Vitesse is zo ontieglijk slecht daar wint Ajax met Schreuder nog wel van -helaas-quote:Op zondag 6 november 2022 21:54 schreef Scorpie het volgende:
Gelijkspel tegen Vitesse en dan zal het toch wel over en sluiten zijn met Schreuder?
#durftehopen
Tegen Vitesse win je met 3-0 ofzo en dan kunnen ze bij Ajax weer doen alsof er niks aan de hand is. Dat is het mooie aan de eredivisie, de nr 5 tm 18 kunnen er geen klote van dus dan lijkt het altijd alsof het prima gaat.quote:Op zondag 6 november 2022 22:01 schreef TLC het volgende:
[..]
Vitesse is zo ontieglijk slecht daar wint Ajax met Schreuder nog wel van -helaas-
Ik sluit niet uit dat we morgen ineens een pushbericht zien. Ik vergelijk het een beetje met de situatie van Keizer. En hier loopt ook nog eens de onvrede veel meer door de selectie. Er zullen weinig spelers blij zijn met Schreuder. Denk dat Tadic de enige isquote:Op zondag 6 november 2022 21:54 schreef Scorpie het volgende:
Gelijkspel tegen Vitesse en dan zal het toch wel over en sluiten zijn met Schreuder?
#durftehopen
Het zou mijn week wel maken, Schreuder die optyft.quote:Op zondag 6 november 2022 22:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat we morgen ineens een pushbericht zien. Ik vergelijk het een beetje met de situatie van Keizer. En hier loopt ook nog eens de onvrede veel meer door de selectie. Er zullen weinig spelers blij zijn met Schreuder. Denk dat Tadic de enige is
Gaat helaas niet gebeuren. Ajax gaat straks geflatteerd als koploper de winter in, dus er zal voor Sar en co geen reden zijn om hem te ontslaan.quote:Op zondag 6 november 2022 22:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het zou mijn week wel maken, Schreuder die optyft.
Ben er ook bang voor, waarna we in de 2e helft wederom alle topwedstrijden verliezen en geen kampioen wordenquote:Op zondag 6 november 2022 23:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gaat helaas niet gebeuren. Ajax gaat straks geflatteerd als koploper de winter in, dus er zal voor Sar en co geen reden zijn om hem te ontslaan.
Feyenoord staat er ook nog kort op. Ik denk dat we derde worden.quote:Op zondag 6 november 2022 23:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor, waarna we in de 2e helft wederom alle topwedstrijden verliezen en geen kampioen worden
Als je niet wat verandert is dat nog best realistisch. Slot zal het bij Feyenoord steeds beter aan de praat krijgen, PSV lijkt ook steeds wat stabieler en beter te worden nu iedereen weer fit raakt... en bij ons klopt er nog maar weinig van qua spel en is 80% van de spelers ontevredenquote:Op zondag 6 november 2022 23:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Feyenoord staat er ook nog kort op. Ik denk dat we derde worden.
Als je naar de cijfers kijkt heb je gelijk, Ajax staat (mits de inhaalwedstrijd wordt gewonnen) nog gewoon op plaats 1. Echter, waar het om gaat is de manier waarop Ajax steeds topwedstrijden verliest.quote:Op zondag 6 november 2022 23:37 schreef freaky40 het volgende:
Geen reden voor ontslag, deze wedstrijd was al ingecalculeerd als verlieswedstrijd. Komt wel weer goed, winnen van Vitesse en Emmen is geen zekerheidje meer gezien de laatste weken, maar dan moet je het wel erg bont maken. En dan sta je gewoon op 1, ben je gekwalificeerd voor de EL, wat moet een nieuwe trainer dan in godesnaam doen bij dit Ajax op zo'n korte termijn die hij heeft met zo veel belangrijke wedstrijden voor de boeg.
Van Gaal als tussenpausquote:Op maandag 7 november 2022 00:51 schreef freaky40 het volgende:
Op basis van wat moet Bosz Schreuder opvolgen? Die is ook met beter materiaal dan bij Ajax gewoon gigantisch af gegaan bij andere clubs nadat hij vertrokken is bij ons. Ik zie mocht ze niet verder willen met Schreuder eerder iets als Van Gaal na het het WK als tussenpaus voor een half jaar waarna er in de zomer weer een permanente vervanger gezocht kan worden.
Omdat hij geen echte keuzes wil maken. Tadic en Bergwijn moeten allebei spelen, Berghuis blijkbaar ook, Brobbey en Kudus ook.quote:Maar bij Ajax loopt het voor geen meter. Schreuder heeft spelers waarvan hij totaal niet weet wij hij met ze aan moet:
1. Brobbey en Kudus willen beide spits, dus waarom stel je ze dan allebei op?
2. Tadic kan niet op rechts, Bergwijn ook niet, waarom stel je ze dan beide op?
3. Rensch kan al nauwelijks op zijn vertrouwde rechtsback positie verdedigen, op links is hij dus helemaal kansloos.
4. Berghuis kan alleen optimaal presteren op nummer 10, dus laat hem dan ook nergens anders spelen.
De frustratie droop eraf. Wat heeft die trainer met deze spelersgroep gedaan?quote:Op maandag 7 november 2022 06:08 schreef manny het volgende:
Kneuzerige opstootjes ook. Dat schiet toch niet op.
Kunstgras in de Arenaquote:Op maandag 7 november 2022 01:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Van Gaal als tussenpaus. Die maakt de hele club kapot
Wat is het verband dan precies, dat zijn schoonzoon geen wedstrijdjes meer van Ajax zou mogen fluiten?quote:Op maandag 7 november 2022 07:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Frank de Boer gaf eergisteren aan dat hij een plek in de RvC heeft geweigerd omwille van zijn schoonzoon Joey Kooi, scheidsrechter.
Precies dat inderdaad. Het hoe en waarom is mij een raadsel maar dat zijn schijnbaar de regels.quote:Op maandag 7 november 2022 07:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is het verband dan precies, dat zijn schoonzoon geen wedstrijdjes meer van Ajax zou mogen fluiten?
Wie dan?quote:Op maandag 7 november 2022 07:04 schreef Malavita het volgende:
Gewoon een buitenlandse trainer zoeken als er geen NL beschikbaar is.
Die gaat eerst de CL winnen met Benfica en daarna Ten Hag opvolgen bij United om daar weer volledig te falen. Zoals iedereen bij United.quote:
Ah oké. Laten we vooral met zijn allen hopen dat de extreem pedante Joey Kooij nooit de 'grote' wedstrijden toebedeeld krijgt.quote:Op maandag 7 november 2022 07:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Precies dat inderdaad. Het hoe en waarom is mij een raadsel maar dat zijn schijnbaar de regels.
Dit keer wel met je eens, zit geen verbetering in, gewaagde opstelling maar veel te weinig gecreëerd daarmee, dus hij doet maar wat, gelukkig was PSV ook heel matig anders was het een Napoli uitslag geweest.quote:Op maandag 7 november 2022 07:32 schreef Scorpie het volgende:
“SCHREUDER ZAKT OOK VOOR DIT EXAMEN”
En zo is het maar net
#schreuderout
Zal je altijd zien dat er dan net geen klassieker voor de winterstop gepland is.quote:Op maandag 7 november 2022 08:12 schreef Black-Death het volgende:
Man man wat was het slecht gisteren.. triest dat je gewoon alle topwedstrijden kansloos verliest..
Ik begrijp de hoop maar dan lukt het Feyenoord meestal nog niet.quote:Op maandag 7 november 2022 08:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal je altijd zien dat er dan net geen klassieker voor de winterstop gepland is.
KNJB!!!!
Oh, in de arena heb ik die hoop ook al lang geleden opgegeven hoor.quote:Op maandag 7 november 2022 08:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp de hoop maar dan lukt het Feyenoord meestal nog niet.
Van PSV was het ook al een tijdje geleden, voor de competitie dan.quote:Op maandag 7 november 2022 08:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, in de arena heb ik die hoop ook al lang geleden opgegeven hoor.
7 topwedstrijden allemaal verliezen, en dan de manier waarop. Het is dat Vd Sar echt een onbenul eerste klas is anders was Schreuder allang weg geweest.quote:Op maandag 7 november 2022 08:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit keer wel met je eens, zit geen verbetering in, gewaagde opstelling maar veel te weinig gecreëerd daarmee, dus hij doet maar wat, gelukkig was PSV ook heel matig anders was het een Napoli uitslag geweest.
Winnen van Vitesse en Emmen en je staat waar je wil staan. JA??!?quote:Op maandag 7 november 2022 08:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit keer wel met je eens, zit geen verbetering in, gewaagde opstelling maar veel te weinig gecreëerd daarmee, dus hij doet maar wat, gelukkig was PSV ook heel matig anders was het een Napoli uitslag geweest.
Vooral de manier waarop ja, al vond ik het tegen AZ (is ook geen echte topwedstrijd) nog best aardig, die hielp je echt in de wedstrijd met domme fouten en onze vriend Nijhuis deed de rest.quote:Op maandag 7 november 2022 08:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
7 topwedstrijden allemaal verliezen, en dan de manier waarop. Het is dat Vd Sar echt een onbenul eerste klas is anders was Schreuder allang weg geweest.
Taylor was wel heel matig ja maar daar zou je toch die Grilitsch verwachten of zelfs Blind, als je het verdedigend toch min of meer opgeeft.quote:Op maandag 7 november 2022 08:29 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Winnen van Vitesse en Emmen en je staat waar je wil staan. JA??!?
Vooral het dikgedrukte is inmiddels wel evident. Hij schuift maar wat, op hoop van zegen dat het werkt. Geen enkel idee. Weer gewacht tot ruim een uur voor wissel van Taylor, verder pas rond de 80e minuut gewisseld. Hij heeft dus ook totaal geen notie waarom het niet werkt (geen diepte, geen voetbal op het middenveld, middenveld in twee delen uiteen) en hoe hij het kon oplossen (Taylor er eerder bij (alhoewel die echt dramatisch inviel), Conceicao brengen in plaats van Tadic, Bergwijn naar links etc.). Het is echt heel slecht wat ie laat zien. Normaal helemaal geen opportunist, mara Fredje laat inmiddels al ruim twee maanden zien tekort te komen. OP ALLE FRONTEN.
Blind in plaats van Alvarez (vanaf minuut 60) ofzo had prima te billijken geweest, zeker omdat Grinta al met een flinke waas voor z'n ogen speelde. Grillitsch is een groot enigma. Geen idee wat die kan, ook als hij speelt is het van een indrukwekkende nietszeggendheid.quote:Op maandag 7 november 2022 08:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Taylor was wel heel matig ja maar daar zou je toch die Grilitsch verwachten of zelfs Blind, als je het verdedigend toch min of meer opgeeft.
Was dramatisch. Normaalgesproken wel iemand die positiespel kan spelen, maar als je mede-middenvelders Alvarez (die niet kan voetballen) en Kudus (die veel te diep staat als middenvelder en zonder bal onzichtbaar is), dan valt er weinig te voetballen en is hij niet zover dat hij dat kan opvangen.quote:Op maandag 7 november 2022 08:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
Taylor is pure armoede in een topwedstrijd. Tegen Groningen of RKC kan hij zich net staande houden
Ik ken die Grillitsch niet goed genoeg maar dat is toch een spelverdeler, en dat is wat er aan ontbrak. Alvarez is niet meer dan een goeie balafpakker maar die krijgt nu ook die rol en dat kan hij gewoon niet plus dat hij wekelijks gefrustreerder is omdat die gouden kans van een transfer naar Chelsea waarschijnlijk niet meer komt.quote:Op maandag 7 november 2022 08:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Blind in plaats van Alvarez (vanaf minuut 60) ofzo had prima te billijken geweest, zeker omdat Grinta al met een flinke waas voor z'n ogen speelde. Grillitsch is een groot enigma. Geen idee wat die kan, ook als hij speelt is het van een indrukwekkende nietszeggendheid.
Slechtste man op het veld in iedere cl wedstrijdquote:Op maandag 7 november 2022 08:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Was dramatisch. Normaalgesproken wel iemand die positiespel kan spelen, maar als je mede-middenvelders Alvarez (die niet kan voetballen) en Kudus (die veel te diep staat als middenvelder en zonder bal onzichtbaar is), dan valt er weinig te voetballen en is hij niet zover dat hij dat kan opvangen.
Ja ik begrijp dat je even een punt wil maken.quote:Op maandag 7 november 2022 08:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Slechtste man op het veld in iedere cl wedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |