 #276
80382 manny
30 is best veel
pi_206609874
Matchday. Op naar glorie!

En potverdikkie wel gewoon winnen vandaag.
pi_206610341
quote:
19s.gif Op woensdag 9 november 2022 06:14 schreef manny het volgende:
Matchday. Op naar glorie!

En potverdikkie wel gewoon winnen vandaag.
Verliezen en Schreuder out
pi_206611832
quote:
Ja ten Had was die eerste maanden ook verschrikkelijk. Maar die was toen wat aan het opbouwen (oa naar zone dekking ipv man) en Schreuder is alleen maar wat opgebouwd is aan het afbreken.
Bastognekoeken koekoek jonguh!
  woensdag 9 november 2022 @ 10:58:47 #279
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_206611848
Bogarde wegsturen was ook niet handig, dat vond ik vanaf dag 1 al opmerkelijk.
pi_206611860
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2022 10:57 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Ja ten Had was die eerste maanden ook verschrikkelijk. Maar die was toen wat aan het opbouwen (oa naar zone dekking ipv man) en Schreuder is alleen maar wat opgebouwd is aan het afbreken.
Wat Ten Hag heeft opgebouwd met met name Alvarez en Martinez die in het begin echt als te zwak werden beschouwd, is buitengewoon knap.
pi_206612031
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2022 11:00 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Wat Ten Hag heeft opgebouwd met met name Alvarez en Martinez die in het begin echt als te zwak werden beschouwd, is buitengewoon knap.
Bij Martinez was het vooral: waar moet je hem neerzetten, en klopt de balans? Toen Ajax in 2019/20 een maand lang iedereen wegvaagde, was Martinez een werkelijk fantastische controleur.

De ontwikkeling van Alvarez is veel knapper, miraculeuzer.
  woensdag 9 november 2022 @ 11:18:50 #282
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206612050
quote:
99s.gif Op woensdag 9 november 2022 10:58 schreef Houniet het volgende:
Bogarde wegsturen was ook niet handig, dat vond ik vanaf dag 1 al opmerkelijk.
Alsof hij de ontbrekende factor is, prima gast verder hoor maar je gaat nu wel erg ver met oorzaken zoeken.
  woensdag 9 november 2022 @ 11:19:37 #283
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206612055
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2022 11:00 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
En dat duurde vrij lang hè.
pi_206612077
quote:
Dat wordt nu steeds gezegd maar is pertinent onwaar. In die tijd was er een kleine minderheid zonder enig verstand van voetbal die onder invloed van Johan Derksen c.s. heel kritisch op Ten Hag was.

Je kan er echt totaal niet omheen dat Schreuder een veel mindere trainer is dan Ten Hag. Niet dat Schreuder out heel veel gaat oplossen zonder realistisch degelijk alternatief. (Slot zal nu wel niet meer willen.)
  woensdag 9 november 2022 @ 11:34:15 #285
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_206612187
quote:
13s.gif Op woensdag 9 november 2022 11:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Dat wordt nu steeds gezegd maar is pertinent onwaar. In die tijd was er een kleine minderheid zonder enig verstand van voetbal die onder invloed van Johan Derksen c.s. heel kritisch op Ten Hag was.
In die tijd was een groot deel echt niet tevreden met Ten Hag hoor. Forum admin @GGMM heeft er zelfs nog een heel topic aan gewijd! En laten we nu niet doen alsof hij er geen verstand van heeft!
pi_206612206
Denk dat Schreuder aan zal blijven tot het einde van het seizoen en dat we met hangen en wurgen tot het einde meedoen om de titel. Vervolgens vertrekt Schreuder zelf (ongeacht of we kampioen zijn geworden of niet) omdat hij ook wel aanvoelt dat het publiek hem totaal niet steunt. Ik denk eerlijk gezegd dat dat ook het beste moment is om een nieuwe trainer aan te stellen.
pi_206612245
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2022 11:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Denk dat Schreuder aan zal blijven tot het einde van het seizoen en dat we met hangen en wurgen tot het einde meedoen om de titel. Vervolgens vertrekt Schreuder zelf (ongeacht of we kampioen zijn geworden of niet) omdat hij ook wel aanvoelt dat het publiek hem totaal niet steunt. Ik denk eerlijk gezegd dat dat ook het beste moment is om een nieuwe trainer aan te stellen.
Dat denk ik ook, na de winterstop is het god zegen de greep en in de zomer wordt de balans op gemaakt of hij aanblijft of niet. Je gaat niet in de winterstop van trainer switchen met alle gevolgen van dien.
Allemaal cabaretteketet!
pi_206612260
Win-win vanavond. Winst betekent de koppositie, verlies of een gelijkspel de kop van Schreuder *O*
pi_206612271
Ik weiger dat te geloven.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 9 november 2022 @ 11:44:45 #290
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206612287
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2022 11:34 schreef fetX het volgende:

[..]
In die tijd was een groot deel echt niet tevreden met Ten Hag hoor. Forum admin @:ggmm heeft er zelfs nog een heel topic aan gewijd! En laten we nu niet doen alsof hij er geen verstand van heeft!
Dit ja, bij Ajax is het snel heel slecht als het niet heel goed is en dat heel goed komt eigenlijk maar zelden voor.
  woensdag 9 november 2022 @ 11:48:12 #291
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_206612337

Opstelling gelekt jongens.
  woensdag 9 november 2022 @ 11:48:53 #292
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_206612347
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2022 11:18 schreef Tarado het volgende:

[..]
Alsof hij de ontbrekende factor is, prima gast verder hoor maar je gaat nu wel erg ver met oorzaken zoeken.
Werd goed uitgelicht tegen Liverpool thuis, en ja, wel door hem zelf.
pi_206612355
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2022 11:42 schreef TheVulture het volgende:
Win-win vanavond. Winst betekent de koppositie, verlies of een gelijkspel de kop van Schreuder *O*
Denk dat hij gewoon blijft zitten
pi_206612419
quote:
99s.gif Op woensdag 9 november 2022 11:48 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]

Gorter? Op basis van wat?
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 9 november 2022 @ 11:56:12 #295
80382 manny
30 is best veel
pi_206612423
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2022 11:18 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik weet niet zo goed wat die duister daar uitspookt die ze binnen hebben gehaald, maar dat de (rest)verdediging minder op orde is nadat je de meneer hebt ontslagen die verantwoordelijk is voor de (rest)verdediging.. dat is toch niet heel ver gezocht ?
  woensdag 9 november 2022 @ 11:59:50 #296
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206612470
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2022 11:50 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Denk dat hij gewoon blijft zitten
Sowieso t/m het weekend, heeft weinig zin om dat eerder te doen als het al gebeurt.
  woensdag 9 november 2022 @ 12:01:22 #297
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206612494
quote:
19s.gif Op woensdag 9 november 2022 11:56 schreef manny het volgende:

[..]
Ik weet niet zo goed wat die duister daar uitspookt die ze binnen hebben gehaald, maar dat de (rest)verdediging minder op orde is nadat je de meneer hebt ontslagen die verantwoordelijk is voor de (rest)verdediging.. dat is toch niet heel ver gezocht ?
De grote Bogarde van de restverdediging, is dat dezelfde bron die zei dat Schreuder het tactische brein was in z'n tijd bij Ten Hag?
  woensdag 9 november 2022 @ 12:12:22 #298
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_206612624
quote:
99s.gif Op woensdag 9 november 2022 11:48 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]

Zou persoonlijk Pasveer op 10 zetten maar dit kan ook prima
  woensdag 9 november 2022 @ 12:12:58 #299
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan