Nou, officieel weten we niks want we zien alleen maar het dekbed op en neer bewegen, maar lijkt me duidelijkquote:
Ze zijn in ieder geval geen aardappels aan het schillenquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nou, officieel weten we niks want we zien alleen maar het dekbed op en neer bewegen, maar lijkt me duidelijk
Die eerste keer was het wat braver ,maar Tiano is nu duidelijk wat actieverquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nou, officieel weten we niks want we zien alleen maar het dekbed op en neer bewegen, maar lijkt me duidelijk
Nou, nu je het zegt: het zou zomaar kunnen dat ze aardappels aan het schillen zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval geen aardappels aan het schillen
Heb dat echt niet mee gekregen, ook geen filmpjes gezien.quote:
Ik zie nu het gifje van Hendrik83 het zijn wel bewegende beelden. Hij wil haar gewoon het bed uitduwen johquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Eerste keer dat we er een glimp van zagen werden de streams direct gewisseld , maar uiteraard neuken die twee met elkaarquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb dat echt niet mee gekregen, ook geen filmpjes gezien.
Heb alleen gisteren iets gelezen over aftrekverhalen van Erik en de dames die onder de douche met een geleend apparaatje het hoogte punt bereiken
Nou ja, geef ze eens ongelijk. Als ze het lekker vinden waarom nietquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eerste keer dat we er een glimp van zagen werden de streams direct gewisseld , maar uiteraard neuken die twee met elkaar
Ik geloof niet dat het wederzijdse bediening is, denk eerder dat Marciano wel aan zijn trekken komt, maar noway dat hij haar beftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de aardappels dus.quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie nu het gifje van Hendrik83 het zijn wel bewegende beelden. Hij wil haar gewoon het bed uitduwen joh
quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het wederzijdse bediening is, denk eerder dat Marciano wel aan zijn trekken komt, maar noway dat hij haar beft![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een drama wordt er van gemaakt. Hebben ze nu echt niet in de gaten dat de streamers het ook zien, dat het op tv kan komen. Maar ze blijven er geheimzinnig over doenquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het wederzijdse bediening is, denk eerder dat Marciano wel aan zijn trekken komt, maar noway dat hij haar beft![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zoek de sekssessies van Marciano en Kim eens op, sommige Cossers missen van allesquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag, tot 2400 uur staat online, nog interessante zaken terug te zoeken van vanochtend ?
Ik hoef ze niet te zien hoor.quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zoek de sekssessies van Marciano en Kim eens op, sommige Cossers missen van alles![]()
Al eerder gedaan, had de andere stream ....quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:59 schreef Flow3r het volgende:
Zoek de sekssessies van Marciano en Kim eens op, sommige Cossers missen van alles![]()
Mssn gesprek over de relatie tussen KimD en Jeffrey met KimD, Zoe en Alicia, stream 2. Was rond 11.00 - 11.30 uurquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag, tot 2400 uur staat online, nog interessante zaken terug te zoeken van vanochtend ?
Ga zo zoeken, die stream heb ik wel denk ik ....quote:Op zaterdag 5 november 2022 13:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mssn gesprek over de relatie tussen KimD en Jeffrey met KimD, Zoe en Alicia, stream 2.
Was rond 11.00 - 11.30 uur
Dat doet erik goedquote:
Ja precies , ik zou daar niet blij van worden als ik in hetzelfde bed zou liggenquote:Op zaterdag 5 november 2022 13:07 schreef juul. het volgende:
Wendy vertelde gisteren dat ze regelmatig in slaap wordt geschommeld door Marciano en Kim K
Waarom is het interessant om naar mensen in een loods te kijken?quote:Op zaterdag 5 november 2022 13:04 schreef Charmian het volgende:
Waarom 8s het interessant dat 2 mensen seks hebben, op wat voor manier dan ook?
Eens! Ik vind het ook naïef, maar ook dom , en dan nog mensen beschuldigen ookquote:Op zaterdag 5 november 2022 13:13 schreef mario390 het volgende:
waarom doet kim k zo naif ? als zij op stream zijn weet het bijna
half nederland![]()
als ze sex hadden is het dom te denken dat het niemand weet
Ze denken waarschijnlijk dat ze in dat hoekje niet gezien worden, maar zoals ik eerder al zei, de regie loert er opquote:Op zaterdag 5 november 2022 13:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens! Ik vind het ook naïef, maar ook dom , en dan nog mensen beschuldigen ook
Vooral dom.quote:Op zaterdag 5 november 2022 13:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens! Ik vind het ook naïef, maar ook dom , en dan nog mensen beschuldigen ook
Ja precies!!quote:Op zaterdag 5 november 2022 13:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze denken waarschijnlijk dat ze in dat hoekje niet gezien worden, maar zoals ik eerder al zei, de regie loert er op
Ja, om zo snel als mogelijk de camera's dan weg te draaien.quote:Op zaterdag 5 november 2022 13:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze denken waarschijnlijk dat ze in dat hoekje niet gezien worden, maar zoals ik eerder al zei, de regie loert er op
Gaat Wendy de extensions er weer in plakken?quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2022 13:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat Wendy de extensions er weer in plakken?
Stukje invlechten , of de knoop maken , innaaienquote:Op zaterdag 5 november 2022 13:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat Wendy de extensions er weer in plakken?
Ik ben benieuwd naar het resultaat, maar het is wel lief van Wendy.quote:Op zaterdag 5 november 2022 13:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Stukje invlechten , of de knoop maken , innaaien
Het gaat wel erg ver om Zoe in alles zo tegemoet te komen. Zoe wist dat ze daar een tijd zou zitten.quote:
Het is niet zo slim om daar voor een jaar te gaan logeren als je net nieuwe extensions hebt.quote:Op zaterdag 5 november 2022 13:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het gaat wel erg ver om Zoe in alles zo tegemoet te komen. Zoe wist dat ze daar een tijd zou zitten.
Wendy is wel heel erg lief
Best wel onduidelijk allemaal, het is daar veel zeggen en weinig doen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 13:31 schreef Setje72 het volgende:
Weet iemand nou of het wederzijds is bij Jef en KimD?Las dat ze had gezegt over bij hem slapen dat het nog een stap te ver is?? Weet hij dat überhaupt??
Echt welquote:Op zaterdag 5 november 2022 13:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is niet zo slim om daar voor een jaar te gaan logeren als je net nieuwe extensions hebt.
Ik vind Wendy een totaal ander mens dan in het begin, op een positieve manier.
Vooral haar humor spreekt mij aan.quote:Op zaterdag 5 november 2022 13:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is niet zo slim om daar voor een jaar te gaan logeren als je net nieuwe extensions hebt.
Ik vind Wendy een totaal ander mens dan in het begin, op een positieve manier.
Bij mij staat Wendy ook bovenaan, what you see is what you get, ik hou d'r van.quote:Op zaterdag 5 november 2022 13:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Ik vind haar toch het leukste , daarna Babette
Wil hij een hout sculptuur maken ofzo?quote:Op zaterdag 5 november 2022 13:42 schreef spapaars het volgende:
Zie dat Erik wel op meer gebieden nooit met het bijltje heeft gehakt.
Geen idee, kan van alles worden wat nergens op lijkt.quote:Op zaterdag 5 november 2022 13:42 schreef engine het volgende:
[..]
Wil hij een hout sculptuur maken ofzo?
Maar wel leuk dat hij zich zo bezig houdt met een bijl en een boomstam.quote:Op zaterdag 5 november 2022 13:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen idee, kan van alles worden wat nergens op lijkt.
Laten we zeggen in deze staat, een totempaal.
Ja, maar tot nu toe slaat hij het tot lucifershoutjesquote:Op zaterdag 5 november 2022 13:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wel leuk dat hij zich zo bezig houdt met een bijl en een boomstam.
quote:Op zaterdag 5 november 2022 13:46 schreef Deisyy het volgende:
Moraima: Is dit een massageding voor mijn G-spot
Ik zag net inderdaad ook al een naald, ze weet het creatief op te lossenquote:Op zaterdag 5 november 2022 13:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
combinatie invlechten /innaaien
Ik vind Mirthe een mutsje, noteer dat maarquote:Op zaterdag 5 november 2022 13:58 schreef engine het volgende:
Mirthe vraagt zich af hoe ze ligt bij de kijkers.
quote:Op zaterdag 5 november 2022 13:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Mirthe een mutsje, noteer dat maar
Een heel werk , en respect dat ze dat doet voor iemand als Zoequote:Op zaterdag 5 november 2022 13:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag net inderdaad ook al een naald, ze weet het creatief op te lossen
Is ze ookquote:Op zaterdag 5 november 2022 13:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Mirthe een mutsje, noteer dat maar
Ja mooie redenatiequote:Op zaterdag 5 november 2022 14:03 schreef Flow3r het volgende:
Nadir is niet zo schoon, hij schijt elke dag en heeft vieze handen aldus Mirthe
Hij is zeker netjes qua opruimen en zo , maar jammer dat hij mensen slechtpraatquote:Op zaterdag 5 november 2022 14:03 schreef engine het volgende:
Jeff vindt zichzelf de netste man in de loods.
Ze wil eigenlijk ook niet meer tegenover hem liggen, het idee dat hij aan persoonlijke spullen komt met die vieze handen trekt ze nietquote:
Wie in de loods doet dat niet? Ze kunnen het allemaal.quote:Op zaterdag 5 november 2022 14:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij is zeker netjes qua opruimen en zo , maar jammer dat hij mensen slechtpraat
Ik moet er ook niet aan den kenquote:Op zaterdag 5 november 2022 14:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze wil eigenlijk ook niet meer tegenover hem liggen, het idee dat hij aan persoonlijke spullen komt met die vieze handen trekt ze niet
Het is de manier waarop he?quote:Op zaterdag 5 november 2022 14:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wie in de loods doet dat niet? Ze kunnen het allemaal.
Echt goor ja als iemand elke dag schijtquote:Op zaterdag 5 november 2022 14:03 schreef Flow3r het volgende:
Nadir is niet zo schoon, hij schijt elke dag en heeft vieze handen aldus Mirthe
Dramaueenquote:Op zaterdag 5 november 2022 13:59 schreef engine het volgende:
Mirthe afgeleid want de dief kwam langs. Die vertrouwt ze niet.
Wat raarquote:Op zaterdag 5 november 2022 14:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
vreemd, ik niet, ook niet na verversen
Je kan het ook overdrijvenquote:Op zaterdag 5 november 2022 14:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moet er ook niet aan den ken
Mirthe die met 4 personen in andermans bed liggen dat is lekker fris.😉quote:Op zaterdag 5 november 2022 14:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Even teruggezocht, Mirthe en Wendy ? verlieten rond 0140 uur Japer zijn bed en gingen naar hun eigen bed ...
Wel met schone niet jattende handjes.quote:Op zaterdag 5 november 2022 14:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mirthe die met 4 personen in andermans bed liggen dat is lekker fris.😉
Wendy was al veel eerder weg, Mirthe kwam terug.quote:Op zaterdag 5 november 2022 14:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Even teruggezocht, Mirthe en Wendy ? verlieten rond 0140 uur Japer zijn bed en gingen naar hun eigen bed ...
Dank, dan was het mogelijk Kenzy ....quote:Op zaterdag 5 november 2022 14:45 schreef spapaars het volgende:
Wendy was al veel eerder weg, Mirthe kwam terug.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 5 november 2022 15:03 schreef engine het volgende:
Erik is heel ongemakkelijk zijn grapje 20x aan het herhalen.
quote:
Gewoon blijven pushen Kim. Dat helpt.quote:Op zaterdag 5 november 2022 15:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens Kim reageert Jeffrey agressief.
Ja, ik heb ook het idee dat het daarom gaat ....quote:Op zaterdag 5 november 2022 15:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff jaloers dat Kim bij Ruppie heeft geslapen? Ik begrijp er niets van
Die gaat ze geven, zodra ze eruit is?quote:Op zaterdag 5 november 2022 15:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi heeft briefje aan Joost geschreven, dat mag Wanda nu lezen.
[ afbeelding ]
Ik nietquote:Op zaterdag 5 november 2022 15:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook het idee dat het daarom gaat ....
Goedmaak sexquote:Op zaterdag 5 november 2022 15:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Een potje sex zouden ze allebei van opknappen ....
Ik volg het niet vaak maar Kim laat die gast even met rustquote:
Eensquote:Op zaterdag 5 november 2022 15:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik volg het niet vaak maar Kim laat die gast even met rust
Ik denk niet dat dat het isquote:Op zaterdag 5 november 2022 15:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff is zelfs jaloers op Ruppie, hij is gay, mar dan nog zegt hij
Ben het wel eens met hem, Kim bemoeit zich met van alles van hemquote:Op zaterdag 5 november 2022 15:50 schreef Harry het volgende:
Jeff tegen Kim: Je doet normaal tegen mij. Zeker waar andere mensen bij zijn.
Jeff is wel boos dat Kim bij Ruppie heeft geslapen, maar waarom? Ik denk echt dat hij jaloers is, ookal is Ruppie gayquote:
Omdat hij op hem gestemd heeft .. sleeping with the enemyquote:Op zaterdag 5 november 2022 15:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff is wel boos dat Kim bij Ruppie heeft geslapen, maar waarom? Ik denk echt dat hij jaloers is, ookal is Ruppie gay
Ik denk dat hij het meer ziet als heulen met de vijand, jaloers niet denk ik.quote:Op zaterdag 5 november 2022 15:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff is wel boos dat Kim bij Ruppie heeft geslapen, maar waarom? Ik denk echt dat hij jaloers is, ookal is Ruppie gay
Maar het plan was om juist dichterbij de enemy te komenquote:Op zaterdag 5 november 2022 15:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Omdat hij op hem gestemd heeft .. sleeping with the enemy
Hij slaapt in die kamer . ik zou ook gek worden van dat geouwehoer . Hij heeft vaak genoeg gezegd dat hij in een slaapkamer komt om te slapenquote:Op zaterdag 5 november 2022 15:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Anders moet hij ook boos zijn op Jasper.quote:Op zaterdag 5 november 2022 15:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
voor 2 dagen en dan is hij weer oke (of begrijp ik dat verkeerd)quote:Op zaterdag 5 november 2022 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff met een soort van break-up gesprek
Pff.... ik geloof je, ik vind het een ingewikkeld gesprek.quote:Op zaterdag 5 november 2022 15:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
voor 2 dagen en dan is hij weer oke (of begrijp ik dat verkeerd)
Hij is best lelijk tegen haar. Vind het maar zielig gedrag.quote:Op zaterdag 5 november 2022 15:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jeffrey lult tegen een koelkast ...
Wat weer onzin is, hij is nu manager, en dat is eenmalig.quote:Op zaterdag 5 november 2022 15:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Omdat hij op hem gestemd heeft .. sleeping with the enemy
En Jasper, die zit hele dagen met Wanda te kletsen, ook om de vijand dichterbij te krijgen. Ik heb hem niet boos op Jasper gehoordquote:Op zaterdag 5 november 2022 15:54 schreef freaky40 het volgende:
Kim heult met de vijand, dat is het.
Tactiek.quote:Op zaterdag 5 november 2022 15:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En Jasper, die zit hele dagen met Wanda te kletsen, ook om de vijand dichterbij te krijgen. Ik heb hem niet boos op Jasper gehoord
Te loyaalquote:Op zaterdag 5 november 2022 15:58 schreef juul. het volgende:
Wat mankeert Jef, ik vind t sneu voor Kim D
Ze is altijd loyaal aan Jef geweest
Moet dat dan?quote:Op zaterdag 5 november 2022 15:58 schreef juul. het volgende:
Wat mankeert Jef, ik vind t sneu voor Kim D
Ze is altijd loyaal aan Jef geweest
Wie wel, ik begrijp hem ook niet hoor. Hij klinkt echt als een jaloerse echtgenootquote:
Kim slaapt met de vijand dus?quote:
Ik snap het wel, ze doet vreemd.quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wie wel, ik begrijp hem ook niet hoor. Hij klinkt echt als een jaloerse echtgenoot
Uh wat jij denkt boeit niet zoquote:
Jeff doet ook vreemdquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik snap het wel, ze doet vreemd.
Je hebt ook gezien hoe zij zich met hem bemoeit, als een vrouw die alles voor hem wil bepalen?quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wie wel, ik begrijp hem ook niet hoor. Hij klinkt echt als een jaloerse echtgenoot
Leuk voor de kijkersquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:03 schreef puzziepie het volgende:
Nog meer groepjes uit elkaar is alleen maar positief
Of hij laat z'n ware aard zien.quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff is nooit boos, maar het duurt 1,5 dag en dan is het weer normaal. Mag ik een boom worden, maar hij is ff zichzelf niet
Er zit natuurlijk wat aan gevoel in. Jef is redelijk in de steek gelaten door een boel. Dat komt bovenquote:
Maar de enige die echt ongeveer dwars door muren voor hem is gegaan, is KimD ... dus het is wel wat onredelijk.quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk wat aan gevoel in. Jef is redelijk in de steek gelaten door een boel. Dat komt boven
Dat vind ik dus ook, hij is onredelijk en het klinkt toch echt als jaloeziequote:Op zaterdag 5 november 2022 16:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar de enige die echt ongeveer dwars door muren voor hem is gegaan, is KimD ... dus het is wel wat onredelijk.
Het steekt dus dat ze gezellig is met anderen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar de enige die echt ongeveer dwars door muren voor hem is gegaan, is KimD ... dus het is wel wat onredelijk.
Dat heeft hij ook toch? Meerderheid wilden hem weg. Nu is hij managerquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:09 schreef Harry het volgende:
Jeff: als er een alles onder controle heeft, dan ben ik het.
Hij is wel een beetje heel raar bezig nu.quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Met Jappie is het normaal .. dat is gewoon een tijger.
Die slag heb ik ook niet begrepen, ze nomineerde hem in de hoop dat 'ie zou oprotten, daarna hem Manger maken slaat nergens opquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heeft hij ook toch? Meerderheid wilden hem weg. Nu is hij manager
Nogal jaquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij is wel een beetje heel raar bezig nu.
Volgens mij welquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:14 schreef Soury het volgende:
Heeft die Kim eigenlijk wel gevoelens voor Jef?
Die vermoedens zijn er hier wel.quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:14 schreef Soury het volgende:
Heeft die Kim eigenlijk wel gevoelens voor Jef?
Okquote:
Op dit moment lijk het er meer op dat Jeff gevoelens voor Kim heeft en daarom haar nu afstootquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die vermoedens zijn er hier wel.
Genoeg stappenquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:15 schreef Charmian het volgende:
gawd nog steeds dat gesprek bezig en nog geen stap verder
Echt hèquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:18 schreef puzziepie het volgende:
Zo bijzonder ben ik niet ,want als je bij een ander wel kan slapen
Echtelijke ruzie
Dat denk ik dus ookquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die hebben echt al meer met elkaar dan maatjes
Nu niet meer dusquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die hebben echt al meer met elkaar dan maatjes
Dat duurt iig nog een maandquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Wie geeft Jeff eens even een flinke schop onder z'n kont...
quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Wie geeft Jeff eens even een flinke schop onder z'n kont...
Doe niet als Freekie, doe niet als Jeff.quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:17 schreef freaky40 het volgende:
Kim heeft het verstand in haar pukkelface af en toe.
Babette zei dat een paar dagen al tegen iemand dat ze het gevoel had dat er meer was tussen hun , ze ziet het goedquote:
Fixed.quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Wie geeft Jeff Kim eens even een flinke schop onder haar kont...
?quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:20 schreef Harry het volgende:
[..]
Doe niet als Freekie, doe niet als Jeff.
Die heeft een magische tijd.quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou ..zie die Jeff eens even ijsberen op deze topdag!
Jawel troost in een ander bedquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:22 schreef 5thencounter het volgende:
Het is SetjesSlopenWeek? Ruben/Dzeez uitelkaar nu Sjeff/KimD uitelkaar.. zo moet het niet
Hebben ze al gedaan toch? dat gaat gewoon door lijkt mijquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:24 schreef 5thencounter het volgende:
Of KimKraak/Marciano nog neuken is ook nog de vraag
Ik zet 'm nog een keer.. the cat is out of the bag zal ik maar zeggenquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hebben ze al gedaan toch? dat gaat gewoon door lijkt mij
Dat is de winnaar in september 2023, no doubt en dat moeten we niet willen....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |