de eerste weekquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:30 schreef engine het volgende:
Isaac heeft ook overwogen zijn 24 uur aan te vragen?
Mario koop een brilquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:31 schreef mario390 het volgende:
de gifje was en normale dekbed beweging
moet niet zijn dat het fitzelotzen is
Ze had haar mond volquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:31 schreef mario390 het volgende:
de gifje was en normale dekbed beweging
moet niet zijn dat het fitzelotzen is
Die ook jaquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:32 schreef engine het volgende:
[..]
Gevonden![]()
https://nlmagazine.nl/columnisten/babette-sijben
Deze is wel leukquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
nou nou nou wat een spannende vragen weer
je weet toch niet fix wat ze onder de dekbedquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:33 schreef engine het volgende:
[..]
Deze is wel leuk![]()
Halve loods aan het trekken en spelen geweest.
ah wilde hem net voor je plaatsenquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:32 schreef engine het volgende:
[..]
Gevonden![]()
https://nlmagazine.nl/columnisten/babette-sijben
Moet zeggen dat ze dit altijd wel leuk en spontaan doetquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
KimD doet het wel leuk, brengt het met humor
en wie waren het?quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:34 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
wie heeft er wel eens gemasturbeerd
Dat is liefquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ah wilde hem net voor je plaatsen
Voor mij de eerste keer dat ik het kijkquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik haar dit altijd wel leuk vind doen
Je moet iets zeggen om interessant over te kunnen komenquote:
Ik heb ook trypofobie, ben ik nu ook interessant?quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je moet iets zeggen om interessant over te komen
net met over de streepquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja slechte vraag van mij.. bedoel meer.. in welke context gaf ze dit aan?
echt welquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb ook trypofobie, ben ik nu ook interessant?
Inderdaad, hij praat soms alsof hij Dikkie Dik aan het voorlezen is in Sesamstraat.quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bern denkt dat hij tegen kinderen praat, zo overdreven uitleggen![]()
Heel irritant dat toontje. Maar heb ik volgens mij wel al eens gezegdquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bern denkt dat hij tegen kinderen praat, zo overdreven uitleggen![]()
En Ruppiequote:Op vrijdag 4 november 2022 20:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb Jeff en Ruben ook niet gezien
Nu je het zegt.quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb Jeff en Ruben ook niet gezien
quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:49 schreef Kakadylo het volgende:
Nadir pakt z'n moment maar het is zo dropvious
Weer het zielige mannetje dat zich nu gaat herpakken.quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:49 schreef Kakadylo het volgende:
Nadir pakt z'n moment maar het is zo obvious
Het spelletje dat ze nu spelen.quote:
Ja Kim klinkt veel natuurlijker. Ze ziet er ook leuk uit vanavondquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:55 schreef HappyCharly het volgende:
Bern zijn toontje.. werkelijk.. Kim D presenteert gewoon leuk als zichzelf. Bern zet direct zo'n stemmetje op..
kenzi?quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:57 schreef engine het volgende:
Kenzi, Kim, Wendy en MaddyHeb ik iemand gemist?
Jeps.quote:
Kim kan goed hard pratenquote:Op vrijdag 4 november 2022 21:01 schreef Aggie46 het volgende:
Anders is KimD niet te verstaan.
Nu articuleert ze goed en duidelijk.
Ik weet dat ze harder moet praten, maar dat valt me op.
Wat is het precies?quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb ook trypofobie, ben ik nu ook interessant?
dat gaatjes een gevoel van walging/ angst oproepen. Van die smerige lotusbloemen, bepaalde patronen. Het is nog geen officieel erkende fobie. Google het even, als de rillingen over je rug lopen... dan heb je hetquote:
moet hij het wel willen zeggenquote:Op vrijdag 4 november 2022 21:10 schreef engine het volgende:
Ik wil weten wat voor grensoverschrijdend gedrag Erik heeft ervaren.
Ik denk dat het op tv wel te zien is.quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:12 schreef spapaars het volgende:
Ze vertellen hun verhaal, maar worden niet op de streams gezet, wat een slechte regie ook.
je hoeft niks natuurlijkquote:Op vrijdag 4 november 2022 21:13 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind het wel heftige vragen soms.. voelt niet helemaal veilig qua sfeer...
i know..quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hoeft niks natuurlijk
je kunt er voor kiezen niet over de streep te gaan
Als ze het tonen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:13 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik denk dat het op tv wel te zien is.
Ik hoor Marciano seauwieseau vrijwel nooit..quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:14 schreef Hendrik83 het volgende:
Dat Marciano niet positief verrast is door iemand.
ik gok dat jij dat gevoel krijgtquote:
Met of zonder Bern?quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:15 schreef Sestra666 het volgende:
Die trui van Bern wil ik in de fik steken
Zeker.. ik had met dit type mensen niet meegedaanquote:Op vrijdag 4 november 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik gok dat jij dat gevoel krijgt
![]()
en dat mag natuurlijk
wel weer typischquote:Op vrijdag 4 november 2022 21:17 schreef engine het volgende:
Overigens nog wel grappig dat Kim D en Leila in de bus al mot hadden
Ja het zegt alles over Kim. Dat fanatisme is echt ongekend. Dit deed ze wel leuk trouwensquote:
ja die is ietsje te fanatiekquote:Op vrijdag 4 november 2022 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ja het zegt alles over Kim. Dat fanatisme is echt ongekend. Dit deed ze wel leuk trouwens
Soms besef je het niet helemaal. Doordat je het niet helemaal verwerkt hebt, kan je er juist te open in zijn door onderdrukte emoties.quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hoeft niks natuurlijk
je kunt er voor kiezen niet over de streep te gaan
Met momentenquote:Op vrijdag 4 november 2022 21:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En toch vind ik het een leuke meid
Hij zou zo een sekteleider kunnen zijn, de sekte van de enge gedichtenquote:Op vrijdag 4 november 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
Ruben vind over de streep een sekte idee![]()
Het levende bewijs dat twee niet altijd meer weten dan éénquote:Op vrijdag 4 november 2022 21:27 schreef engine het volgende:
Zoë en Mexx gaan weer met de vibo aan de slag in de badkamer.
quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het levende bewijs dat twee niet altijd meer weten dan één
man man ook zo kann het zu chamlydien komenquote:Op vrijdag 4 november 2022 21:27 schreef engine het volgende:
Zoë en Mexx gaan weer met de vibo aan de slag in de badkamer.
Lolquote:Op vrijdag 4 november 2022 21:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:29 schreef greysbones het volgende:
Jappie
ik ben bijna door mijn ranja heen
ik ga even een volle fles pakken![]()
maaanquote:Op vrijdag 4 november 2022 21:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
hij zal de code van boven wel hebben danquote:Op vrijdag 4 november 2022 21:29 schreef greysbones het volgende:
Jappie
ik ben bijna door mijn ranja heen
ik ga even een volle fles pakken![]()
gelukkig maarquote:Op vrijdag 4 november 2022 21:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bloedonderzoek van Berend heeft niets uitgewezen verteld hij net aan Alicia
ook niets uitgesloten ?quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bloedonderzoek van Berend heeft niets uitgewezen verteld hij net aan Alicia
Hij zei, dat is goed en slecht nieuws, want nu weet hij nog niet wat er met hem isquote:
dat heeft zij vandaag met 25 entdeckt??quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:31 schreef Sestra666 het volgende:
djedi heeft schaamhaar en heeft geen zin meer om te masturberen
quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat heeft zij vandaag met 25 entdeckt??
![]()
Terecht ook wel.quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:36 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx en Zoe worden helemaal door de mangel gehaald en vooral Mexx
Ze begon haar geratel ook zo mooi met 'Niet om te roddelen hoor, maar..'quote:
Een onzekere aandachtshoer waar ze normaliter straal voorbij zouden lopen en niets mee te maken willen hebbenquote:
ze is irritantquote:Op vrijdag 4 november 2022 21:40 schreef engine het volgende:
Kim K heeft ook iets irritants in haar taalgebruik. Ze gaat altijd "nooit" benadrukken met "echt nooit".
Ja en dom.quote:
Die wult neuken.quote:
Allemaal onder het toezicht van kamergenoten en camera'squote:
Jaja tot ze tipsy in zijn bed ligt.....ze hebben ook min of meer afgesproken om zondag samen te gaan slapen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:43 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Tis niet zijn type heeft hij gezegd
Tegen wie heeft ie dat gezegd is de vraagquote:Op vrijdag 4 november 2022 21:43 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Tis niet zijn type heeft hij gezegd
weet ik niet meerquote:Op vrijdag 4 november 2022 21:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tegen wie heeft ie dat gezegd is de vraag
Dat is een goede vraag dat was bij mij ook zo van de week geen afwijkingen maar wel ( veel ) uitgesloten.quote:
Ah wel lief toch.quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:02 schreef Aggie46 het volgende:
Volgens mij was er een vraag over : wat was je hoogtepunt in de loods.
Bern: dat ik Sasha ontmoette.
Sasha liep wel rood aan, maar het was een lief gezicht.
(ik zeg het even in mijn woorden).
Wanda denkt dat de hele loods om haar draait...quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:53 schreef Sestra666 het volgende:
wanda heeft ook overal een mening over... vermoeiend wijf
nu weer t hoogste woordquote:Op vrijdag 4 november 2022 21:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wanda denkt dat de hele loods om haar draait...
Beter geeft KimD haar die vibo dan kan ze ook krijsen maar dan zonder publiekquote:
Wel hypocriet dat er drie mensen niet eens op die kamer horen en waarvan twee daarstraks helemaal afgebrand werdenquote:
quote:
Ze gaat gewoon door met mixed signals....die is nog niet afgelopen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:01 schreef greysbones het volgende:
Djedi die wel afstand wil van Ruben gaat op dezelfde kamer slapen???
Ja vind ik ookquote:
Mirthe kruipt overal in bedquote:
Als manager moet je je personeelsbeleid nooit mee naar huis nemenquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:06 schreef greysbones het volgende:
ik denk wtf is dat nu bij jeff en Kim D
maar kim d is zichzelf aan het aaien
Snap ik wel. Zou ook aaienquote:
Mirthe.quote:
vast nietquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:17 schreef engine het volgende:
Gaat Berend leren gitaar spelen?
[ afbeelding ]
mooi hequote:Op vrijdag 4 november 2022 22:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Grote lol op de kamer met Ruppie die JW na doet, Leila in een deuk over Zoe.
Zoe naar Nadir, die gaat dan voor Wendy
Zoe gaat naar Martin, die gaat verder met Mexx
Zoe wil Jeffrey, maar die heeft Kim
Geweldig, maar ook de lol die ze hebben> EN Ruppie heel sarcastisch, JW heeft Estherquote:
Deugkneus.quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:20 schreef R0T29 het volgende:
Wanda roept maar "seksoverschrijdend gedrag"
Ze denken dat hij koster ofzo is geweest in de kerk, ze snappen het ook nietquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
Mexx komt met het grensoverschrijdend verhaal van over de streep
dat Erik ook mee liep
hoe dat dan kon
Ik denk dat het gaat over die ene tongzoen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze denken dat hij koster ofzo is geweest in de kerk, ze snappen het ook niet
vind dat dan wel weer een beetje sneuquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze denken dat hij koster ofzo is geweest in de kerk, ze snappen het ook niet
3 wat?quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moraima zegt , Erik heeft zichzelf ontmaagd![]()
Dus Jeff heeft ook De Bus gevolgd.quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff wil voor de dames speciale douchekoppen bestellen![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:26 schreef engine het volgende:
Ojeee weet niet of ik dit wel wil horen
ik denk ook wat meer aanspraakquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:27 schreef R0T29 het volgende:
Sinds Moraima die "salto" heeft gemaakt en haar momentje van glorie in de groep heeft gehad, lijkt ze los
Ga je gangquote:
bij mijn stream kommrt dat erst isquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:26 schreef engine het volgende:
Ojeee weet niet of ik dit wel wil horen
ja en ik heet konijnquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:29 schreef engine het volgende:
Jeff heeft nog niet gemasturbeerd zegt hij.
quote:
Met je rechtse gedachtes....Zoequote:Op vrijdag 4 november 2022 22:31 schreef Moass het volgende:
[..]
Met je gore gedachtes
[..]
Hoe heet die dame ook weer die zich door die buitenlander liet verleiden, met hem in bed lag te zoenen en vervolgens keihard de hoek in werd geschopt?
Zoë? En die buitenlander is dan Martin?quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:31 schreef Moass het volgende:
[..]
Met je gore gedachtes
[..]
Hoe heet die dame ook weer die zich door die buitenlander liet verleiden, met hem in bed lag te zoenen en vervolgens keihard de hoek in werd geschopt?
Martin = Nadirquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:33 schreef engine het volgende:
[..]
Zoë? En die buitenlander is dan Martin?
Weet niet zo goed wat je bedoeld.
Vast wel, vraag haar moederquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:34 schreef Moass het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ja, als iemand haarvtelnr voor me heeft?
Ahja dat kloptquote:
Team Moraimaquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:27 schreef R0T29 het volgende:
Sinds Moraima die "salto" heeft gemaakt en haar momentje van glorie in de groep heeft gehad, lijkt ze los
ja en te donker. Moraima is moelijk te verstaanquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:36 schreef greysbones het volgende:
zo irritant dat niet iedereen te verstaan is
Goed om te weten denk ikquote:
stond er toevallog vanmiddag naastquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jij bent ook goed op de hoogte![]()
Zuigt aan de clit begrijp ik.quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:38 schreef greysbones het volgende:
Kim d ligt Rupie even uit hoe de satifyer werkt
Nou ik niet hoorquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Morgen alle Fokkers naar Kruidvat![]()
quote:
Ja, en ik heet konijnquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je moet hem zelf op de juiste plek zetten denk ik
Haar clit, ja echt waar hahaquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:39 schreef greysbones het volgende:
wat heeft Kim D voor 3000 strak laten trekken?
quote:
Haar poes dacht Poesjuh te horen....quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:39 schreef greysbones het volgende:
wat heeft Kim D voor 3000 strak laten trekken?
nee operatiequote:
Dacht lippen te verstaan, maar moet zeggen dat ik hier in een deuk ligquote:
man manquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee operatie
en dan overtollige huid weg laten halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |