ja en ik heet konijnquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:29 schreef engine het volgende:
Jeff heeft nog niet gemasturbeerd zegt hij.
quote:
Met je rechtse gedachtes....Zoequote:Op vrijdag 4 november 2022 22:31 schreef Moass het volgende:
[..]
Met je gore gedachtes
[..]
Hoe heet die dame ook weer die zich door die buitenlander liet verleiden, met hem in bed lag te zoenen en vervolgens keihard de hoek in werd geschopt?
Zoë? En die buitenlander is dan Martin?quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:31 schreef Moass het volgende:
[..]
Met je gore gedachtes
[..]
Hoe heet die dame ook weer die zich door die buitenlander liet verleiden, met hem in bed lag te zoenen en vervolgens keihard de hoek in werd geschopt?
Martin = Nadirquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:33 schreef engine het volgende:
[..]
Zoë? En die buitenlander is dan Martin?
Weet niet zo goed wat je bedoeld.
Vast wel, vraag haar moederquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:34 schreef Moass het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ja, als iemand haarvtelnr voor me heeft?
Ahja dat kloptquote:
Team Moraimaquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:27 schreef R0T29 het volgende:
Sinds Moraima die "salto" heeft gemaakt en haar momentje van glorie in de groep heeft gehad, lijkt ze los
quote:
ja en te donker. Moraima is moelijk te verstaanquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:36 schreef greysbones het volgende:
zo irritant dat niet iedereen te verstaan is
Goed om te weten denk ikquote:
stond er toevallog vanmiddag naastquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jij bent ook goed op de hoogte![]()
Zuigt aan de clit begrijp ik.quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:38 schreef greysbones het volgende:
Kim d ligt Rupie even uit hoe de satifyer werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |