Ok, terecht protest dit keer.quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:47 schreef StephanL het volgende:
[ twitter ]
Check de stream van Greenpeace. Die staat op het platform.
Greenpeace wordt weer activistisch
Die was er wel, alleen te laat. Toen was het hek al openquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:48 schreef StateOfMind het volgende:
Waarom kan dat tuig ongehinderd daar rondfietsen?
Waar is de KMar?
Ik zeg inladen en op Argentijnse wijze boven de Noordzee eruit gooien.
quote:Actievoerders van Greenpeace en Extinction Rebellion zijn morgen wat betreft de nieuwe directeur van Schiphol welkom om te protesteren tegen de luchtvaart.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)vaart-hou-het-netjes
Je eigen verdomme titel spreekt je post tegenquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:51 schreef Starhopper het volgende:
Ze waren gewoon welkom hoor. Dus hoezo bestormen?
[..]
Wat?quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je eigen verdomme titel spreekt je post tegen
"Hou het netjes"quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat?
Dit is niet mijn topic vriend.
Ze houden het toch netjes? Ze slopen niets. Mooi vreedzaam protest ditquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"Hou het netjes"
Schiphol bestormen =/= netjes
De instanties zien dat het geen eXtReEmReCHtS is dus niks aan de hand.quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:48 schreef StateOfMind het volgende:
Waarom kan dat tuig ongehinderd daar rondfietsen?
Waar is de KMar?
Ik zeg inladen en op Argentijnse wijze boven de Noordzee eruit gooien.
Het slot van het hek hebben ze gesloopt en ze raken zonder toestemming een vliegtuig aan.quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze houden het toch netjes? Ze slopen niets. Mooi vreedzaam protest ditZoals altijd bij ER.
Tuig = tuigquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:58 schreef Nober het volgende:
[..]
De instanties zien dat het geen eXtReEmReCHtS is dus niks aan de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |