Ohh maar ik ben geen clowntje.quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We hebben te maken met een Dickvoormekaar Podcast luisteraar.
Ik zet een tientje op 1Xquote:Op zondag 6 november 2022 10:34 schreef fetX het volgende:
Matchday![]()
Dit moeten toch potdomme 3 punten worden.
Dit lijkt me prima inderdaadquote:Op zondag 6 november 2022 11:08 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Bijlow
Geertruida - Trauner - Hancko - Hartman
Kokcu - Timber - Szimansky
Dilrosun - Gimenez - Paixao
Dat wordt het hopelijk. Met het idee dat Dilrosun het krediet heeft t.o.v. Walemark.
Kennen ze in Brazilië kunstgras? @Taradoquote:Op zondag 6 november 2022 11:16 schreef Scrummie het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Paixao weer moet banken, Slot laat zijn spelers meestal wel staan als hij ze een kans geeft. Gimenez zie ik niet beginnen.
Ja, tenminste ik heb wel trainingsvelden gezien die het hadden, in de (prof) competitie gebruiken ze het meen ik niet.quote:Op zondag 6 november 2022 11:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Kennen ze in Brazilië kunstgras? @:tarado
Het AD denkt dat Danilo en Walemark spelen dus jouw opstelling zal wel kloppen.quote:Op zondag 6 november 2022 11:08 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Bijlow
Geertruida - Trauner - Hancko - Hartman
Kokcu - Timber - Szimansky
Dilrosun - Gimenez - Paixao
Dat wordt het hopelijk. Met het idee dat Dilrosun het krediet heeft t.o.v. Walemark.
Het lijkt me ook wel lastig om een spits te laten beginnen die alleen maar scoort als hij vanaf de bank komtquote:Op zondag 6 november 2022 11:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het AD denkt dat Danilo en Walemark spelen dus jouw opstelling zal wel kloppen.
Ach liever dat dan een spits die er maar een beetje voor spek en bonen bijloopt als ie de bal niet in zijn voeten gespeeld krijgt.quote:Op zondag 6 november 2022 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt me ook wel lastig om een spits te laten beginnen die alleen maar scoort als hij vanaf de bank komt
Tegen Volendam moet het met Rasmussen ook lukken zou je zeggen. Al zal het wel weer moeizaam gaan verwacht ik.quote:Op zondag 6 november 2022 11:32 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb wel mijn twijfels of Hancko speelt eigenlijk, leek toch wel behoorlijk wat last te hebben donderdag.
Ach de combinatie is hier niet verkeerd. Kunstgras is pas echt kut als het niet gesproeid is.quote:
Gelukkig ligt er echt gras daar.quote:Op zondag 6 november 2022 11:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach de combinatie is hier niet verkeerd. Kunstgras is pas echt kut als het niet gesproeid is.
Ehh nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |