Gadverdamme dat klinkt echt goor.quote:
Zuipen in korte jurkjes is niet handig?quote:Op zondag 6 november 2022 12:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gadverdamme dat klinkt echt goor.![]()
En veel dames hebben zeer korte jurkjes aan, erg leuk hoor maar niet handig als ze dadelijk echt gaan zuipen. Als ze echt alcohol krijgen natuurlijk.
Lijkt mij, geen ervaring mee zelf.quote:Op zondag 6 november 2022 12:38 schreef D. het volgende:
[..]
Zuipen in korte jurkjes is niet handig?
Zal het onthouden
Makkelijk als je moet plassen.quote:Op zondag 6 november 2022 12:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gadverdamme dat klinkt echt goor.![]()
En veel dames hebben zeer korte jurkjes aan, erg leuk hoor maar niet handig als ze dadelijk echt gaan zuipen. Als ze echt alcohol krijgen natuurlijk.
Dat wel.quote:Op zondag 6 november 2022 12:41 schreef maily het volgende:
[..]
Makkelijk als je moet plassen.
Denk ik ....
quote:Op zondag 6 november 2022 12:41 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ : Ik weet niet of ik in dezelfde situatie zit, zij heeft iets langer een relatie ...
Ik geloof 1 week langer ...
Voor ons of hen ?quote:Op zondag 6 november 2022 12:42 schreef Sestra666 het volgende:
ik denk maar zo, dat deze middag een grote deceptie gaat worden mbt drank en fitty's
wat was boeiend gisteren midda tot nacht?quote:Op zondag 6 november 2022 12:41 schreef Dotteke het volgende:
De dames helemaal opgedoft en daar komt Martin aan in zijn korte broek en rode sloffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |