SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ze lekker zelf mogen doenquote:Op zondag 6 november 2022 16:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lekker hoor, kots opruimen van een ander.
Maar daar valt ze ook weer op. Zij vindt het fijn om de verzorgende partner te zijn, en hij de man.quote:
Ja precies !! Ze wist waar ze aan begonquote:Op zondag 6 november 2022 16:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar daar valt ze ook weer op. Zij vindt het fijn om de verzorgende partner te zijn, en hij de man.
gratis een kater en een emmer vol schaamtequote:Op zondag 6 november 2022 16:51 schreef Aggie46 het volgende:
Sjesus wat een gezellig feestje.
Ik heb met open mond zitten kijken.
Vraag me af: wat héb je er aan?
Dan moet ze niet jankenquote:Op zondag 6 november 2022 16:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar daar valt ze ook weer op. Zij vindt het fijn om de verzorgende partner te zijn, en hij de man.
Echtquote:Op zondag 6 november 2022 16:51 schreef Aggie46 het volgende:
Hun niks, wij waar voor ons geld.quote:Op zondag 6 november 2022 16:51 schreef Aggie46 het volgende:
Tegeltjequote:Op zondag 6 november 2022 16:52 schreef Deisyy het volgende:
Martin: Als je A zegt moet je ook A doen
Zij niks. Wij vermaken ons welquote:Op zondag 6 november 2022 16:51 schreef Aggie46 het volgende:
Is ook zo! Dan moet je geen B doen!quote:Op zondag 6 november 2022 16:52 schreef Deisyy het volgende:
Vooral oudere manquote:Op zondag 6 november 2022 16:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou zeg dat! Maar 0,99 ct per maand!quote:Op zondag 6 november 2022 16:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hun niks, wij waar voor ons geld.Tenminste, ik vond het weer mijn geld waardig.
quote:Op zondag 6 november 2022 16:53 schreef engine het volgende:
Mexx ligt er sexy bij....iemand die haar tattoos kan lezen?
Wie Arend zegt moet Berend zeggenquote:Op zondag 6 november 2022 16:52 schreef Deisyy het volgende:
Ah jij hebt er zo 1 ik iets meer maar vind het nu niet erg.quote:Op zondag 6 november 2022 16:53 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nou zeg dat! Maar 0,99 ct per maand!
Wat zal mama trots zijnquote:
En dan straks na ejvjl solliciterenquote:Op zondag 6 november 2022 16:54 schreef Seattle het volgende:
[..]
Foto voor paps en mams en haar zusje niet te vergeten
Ik wil ook zo'n managerquote:Op zondag 6 november 2022 16:54 schreef R0T29 het volgende:
Jeff heeft meer drank geregeld, of is het eten?
Had dit ook nog wel voor 4,99 gewild hoorquote:Op zondag 6 november 2022 16:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ah jij hebt er zo 1 ik iets meer maar vind het nu niet erg.
echt een groepsmens onze jeff!quote:Op zondag 6 november 2022 16:54 schreef R0T29 het volgende:
Jeff heeft meer drank geregeld, of is het eten?
Mora staat bij martinquote:Op zondag 6 november 2022 16:55 schreef Deisyy het volgende:
Jasper , Moraima en Imadin liggen al knock out op bed volgens Sasha
Zo ziet een gemiddeld weekend van Mexx eruit en haar ouders zich telkens maar afvragen waar ze uithangt en of ze nog leeftquote:
Ik wilde het net schrijven. Ik ben Zoe meer gaan waarderen. Vond trouwens net hoe ze Jeff probeerde te versieren ontzettend grappig. Tuurlijk slettebakkerig, maar zoals ze zelf zo mooi zei: ze is ook jong, hequote:
Nou oma vertelt, maar serieus: zó bont maakten wij het nooit en al helemaal niet in 2 uur tijdquote:Op zondag 6 november 2022 16:58 schreef Sestra666 het volgende:
wat erg dat je zo anders wordt van drank he
Ach kan gebeuren, behalve staat er nu een camera op je dronken reetquote:Op zondag 6 november 2022 16:58 schreef Sestra666 het volgende:
Dat denk ik niet . het ziet er ook opgzewollen uitquote:Op zondag 6 november 2022 16:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook maar ik denk lippenstift.
Jaquote:Op zondag 6 november 2022 16:58 schreef Sestra666 het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2022 17:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat denk ik niet . het ziet er ook opgzewollen uit
Denk eerder een ervaringsdeskundige.quote:
quote:Op zondag 6 november 2022 16:57 schreef Flory het volgende:
[..]
Hoor net hetzelfde hier op de bank naast me
Lippenstift toch ?quote:Op zondag 6 november 2022 17:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik zag het in een flits dus weet het niet zeker, dan moet ie wel gevallen zijn of zo want flinke plek. Ff in de gaten houden of we er achter kunnen komen.
Dan ben ik overgrootmoeder: ooit een halve fles bessengedoe op, met een knul in een sportwagen naar huis gebracht en p[ 50 m van ons huis...kotsen. Komt mijn vader net met de hond naar buiten.quote:Op zondag 6 november 2022 17:00 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nou oma vertelt, maar serieus: zó bont maakten wij het nooit en al helemaal niet in 2 uur tijd
Lekker toch, herrie in de tent.quote:Op zondag 6 november 2022 17:01 schreef Flow3r het volgende:
Ik kots op lui als Marciano en Kim, altijd op feestjes gezeik met dat soort lui , flikker lekker op
Foutje toch lippenstiftquote:Op zondag 6 november 2022 17:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik zag het in een flits dus weet het niet zeker, dan moet ie wel gevallen zijn of zo want flinke plek. Ff in de gaten houden of we er achter kunnen komen.
Bemoeial....quote:Op zondag 6 november 2022 17:03 schreef engine het volgende:
Wanda gaat Ciano even op zijn plek zetten
Uitgewreven nu volgens mij, ziet er iig niet uit. Wanda legt ff uit aan marciano hoe kim k zijn gedrag zagquote:
Maar wel terecht. Vind het mooi dat ze het voor haar vriendin op neemt.quote:
want hij kent zijn grenzen, en zij niet .. of zoiets..quote:Op zondag 6 november 2022 17:05 schreef engine het volgende:
Haha dus Ciano mag het wel en Kim niet. Zo ziet hij het echt.
Wanda vertelt het hem goed nu, ook over wat ie gezegd heeft over het schudden van kim haar kont en dat dat niet meer mocht van hem.quote:Op zondag 6 november 2022 17:05 schreef puzziepie het volgende:
Ik kan incasseren toch?
Wat lult hij nou achterlijk
Marciano is van de oude stempel, mannen mogen alles, vrouwen niets.quote:Op zondag 6 november 2022 17:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : Kim is nog steeds een vrouw.... Ik ken mijn grenzen .. zij zoekt haar grenzen op...
Nou als je van achter tegen een string aan kijkt.quote:Op zondag 6 november 2022 17:06 schreef puzziepie het volgende:
Ze mag dus wel met haar billen trillen als ze kleren aan heeft![]()
Wat een randdebiel
Moet zij toch weten?quote:Op zondag 6 november 2022 17:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als je van achter tegen een string aan kijkt.
Mwahh...quote:
Leverworst toevallig?quote:
Preciesquote:Op zondag 6 november 2022 17:08 schreef puzziepie het volgende:
Cultuur probleem , Kim der eigen schuld dat ze daar in meegaat
Heeft echt niks met dronken te makenquote:Op zondag 6 november 2022 17:08 schreef ChocoFan het volgende:
Wanda doet het goed, proberen uit te leggen maar marciano is dronken en heeft een gigantischse plaat voor zijn kop dus volkomen nutteloos wat ze nu doet, wel prima vermaak voor jasper geloof ik.
Ze had geen slipje aan volgens mijquote:Op zondag 6 november 2022 17:06 schreef puzziepie het volgende:
Ze mag dus wel met haar billen trillen als ze kleren aan heeft![]()
Wat een randdebiel
Ja dat is waar, gewoon een hufter.quote:Op zondag 6 november 2022 17:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft echt niks met dronken te maken
Zo is hij
Hij gaat het in de bespreking er in gooienquote:Op zondag 6 november 2022 17:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt waar? Omg wat een lul is dat toch ook.
Randschuimpje, mag er per direct uit van mij. Enge man.quote:Op zondag 6 november 2022 17:10 schreef juul. het volgende:
[..]
Hij gaat het in de bespreking er in gooien
quote:Op zondag 6 november 2022 17:11 schreef Aggie46 het volgende:
Zitten vol verbazing naar dat gedoe te kijken.
[ afbeelding ]
Iedereen moet knuffelenquote:Op zondag 6 november 2022 17:11 schreef 5thencounter het volgende:
Andere Kim maar ff pakken dan.. maakt toch mix meer uit
[ afbeelding ]
Als ze zo blijft kotsen is toch ook niet gezond, straks in comaquote:Op zondag 6 november 2022 17:11 schreef mootie het volgende:
Mexx alles ondergekotst, kimk heeft opgeruimd
Die is nog niet zoverquote:Op zondag 6 november 2022 17:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als ze zo blijft kotsen is toch ook niet gezond, straks in coma
Pfff.....quote:Op zondag 6 november 2022 17:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zijn jaloezie?quote:Op zondag 6 november 2022 17:12 schreef HappyCharly het volgende:
Zoë en Kim K zorgen lief voor Mexx, Wanda gaat nu ook helpen. Buiten zorgt Martin volgens mij voor anderen door water te geven.
Ik snap niet waarom Jasper zegt dat hij Marciano begrijpt. Wat dan?
Transparantiequote:Op zondag 6 november 2022 17:14 schreef puzziepie het volgende:
Maddy weer roddelen , geheimpjes verklappen
en keer dit jaar was ik ook bijna van arts niet anspreekbarquote:Op zondag 6 november 2022 17:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is nog niet zover
Bij coma zuipen zijn ze amper aanspreekbaar
Roddeltijdquote:Op zondag 6 november 2022 17:14 schreef engine het volgende:
Nu gaat Maddy Mirthe vertellen over het briefje van Ruben
Alles doorkleppen om maar aardig gevonden te worden , triest figuurquote:
Niet teveel drinken Marioquote:Op zondag 6 november 2022 17:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
en keer dit jaar was ik ook bijna van arts niet anspreekbar
deze kut special gin tonic
Welnee, gewoon aanvullen met water. En anders gewoon een nachtje slapen.quote:Op zondag 6 november 2022 17:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Tijd voor meer bier en wijnquote:Op zondag 6 november 2022 17:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Roddeltijd![]()
Dus we hebben, drank erin, vervelende drukke mensen erdoor, geilheid richting elkaar, boosheid was omhoog komt, drama, kotsen en nu tijd voor het roddelen.
Wajongquote:Op zondag 6 november 2022 17:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy vertellen wat er op het briefje stond aan Mirthe : 'Ik ben verliefd op jou, ik wil het spel niet spelen, ik wil een toekomst met jou'.
Mirthe : 'Wajooo'
Vreselijk figuurquote:Op zondag 6 november 2022 17:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : Ik heb niet zoveel met Ruben, daarom zeg ik het maar gewoon.
Ehquote:Op zondag 6 november 2022 17:15 schreef R0T29 het volgende:
Rupert tegen Erik "Daarom keek je naar mij met je lustvolle ogen...ik zie het wel"
quote:
Een drankje met alcohol ipv zonder.quote:
Hij klinkt niet dronkenquote:
En een peukquote:Op zondag 6 november 2022 17:18 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zie nu 4 lege flessen wijn staan, 1 gluhwein ook
Hij voelt het, hoezo heeft hij het niet geproefdquote:Op zondag 6 november 2022 17:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij klinkt niet dronken
Dus waar hij het vandaan haalt
Hij hoeft toch ook niet gelijk dronken te zijn of te klinken als hij 1 drankje opheeft.quote:Op zondag 6 november 2022 17:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij klinkt niet dronken
Dus waar hij het vandaan haalt
Deze?quote:Op zondag 6 november 2022 17:18 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zie nu 4 lege flessen wijn staan, 1 gluhwein ook
Ja ze hadden shag sinds gisteravond en ik denk dat die pot nu bijna leeg is want ze hebben zitten roken als een malle ook.quote:
Ik hoop dat ze tegen deur aan loopt.quote:Op zondag 6 november 2022 17:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee, nuchter overkomen denk ik zelf.
Zoiets hoorde ik ook, tijd om zijn conclusies te trekken en weg te gaan . Dit gaat niet meer goed komen met hem.quote:
Dat lukt nog niet echtquote:Op zondag 6 november 2022 17:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee, nuchter overkomen denk ik zelf.
Zal wel gewoon per ongeluk zijn gegaanquote:Op zondag 6 november 2022 17:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij hoeft toch ook niet gelijk dronken te zijn of te klinken als hij 1 drankje opheeft.
Hij kan het wel bij zichzelf voelen, en ik zou het bijzonder lullig vinden als ze hem toch alcohol hadden gegeven.
Jip, volgens mij die 3 flessen die gisteravond waren binnengekomen, hebben ze dan net snel gedaan volgens mij. Het leeg zuipen.quote:
Dat merk je bij de eerste slokquote:Op zondag 6 november 2022 17:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij hoeft toch ook niet gelijk dronken te zijn of te klinken als hij 1 drankje opheeft.
Hij kan het wel bij zichzelf voelen, en ik zou het bijzonder lullig vinden als ze hem toch alcohol hadden gegeven.
Gemaakt en getraind in stomdronken zijnquote:Op zondag 6 november 2022 17:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jip, volgens mij die 3 flessen die gisteravond waren binnengekomen, hebben ze dan net snel gedaan volgens mij. Het leeg zuipen.![]()
Kim d nu weer tegen gj dat ze gefocused is want daar is ze voor getraind.Ze is gemaakt voor dit zegt ze ook nog.
Je had haar net moeten zien met lippenstift op en af doen, vet geinig.quote:
Ik gok zo maar dat ze tijdens die training niet dronken wasquote:Op zondag 6 november 2022 17:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jip, volgens mij die 3 flessen die gisteravond waren binnengekomen, hebben ze dan net snel gedaan volgens mij. Het leeg zuipen.![]()
Kim d nu weer tegen gj dat ze gefocused is want daar is ze voor getraind.Ze is gemaakt voor dit zegt ze ook nog.
quote:Op zondag 6 november 2022 17:21 schreef engine het volgende:
Die Berend kan ook beter vertrekken. Man man man.
Wat ik van het leger weet wel ja.quote:Op zondag 6 november 2022 17:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Gemaakt en getraind in stomdronken zijn
Daarna wel vermoed ik, zuipen en het leger gaan geloof ik wel samen.quote:Op zondag 6 november 2022 17:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ik gok zo maar dat ze tijdens die training niet dronken was
Hij is dood, kan afgevoerd wordenquote:Op zondag 6 november 2022 17:21 schreef engine het volgende:
ahh thxxquote:Op zondag 6 november 2022 17:22 schreef Hendrik83 het volgende:
Het draait niet je bent gefocused
[ afbeelding ]
Je weet wat je moet doen...quote:Op zondag 6 november 2022 17:22 schreef Flow3r het volgende:
wat zegt ze eigenlijk, ik hoor alleen gefocussed
s hij verkoud?quote:Op zondag 6 november 2022 17:21 schreef engine het volgende:
Nou, dat dus x 600 inmiddelsquote:Op zondag 6 november 2022 17:22 schreef Flow3r het volgende:
Ik draai niet? ofzoquote:Op zondag 6 november 2022 17:22 schreef Flow3r het volgende:
quote:
Even een klap geven.quote:
quote:Op zondag 6 november 2022 17:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alles draait om me heen zegt ze...
Kunnen we lekker los gaan joehoe..quote:Op zondag 6 november 2022 17:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En er komt zeker weten nog meer aan
Ja en ja, want marciano is heel erg dronken en andere vrouwen deden iedere keer tegen hem opschuren en dat vond ie prima maar kim k niet, korte versie dit.quote:Op zondag 6 november 2022 17:24 schreef Loveable het volgende:
[..]
Kunnen we lekker los gaan joehoe..
Ruzie tussen KimK en Marciano?
Nee snap ik wel, als andersom was geweest geheid dan Marc was gefliptquote:Op zondag 6 november 2022 17:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en ja, want marciano is heel erg dronken en andere vrouwen deden iedere keer tegen hem opschuren en dat vond ie prima maar kim k niet, korte versie dit.
Ja, maar dat is anders volgens hem .. want hij kent z'n grenzen .. blablahquote:Op zondag 6 november 2022 17:26 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nee snap ik wel, als andersom was geweest geheid dan Marc was geflipt
Wat een lariekoek zeg man manquote:Op zondag 6 november 2022 17:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar dat is anders volgens hem .. want hij kent z'n grenzen .. blablah
Juist en daar was kim k dus extra boos over omdat zij niets mag maar is cultuur zegt marciano en rupie dus kim k moet niet zeuren. korte versie weer maar van de week zullen we daar vast nog meer over gaan zien.quote:Op zondag 6 november 2022 17:26 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nee snap ik wel, als andersom was geweest geheid dan Marc was geflipt
Kenzi en mirthe zeker aangeschoten en licht dronken, alies weet ik niet, die is depri muts.quote:Op zondag 6 november 2022 17:27 schreef mario390 het volgende:
volgens me zijn alicia,mirthe ,kenzi niet dronken
Wacht wel tot er een filmpje van komt..quote:Op zondag 6 november 2022 17:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Juist en daar was kim k dus extra boos over omdat zij niets mag maar is cultuur zegt marciano en rupie dus kim k moet niet zeuren. korte versie weer maar van de week zullen we daar vast nog meer over gaan zien.![]()
Eunice is deeg aan het uitrollen in de keuken. Ik heb eerder iets gehoord over pizza dus denk dat het dat moet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |