Ohh maar ik ben geen clowntje.quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We hebben te maken met een Dickvoormekaar Podcast luisteraar.
Ik zet een tientje op 1Xquote:Op zondag 6 november 2022 10:34 schreef fetX het volgende:
Matchday![]()
Dit moeten toch potdomme 3 punten worden.
Dit lijkt me prima inderdaadquote:Op zondag 6 november 2022 11:08 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Bijlow
Geertruida - Trauner - Hancko - Hartman
Kokcu - Timber - Szimansky
Dilrosun - Gimenez - Paixao
Dat wordt het hopelijk. Met het idee dat Dilrosun het krediet heeft t.o.v. Walemark.
Kennen ze in Brazilië kunstgras? @Taradoquote:Op zondag 6 november 2022 11:16 schreef Scrummie het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Paixao weer moet banken, Slot laat zijn spelers meestal wel staan als hij ze een kans geeft. Gimenez zie ik niet beginnen.
Ja, tenminste ik heb wel trainingsvelden gezien die het hadden, in de (prof) competitie gebruiken ze het meen ik niet.quote:Op zondag 6 november 2022 11:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Kennen ze in Brazilië kunstgras? @:tarado
Het AD denkt dat Danilo en Walemark spelen dus jouw opstelling zal wel kloppen.quote:Op zondag 6 november 2022 11:08 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Bijlow
Geertruida - Trauner - Hancko - Hartman
Kokcu - Timber - Szimansky
Dilrosun - Gimenez - Paixao
Dat wordt het hopelijk. Met het idee dat Dilrosun het krediet heeft t.o.v. Walemark.
Het lijkt me ook wel lastig om een spits te laten beginnen die alleen maar scoort als hij vanaf de bank komtquote:Op zondag 6 november 2022 11:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het AD denkt dat Danilo en Walemark spelen dus jouw opstelling zal wel kloppen.
Ach liever dat dan een spits die er maar een beetje voor spek en bonen bijloopt als ie de bal niet in zijn voeten gespeeld krijgt.quote:Op zondag 6 november 2022 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt me ook wel lastig om een spits te laten beginnen die alleen maar scoort als hij vanaf de bank komt
Tegen Volendam moet het met Rasmussen ook lukken zou je zeggen. Al zal het wel weer moeizaam gaan verwacht ik.quote:Op zondag 6 november 2022 11:32 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb wel mijn twijfels of Hancko speelt eigenlijk, leek toch wel behoorlijk wat last te hebben donderdag.
Ach de combinatie is hier niet verkeerd. Kunstgras is pas echt kut als het niet gesproeid is.quote:
Gelukkig ligt er echt gras daar.quote:Op zondag 6 november 2022 11:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach de combinatie is hier niet verkeerd. Kunstgras is pas echt kut als het niet gesproeid is.
Ehh nee.quote:
Weer?quote:Op zondag 6 november 2022 11:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Szymanski gaat weer schroeien vandaag.
Die Szymanski-act, toen hij een minuut lang op de grond ‘geblesseerd’ ging janken om dan plots weer op te staan als de bal in de buurt is om vervolgens de spelvoortzetting in het publiek te jagen, heeft er een beetje ingehakt bij mij.quote:
Eerst spinazie eten.quote:Op zondag 6 november 2022 11:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Szymanski gaat weer schroeien vandaag.
Voorop in de Italiaanse strijdquote:Op zondag 6 november 2022 12:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die Szymanski-act, toen hij een minuut lang op de grond ‘geblesseerd’ ging janken om dan plots weer op te staan als de bal in de buurt is om vervolgens de spelvoortzetting in het publiek te jagen, heeft er een beetje ingehakt bij mij.
Zou hem toch wel graag willen houden. Heeft echt potentie om hem een jaar of 2 jaar later voor minstens het dubbele te verkopen.quote:Op zondag 6 november 2022 12:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die Szymanski-act, toen hij een minuut lang op de grond ‘geblesseerd’ ging janken om dan plots weer op te staan als de bal in de buurt is om vervolgens de spelvoortzetting in het publiek te jagen, heeft er een beetje ingehakt bij mij.
Szymanski is wel zo'n typische geniepige klootzak waarvan het lekker is om hem in je team te hebben. Gimenez heeft dat ook wel. Dat soort spelers heb je juist nodig tussen al die saaie ideale schoonzonen.quote:Op zondag 6 november 2022 12:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Voorop in de Italiaanse strijd
Wat een man. En godvergeten goed voetballen bij die kans voor Paixao vlak voor die goal.
Lekker man
Ik neig eigenlijk naar liever niet voor zo’n transfersom. Technisch en in de combinatie is het allemaal echt heel goed maar ik vind hem een beetje de intensiteit missen voor ons spel.quote:Op zondag 6 november 2022 12:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou hem toch wel graag willen houden. Heeft echt potentie om hem een jaar of 2 jaar later voor minstens het dubbele te verkopen.
Ben alleen bang dat Feyenoord het niet gaat doen.
Mwah, daar heb ik dan weer niet zoveel moeite meequote:Op zondag 6 november 2022 12:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kan zelf heel erg slecht tegen dat soort dingetjes.quote:Op zondag 6 november 2022 12:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwah, daar heb ik dan weer niet zoveel moeite mee.
Maar ik vind de act van dombo een beetje vermoeiend, terwijl hij hooguit 1 of 2 wedstrijdjes een uitblinker was. Verder was ie gewoon onderdeel van het ontzettend matig tot slechte voetbal wat we de afgelopen maanden gezien hebben.
Maar goed, zo hebben we allemaal onze lievelingetjes.
Jorgensen in zijn prime was beter dan elke Eredivisie spits nu.quote:Op zondag 6 november 2022 12:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jorgensen >> Danilo overigens
@:GurneyisBestOke
Welke versie van Jørgensen, kampioensjaar Jørg die als aanspeelpunt en eindstation fungeerde in iedere aanval en zo de hele Eredivisie aan flarden schoot, of mentaal labiele fysiek kapotte Jurk die continu op het middenveld balletjes kwam ophalen en alternatieve geneestherapieën zocht.quote:Op zondag 6 november 2022 12:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jorgensen >> Danilo overigens
@:GurneyisBestOke
Feyenoorders die Geertje niet als lievelingsspeler hebben vertrouw ik niet in het levenquote:Op zondag 6 november 2022 12:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kan zelf heel erg slecht tegen dat soort dingetjes.
Dombo heeft wel vaker zo’n act, ook met Jurk toen wat irritant was, bij Szymanski begrijp ik het beter want dat is een heel sierlijke speler en er zit wel strijd in. Inderdaad iedereen heeft zijn lievelingetjes (ik momenteel niet echt, behalve Santi misschien) maar met het doen alsof alles geweldig is wat Szymanski doet slaat Dombo een beetje door.
Als Kökcü niet je favoriete speler is hou je niet van voetbalquote:Op zondag 6 november 2022 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoorders die Geertje niet als lievelingsspeler hebben vertrouw ik niet in het leven
No luts no gloryquote:Op zondag 6 november 2022 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoorders die Geertje niet als lievelingsspeler hebben vertrouw ik niet in het leven
Heeft die jongen ooit in zijn leven op kunstgras gespeeld denk je?quote:Op zondag 6 november 2022 13:26 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Heel benieuwd naar Paixao, Volendam heeft wel ruimte weg.
Vermoedelijk heeft hij wel op blote voeten tussen de glasscherven op het trapveldje van de plaatselijke favela gevoetbald, dus dan moet een hockeyveld ook wel lukken.quote:Op zondag 6 november 2022 13:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Heeft die jongen ooit in zijn leven op kunstgras gespeeld denk je?
Echt bizar inderdaad. Die gast is zo on-gelo-fe-lijk slecht. Het is echt categorietje van Beukering/te Vrede. Hij is geen aanspeelpunt, hij maakt geen goede loopacties, hij kan niet koppen en hij zet ook geen druk. Die gast draagt letterlijk niks bij aan het team waardoor je praktisch met 10 man staat te spelen. En toen hij zijn basisplek heel even kwijt was aan Gimenez ging hij blijkbaar ook lopen mokken op de training. Waarom wordt die gast keer op keer dan nog beloond met een basisplek. Ik snap het echt niet.quote:Op zondag 6 november 2022 13:36 schreef Kerftminister het volgende:
Danilo
Bizar dat die gast mag blijven staan. Echt ronduit bizar.
Ik ben zo ontzettend klaar met die gast. Weinig spitsen gezien die zo apathisch voetballen. En dan zal die vandaag wel toevallig scoren, omdat je tegen het slechtste team uit de Eredivisie speelt en dan gaan al die idioten op tv hem weer prijzen.
De kans zit er inderdaad dik in dat hij per ongeluk tegen een bal aanloopt en er dan 2 inschiet, terwijl die de rest van de wedstrijd weer totaal afwezig is. En dan moeten wij de komende weken weer tegen Danilo aankijken.quote:Op zondag 6 november 2022 13:36 schreef Kerftminister het volgende:
Danilo
Bizar dat die gast mag blijven staan. Echt ronduit bizar.
Ik ben zo ontzettend klaar met die gast. Weinig spitsen gezien die zo apathisch voetballen. En dan zal die vandaag wel toevallig scoren, omdat je tegen het slechtste team uit de Eredivisie speelt en dan gaan al die idioten op tv hem weer prijzen.
Vrijwel helemaal mee eens, ik vind ook dat hij niet het niveau van Te Vrede ontstijgt.quote:Op zondag 6 november 2022 13:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Echt bizar inderdaad. Die gast is zo on-gelo-fe-lijk slecht. Het is echt categorietje van Beukering/te Vrede. Hij is geen aanspeelpunt, hij maakt geen goede loopacties, hij kan niet koppen en hij zet ook geen druk. Die gast draagt letterlijk niks bij aan het team waardoor je praktisch met 10 man staat te spelen. En toen hij zijn basisplek heel even kwijt was aan Gimenez ging hij blijkbaar ook lopen mokken op de training. Waarom wordt die gast keer op keer dan nog beloond met een basisplek. Ik snap het echt niet.
Bij Gimenez gaat ook nog lang niet alles goed, maar als je niet ziet dat hij meer talent en potentie in zijn kleine teen heeft dan Danilo in zijn hele lichaam heb je er niet veel van begrepen.
quote:Op zondag 6 november 2022 13:47 schreef De_Kraam het volgende:
Bebote weer ernaast. Mexicaantjes worden GEK.
Kooltjes tegen Go Ahead en AZ gemist zeker?quote:Op zondag 6 november 2022 13:51 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vrijwel helemaal mee eens, ik vind ook dat hij niet het niveau van Te Vrede ontstijgt.
Welke wedstrijden kijken Slot en de Danilo-aanhangers dan in vredesnaam vraag ik me af. Zoals @Kerftminister al zei is die gast zo apathisch en afwachtend als het maar kan.quote:Op zondag 6 november 2022 13:51 schreef Toiletgebruiker het volgende:
De waarschijnlijke uitleg: Danilo zet zo goed druk en heeft daar veel energie voor, Volendam wil voetballen en Slot hoopt dus fouten hoog op het fout veld die Feyenoord kan afstraffen.
Te Vrede heeft ook ooit wel eens een goede goal per ongeluk gescoord.quote:Op zondag 6 november 2022 13:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Kooltjes tegen Go Ahead en AZ gemist zeker?
Ik las laatst hier dat Danilo goed is in de combinatie dus mij verbaast niks meerquote:Op zondag 6 november 2022 13:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Welke wedstrijden kijken Slot en de Danilo-aanhangers dan in vredesnaam vraag ik me af. Zoals @:Kerftminister al zei is die gast zo apathisch en afwachtend als het maar kan.
Relaxed naar de winterstop. 0-3 bij rust.quote:Op zondag 6 november 2022 14:26 schreef fetX het volgende:
Nou, kom op. Hopelijk weer ‘ns een gemakkelijke overwinning.
We moeten hierna nog twee potjes.quote:Op zondag 6 november 2022 14:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Relaxed naar de winterstop. 0-3 bij rust.
(lol)
Na vandaag mee naar Qatar.quote:Op zondag 6 november 2022 14:40 schreef RvLaak het volgende:
Hoe goed is die keeper van Volendam eigenlijk?
Elke keeper van de tegenstander is prime Neuer dit seizoenquote:Op zondag 6 november 2022 14:40 schreef RvLaak het volgende:
Hoe goed is die keeper van Volendam eigenlijk?
Mwah, hij speelt al in oranje.quote:
Behalve die van Lazio.quote:Op zondag 6 november 2022 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Elke keeper van de tegenstander is prime Neuer dit seizoen
quote:Op zondag 6 november 2022 14:44 schreef Scrummie het volgende:
Creëren we een keer genoeg kansen, maken we ze niet af.
Tegen Volenvlam.quote:Op zondag 6 november 2022 14:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Assist: Dilrosun
Goal: Danilo
Ik zeg niks.
Die gaan echt zo hard degraderen dit jaar.quote:Op zondag 6 november 2022 14:45 schreef Pistolero het volgende:
Dat Volendam is wel echt bizar slecht heh?
Ze proberen vooral extreem hoog druk te zetten met zo’n kutploegquote:Op zondag 6 november 2022 14:45 schreef Pistolero het volgende:
Dat Volendam is wel echt bizar slecht heh?
Lekker mannelijk voetbal, dit, datquote:Op zondag 6 november 2022 14:47 schreef Kerftminister het volgende:
Die NijhuisDie man fluit echt nooit ergens voor he
Danilo gunde Hartman zijn goal.quote:Op zondag 6 november 2022 14:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Rond gewoon eens af op doel. Ik word zo moe van dat eindeloze doorcombineren.
Dat doe je bij 0-4, niet bij 0-1, dat is oliedom.quote:Op zondag 6 november 2022 14:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Danilo gunde Hartman zijn goal.
Vind ik een heel lief en mooi gebaar.
De kracht van HET teamquote:Op zondag 6 november 2022 14:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat doe je bij 0-4, niet bij 0-1, dat is oliedom.
Volendam had tegen ajax ook wel een puntje verdiendquote:Op zondag 6 november 2022 14:52 schreef Scrummie het volgende:
Tijd voor de 0-2, want ik zie het zo weer omdraaien eigenlijk.
Welnee, Volendam kan er echt helemaal niks van.quote:Op zondag 6 november 2022 14:52 schreef Scrummie het volgende:
Tijd voor de 0-2, want ik zie het zo weer omdraaien eigenlijk.
Niet te snel oordelen... Feyenoord kán het nog omdraaien hoor... Dat is hun kwaliteitquote:Op zondag 6 november 2022 14:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Welnee, Volendam kan er echt helemaal niks van.
Je telefoon werkt op een inbel verbinding?quote:Op zondag 6 november 2022 14:57 schreef TweedeKlum het volgende:
Nu klinkt ineens de goaltune uit mijn telefoon.
Zeker zo’n xanomie @onlogischquote:Op zondag 6 november 2022 14:57 schreef TweedeKlum het volgende:
Nu klinkt ineens de goaltune uit mijn telefoon.
Net niet meer maar dit gebeurt zo vaak.quote:Op zondag 6 november 2022 14:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je telefoon werkt op een inbel verbinding?
Raakte 'm nauwelijks iddquote:Op zondag 6 november 2022 15:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik begrijp wel dat Nijhuis daar niet floot. Was niet veel natuurlijk.
Opzich wel eens, maar volgens mij is het niet echt aan de scheids om te bepalen hoe ernstig een hoofdblessure isquote:Op zondag 6 november 2022 15:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik begrijp wel dat Nijhuis daar niet floot. Was niet veel natuurlijk.
In zekere zin wel. Naar het hoofd grijpen moet niet meteen gelijk staan aan fluiten. Zou een mooie boel worden.quote:Op zondag 6 november 2022 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Opzich wel eens, maar volgens mij is het niet echt aan de scheids om te bepalen hoe ernstig een hoofdblessure is
Ongelooflijk toch dat het met dit elftal vrijwel altijd moeizaam gaat.quote:Op zondag 6 november 2022 15:08 schreef Caland het volgende:
Dit wordt gewoon weer een billenknijper in de tweede helft
Prima linkerkant ja, met Hartman die ook wel lekker veel energie heeftquote:
Paixao is ook wel een leuk spelertje ja. Ben erg benieuwd naar hem als hij eenmaal wat op stoom komtquote:
Maar Danilo kan niet combineren?quote:Op zondag 6 november 2022 15:12 schreef bbuddybb het volgende:
Was een prima bal van Danilo trouwens.
Absoluut. Zoveel potentie.quote:Op zondag 6 november 2022 15:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij nog lid bent van de fanclub.
Ik zag 'm naast gaan maar hij boog nog een beetje.quote:Op zondag 6 november 2022 15:12 schreef Caland het volgende:
Teeering wat een goal
Is echt extreem moeilijk om die bal nog zo recht te laten gaan
Dit was een mooie pass, maar zijn aanname, kaats en vermogen in de kleine ruimte schieten echt tekort, ja.quote:Op zondag 6 november 2022 15:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar Danilo kan niet combineren?
Laatste 20 minuten waren wel wat minder, maar alsnog een stuk beter dan Volendam. Je moet hier eigenlijk wel 0-5 of zo winnen.quote:Op zondag 6 november 2022 15:16 schreef Scrummie het volgende:
Prima wedstrijd, al had je gewoon met 0-5 moeten rusten ofzo.
Jawel, niet verkeerd. Al is Volendam nog steeds nivootje middenmoot KKD.quote:Op zondag 6 november 2022 15:16 schreef Scrummie het volgende:
Prima wedstrijd, al had je gewoon met 0-5 moeten rusten ofzo.
Dat speelt zeker mee ja.quote:Op zondag 6 november 2022 15:45 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Jawel, niet verkeerd. Al is Volendam nog steeds nivootje middenmoot KKD.
Onze tweede helften zijn dit seizoen over het algemeen vrij matig.quote:Op zondag 6 november 2022 15:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zo'n balletje net.Achter de spits, Danilo die verder ook niet veel doet om de bal te heroveren.
Slappe hap.
Dat slaat echt helemaal nergens op.quote:Op zondag 6 november 2022 15:53 schreef bbuddybb het volgende:
Je zou bijna denken dat we Ronaldinho aan het werk hebben gezien.
Waar precies zegt men dat hij zo goed was als Ronaldinho?quote:Op zondag 6 november 2022 15:53 schreef bbuddybb het volgende:
Ik vond Paixao helemaal niet zo goed als sommigen van jullie beweren. Je zou bijna denken dat we Ronaldinho aan het werk hebben gezien.
Het is allemaal vooral zo slordig. Onnodig.
Nergens. Dat zeg ik toch ook niet.quote:Op zondag 6 november 2022 15:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Waar precies zegt men dat hij zo goed was als Ronaldinho?
Ik had me nog niet echt verdiept in het verschil tussen eerste en tweede helften, maar betwijfel of dat groot is?quote:Op zondag 6 november 2022 15:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Onze tweede helften zijn dit seizoen over het algemeen vrij matig.
Trauner is een god natuurlijkquote:Op zondag 6 november 2022 15:56 schreef Caland het volgende:
Trauner doet weer eens alles goed na de hele donderdagnacht te hebben doorgehaald in de skihut
quote:
quote:Op zondag 6 november 2022 16:01 schreef bbuddybb het volgende:
Lijkt gelukkig mee te vallen.
Doe toch maar wisselen dan.
Al besprokenquote:
Doet het vaker slecht dan goed... Dan weet je eigenlijk genoeg.quote:Op zondag 6 november 2022 16:03 schreef Scrummie het volgende:
Walemark heeft weer een bizarre invalbeurt.
Die heeft geeneens een rode kaart bij zich.quote:Op zondag 6 november 2022 16:15 schreef Kerftminister het volgende:
Nijhuis, dus geen rood natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |