Snel pakken danquote:Op zondag 6 november 2022 00:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen streams aan, mijn laptop ligt in de auto
Telefoon?quote:Op zondag 6 november 2022 00:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor geen goud een relatie met zo iemand. Vreselijk.quote:Op zondag 6 november 2022 00:04 schreef Harry het volgende:
Jeff: ik ben bang dat het over een paar maanden een teleurstelling wordt, en ik dan kwetsbaar ben.
je neemt jeff veel te serieus denk ikquote:Op zondag 6 november 2022 00:03 schreef mootie het volgende:
Liefde wil ik dit niet noemen….
Run Kim run!
hij wil gewoon horenquote:Op zondag 6 november 2022 00:04 schreef Sestra666 het volgende:
Omdat hij jaloers gedrag vertoont en zo keihard is.. als er geen klik is, dan zou het je niet boeien
Hij is er verdomd slecht in dan.quote:Op zondag 6 november 2022 00:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij wil gewoon horen
ik vind jou leuk
en niet die kwarrel
maar ze brengt elke keer die kwarrel weer in het gesprek
Heel hard wegrennenquote:Op zondag 6 november 2022 00:03 schreef mootie het volgende:
Liefde wil ik dit niet noemen….
Run Kim run!
Bowie wel OK ?quote:Op zondag 6 november 2022 00:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dat zalquote:
zo zie ik het ookquote:Op zondag 6 november 2022 00:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff speelt het hard, hij wil haar, maar wil dat zij de knoop doorhakt en voor hem gaat.
Dat is wat ik eruit begrijp
Maar hij heeft zelf de knoop al doorgehakt voor haar. Maar doet nu weer enorm tegenstrijdig.quote:Op zondag 6 november 2022 00:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff speelt het hard, hij wil haar, maar wil dat zij de knoop doorhakt en voor hem gaat.
Iemand voor het blok zetten dmv chantage , dat noem ik hetquote:Op zondag 6 november 2022 00:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2022 00:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Anders hadden beiden het gesprek allang afgekapt
Man, je zult echt ruzie met die gast krijgen. Ik wil er niet eens aan denken.quote:Op zondag 6 november 2022 00:06 schreef HappyCharly het volgende:
Kim, vrouw. Laat die kwarrel. Drie weken ken je hem en je gaat hem 10 maanden missen. En dan kijken wat er met Jeff is. Alhoewel ik twijfels heb, wil je een relatie met iemand die je zo kleineert als hij zich gekwetst voelt?
Denk dat Kim het moeilijk vindt de knoop door te hakken, ze wil wel, maar wil niemand(lees kwarrel) kwetsenquote:
Weer terugquote:Op zondag 6 november 2022 00:07 schreef HappyCharly het volgende:
NEEEE GEEEEN SL!
Mensen ik wil slapen, rond dit gesprek ff goed af..
Echt wel!!!quote:Op zondag 6 november 2022 00:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe hij haar tot nu toe behandeld heeft, tegen haar sprak. Red flags all over
Trotsquote:Op zondag 6 november 2022 00:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe hij haar tot nu toe behandeld heeft, tegen haar sprak. Red flags all over
of ze is bang dat ze na het programma niks meer heeftquote:Op zondag 6 november 2022 00:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk dat Kim het moeilijk vindt de knoop door te hakken, ze wil wel, maar wil niemand(lees kwarrel) kwetsen
Nee Jeff had een topdag!quote:Op zondag 6 november 2022 00:08 schreef Sestra666 het volgende:
hij wist zich geen raad vanmiddag, onrustig.. hij zat er echt wel mee
prik je zo doorheen
Geen hand vol maar een land volquote:Op zondag 6 november 2022 00:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
of ze is bang dat ze na het programma niks meer heeft
Tis een mooie meid die daar geen problemen mee zal hebben, jongens genoeg die voor haar willen gaan , denk dat ze die gast thuis erg leuk vindtquote:Op zondag 6 november 2022 00:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
of ze is bang dat ze na het programma niks meer heeft
Eens, maar vooral bij mannen kan hun trots ze heel erg in de weg zittenquote:Op zondag 6 november 2022 00:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Weer geen reden om iemand zo debiel te behandelen
dan moet ze de ander niet aan het lijntje houdenquote:Op zondag 6 november 2022 00:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Tis een mooie meid die daar geen problemen mee zal hebben, jongens genoeg die voor haar willen gaan , denk dat ze die gast thuis erg leuk vindt
En ze wil het volgens mij echt niet op deze manier verbreken met kwarreltje.quote:Op zondag 6 november 2022 00:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Tis een mooie meid die daar geen problemen mee zal hebben, jongens genoeg die voor haar willen gaan , denk dat ze die gast thuis erg leuk vindt
Als dit verliefdheid is dan zou ik heel hard wegrennenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 november 2022 00:14 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff: als er eentje is die iemand altijd ik zijn waarde laat ben ik het
En als ze alsnog voor hem kiest , zal hij zeggen dat het te laat is of dat het voor hem niet hoeft zodat ze zich in allerlei bochten moet wringen om hem te pleasen en terug te winnenquote:Op zondag 6 november 2022 00:13 schreef Verida het volgende:
Ik denk dat het Jeff heel erg is tegengevallen dat Kim niet gelijk voor hem is gegaan. Die had denk ik verwacht/gehoopt dat ze als een blok voor hem zou vallen.
en dat deed ze niet, althans niet gelijk, dus nu is hij op zijn pikkie getrapt en zal dat Kim laten voelen.
quote:Op zondag 6 november 2022 00:14 schreef HappyCharly het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2022 00:13 schreef mootie het volgende:
Jeff is overgevoelig voor achterlijke geluiden
Moraima belachelijk maken, Ima en Rupert vanmiddag twee flikkers noemen, nu hoor ik hem zijn medebewoners ratten noemen.quote:Op zondag 6 november 2022 00:14 schreef HappyCharly het volgende:
Dat vind ik heel smerig van hem . zei hij vanmiddag ook al tegen haar over haarquote:
en zijn preek tegen martin ligt ook nog vers in het geheugenquote:Op zondag 6 november 2022 00:16 schreef Harry het volgende:
[..]
Moraima belachelijk maken, Ima en Rupert vanmiddag twee flikkers noemen, nu hoor ik hem zijn medebewoners ratten noemen.
Kim: ik ben niet zo hard.
Ik ook. Zoiets kan soms snel veranderen.quote:Op zondag 6 november 2022 00:16 schreef HappyCharly het volgende:
Eigenlijk is Kim gewoon best lief en gevoelig. Ik vind haar leuk.
dit dusquote:Op zondag 6 november 2022 00:18 schreef Flow3r het volgende:
Hij is net een klein kind, het liefst wil hij zeggen : kies voor mij want ik ben stapel op jou,maar dan geeft hij zich bloot en om dat te verbloemen manipuleert hij het zo dat zíj degene is die over de brug moet komen
Maar als ze zich kwetsbaar opstelt en voor he kiest, dan zal hij haar laten voelen dat hij dit niet pikt, tweede keus. Em dan moet ze gaan smeken om zijn liefde. de lul.quote:Op zondag 6 november 2022 00:18 schreef Flow3r het volgende:
Hij is net een klein kind, het liefst wil hij zeggen : kies voor mij want ik ben stapel op jou,maar dan geeft hij zich bloot en om dat te verbloemen manipuleert hij het zo dat zíj degene is die over de brug moet komen
yup, precies ditquote:Op zondag 6 november 2022 00:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar als ze zich kwetsbaar opstelt en voor he kiest, dan zal hij haar laten voelen dat hij dit niet pikt, tweede keus. Em dan moet ze gaan smeken om zijn liefde. de lul.
Liever dat zij dit inziet. Want je wil toch niet zo'n onveilige relatie?quote:Op zondag 6 november 2022 00:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
yup, precies dit![]()
Snap niet dat hij niet inziet hoe hij bezig is
nee vreselijkquote:Op zondag 6 november 2022 00:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Liever dat zij dit inziet. Want je wil toch niet zo'n onveilige relatie?
denk t ookquote:Op zondag 6 november 2022 00:22 schreef Flow3r het volgende:
Ik kan niet met zulke manipulators, teveel zelf meegemaakt en me er toch door laten leiden, veel leuke dingen gemist daardoor
Hoop niet dat Kim zich ook laat leiden en gewoon lekker bij Rupie en anderen in bed kruipt als ze wil, maar ben bang dat ze toch al gemanipuleerd is om dat minder of zelfs helemaal niet meer te doen
Ze heeft ook helemaal geen commentaar op die klotedingen die hij de hele tijd toeblaft.quote:Op zondag 6 november 2022 00:22 schreef Flow3r het volgende:
Ik kan niet met zulke manipulators, teveel zelf meegemaakt en me er toch door laten leiden, veel leuke dingen gemist daardoor
Hoop niet dat Kim zich ook laat leiden en gewoon lekker bij Rupie en anderen in bed kruipt als ze wil, maar ben bang dat ze toch al gemanipuleerd is om dat minder of zelfs helemaal niet meer te doen
ja, woorden hebben toch effect en zeker als een maatje/beste vriend/eventuele liefde dat tegen je zegtquote:
Nee heeft hij ook nietquote:Op zondag 6 november 2022 00:25 schreef Harry het volgende:
Het valt me al een paar weken op, en steeds meer, dat Jeff geen respect voor iets of iemand heeft.
Toch zegt ze ook wijze dingen en hij krijgt niet voor elkaar wat ie wil dus tot nu toe heeft zijn manilpulatie geen effect, althans, dat lijkt zo, ze geeft niks toequote:Op zondag 6 november 2022 00:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft ook helemaal geen commentaar op die klotedingen die hij de hele tijd toeblaft.
jaloers als de pestquote:Op zondag 6 november 2022 00:25 schreef mootie het volgende:
Gaaaat ie weer… je slaapt toch lekker bij iedereen!!!
Nee, Kim verdient beter.quote:Op zondag 6 november 2022 00:27 schreef HappyCharly het volgende:
Ohh Jeff, zeg nou gewoon dat je wl dat ze voor jou kiest.. doe nou even lief samen..
Uit machteloosheid gaat hij steeds harder tekeer, kan niet meer stoppen. Hij moet en zal dit gesprek winnen, kostte wat kostquote:Op zondag 6 november 2022 00:23 schreef puzziepie het volgende:
Jeff de ouders van Kim weer kleineren , nee zijn ouders snappen alles
Bah wat een misselijke streken
Toch had ik liever gehad dat ze zei: Pik, ga lekker zo tegen je hond pratenquote:Op zondag 6 november 2022 00:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Toch zegt ze ook wijze dingen en hij krijgt niet voor elkaar wat ie wil dus tot nu toe heeft zijn manilpulatie geen effect, althans, dat lijkt zo, ze geeft niks toe
Niemand krijgt mij kleinquote:Op zondag 6 november 2022 00:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Uit machteloosheid gaat hij steeds harder tekeer, kan niet meer stoppen. Hij moet en zal dit gesprek winnen, kostte wat kost
heel naar .
Ik denk ik ook. Even een grens aangeven.quote:Op zondag 6 november 2022 00:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Toch had ik liever gehad dat ze zei: Pik, ga lekker zo tegen je hond praten
Inderdaad, ze zou zoiets moeten zeggen en dan opstaan en weglopen en lekker naar bed gaan, al dan niet bij iemand anders in bed.quote:Op zondag 6 november 2022 00:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Toch had ik liever gehad dat ze zei: Pik, ga lekker zo tegen je hond praten
quote:Op zondag 6 november 2022 00:31 schreef Sestra666 het volgende:
ik wil slapenmaar kan niet stoppen met kijken
jupquote:Op zondag 6 november 2022 00:34 schreef HappyCharly het volgende:
En toch blijft Jeff praten, naar haar toe buigen, vragen stellen. Hij wil dit ook niet stoppen. Want dan moet hij zich aan zijn woord houden en stoer en afstandelijk gaan deon.
Dit zegt ook genoeg over hem en hoe hij in relaties staat. Hoop dat Kim haar ogen opentquote:Op zondag 6 november 2022 00:33 schreef Flory het volgende:
Oh wat gemeen dit Jeff!
Woord gegeven op een situatie maar situaties veranderen...
hoe kun je hier een relatie mee hebben, vraag ik me afquote:Op zondag 6 november 2022 00:35 schreef puzziepie het volgende:
Als zij toch met Jeff in zee gaat om het maar zo te zeggen , gaat ze hier grote problemen met zichzelf krijgen
Nietquote:Op zondag 6 november 2022 00:36 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
hoe kun je hier een relatie mee hebben, vraag ik me af
nou, liever niet.quote:Op zondag 6 november 2022 00:36 schreef HappyCharly het volgende:
En toch wil ik dat ze het nu goedmaken en zoenen en lief zijn
dat welquote:Op zondag 6 november 2022 00:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet![]()
Dit zijn echt red flags die je maar beter serieus kan nemen
Meer het karakter van Jeff, vind ik.quote:Op zondag 6 november 2022 00:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Tis gewoon jammer dat er dan zo een eind komt aan een leuke vriendschap, vond ze samen met Jappie leuk om naar te kijken. Verliefdheid gooit nu roet in het eten
ik hoop dat Kim daar niet meer aan mee gaat doen . Dit gaat zich namelijk tegen haar kerenquote:Op zondag 6 november 2022 00:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dat welHet gaat ook niet werken als hij niet aan zichzelf werkt.
Maar ik wil een happy end.
Mssn vallen ze uiteindelijk samen in slaap in die stoelquote:Op zondag 6 november 2022 00:39 schreef Sestra666 het volgende:
benieuwd wie t gesprek nu gaat beëindigen
Als Kim nu toegeeft gaat dit elke keer gebeuren als zie iets doet wat hem niet zint, of als ze te vriendelijk is tegen een van de andere bewoners.quote:Op zondag 6 november 2022 00:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik hoop dat Kim daar niet meer aan mee gaat doen . Dit gaat zich namelijk tegen haar keren
Eens. Hij probeert haar nu op alles over haar scharrel te pakkenquote:Op zondag 6 november 2022 00:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Als Kim nu toegeeft gaat dit elke keer gebeuren als zie iets doet wat hem niet zint, of als ze te vriendelijk is tegen een van de andere bewoners.
nou ja, vind ik ook wel raar dat ze dat niet weetquote:Op zondag 6 november 2022 00:41 schreef mootie het volgende:
Jeff blijft er op hameren dat ze de verjaardag van kwarrel niet kent, dat is alleszeggend volgens hem.
Hij gooit alles in de strijd om haar te veroveren, ze krijgt nu een week denktijdquote:Op zondag 6 november 2022 00:40 schreef Deisyy het volgende:
Laptop uit de auto gepakt![]()
Maar wat een nare vent die Jeff, zijn ware aard komt boven
Vies van hemquote:Op zondag 6 november 2022 00:41 schreef mootie het volgende:
Jeff blijft er op hameren dat ze de verjaardag van kwarrel niet kent, dat is alleszeggend volgens hem.
Ik totaal niet, weet er ook maar heel weinig.quote:Op zondag 6 november 2022 00:41 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
nou ja, vind ik ook wel raar dat ze dat niet weet
dat zal nog niet ter sprake zijn gekomen.quote:Op zondag 6 november 2022 00:41 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
nou ja, vind ik ook wel raar dat ze dat niet weet
Dat lukt hem niet in de loods, kijk die wenkbrauwen hoog op zijn voorhoofdquote:Op zondag 6 november 2022 00:41 schreef Flory het volgende:
Zou hij veranderen als hij aan zijn gevoelens toe zou geven?
Minder macho en kijk mij eens geweldig zijn?
In een relatie is hij denk ik wel een stuk liever. Maar hij heeft een vrouw nodig die hem op zijn bs wijstquote:Op zondag 6 november 2022 00:41 schreef Flory het volgende:
Zou hij veranderen als hij aan zijn gevoelens toe zou geven?
Minder macho en kijk mij eens geweldig zijn?
Ultimatumquote:Op zondag 6 november 2022 00:42 schreef juul. het volgende:
[..]
Hij gooit alles in de strijd om haar te veroveren, ze krijgt nu een week denktijd
Hij heeft vanaaf ook zoveel dingen genoemd waar hij echt fantastisch in isquote:Op zondag 6 november 2022 00:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lukt hem niet in de loods, kijk die wenkbrauwen hoog op zijn voorhoofd
Ik twijfel en hoop voor hem dat het ergens in hem zitquote:Op zondag 6 november 2022 00:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lukt hem niet in de loods, kijk die wenkbrauwen hoog op zijn voorhoofd
Ze zou gek zijn als ze het doet, dit gedrag is een slecht voortekenquote:Op zondag 6 november 2022 00:42 schreef juul. het volgende:
[..]
Hij gooit alles in de strijd om haar te veroveren, ze krijgt nu een week denktijd
ze kan toch gewoon genieten van het hier en nu door vriendschappelijk met de andere bewoners om te gaan en dan na de loods weer terug naar haar vriend?quote:Op zondag 6 november 2022 00:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik denk maar zo, je bent jong en moet genieten van het hier en nu. Kim maakt het zichzelf ook moeilijk. Gewoon gaan en lat kwarrel zitten.
Mijn motto: if it's meant to be, it will be
Met zo’n halve gare wil je toch niks. Vragen om problemenquote:Op zondag 6 november 2022 00:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik denk maar zo, je bent jong en moet genieten van het hier en nu. Kim maakt het zichzelf ook moeilijk. Gewoon gaan en lat kwarrel zitten.
mssn is hij wel heel goed in bedquote:Op zondag 6 november 2022 00:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft vanaaf ook zoveel dingen genoemd waar hij echt fantastisch in is
en wie is hij dan helemaal dat hij dat voor haar mag/kan bepalen?quote:
Toegeven aan dat manipulatieve gedrag bedoel je?quote:Op zondag 6 november 2022 00:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Uiteraard. Jeff is perfectquote:Op zondag 6 november 2022 00:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
mssn is hij wel heel goed in bed![]()
Dat hoop ik heel erg, het gaat nu meer naar koele blaaskaak.quote:Op zondag 6 november 2022 00:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
In een relatie is hij denk ik wel een stuk liever. Maar hij heeft een vrouw nodig die hem op zijn bs wijst
ik wil dat Kim zich gewoon aan haar principes houdt en Jeff laat vallenquote:Op zondag 6 november 2022 00:46 schreef HappyCharly het volgende:
Ik wil dat Kim haar scharrel laat zitten. Gewoon om te zien hoe dit verder kan lopen.
Als ze aan deze loser toe gaat geven is ze verlorenquote:Op zondag 6 november 2022 00:46 schreef HappyCharly het volgende:
Ik wil dat Kim haar scharrel laat zitten. Gewoon om te zien hoe dit verder kan lopen.
omdat Kim zei, ik weet niet of anderen wel het beste met me voor hebben, geven ze mij advies in hun voordeelquote:Op zondag 6 november 2022 00:45 schreef puzziepie het volgende:
Kim kan beter met Jeff praten![]()
Uiteindelijk komt alles toch weer bij hem
Jeff heeft ook niet het beste met haar voor, Jeff heeft alleen het beste met zichzelf voor.quote:Op zondag 6 november 2022 00:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
omdat Kim zei, ik weet niet of anderen wel het beste met me voor hebben, geven ze mij advies in hun voordeel
dan moet je je hardware versnelling uitzettenquote:Op zondag 6 november 2022 00:49 schreef Jippie het volgende:
Kunnen jullie ook niet cappen van streams? Krijg alleen maar zwarte vlakken..
Misschien je hardware versnellingquote:Op zondag 6 november 2022 00:49 schreef Jippie het volgende:
Kunnen jullie ook niet cappen van streams? Krijg alleen maar zwarte vlakken..
Moderator eh...Jeffreyquote:Op zondag 6 november 2022 00:49 schreef Flory het volgende:
Hoe noem je iemand die alles voor het zeggen wilt en iedereen moet luisteren naar zijn/haar ideeën
Ik denk dat Jeff gewoon een enorme lul is die geen tegenspraak duldtquote:Op zondag 6 november 2022 00:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
IK vermoed dat Jeff heel erg gekwetst is geweest en nu de botte harde boer uithangt, om Kim van hem af te stoten, uit zelfbescherming
Waarom, elk gedrag heeft een reden en komt ergens vandaan. Hij laat mensen niet dichtbij komen.quote:Op zondag 6 november 2022 00:50 schreef mootie het volgende:
Zullen we ophouden met excuses voor Jeff te verzinnen
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 6 november 2022 00:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat Jeff gewoon een enorme lul is die geen tegenspraak duldt
quote:Op zondag 6 november 2022 00:51 schreef chufi het volgende:
Kom op Kim ... Zeg het "Ik wil met je neuken, maar dan niet zo stiekem als KimK en Tiano
Ach, wie weet leren ze er allebei veel vanquote:Op zondag 6 november 2022 00:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als ze aan deze loser toe gaat geven is ze verloren
Dat zou ik niet op mijn geweten willen hebben
Ik geef hem nog een week om het tegendeel te bewijzenquote:Op zondag 6 november 2022 00:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat Jeff gewoon een enorme lul is die geen tegenspraak duldt
Watje!quote:Op zondag 6 november 2022 00:52 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik geef hem nog een week om het tegendeel te bewijzen
Kim is 23 , ik heb meer hoop voor haar . Jeff is wmb keihard door het ijs gezaktquote:Op zondag 6 november 2022 00:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ach, wie weet leren ze er allebei veel van
Framing door wie precies?quote:Op zondag 6 november 2022 00:52 schreef freaky40 het volgende:
Wat een framing toch weer, niet normaal.
Heeft ie ookquote:Op zondag 6 november 2022 00:53 schreef Harry het volgende:
Ik vermoed, dat Kim houdt van dominante mannen. Anders loop je toch bij zo'n vent weg?
Het zou me, vanuit dat opzicht, niet verbazen dat haar kwarrel heel veel tattoos heeft.
jij bent net als ik ook een romanticusquote:Op zondag 6 november 2022 00:53 schreef HappyCharly het volgende:
Ik hoop gewoon zo hard dat Jeff inziet hoe hij doet en zijn gedrag aanpast... En Kim alleen dan voor hem kiest en hem anders lekker loslaat.
Hij was er bij toch in het afscheidsfilmpje? grote vickingquote:Op zondag 6 november 2022 00:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heeft ie ook![]()
En een super gespierd lijf een goed in bed
ofzow
Roze bril afzetten is wel verstandigquote:Op zondag 6 november 2022 00:55 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
jij bent net als ik ook een romanticus
Ah vandaar het goud in handenquote:Op zondag 6 november 2022 00:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heeft ie ook![]()
En een super gespierd lijf een goed in bed
ofzow
quote:Op zondag 6 november 2022 00:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Roze bril afzetten is wel verstandig
Heb ik niet gezienquote:Op zondag 6 november 2022 00:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij was er bij toch in het afscheidsfilmpje? grote vicking
Is dat ergens te zien?quote:Op zondag 6 november 2022 00:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij was er bij toch in het afscheidsfilmpje? grote vicking
Exact..quote:Op zondag 6 november 2022 00:55 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
jij bent net als ik ook een romanticus
Echt ik snap niet hoe je dit goed kan pratenquote:Op zondag 6 november 2022 00:56 schreef HappyCharly het volgende:
Grappig, alsof hij net zo lang duwt tot zij de tegengas zoekt die hij zoekt...
ik prik er doorheen.. hij heeft een grote bek..stelt niks voorquote:Op zondag 6 november 2022 00:58 schreef puzziepie het volgende:
Iemand in een hoekje drijven en anderen zien dat als romantisch
Ga morgen ff zoeken, nog geen uitzendingen gekekenquote:Op zondag 6 november 2022 00:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
eerst aflevering op tv volgens mij
Dit meen je toch niet echt????quote:Op zondag 6 november 2022 00:59 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik prik er doorheen.. hij heeft een grote bek..stelt niks voor
Dat kan allemaal wel, maar mag je dan een ander kleineren, schofferen, manipuleren?quote:Op zondag 6 november 2022 00:59 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Manipulatieve kleuterquote:Op zondag 6 november 2022 00:59 schreef Flow3r het volgende:
Grappig wel, hij zegt allerlei dingen waar hij eigenlijk niet achter staat, en als ze er dan in mee gaat, moet ie weer manipuleren om het ongedaan te maken![]()
Hij : "Ik wil afstand "
Zij : "oke , dan respecteer ik dat "
Hij : ": respecteer wat ? Dus je vindt het wel oke om afstand te nemen ? "
Zij : "nee dat zeg ik niet, dacht dat jij dat wou "
Hij : "maar jij vind het dus oke, weten we dat ook weer '
![]()
ze willen beide niet uit die stoel, willen bij elkaar zijn.. Kim staat haar mannetje echt wel hoor..quote:
Ik vind hem een lul. En tegelijk zie ik dat hij zooooo kwetsbaar is in deze dat hij zich als een lul gedraagt, en toch blijft aangeven dat hij haar leuk vindt. Dat mag ook best gezegd. Niemand is alleen slecht. Zijn lompe manier van beledigen en afzeiken en muren optrekken, dat is niet te doen egoistisch. En toch zie ik ook zijn zachte kant. Call me romantic, i do not carequote:Op zondag 6 november 2022 00:59 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Ligt aan het moment gok ikquote:Op zondag 6 november 2022 00:59 schreef mootie het volgende:
Kweenie hoor, als Kim bedenktijd krijgt is Jeff toch nog steeds tweede keus?
Nee dat kan kan dus nietquote:Op zondag 6 november 2022 01:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat kan allemaal wel, maar mag je dan een ander kleineren, schofferen, manipuleren?
Dit doen instanties bij mijn pleegkinderen, heel schadelijk. Omdat het gedrag gewoon not done is. Een onveilige jeugd geeft jou nooit het recht om iemand zo te behandelen. Kim zal er echt aan gaan en dat ze nu al nog steeds dit gesprek voert is schadelijk. Ze wordt al gebrainwashed.quote:Op zondag 6 november 2022 00:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom, elk gedrag heeft een reden en komt ergens vandaan. Hij laat mensen niet dichtbij komen.
Laat ik het zo stellen, als je fictieve dochter daar nu zat, zou je dan hetzelfde zeggen?quote:Op zondag 6 november 2022 01:02 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ze willen beide niet uit die stoel, willen bij elkaar zijn.. Kim staat haar mannetje echt wel hoor..
Ja hij doet heel erg lullig enzo, manipulerend whatever, maar hij laat mensen niet dichtbij.. dat is niet voor niks denk ik.
Tis geen slechte vent denk ik.. allemaal spel
Geen woorden voorquote:Op zondag 6 november 2022 01:02 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ze willen beide niet uit die stoel, willen bij elkaar zijn.. Kim staat haar mannetje echt wel hoor..
Ja hij doet heel erg lullig enzo, manipulerend whatever, maar hij laat mensen niet dichtbij.. dat is niet voor niks denk ik.
Maar zo'n vent is toch niet leuk?quote:Op zondag 6 november 2022 01:02 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Eens, this is TV, simpel verhaal.quote:Op zondag 6 november 2022 01:02 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Ja , roze brilquote:Op zondag 6 november 2022 01:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, als je fictieve dochter daar nu zat, zou je dan hetzelfde zeggen?
Romantic!quote:Op zondag 6 november 2022 01:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind hem een lul. En tegelijk zie ik dat hij zooooo kwetsbaar is in deze dat hij zich als een lul gedraagt, en toch blijft aangeven dat hij haar leuk vindt. Dat mag ook best gezegd. Niemand is alleen slecht. Zijn lompe manier van beledigen en afzeiken en muren optrekken, dat is niet te doen egoistisch. En toch zie ik ook zijn zachte kant. Call me romantic, i do not care
neequote:Op zondag 6 november 2022 01:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, als je fictieve dochter daar nu zat, zou je dan hetzelfde zeggen?
Ik heb er een , maar geen idee wie het isquote:Op zondag 6 november 2022 01:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik geloof dit niet. Dit is hoe hij is. Ja tuurlijk, erg onzeker, maar hij zal straks niet in ene een lieverdje zijn. Of ik zit er flink naast. Kan ookquote:Op zondag 6 november 2022 00:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hier leren ze beiden van en Jeff doet zich veel harder voor dan hij is denk ik
Je kent je dochter niet?quote:Op zondag 6 november 2022 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er een , maar geen idee wie het is
Bepaalt hijquote:Op zondag 6 november 2022 01:05 schreef mootie het volgende:
Je ligt bij de ratten!!!
Jasper had er ook niet mogen liggen.
Ik heb een dochter van 28. Ik zou het in eerste instantie niet erg vinden als ze met hem thuis zou komen, ik zie ook zijn lieve kanten. Maar............ dan moet ik hem beter leren kennen. Dit is ook een spel, een tv show en wat is echt en wat niet? bestaat kwarrel echt, is dit een toneelstukje?quote:Op zondag 6 november 2022 01:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Naja een act voor tv dan.quote:
Te makkelijkquote:Op zondag 6 november 2022 01:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb een dochter van 28. Ik zou het in eerste instantie niet erg vinden als ze met hem thuis zou komen, ik zie ook zijn lieve kanten. Maar............ dan moet ik hem beter leren kennen. Dit is ook een spel, een tv show en wat is echt en wat niet? bestaat kwarrel echt, is dit een toneelstukje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |