voor het 1st dat ik het niet met je eens benquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Jeff wat trust issues heeft.
Een jaar wachten op een 3 weken oud "vriendje" slaat nergens opquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:01 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
ze weet niet of ze haar vriend of jeff wil neuken, niks zielig aan.
quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor het 1st dat ik het niet met je eens ben
ik ookquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]dat mag ... ik kan het ook mis hebben...
Ze kent sjeffi intussen 2 maanden. Volgens mij weet ze niet eens meer hoe dat vriendje er uit ziet.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een jaar wachten op een 3 weken oud "vriendje" slaat nergens op
Dat weet ik. Maar ze worstelt ook met haar gevoelens voor Jeff en haar "vriend". Daarbuiten was Jeff gewoon een lul vanmiddag. Sloeg nergens op.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Aww neejoh, ze was echt gekwetst door het gesprek..
Vond ik totaal niet, en hij kan ook niet ruiken dat er meer speelt. Ze was erg raarrr bezig maar vanwege een reden dus...quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:07 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ze worstelt ook met haar gevoelens voor Jeff en haar "vriend". Daarbuiten was Jeff gewoon een lul vanmiddag. Sloeg nergens op.
Verliefd dusquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
mannen die een lul zijn uit zelfbescherming ken ik genoeg
kim zat gewoon te drammen, dan begrijp ik de irritatie van sjeff welquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:07 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ze worstelt ook met haar gevoelens voor Jeff en haar "vriend". Daarbuiten was Jeff gewoon een lul vanmiddag. Sloeg nergens op.
Het was toch echt Jeff die boos op haar was.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vond ik totaal niet, en hij kan ook niet ruiken dat er meer speelt. Ze was erg raarrr bezig maar vanwege een reden dus...
Kim zat te drammen over het feit dat ze met Rupie geslapen had?quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
kim zat gewoon te drammen, dan begrijp ik de irritatie van sjeff wel
Ze werd keihard afgewezen.. ga daar maar es mee om als "Lekker Wijf" to be...quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vond ik totaal niet, en hij kan ook niet ruiken dat er meer speelt. Ze was erg raarrr bezig maar vanwege een reden dus...
Nee ze zat te drammen hoe sjeff daar op moest reageren.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:10 schreef engine het volgende:
[..]
Kim zat te drammen over het feit dat ze met Rupie geslapen had?
deze moet je even uitleggenquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:13 schreef pingu66 het volgende:
Ik heb het idee dat Jasper alleen tegendraads is als Jeff in de buurt is.
Omdat ze niet begreep waar Jeff nou eigenlijk boos om was. Hij wil eerst dat ze close is met anderen en nu pissig dat ze er bij in bed gaat liggen. Ze hebben geen relatie ofzo...waar bemoeit hij zich meequote:Op zaterdag 5 november 2022 20:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nee ze zat te drammen hoe sjeff daar op moest reageren.
dat gebeurt ook niet vaakquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano is niet een beetje fanatiek he
[ afbeelding ]
13 messteken in z'n rug !!!!quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:14 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat ze niet begreep waar Jeff nou eigenlijk boos om was. Hij wil eerst dat ze close is met anderen en nu pissig dat ze er bij in bed gaat liggen. Ze hebben geen relatie ofzo...waar bemoeit hij zich mee
En geen één daarvan was van Kim. Zo misplaatst die boosheid.quote:
misschien was zijn reactie naar Kim toe ietwat overdreven maar snap zijn punt welquote:
Ja.. maar ze kroop in de hol van Rupert he ....quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:17 schreef engine het volgende:
[..]
En geen één daarvan was van Kim. Zo misplaatst die boosheid.
Hij was gewoon een eikel vanmiddag.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien was zijn reactie naar Kim toe ietwat overdreven maar snap zijn punt wel
Mensen die gaan bepalen met wie je wel en niet mag omgaan moet je ver bij wegblijven.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. maar ze kroop in de hol van Rupert he ....
Ik snap het alleen als hij gevoelens voor Kim heeft en anders is het raar gedrag. Jasper lag met meerdere vijanden in bed en dat vond hij dan geen messteken in zijn rug?quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien was zijn reactie naar Kim toe ietwat overdreven maar snap zijn punt wel
dingen zeggen als ik heb geen zin in domme spelletjes,ik wil niemand leren kennen iedereen is idioot. Alleen als Jasper in de buurt is zonder hem zegt hij dat soort dingen niet en ligt ie met 4 vrouwen in bed bijvoorbeeldquote:
ben gewoon een beetje afgeknapt op Kim Dquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij was gewoon een eikel vanmiddag.
Misschien lag hij liever in Kims plaats 😉quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:18 schreef engine het volgende:
[..]
Mensen die gaan bepalen met wie je wel en niet mag omgaan moet je ver bij wegblijven.
en waarom moet hij perse verliefd zijn dan?quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik snap het alleen als hij gevoelens voor Kim heeft en anders is het raar gedrag. Jasper lag met meerdere vijanden in bed en dat vond hij dan geen messteken in zijn rug?
Jasper zegt dit?quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:18 schreef pingu66 het volgende:
[..]
dingen zeggen als ik heb geen zin in domme spelletjes,ik wil niemand leren kennen iedereen is idioot. Alleen als Jasper in de buurt is zonder hem zegt hij dat soort dingen niet en ligt ie met 4 vrouwen in bed bijvoorbeeld
ja preciesquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:07 schreef engine het volgende:
[..]
Het is wel raar dat er nu ineens vrouwen naar de gunsten van Jeff dingen, die wel hem wel wilden elimineren, waaronder Mirthe en Zoequote:Op zaterdag 5 november 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben gewoon een beetje afgeknapt op Kim D
met haar jaloezie naar Mirthe
en dat hele fanatieke
dus vind het niet zo erg
Hij hoeft niet verliefd te zijn, maar waarom dan wel jaloers gedrag vertonen?quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
en waarom moet hij perse verliefd zijn dan?
If you can't beat them. join them.. is al een oud spreekwoordquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is wel raar dat er nu ineens vrouwen naar de gunsten van Jeff dingen, die wel hem wel wilden elimineren, waaronder Mirthe en Zoe
in een RLS kunnen dingen per dag verschillenquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is wel raar dat er nu ineens vrouwen naar de gunsten van Jeff dingen, die wel hem wel wilden elimineren, waaronder Mirthe en Zoe
ik weet niet of het jaloers gedrag isquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij hoeft niet verliefd te zijn, maar waarom dan wel jaloers gedrag vertonen?
bijzonder he.. nu hij manager is.. Maar Kim stond altijd al naast hemquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kim is net zo erg, ze is echt een type om hem jaloers proberen te maken. Jeff zei zelf ook " hoe je gisteren dan was onder de dekens, en dan opeens 1,5 meter verder gaat liggen bij/in Rupert" . Hij vond dat flauwquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij was gewoon een eikel vanmiddag.
Zo kwam het wel overquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet niet of het jaloers gedrag is
Ik hoop met heel mijn hart dat Mirthe eens werk van Jeff gaat makenquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben gewoon een beetje afgeknapt op Kim D
met haar jaloezie naar Mirthe
en dat hele fanatieke
dus vind het niet zo erg
Vlak voor dat het spel begon. Zo iets zei hij ook voor de halloween party ( kinderachtig) maar vermaakte zich goedquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jasper zegt dit?
heb niet alles gezien vandaag?
quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:25 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ik hoop met heel mijn hart dat Mirthe eens werk van Jeff gaat maken
liever niet.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:25 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
okquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Vlak voor dat het spel begon. Zo iets zei hij ook voor de halloween party ( kinderachtig) maar vermaakte zich goed
Mirthe fladdert zo weer naar een anderquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:25 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Maar Kim D wordt wel lekker dol = leuke streamsquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mirthe fladdert zo weer naar een ander![]()
Dus wilde hij dat ze bij hem in bed kwam? Jasper lag gister met 6 vrouwen in bed, waaronder ook vijanden. En wie zegt dat deze mensen nu weer op Jeff zouden stemmen?quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:27 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik denk gewoonweg dat Jeff meer loyaliteit had verwacht van Kim. Volgens hem heulde ze met de vijanden en hij lag daar in zijn uppie in bed.
Jappie lag toch ook met anderen in bed? Waarom boeit hem dat dan niks?quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:27 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik denk gewoonweg dat Jeff meer loyaliteit had verwacht van Kim. Volgens hem heulde ze met de vijanden en hij lag daar in zijn uppie in bed.
Ze heeft wel een hele tijd bij Jeff gelegen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:27 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ze heulde met de vijanden op zijn verzoek, dus....? Hij moet het eens loslaten dat hij 13 stemmen heeft gekregen. Hij heeft zelf ook een stem uitgebracht dus net zo goed een mes bij iemand in de rug gestoken. Het is nu eenmaal een onderdeel van het spel.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:27 schreef Charlotte-007 het volgende:
Het is een verslavende bezigheidquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:30 schreef engine het volgende:
Moraima nog altijd aan het breien
Had ik niet gedacht.
En hij hangt zelf ook heel veel om Rupert heen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:17 schreef engine het volgende:
[..]
En geen één daarvan was van Kim. Zo misplaatst die boosheid.
Ik weetquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is een verslavende bezigheid
Gvd fok ook!quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is een verslavende bezigheid
Omdat de verhaallijn voor vandaag over Jeff en Kim ging. Febo opdrachtje misschien aangezien er weer buiten rondjes werden gelopen. Mijn aanname.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:28 schreef engine het volgende:
[..]
Jappie lag toch ook met anderen in bed? Waarom boeit hem dat dan niks?
Hij zal wrs wel weer een 'nee' van haar hebben gekregenquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:34 schreef greysbones het volgende:
Isaak
Alicia zei dat GJ niet lekker gaat
als iemand dan verliefd isquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:35 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Hij zal wrs wel weer een 'nee' van haar hebben gekregen
Ik vind het ook duidelijk te zien aan GJ.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:34 schreef greysbones het volgende:
Isaak
Alicia zei dat GJ niet lekker gaat
Oh okay. Ik geloof niet zo in febo opdrachtjes maar wie weetquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:34 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Omdat de verhaallijn voor vandaag over Jeff en Kim ging. Febo opdrachtje misschien aangezien er weer buiten rondjes werden gelopen. Mijn aanname.
tis wel een beetje eigen keusquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:36 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik vind het ook duidelijk te zien aan GJ.
Zijn hoofd altijd naar beneden, geen lach.
Zou kunnenquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:34 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Omdat de verhaallijn voor vandaag over Jeff en Kim ging. Febo opdrachtje misschien aangezien er weer buiten rondjes werden gelopen. Mijn aanname.
ja en neequote:Op zaterdag 5 november 2022 20:38 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Klopt. Maar het tegenhouden is moeilijk.
Ja het is maar een triest mannetje. Denkt alleen aan zichzelf.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:38 schreef mootie het volgende:
Klerelijer, nu Kim affakkelen. Geen knip voor de neus waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |