Ok, terecht protest dit keer.quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:47 schreef StephanL het volgende:
[ twitter ]
Check de stream van Greenpeace. Die staat op het platform.
Greenpeace wordt weer activistisch
Die was er wel, alleen te laat. Toen was het hek al openquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:48 schreef StateOfMind het volgende:
Waarom kan dat tuig ongehinderd daar rondfietsen?
Waar is de KMar?
Ik zeg inladen en op Argentijnse wijze boven de Noordzee eruit gooien.
quote:Actievoerders van Greenpeace en Extinction Rebellion zijn morgen wat betreft de nieuwe directeur van Schiphol welkom om te protesteren tegen de luchtvaart.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)vaart-hou-het-netjes
Je eigen verdomme titel spreekt je post tegenquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:51 schreef Starhopper het volgende:
Ze waren gewoon welkom hoor. Dus hoezo bestormen?
[..]
Wat?quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je eigen verdomme titel spreekt je post tegen
"Hou het netjes"quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat?
Dit is niet mijn topic vriend.
Ze houden het toch netjes? Ze slopen niets. Mooi vreedzaam protest ditquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"Hou het netjes"
Schiphol bestormen =/= netjes
De instanties zien dat het geen eXtReEmReCHtS is dus niks aan de hand.quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:48 schreef StateOfMind het volgende:
Waar is de KMar?
Het slot van het hek hebben ze gesloopt en ze raken zonder toestemming een vliegtuig aan.quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze houden het toch netjes? Ze slopen niets. Mooi vreedzaam protest ditZoals altijd bij ER.
Tuig = tuigquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:58 schreef Nober het volgende:
[..]
De instanties zien dat het geen eXtReEmReCHtS is dus niks aan de hand.
quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:59 schreef Sjemmert het volgende:
Lijm ze vast aan een vliegtuig en laat die vervolgens opstijgen.
Ik wil wel een nieuw hangslot sponsoren hoorquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Het slot van het hek hebben ze gesloopt en ze raken zonder toestemming een vliegtuig aan.
Ze denken echt dat ze die jets tegenhouden. Die vliegen echt niet elke dag
En de volgende keer een actie bij Shell en de Hoogovensquote:Op zaterdag 5 november 2022 13:01 schreef qajariaq het volgende:
In ieder geval nu een doel wat wel ergens op slaat. Als het nu ook nog relatief schadevrij kan blijven dan lijkt het mij een geslaagde actie. Zou er zelf niet aan mee doen trouwens.
Wel mooi bewijs dat kapotte klokken twee keer per dag gelijk hebbenquote:Op zaterdag 5 november 2022 13:01 schreef qajariaq het volgende:
In ieder geval nu een doel wat wel ergens op slaat. Als het nu ook nog relatief schadevrij kan blijven dan lijkt het mij een geslaagde actie. Zou er zelf niet aan mee doen trouwens.
Niet zo opschep .... eh pochen jijquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:48 schreef StateOfMind het volgende:
Waar is de KMar?
quote:Op zaterdag 5 november 2022 13:08 schreef Danny het volgende:
Als je die lijzige veganstemmetjes alleen al hoort. Wat een triest volk
In de chat van de livestream ookquote:Op zaterdag 5 november 2022 13:07 schreef Document1 het volgende:
Een debiel die denkt we door reptielen worden bestuurd en erg goed is in mensen ophitsen
Fokkers;
Die moet alle ruimte krijgen, dit hele land gaat zo naar de tyfus. Hoe kan dit!!! Vrije meningsuiting!/):29191@1’anababbsvd
Mensen die opkomen voor een leefbare wereld na ons
Fokkers;
OPPaKe DaT tuiG Waar IS de ME???
En dan ben ik een schaap.
2quote:
Na jou de zondvloed toch?quote:Op zaterdag 5 november 2022 13:08 schreef Danny het volgende:
Als je die lijzige veganstemmetjes alleen al hoort. Wat een triest volk
En ondertussen gewoon lekker vanaf de bank klagen dat de zomer zo heet is en dat de migratie steeds verder oploopt.quote:Op zaterdag 5 november 2022 13:07 schreef Document1 het volgende:
Een debiel die denkt we door reptielen worden bestuurd en erg goed is in mensen ophitsen
Fokkers;
Die moet alle ruimte krijgen, dit hele land gaat zo naar de tyfus. Hoe kan dit!!! Vrije meningsuiting!/):29191@1’anababbsvd
Fokkers;
Schuldig voelen vind ik weer wat overdreven. Het is belangrijk om dingen in de context van de tijd te zien.quote:
Wat doet dat toestel daar?quote:Op zaterdag 5 november 2022 13:22 schreef Houtenbeen het volgende:
Canada zal ook wel boos zijn dat ze een militair toestel van hun blokkeren.
Bijzonder ongepast deze reactie.quote:Op zaterdag 5 november 2022 13:23 schreef MadMaster het volgende:
Waar is El Al als je ze nodig hebt…
Johquote:
Schiphol Oost is extreem inclusief, alles en iedereen mag daar komen.quote:
Maar, zit die idioot van een Icke ook aan andermans spullen?quote:Op zaterdag 5 november 2022 13:07 schreef Document1 het volgende:
Fokkers;
Fokkers;
Ben ik met je eens, maar maak dat vliegen stukken duurder en treinen stukken goedkoper.quote:Op zaterdag 5 november 2022 13:16 schreef Starhopper het volgende:
Als je zo nodig moet vliegen, pak dan gewoon een lijnvlucht. En wat de livestreamer zegt, binnen Europa kan je prima per trein reizen. Prima actie dit!
Nergens voor nodig die privevliegtuigen
Brandweer VLB Leeuwarden is daar naar verluidt erg goed in...quote:Op zaterdag 5 november 2022 13:16 schreef MadMaster het volgende:
Kan de brandweer daar niet even een oefening houden met wat schuim of zo?
Dat was destijds een ietsiepietsie lulligquote:Op zaterdag 5 november 2022 13:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Brandweer VLB Leeuwarden is daar naar verluidt erg goed in...
Als je rust en vrede wilt, dan ga je niet op een vliegveld de boel lopen saboteren.quote:Op zaterdag 5 november 2022 13:28 schreef torentje het volgende:
Wat een doodsverwensingen weer tegen een groep die rust en vrede wil. Dat doodsverwensingen op dit forum geuit mogen worden is een grote schande.
Die zijn er al, zie je die witte pakken niet dan?quote:Op zaterdag 5 november 2022 13:23 schreef MadMaster het volgende:
Waar is El Al als je ze nodig hebt…
quote:Op zaterdag 5 november 2022 13:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die zijn er al, zie je die witte pakken niet dan?
Lokale politici van GL en een tweede kamerlid van de PvdD staan er gewoon bij te demonstreren.quote:Op zaterdag 5 november 2022 13:31 schreef trein2000 het volgende:
Waar zijn Rob Jetten , Jan Paternotte en Jesse Klaver nu om te roepen dat men zich aan de wet moet houden? Zoals ze (terecht) ook deden toen boer Harms de snelweg blokkeerde?
Je gaat me toch niet vertellen dat ze de rechtsstaat toch niet zo hoog hebben en vinden dat voor mensen waar progressief Nederland het mee eens is andere regels gelden h?
quote:Op zaterdag 5 november 2022 13:32 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Lokale politici van GL en een tweede kamerlid van de PvdD staan er gewoon bij te demonstreren.
Die lijnvluchten zitten ook vol met mensen die een weekendje Milaan willen doen, als er iets overbodige luxe en vervuiling is dan is het dat wel.quote:Op zaterdag 5 november 2022 13:16 schreef Starhopper het volgende:
Als je zo nodig moet vliegen, pak dan gewoon een lijnvlucht. En wat de livestreamer zegt, binnen Europa kan je prima per trein reizen. Prima actie dit!
Nergens voor nodig die privevliegtuigen
tussen hun vliegvakanties en zakenreizen hebben ze tijd zat.quote:Op zaterdag 5 november 2022 13:35 schreef XSbig het volgende:
Waar halen deze mensen toch de tijd vandaan.
"Mam, ik ga een stukkie fietsen!"quote:Op zaterdag 5 november 2022 13:35 schreef XSbig het volgende:
Jij hebt nooit vrije tijd? Waar haal jij de tijd vandaan om op FOK! te zitten?quote:Op zaterdag 5 november 2022 13:35 schreef XSbig het volgende:
Het is misschien een idee om de banden van die fietsen lek te prikken.quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2022 13:32 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Lokale politici van GL en een tweede kamerlid van de PvdD staan er gewoon bij te demonstreren.
Er is ook een actie op Schiphol Plaza:quote:Op zaterdag 5 november 2022 13:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die lijnvluchten zitten ook vol met mensen die een weekendje Milaan willen doen, als er iets overbodige luxe en vervuiling is dan is het dat wel.
Maar goed ze zullen wel niet het lef hebben om op Schiphol te gaan protesteren terwijl mensen 6 uur in de rij staan voor hun vlucht naar een All Inclusive in Turkije.
https://dvhn.nl/extra/Mar(...)treden-27797476.htmlquote:Marechaussee Schiphol staat met busjes en shovels klaar om blokkades boeren te voorkomen: 'Wij zullen daar tegen optreden'
Ja, destructie is altijd meer impact.quote:
0600 opgestaanquote:Op zaterdag 5 november 2022 13:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jij hebt nooit vrije tijd? Waar haal jij de tijd vandaan om op FOK! te zitten?
Wie toen om het hardste riep dat Boer Harms zich aan de wet moest houden en de politie keihard moest optreden. “Schieten! Alles wat los en vast zit in beslag nemen! De cel in!”quote:Op zaterdag 5 november 2022 13:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
https://dvhn.nl/extra/Mar(...)treden-27797476.html
In juli nog krasse taal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |