voor het 1st dat ik het niet met je eens benquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Jeff wat trust issues heeft.
Een jaar wachten op een 3 weken oud "vriendje" slaat nergens opquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:01 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
ze weet niet of ze haar vriend of jeff wil neuken, niks zielig aan.
quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor het 1st dat ik het niet met je eens ben
ik ookquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]dat mag ... ik kan het ook mis hebben...
Ze kent sjeffi intussen 2 maanden. Volgens mij weet ze niet eens meer hoe dat vriendje er uit ziet.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een jaar wachten op een 3 weken oud "vriendje" slaat nergens op
Dat weet ik. Maar ze worstelt ook met haar gevoelens voor Jeff en haar "vriend". Daarbuiten was Jeff gewoon een lul vanmiddag. Sloeg nergens op.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Aww neejoh, ze was echt gekwetst door het gesprek..
Vond ik totaal niet, en hij kan ook niet ruiken dat er meer speelt. Ze was erg raarrr bezig maar vanwege een reden dus...quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:07 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ze worstelt ook met haar gevoelens voor Jeff en haar "vriend". Daarbuiten was Jeff gewoon een lul vanmiddag. Sloeg nergens op.
Verliefd dusquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
mannen die een lul zijn uit zelfbescherming ken ik genoeg
kim zat gewoon te drammen, dan begrijp ik de irritatie van sjeff welquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:07 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ze worstelt ook met haar gevoelens voor Jeff en haar "vriend". Daarbuiten was Jeff gewoon een lul vanmiddag. Sloeg nergens op.
Het was toch echt Jeff die boos op haar was.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vond ik totaal niet, en hij kan ook niet ruiken dat er meer speelt. Ze was erg raarrr bezig maar vanwege een reden dus...
Kim zat te drammen over het feit dat ze met Rupie geslapen had?quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
kim zat gewoon te drammen, dan begrijp ik de irritatie van sjeff wel
Ze werd keihard afgewezen.. ga daar maar es mee om als "Lekker Wijf" to be...quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vond ik totaal niet, en hij kan ook niet ruiken dat er meer speelt. Ze was erg raarrr bezig maar vanwege een reden dus...
Nee ze zat te drammen hoe sjeff daar op moest reageren.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:10 schreef engine het volgende:
[..]
Kim zat te drammen over het feit dat ze met Rupie geslapen had?
deze moet je even uitleggenquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:13 schreef pingu66 het volgende:
Ik heb het idee dat Jasper alleen tegendraads is als Jeff in de buurt is.
Omdat ze niet begreep waar Jeff nou eigenlijk boos om was. Hij wil eerst dat ze close is met anderen en nu pissig dat ze er bij in bed gaat liggen. Ze hebben geen relatie ofzo...waar bemoeit hij zich meequote:Op zaterdag 5 november 2022 20:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nee ze zat te drammen hoe sjeff daar op moest reageren.
dat gebeurt ook niet vaakquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano is niet een beetje fanatiek he
[ afbeelding ]
13 messteken in z'n rug !!!!quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:14 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat ze niet begreep waar Jeff nou eigenlijk boos om was. Hij wil eerst dat ze close is met anderen en nu pissig dat ze er bij in bed gaat liggen. Ze hebben geen relatie ofzo...waar bemoeit hij zich mee
En geen één daarvan was van Kim. Zo misplaatst die boosheid.quote:
misschien was zijn reactie naar Kim toe ietwat overdreven maar snap zijn punt welquote:
Ja.. maar ze kroop in de hol van Rupert he ....quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:17 schreef engine het volgende:
[..]
En geen één daarvan was van Kim. Zo misplaatst die boosheid.
Hij was gewoon een eikel vanmiddag.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien was zijn reactie naar Kim toe ietwat overdreven maar snap zijn punt wel
Mensen die gaan bepalen met wie je wel en niet mag omgaan moet je ver bij wegblijven.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. maar ze kroop in de hol van Rupert he ....
Ik snap het alleen als hij gevoelens voor Kim heeft en anders is het raar gedrag. Jasper lag met meerdere vijanden in bed en dat vond hij dan geen messteken in zijn rug?quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien was zijn reactie naar Kim toe ietwat overdreven maar snap zijn punt wel
dingen zeggen als ik heb geen zin in domme spelletjes,ik wil niemand leren kennen iedereen is idioot. Alleen als Jasper in de buurt is zonder hem zegt hij dat soort dingen niet en ligt ie met 4 vrouwen in bed bijvoorbeeldquote:
ben gewoon een beetje afgeknapt op Kim Dquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij was gewoon een eikel vanmiddag.
Misschien lag hij liever in Kims plaats 😉quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:18 schreef engine het volgende:
[..]
Mensen die gaan bepalen met wie je wel en niet mag omgaan moet je ver bij wegblijven.
en waarom moet hij perse verliefd zijn dan?quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik snap het alleen als hij gevoelens voor Kim heeft en anders is het raar gedrag. Jasper lag met meerdere vijanden in bed en dat vond hij dan geen messteken in zijn rug?
Jasper zegt dit?quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:18 schreef pingu66 het volgende:
[..]
dingen zeggen als ik heb geen zin in domme spelletjes,ik wil niemand leren kennen iedereen is idioot. Alleen als Jasper in de buurt is zonder hem zegt hij dat soort dingen niet en ligt ie met 4 vrouwen in bed bijvoorbeeld
ja preciesquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:07 schreef engine het volgende:
[..]
Het is wel raar dat er nu ineens vrouwen naar de gunsten van Jeff dingen, die wel hem wel wilden elimineren, waaronder Mirthe en Zoequote:Op zaterdag 5 november 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben gewoon een beetje afgeknapt op Kim D
met haar jaloezie naar Mirthe
en dat hele fanatieke
dus vind het niet zo erg
Hij hoeft niet verliefd te zijn, maar waarom dan wel jaloers gedrag vertonen?quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
en waarom moet hij perse verliefd zijn dan?
If you can't beat them. join them.. is al een oud spreekwoordquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is wel raar dat er nu ineens vrouwen naar de gunsten van Jeff dingen, die wel hem wel wilden elimineren, waaronder Mirthe en Zoe
in een RLS kunnen dingen per dag verschillenquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is wel raar dat er nu ineens vrouwen naar de gunsten van Jeff dingen, die wel hem wel wilden elimineren, waaronder Mirthe en Zoe
ik weet niet of het jaloers gedrag isquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij hoeft niet verliefd te zijn, maar waarom dan wel jaloers gedrag vertonen?
bijzonder he.. nu hij manager is.. Maar Kim stond altijd al naast hemquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kim is net zo erg, ze is echt een type om hem jaloers proberen te maken. Jeff zei zelf ook " hoe je gisteren dan was onder de dekens, en dan opeens 1,5 meter verder gaat liggen bij/in Rupert" . Hij vond dat flauwquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij was gewoon een eikel vanmiddag.
Zo kwam het wel overquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet niet of het jaloers gedrag is
Ik hoop met heel mijn hart dat Mirthe eens werk van Jeff gaat makenquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben gewoon een beetje afgeknapt op Kim D
met haar jaloezie naar Mirthe
en dat hele fanatieke
dus vind het niet zo erg
Vlak voor dat het spel begon. Zo iets zei hij ook voor de halloween party ( kinderachtig) maar vermaakte zich goedquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jasper zegt dit?
heb niet alles gezien vandaag?
quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:25 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ik hoop met heel mijn hart dat Mirthe eens werk van Jeff gaat maken
liever niet.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:25 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
okquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Vlak voor dat het spel begon. Zo iets zei hij ook voor de halloween party ( kinderachtig) maar vermaakte zich goed
Mirthe fladdert zo weer naar een anderquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:25 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Maar Kim D wordt wel lekker dol = leuke streamsquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mirthe fladdert zo weer naar een ander![]()
Dus wilde hij dat ze bij hem in bed kwam? Jasper lag gister met 6 vrouwen in bed, waaronder ook vijanden. En wie zegt dat deze mensen nu weer op Jeff zouden stemmen?quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:27 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik denk gewoonweg dat Jeff meer loyaliteit had verwacht van Kim. Volgens hem heulde ze met de vijanden en hij lag daar in zijn uppie in bed.
Jappie lag toch ook met anderen in bed? Waarom boeit hem dat dan niks?quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:27 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik denk gewoonweg dat Jeff meer loyaliteit had verwacht van Kim. Volgens hem heulde ze met de vijanden en hij lag daar in zijn uppie in bed.
Ze heeft wel een hele tijd bij Jeff gelegen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:27 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ze heulde met de vijanden op zijn verzoek, dus....? Hij moet het eens loslaten dat hij 13 stemmen heeft gekregen. Hij heeft zelf ook een stem uitgebracht dus net zo goed een mes bij iemand in de rug gestoken. Het is nu eenmaal een onderdeel van het spel.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:27 schreef Charlotte-007 het volgende:
Het is een verslavende bezigheidquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:30 schreef engine het volgende:
Moraima nog altijd aan het breien
Had ik niet gedacht.
En hij hangt zelf ook heel veel om Rupert heen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:17 schreef engine het volgende:
[..]
En geen één daarvan was van Kim. Zo misplaatst die boosheid.
Ik weetquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is een verslavende bezigheid
Gvd fok ook!quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is een verslavende bezigheid
Omdat de verhaallijn voor vandaag over Jeff en Kim ging. Febo opdrachtje misschien aangezien er weer buiten rondjes werden gelopen. Mijn aanname.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:28 schreef engine het volgende:
[..]
Jappie lag toch ook met anderen in bed? Waarom boeit hem dat dan niks?
Hij zal wrs wel weer een 'nee' van haar hebben gekregenquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:34 schreef greysbones het volgende:
Isaak
Alicia zei dat GJ niet lekker gaat
als iemand dan verliefd isquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:35 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Hij zal wrs wel weer een 'nee' van haar hebben gekregen
Ik vind het ook duidelijk te zien aan GJ.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:34 schreef greysbones het volgende:
Isaak
Alicia zei dat GJ niet lekker gaat
Oh okay. Ik geloof niet zo in febo opdrachtjes maar wie weetquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:34 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Omdat de verhaallijn voor vandaag over Jeff en Kim ging. Febo opdrachtje misschien aangezien er weer buiten rondjes werden gelopen. Mijn aanname.
tis wel een beetje eigen keusquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:36 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik vind het ook duidelijk te zien aan GJ.
Zijn hoofd altijd naar beneden, geen lach.
Zou kunnenquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:34 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Omdat de verhaallijn voor vandaag over Jeff en Kim ging. Febo opdrachtje misschien aangezien er weer buiten rondjes werden gelopen. Mijn aanname.
ja en neequote:Op zaterdag 5 november 2022 20:38 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Klopt. Maar het tegenhouden is moeilijk.
Ja het is maar een triest mannetje. Denkt alleen aan zichzelf.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:38 schreef mootie het volgende:
Klerelijer, nu Kim affakkelen. Geen knip voor de neus waard
Wooehooeeequote:Op zaterdag 5 november 2022 20:40 schreef Hendrik83 het volgende:
Jeffrey heeft 4 kratten bier en 6 flessen wijn besteld.
En shag besteld....quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ja het is maar een triest mannetje. Denkt alleen aan zichzelf.
i fucking likequote:Op zaterdag 5 november 2022 20:41 schreef mootie het volgende:
4 kratten bier, 6 flessen wijn. Jeff wil ze stomdronken hebben morgen
Ja dit gaat zo fout binnenkortquote:
Onzin. Als dat je niets boeit is het geen "maatje".quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff zit gewoon te keten, echt mannen, die interesseert het niets hoe hun "maatje" zich voelt.
Je beste maat aan de kant zetten...Lachen joh.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:44 schreef mootie het volgende:
We doen het samen, bouwen aan een goede basis
Tis een naar mannetje, enkel Jeff telt voor Jeff.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:45 schreef mangalie het volgende:
[..]
Je beste maat aan de kant zetten...Lachen joh.
Die meid heeft toch gelijk.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:36 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik vind het ook duidelijk te zien aan GJ.
Zijn hoofd altijd naar beneden, geen lach.
Maar heeft hij alleen alcohol en kunnen de niet- drinkers de klere krijgen?quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:48 schreef HappyCharly het volgende:
Hij scoort vast punten bij iedereen in de loods voor die onverwachte drank/ lekkers. Maar het blijft een lul voor hoe hij zijn maatje laat vallen.
Let maar op, morgen zijn het weer jut en jul. Ze zoeken elkaar morgen toch wel weer op na een sloot alcohol. Maak je niet zo druk manquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:48 schreef HappyCharly het volgende:
Hij scoort vast punten bij iedereen in de loods voor die onverwachte drank/ lekkers. Maar het blijft een lul voor hoe hij zijn maatje laat vallen.
Ook lekker vreten en snoepquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar heeft hij alleen alcohol en kunnen de niet- drinkers de klere krijgen?
Hij had zelf bier besteld en voor de ploeg is ook drinken.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Denk niet dat hij iets anders dan alcohol heeft maar heb het niet gezien..quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou niet bij iedereen. Eunice gaat witheet zijn als ze dit hoort. En zo zijn er nog wel meer.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:48 schreef HappyCharly het volgende:
Dit is net een paar uur gaande, jezus hij mag zijn maat jasper ook wel eens even wat aandacht gevenquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:50 schreef HappyCharly het volgende:
Ineens heeft Kim ook volledig afgedaan, nergens bij betrokken? Terwijl ze net 2 maanden niet van zijn zijde week en hem steunde in alles..
De febo.quote:
Ik vraag me af wat deze beslissing anders is dan de beslissing van Maddy om een dartbord te kopen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:48 schreef HappyCharly het volgende:
ik betwijfel het.. Het kijken naar wildvreemden op streams en daar met zijn allen iets van vinden is sowieso al bijzonder..quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:49 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Let maar op, morgen zijn het weer jut en jul. Ze zoeken elkaar morgen toch wel weer op na een sloot alcohol. Maak je niet zo druk man
niet rokers en niet drinkers staan niet hoog op het lijstje van Jeffquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Om te beginnen is het dartbord nooit gekochtquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:51 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat deze beslissing anders is dan de beslissing van Maddy om een dartbord te kopen.
quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:51 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
De febo.
Ben benieuwd of die nog wat gaat doen.
Het wordt wel een zuipfestijn.
Jeff heeft een veel grotere gunfactor dus denk dat iedereen het prima vindt (plus drank en snacks vinden mensen leuker..)quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:51 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat deze beslissing anders is dan de beslissing van Maddy om een dartbord te kopen.
Nou met drank op komen de emoties los.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:51 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
De febo.
Ben benieuwd of die nog wat gaat doen.
Het wordt wel een zuipfestijn.
Ben jij nieuw? Anders snap ik je echt nietquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik betwijfel het.. Het kijken naar wildvreemden op streams en daar met zijn allen iets van vinden is sowieso al bijzonder..
Nee idd maar drank en shag mag blijkbaar wel zonder overleg gekocht worden.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Om te beginnen is het dartbord nooit gekocht
Ik heb het idee dat de gewone cocktailparty virgin zou zijn en de plusversie met alcoholquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ze weten nog niet wat ze nu morgen precies gaan krijgen he
voor hetzelfde geld zijn het virgin cocktails
Nee dat is het niet. Hij maakt precies dezelfde fout. Je weet niet wat er de rest van de maand nog binnenkomt en hij zou eigenlijk gaan sparen en bouwen aan een stabiele basis. Dat is dit niet.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:51 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het is een ‘grap’. Die veeeel mensen niet gaan waarderen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:53 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nee idd maar drank en shag mag blijkbaar wel zonder overleg gekocht worden.
Of morgenochtend om 7:30 de toeter, moeten ze 'n fysiek zware opdracht doen voor 'nquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ze weten nog niet wat ze nu morgen precies gaan krijgen he
voor hetzelfde geld zijn het virgin cocktails
zou kunnenquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de gewone cocktailparty virgin zou zijn en de plusversie met alcohol
+versie is ook met muziek denk ik, all inquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de gewone cocktailparty virgin zou zijn en de plusversie met alcohol
daar maakt hij in ieder geval Kim K en Ruben heel blij meequote:
En morgen helemaalquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:55 schreef HappyCharly het volgende:
Ik hebnhet idee dat de sfeer wel goed is, dus dat iedereen nu wel blij zal zijn met snacks.. maar wie weet gaan ze zich later afvragen van welk geld het is gekocht..
Eunice gaat boos worden denk ikquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:55 schreef HappyCharly het volgende:
Ik hebnhet idee dat de sfeer wel goed is, dus dat iedereen nu wel blij zal zijn met snacks.. maar wie weet gaan ze zich later afvragen van welk geld het is gekocht..
Volgend mij weten maar een stuk of 6 van het bier. Doe gek, 8.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:56 schreef mijntjexx het volgende:
Marciano zit ook in het complot, bier van morgen. De halve loods dus al, waarom zou je er pissed om worden als je nu ook al deze lekkerheid krijgt
Volgens mij zijn er aardig wat niet-drinkersquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:57 schreef mijntjexx het volgende:
En echt bijna iedereen gaat zuipen morgen, dus iedereen wil alcohol na 17u. Alleen gj en Eunice ( en esther?)drinken niet morgen
Maar 6 van hun gaan ook zuipen morgen dus die willen vast ook nog wat morgenquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgend mij weten maar een stuk of 6 van het bier. Doe gek, 8.
Dan zijn er genoeg over om pissig te worden
Ah .. is dat wat ze doenquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:58 schreef greysbones het volgende:
Babette en Wendy zo druk met hun shag opdracht dat ze de m&m's niet doorhebben
Welke shagopdracht?quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:58 schreef greysbones het volgende:
Babette en Wendy zo druk met hun shag opdracht dat ze de m&m's niet doorhebben
Als het goed is, is daar chips en zo voor .. tenminste dat zei Jeff van de week.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mijn zijn er aardig wat niet-drinkers
Maar dat is toch vrij zuur, met een glaasje ranjaquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als het goed is, is daar chips en zo voor .. tenminste dat zei Jeff van de week.
volgende maand nomineert hij hem weerquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die marciano begint aardig in de reet van Jef te kruipen.
who the fuck is Eunice, boeiuh. Daar walst iedereen overheenquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:59 schreef engine het volgende:
Eunice zat haarzelf al zichtbaar te verbazenStond op en liep weg.
Nou, als je zo toe wordt gesproken door iemand waarvan je denkt dat je er heel close mee bent…quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:59 schreef mijntjexx het volgende:
Wat laat Kim D zich kennen trouwens zeg, meteen de zielige meid. Hopeloos verliefd
Ze spelen allemaal wel een keer drama.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:59 schreef mijntjexx het volgende:
Wat laat Kim D zich kennen trouwens zeg, meteen de zielige meid. Hopeloos verliefd
Dat zie je verkeerd. Die laat niet over zich heen walsenquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:00 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
who the fuck is Eunice, boeiuh. Daar walst iedereen overheen
hij had hem nu niet genomineerd, want dat kan ie niet maken voor de pact die hij heeft met hem.heeft op ima gestemd. Hij geeft anderen opdracht om op hem te stemmenquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgende maand nomineert hij hem weer
Dit gaan we weer tot in den treure horen ... met die stem van haar...quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Die laat niet over zich heen walsen.
Ze denkt dat Jeff toch een beetje verliefd op haar is zei ze na de stemming tegen isaac, ze is meer verdrietig omdat ze hem wil maar weet dat dat eigenlijkj niet kanquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, als je zo toe wordt gesproken door iemand waarvan je denkt dat je er heel close mee bent…
Dat is ook waarquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dit gaan we weer tot in den treure horen ... met die stem van haar...
Echt een klerejong. Naar gedrag.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:04 schreef HappyCharly het volgende:
Ohja nu zegt Jeff tegen Wendy dat Kim D ff rustig moest doen en doet alsof hij geen idee heeft wat er aan de hand is met haar..
en bracht het onderwerp maar snel op GJquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy : wat is er met Kim?
Jeff : Geen idee pik.
Maar eerst at ze een speculaasjequote:Op zaterdag 5 november 2022 20:59 schreef engine het volgende:
Eunice zat haarzelf al zichtbaar te verbazenStond op en liep weg.
Zit je dit nu ter plekke te verzinnen?quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:03 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ze denkt dat Jeff toch een beetje verliefd op haar is zei ze na de stemming tegen isaac, ze is meer verdrietig omdat ze hem wil maar weet dat dat eigenlijkj niet kan
quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:06 schreef Li0nHeart het volgende:
lol .. het kantoortje lijkt wel een drugsdealershol nu .. in het geheim wordt een weegschaal gebracht door Ima....
shag en sigaretten zijn zo ontzettend duur, kan me niet voorstellen dat daar niet een heel groot deel van het budget naartoe is gegaanquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:07 schreef mootie het volgende:
Dat gedoe met die shag klopt ook voor geen meter.
quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:02 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
hij had hem nu niet genomineerd, want dat kan ie niet maken voor de pact die hij heeft met hem.heeft op ima gestemd. Hij geeft anderen opdracht om op hem te stemmen
quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:07 schreef mootie het volgende:
Dat gedoe met die shag klopt ook voor geen meter.
Waarom GJ niet?quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er aardig wat niet-drinkers
dit is zelfs een beetje boelquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Het maakt dus niet uit wie de manager is .. ze zijn allemaal een beetje corrupt.
die pot is 13.50quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:08 schreef Verida het volgende:
[..]
shag en sigaretten zijn zo ontzettend duur, kan me niet voorstellen dat daar niet een heel groot deel van het budget naartoe is gegaan
Dit is nu al 10 keer zo corrupt als Martin en Maddy samenquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Het maakt dus niet uit wie de manager is .. ze zijn allemaal een beetje corrupt.
Nee. Zo zit het nietquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
die pot is 13.50
en die hulzen 1.60
is door Isaac voorgeschoten
Door alle geheimzinnigheid hangt er toch een zweem van corruptie over...quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
die pot is 13.50
en die hulzen 1.60
er waren van de week ook al filtersigarettenquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
die pot is 13.50
en die hulzen 1.60
Hij legt iig wel een basis voor de volgende manager. Bestel maar, bestel maar, bestel maar. Komt hij die verkiezingsbelofte toch wel na.quote:
Dan moet je maar je bed uit komen. Helaas pindakaas.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : GJ heeft volgens mij niet gehad, die ligt op bed.
Jeff : Ja, ik kan niet overal rekening mee houden.
Nee die staat haar mannetje welquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Die laat niet over zich heen walsen.
Dat zat ik mij eerder dus ook al af te vragenquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:15 schreef mootie het volgende:
Eens kijken of iemand vannacht een lekker biertje pakt
Okay dat neem ik dan aan. Maar waar wordt dat geld dan van terug betaald? Volgende keer zakgeld?quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:14 schreef Silves het volgende:
Deze deal met Isaac is duidelijk in beeld geweest!!!!! zo ook rupert en ima hebben deze deal vorige week gemaakt...met isaac.
ja ze hebben met 6 personen dit van isaac geleendquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:17 schreef engine het volgende:
[..]
Okay dat neem ik dan aan. Maar waar wordt dat geld dan van terug betaald? Volgende keer zakgeld?
een groot aantal wilde wat extra;s te etenquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit is wel weer grappig, en ze hebben gelijk .. geef het volk brood (en spelen).
naaahhhhh hoe kan dat nuquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Ik heb voor het eerst in mijn leven schulden .. bij Isaac.
Okay dat wist ik niet. Ik hoor het Jeff nu ook zeggen dat hij schulden heeft bij Isaac.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja ze hebben met 6 personen dit van isaac geleend
15 M&m’s per persoon, feestje!quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
een groot aantal wilde wat extra;s te eten
dat is er nu
en betalen dat dan terug van de volgende keer zakgeld? Maar...tegen die tijd zijn deze peuken op en moeten ze toch echt hun zakgeld wel weer gebruiken voor hun shag en sigaretten...quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja ze hebben met 6 personen dit van isaac geleend
Maar er was wel een rare constructie waarbij de shag uit de huishoudpot werd betaaldquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:20 schreef engine het volgende:
[..]
Okay dat wist ik niet. Ik hoor het Jeff nu ook zeggen dat hij schulden heeft bij Isaac.
quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:21 schreef juul. het volgende:
Ja hoor precies wat Wendy al zei, Nadir staat er ook weer bij, hopende op een peuk of trekje
Ja wie weet, of het is een geschenk, is eenmaal isaac zijn geld, de dames hebben een leuk gedicht geschreven, en de stem gaat naar isaac voor manager..en ja het is isaac de dealer.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:17 schreef engine het volgende:
[..]
Okay dat neem ik dan aan. Maar waar wordt dat geld dan van terug betaald? Volgende keer zakgeld?
Ja dat is ook zo. Dat was makkelijker heb ik Jeff horen zeggen maar de details weet ik daar niet van.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar er was wel een rare constructie waarbij de shag uit de huishoudpot werd betaald
Zichzelf ingedekt, áls mensen gaan zeiken over de sigaretten en drank dat hij dan kan zeggen "het gaat uit Isaac zijn potje" slim dusquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Ik heb voor het eerst in mijn leven schulden .. bij Isaac.
het geld van Isaac staat bij de FEBOquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar er was wel een rare constructie waarbij de shag uit de huishoudpot werd betaald
Anders wil iedereen geld lenen bij Isaac?quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb geen idee over de shag behalve wat @:greysbones vertelde. Vond alleen de geheimzinnigheid raar.. waarom moet dit zo heimelijk? Maarja .. zullen ze ook wel weer een reden voor hebben.
Ik heb van de week ook zoiets gehoord, isaac wilde het uitlenen aan de dames maar jeff zei iets als, komt wel goed pik, ik fix het wel en dat isaac dus niet hoefde voor te schieten, dus isaac wilde het wel maar jeff heeft iets anders gefixt, ook voor ima en rupie en daardoor wist ie ook hoe hij het moest doen want had hij dus ook al gedaan.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:21 schreef mootie het volgende:
[..]
ik heb bij Nadir het idee dat hij op ontploffen staatquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:24 schreef mijntjexx het volgende:
NAdir gaat morgen ook aan de drank, top
Maar dit is toch idioot. Er zijn meer niet rokers dan rokers en in feite mag iedereen nu die verslaving van sommige mensen betalen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
het geld van Isaac staat bij de FEBO
daar kan niemand bij
dan moet de manager een mail sturen in overleg met Isaac dat er geld over wordt gemaakt
dus het gaat uit de huishoudpot want daar komt het geld van Isaac via de Febo dan in
nee want het is van Isaac niet van de potquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:25 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Maar dit is toch idioot. Er zijn meer niet rokers dan rokers en in feite mag iedereen nu die verslaving van sommige mensen betalen.
Je kunt het bietsers noemen, maar de andere rokers hebben de kans niet gehad om te bestellenquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:25 schreef Silves het volgende:
En daar zijn ze weer, die bietsers. NaDIEF..en consorten.
Maar Isaac krijgt het terug vanuit de gezamenlijke pot.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee want het is van Isaac niet van de pot
Zekerquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:25 schreef mijntjexx het volgende:
En zo zie je maar weer, mensen worden vrolijk,hyper bijna, als ze weten dat ze een feest krijgen en alcohol. Net als in het gewone leven
zijn geld gaat in die potquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:27 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Maar Isaac krijgt het terug vanuit de gezamenlijke pot.
Blijf daar maar braaf in geloven.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee want het is van Isaac niet van de pot
Precies!!!quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:27 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dus het wordt nu gewoon uit de pot betaaldquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn geld gaat in die pot
en hij krijgt het geld terug als ze weer zakgeld krijgen
Dat is niet wat ik hoor trouwens. Jeff zegt letterlijk dat hijzelf nu een schuld bij Isaac heeft.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:27 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Droeftoeter blijft het proberenquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:28 schreef Hendrik83 het volgende:
En weer Nadir naast Wendy zitten.
[ afbeelding ]
Vind hem ook wel sneu op de een of andere manier. Hij weet totaal niet bij wie hij nog moet zitten en gewoon door zichzelfquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:28 schreef Hendrik83 het volgende:
En weer Nadir naast Wendy zitten.
[ afbeelding ]
Eiwitshakes heeft Isaac betaald..quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:30 schreef Silves het volgende:
Martin, heeft 2 weken geleden, die bullshit van die potten eiwitshakes besteld, 122 euro..daar hoor je ook niemand over.en zijn spirulina.ook die vitamine pillen waren martin zijn idee..hoezo verslaafd aan pillen en poeders.
Nou, blijkbaar hebben er nu dus een aantal schuld bij Isaac maar dat krijgt hij dadelijk terug uit de pot. Klopt toch helemaal niks van?quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik hoor trouwens. Jeff zegt letterlijk dat hijzelf nu een schuld bij Isaac heeft.
Maar dat kan ook tactiek zijn om dat nu al te gaan meldenquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik hoor trouwens. Jeff zegt letterlijk dat hijzelf nu een schuld bij Isaac heeft.
Isaac heeft dat besteldquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:30 schreef Silves het volgende:
Martin, heeft 2 weken geleden, die bullshit van die potten eiwitshakes besteld, 122 euro..daar hoor je ook niemand over.en zijn spirulina.ook die vitamine pillen waren martin zijn idee..hoezo verslaafd aan pillen en poeders.
Toen ze 25 euro hadden, niemand die tabac bestelde, maar kwamen elke avond erbij zitten, en mee roken, hadden ze nu ook maar creatief moeten zijn...en weer dezelfde die erbij zitten...er is ook 15 euro aan boksgeld erbij gerekend.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kunt het bietsers noemen, maar de andere rokers hebben de kans niet gehad om te bestellen
En volgens mij was dat voor degene die gingen boksen toen, zodat ze wat extra zooi in zich hadden.quote:
Jeffrey stuurt een mail naar Febo met de vraag "graag 30 euro van Isaac naar de huishoud pot". Volgende opdracht met zakgeld is dus gewoon minder zakgeld voor de personen die geleend hebben. En dan heeft Isaac iets meer.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:31 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar hebben er nu dus een aantal schuld bij Isaac maar dat krijgt hij dadelijk terug uit de pot. Klopt toch helemaal niks van?
Kloptquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En volgens mij was dat voor degene die gingen boksen toen, zodat ze wat extra zooi in zich hadden.
Opdracht met zakgeld? Jeff wil geen zakgeld uitkeren. Stabiele basis jeweeeetz…quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:34 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Jeffrey stuurt een mail naar Febo met de vraag "graag 30 euro van Isaac naar de huishoud pot". Volgende opdracht met zakgeld is dus gewoon minder zakgeld voor de personen die geleend hebben. En dan heeft Isaac iets meer.
Aha, en dit doen ze omdat ze het zo makkelijker vinden wat ik eerder gehoord heb? Nou, ik heb hele grote vraagtekens maar de tijd zal het leren wie er in deze gelijk heeft. Ik zeg dikke vette sjoemel.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:34 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Jeffrey stuurt een mail naar Febo met de vraag "graag 30 euro van Isaac naar de huishoud pot". Volgende opdracht met zakgeld is dus gewoon minder zakgeld voor de personen die geleend hebben. En dan heeft Isaac iets meer.
En alleen zijn kliekje profiteert meequote:Op zaterdag 5 november 2022 21:36 schreef ChocoFan het volgende:
Verder is jeff het corruptste tot nu toe en wordt er flink gesjoemeld en maakt ie zelf beslissingen zonder met de groep te overleggen, dat dartbord kwam niet omdat maddie het ging vragen, jeff besteld gewoon wat ie wil.
Max 10 euro als het een flink bedrag is.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Opdracht met zakgeld? Jeff wil geen zakgeld uitkeren. Stabiele basis jeweeeetz…
Daar hebben 18 mensen voor gestemd!! en de meeste profiteurs die op ima hebben gestemd, die klappen nu.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:36 schreef ChocoFan het volgende:
Verder is jeff het corruptste tot nu toe en wordt er flink gesjoemeld en maakt ie zelf beslissingen zonder met de groep te overleggen, dat dartbord kwam niet omdat maddie het ging vragen, jeff besteld gewoon wat ie wil.
Ding ding ding je hebt een koelkast gewonnen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:37 schreef mootie het volgende:
[..]
En alleen zijn kliekje profiteert mee
Ja, het is iig prima vermaak vind ik, apenrots kijken heel de dag is weer leukquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:38 schreef Silves het volgende:
[..]
Daar hebben 18 mensen voor gestemd!! en de meeste profiteurs die op ima hebben gestemd, die klappen nu.
Ik mag Babette wel. Alleen ga ik meestal naar de andere stream als ze aan het woord isquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ik mag Babette wel. Alleen ga ik meestal naar de andere stream als ze aan het woord is
Onder het mom van niet transparant zijnquote:Op zaterdag 5 november 2022 21:37 schreef mootie het volgende:
[..]
En alleen zijn kliekje profiteert mee
Het zijn de spullen die ze denken nodig te hebben voor de maaltijden maar uiteindelijk niet gebruikt worden.quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:42 schreef mootie het volgende:
De restjesbak is al aardig gevuld.
Het zijn geen restjes als je extra bestelt, lampie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |