Serieus? Dat vind je het meest opmerkelijk uit het artikel?quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:36 schreef StateOfMind het volgende:
Om zoiets in tranen uitbarsten![]()
Ongeschikt, functie elders
Zoek lekker een andere school voor je kutkind zou ik zeggen.quote:,,Onbegrijpelijk. Ouders bellen met de school of ze een liftpas kunnen krijgen voor hun kind, omdat ze niet willen dat die over ‘die indoctrinatietrap’ loopt.”
D66 heeft het maar druk met gejank en gedram over van alles. Herstelbetalingen en nu een regenboogtrap. Benieuwd wat het volgende item wordt.quote:
Iets wat je opgedrongen wordt werkt niet.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:42 schreef etuiedelapiel het volgende:
Biblebelt![]()
95% is autochtoon daar.
Komt er zo'n huppelkutje ff het beleid omgooien de inwoners gaan natuurlijk over de zeik.
En dan kan je geen homo zijn?quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:42 schreef etuiedelapiel het volgende:
Biblebelt![]()
95% is autochtoon daar.
Misschien wat overdreven reactie van de ouders , maar ze hebben wel gelijk.quote:omdat ze niet willen dat die over ‘die indoctrinatietrap’ loopt.”
Nou wat erg zeg, al die kleurtjes die je dwingen om ineens homo te worden.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Iets wat je opgedrongen wordt werkt niet.
Tja, D66.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:36 schreef StateOfMind het volgende:
Om zoiets in tranen uitbarsten![]()
Ongeschikt, functie elders
Dat dus.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie weet, misschien wordt dit ooit nog eens een alternatief voor tralies in de gevangenis.quote:Ouders bellen met de school of ze een liftpas kunnen krijgen voor hun kind, omdat ze niet willen dat die over ‘die indoctrinatietrap’ loopt.”
Terreur nog wel. Waar je je druk om kan maken zegquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:47 schreef Nober het volgende:
Al die regenboogterreur moeten we eens mee kappen.
Vroeger toen hun jong waren bestonden er nog geen regenbogen!quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:47 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Terreur nog wel. Waar je je druk om kan maken zeg
Nee niet zo laten. Ook de lift in regenboogkleuren schilderenquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:48 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Een trap met kleurtjes! Schande!
Als het inderdaad reli-fundi's betreft, dan vooral zo laten.
Ja en.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:42 schreef etuiedelapiel het volgende:
Biblebelt![]()
95% is autochtoon daar.
Komt er zo'n huppelkutje ff het beleid omgooien de inwoners gaan natuurlijk over de zeik.
De LBGTQ+ agenda is allang gekaapt door de Trans gestapo.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:44 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Nou wat erg zeg, al die kleurtjes die je dwingen om ineens homo te worden.
Als het om omgekeerde Nederlandse vlaggen ging dan piepte je wel anders...quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:47 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Terreur nog wel. Waar je je druk om kan maken zeg
De paus heeft last van zoveel kunstenaars met vrolijke kleurtjes.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:44 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Nou wat erg zeg, al die kleurtjes die je dwingen om ineens homo te worden.
Het is een fokking gekleurde trap. Ze vragen niet of je als vrouw verkleed wil tongen met een transgender homofiel. Stel je aan.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hoeft er helemaal niks van te vinden. Maar conservatief altright moet een vrolijke regenboogtrap natuurlijk weer meteen cancellenquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:49 schreef Enchanter het volgende:
[..]
De LBGTQ+ agenda is allang gekaapt door de Trans gestapo.
Je ziet het al in Amerika , dat leraren en leraressen (veelal met paars , groen of blauw haar) hun leerlingen vragen wat hun 'pronouns' zijn.
En onderstaande moeten we zo meteen allemaal normaal vinden
[ twitter ]
Je kan je ook afvragen waarom er zo nodig een regenboogtrap moest komen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:51 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Je hoeft er helemaal niks van te vinden. Maar conservatief altright moet een vrolijke regenboogtrap natuurlijk weer meteen cancellen
Omdat dat vrolijk staat in een omgeving waar kinderen zijn?quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:54 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Je kan je ook afvragen waarom er zo nodig een regenboogtrap moest komen.
Ze weet er tussen haar manipulatieve krokodillentraantjes nog wel even een mooie slag aan te geven door het gelijk te stellen aan haatquote:,,Maar een regenboogtrap is géén indoctrinatie van de overheid”, stelde Ten Dolle met klem. ,,Wij zijn er juist als overheid om veiligheid te bieden aan iedereen. Laten we onze vrijheden niet onder druk zetten. We zijn een regenbooggemeente, waar iedereen zichzelf moet kunnen zijn. In Winterswijk is geen ruimte voor haat. Ik zal straks met nog meer trots over het regenboogzebrapad lopen bij het station.”
En waarom ze er nergens eentje voor of in een islamitisch instituut realiseren.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:54 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Je kan je ook afvragen waarom er zo nodig een regenboogtrap moest komen.
Dat is het probleem vast niet.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:38 schreef Starhopper het volgende:
TeringWat ben je debiel als je niet eens over een vrolijk gekleurde trap durft te lopen
Dit idd. Dat je er niks mee hebt moet je zelf weten, maar het is een fucking trapquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:38 schreef Starhopper het volgende:
TeringWat ben je debiel als je niet eens over een vrolijk gekleurde trap durft te lopen
Het sinterklaasseizoen begint bijna weer. Had ze eigenlijk al wel verwachtquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
D66 heeft het maar druk met gejank en gedram over van alles. Herstelbetalingen en nu een regenboogtrap. Benieuwd wat het volgende item wordt.
Dit dus. Pride maand, coming out day, regenboog hier, regenboog daar. Het komt me de nek uit en het heeft allemaal geen reet meer met acceptatie te maken.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:57 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Men is dat gestamp van de lhbtdhhtd community gewoon zat.
En daarom dus prima petitie.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:59 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dit dus. Pride maand, coming out day, regenboog hier, regenboog daar. Het komt me de nek uit.
Dan doe je er zelf toch niks mee? Of wordt jij gedwongen op een boot te staan?quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:59 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dit dus. Pride maand, coming out day, regenboog hier, regenboog daar. Het komt me de nek uit.
Hoe heb je er last van precies? Moet je op je werk ook over een regenboog vloer lopen om naar de koffieautomaat te komen?quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:59 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dit dus. Pride maand, coming out day, regenboog hier, regenboog daar. Het komt me de nek uit en het heeft allemaal geen reet meer met acceptatie te maken.
Zou het misschien niet om de kleurtjes gaan?quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:58 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neee, Herbertus, kijk al die regenboogkleurtjes! Pak snel de zwarte stift!
De trap heeft toch ongeveer diezelfde kleurtjes?quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:01 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zou het misschien niet om de kleurtjes gaan?
Dit ziet er toch gezelliger uit:quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:58 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Woord van het jaar? #hetkannogquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:56 schreef tjoptjop het volgende:
IndoctrinatietrapIk vind em leuk gevonden
[..]
Ze weet er tussen haar manipulatieve krokodillentraantjes nog wel even een mooie slag aan te geven door het gelijk te stellen aan haat
Als ik alleen tegen dingen was waar ik persoonlijk last van ondervond dan was ik snel klaar geweest.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe heb je er last van precies? Moet je op je werk ook over een regenboog vloer lopen om naar de koffieautomaat te komen?
De boodschap is niet ; "laten we vrolijk doen"quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Omdat dat vrolijk staat in een omgeving waar kinderen zijn?
Kijk eens naar een folder met speelgoed, ook vol met kleurtjes.
Nee laten we alles op scholen grijs en zwart verven, ze zou er toch niet aan moeten denken dat iemand een associatie kan maken met een bepaalde bevolkingsgroep in Nederland!
Behalve wanneer het niet aansluit bij hun visie. Dan is het onbegrijpelijk en wordt er letterlijk over gejankt.quote:We zijn een regenbooggemeente, waar iedereen zichzelf moet kunnen zijn.
Haat is ook al zo'n term die de laatste jaren gigantisch gedevalueerd is door dergelijke totaalmallotenquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:56 schreef tjoptjop het volgende:
IndoctrinatietrapIk vind em leuk gevonden
[..]
Ze weet er tussen haar manipulatieve krokodillentraantjes nog wel even een mooie slag aan te geven door het gelijk te stellen aan haat
Wellicht identificeert Loes zich wel als regenboogtrap, dan snap ik die duiding wel.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:04 schreef tjoptjop het volgende:
Dat onderschrift is ook wel hilarisch![]()
[ afbeelding ]
Wie zegt dat er perse een boodschap achter een trap met kleurtjes moet zitten? Als dit 10 jaar geleden was geweest had niemand er naar gekraaid een regenboogtrap. Maar nu is het natuurlijk eens onacceptabel voor een bepaalde groep conservatieven.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:04 schreef Enchanter het volgende:
[..]
De boodschap is niet ; "laten we vrolijk doen"
Point taken.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:04 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Als ik alleen tegen dingen was waar ik persoonlijk last van ondervond dan was ik snel klaar geweest.
Zo ben ik ook tegen de bio-industrie, heb ik er zelf last van? Nee eigenlijk niet.
Achter deze trap zit wel een boodschap toch? Daar gaat het hele artikel juist over.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Wie zegt dat er perse een boodschap achter een trap met kleurtjes moet zitten? Als dit 10 jaar geleden was geweest had niemand er naar gekraaid een regenboogtrap. Maar nu is het natuurlijk eens onacceptabel voor een bepaalde groep conservatieven.
Ah joh, al hangt elke straat in Nederland vol met omgekeerde vlaggen. Wat kan mij dat nou schelen?quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Als het om omgekeerde Nederlandse vlaggen ging dan piepte je wel anders...
Er zit natuurlijk wel een boodschap achter, het is nogal absurd om te stellen dat dat niet zo is.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Wie zegt dat er perse een boodschap achter een trap met kleurtjes moet zitten? Als dit 10 jaar geleden was geweest had niemand er naar gekraaid een regenboogtrap. Maar nu is het natuurlijk eens onacceptabel voor een bepaalde groep conservatieven.
Ja, dus zou het over kleurtjes gaan of over de boodschap?quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:02 schreef Momo het volgende:
[..]
De trap heeft toch ongeveer diezelfde kleurtjes?
Welke boodschap is dat volgens jou?quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:09 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk wel een boodschap achter, het is nogal absurd om te stellen dat dat niet zo is.
Ik had het ook verwacht, maar ik zette het er met opzet niet bij om geen slapende ehhh pieten wakker te makenquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:58 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het sinterklaasseizoen begint bijna weer. Had ze eigenlijk al wel verwacht
Wat ik er van vind doet er niet toe, volgens het artikel is dit de boodschap:quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:10 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Welke boodschap is dat volgens jou?
quote:We zijn een regenbooggemeente, waar iedereen zichzelf moet kunnen zijn. In Winterswijk is geen ruimte voor haat.
Behalve als je anders bentquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:57 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Dat is het probleem vast niet.
Men is dat gestamp van de lhbtdhhtd community gewoon zat.
Leef en laat leven.
Je zal toch maar hele dagen in zo'n lokaal moeten verblijven waarin die ene schoolplaat duidelijk scheefhangt ten opzichte van de anderen. Het leven was vroeger geen lolletje.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit ziet er toch gezelliger uit:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:11 schreef Momo het volgende:
Nou schijnbaar vinden sommige mensen de mogelijke boodschap van acceptatie wel heel moeilijk
En wat is er mis met deze boodschap?quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:11 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wat ik er van vind doet er niet toe, volgens het artikel is dit de boodschap:
[..]
Echt om ziedend van te worden!quote:Aside from the obvious symbolism of a mixed LGBT community, the colors were determined to symbolize:
life (red),
healing (orange),
sunlight (yellow),
nature (green),
harmony/peace (blue),
spirit (purple/violet).
Weinig, maar het is nogal een open deur. Ik vind de trap zelf er best leuk uitzien zo.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En wat is er mis met deze boodschap?
Nou, precies. En dat is dus een probleem? Je wilt niet dat iedereen zichzelf kan zijn?quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:11 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wat ik er van vind doet er niet toe, volgens het artikel is dit de boodschap:
[..]
Huh? Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:14 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nou, precies. En dat is dus een probleem? Je wilt niet dat iedereen zichzelf kan zijn?
Idd. Als je dus een neutrale trap wil bv.quote:
Daar gaat de ophef toch over? Als het geen probleem was, dan liep iedereen vrolijk over de trap.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:15 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Huh? Hoe kom je daar nou weer bij
Wat vernielen ze hier precies? Ben je bang dat we een meerderheid niet-heteros op de wereld krijgen? Daar hoef je je echt geen zorgen om te maken hoorquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:15 schreef Ciclon het volgende:
Indoctrinatie is het. D66 vergif, partij der vernietiging.
Maar hoe kom je er bij dat ik dat zou vinden? Geen idee wat je doel is hier.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:16 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Daar gaat de ophef toch over? Als het geen probleem was, dan liep iedereen vrolijk over de trap.
Kennelijk is het dus een probleem om uit te dragen dat iedereen zichzelf mag zijn.
Zeker in een school. Maar ik vraag me af of die combinatie van kleuren je perceptie van diepte niet beïnvloedt als je de trap af loopt.quote:
Jamaar als de kindertjes over deze trap lopen worden homo, lesbo of trans. Dat snap je toch wel?quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vernielen ze hier precies? Ben je bang dat we een meerderheid niet-heteros op de wereld krijgen? Daar hoef je je echt geen zorgen om te maken hoor
Que?quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:11 schreef Momo het volgende:
Nou schijnbaar vinden sommige mensen de mogelijke boodschap van acceptatie wel heel moeilijk
Oh oke. Goed om te weten.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:19 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Als je niet overal een regenboog wilt zien dan haat je homos enzo.
Dit gaat niet om enkel homoseksualiteit, iet waar ik 0 problemen mee heb, maar meer over dat tranny en gender diversiteit onzin gebeuren. Die transseksuelen zouden meer moeten investeren in hun geest in plaats van operatief een transitie ondergaan.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vernielen ze hier precies? Ben je bang dat we een meerderheid niet-heteros op de wereld krijgen? Daar hoef je je echt geen zorgen om te maken hoor
"Start je eigen school".quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:38 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Serieus? Dat vind je het meest opmerkelijk uit het artikel?
[..]
Zoek lekker een andere school voor je kutkind zou ik zeggen.
Genoeg biblebelt of islamitische scholen waar de kids niet geïndoctrineerd worden met zo’n kwaadaardige trap.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:23 schreef loveli het volgende:
[..]
"Start je eigen school".
En we zijn weer terug bij de schoolstrijd.
Dat staat er niet.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:23 schreef loveli het volgende:
[..]
"Start je eigen school".
En we zijn weer terug bij de schoolstrijd.
In die beperkte wereld van jou ja.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:23 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Dit gaat niet om enkel homoseksualiteit, iet waar ik 0 problemen mee heb, maar meer over dat tranny en gender diversiteit onzin gebeuren. Die transseksuelen zouden meer moeten investeren in hun geest in plaats van operatief een transitie ondergaan.
Het is man, vrouw of hermafrodiet, niets meer of minder.
Volgens jou waren het idioten die domme dingen zeggen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:17 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Maar hoe kom je er bij dat ik dat zou vinden? Geen idee wat je doel is hier.
Klopt. Geen idee hoe je daar uit kan halen dat ik een probleem zou hebben met die boodschap. Volgens mij probeer je een goedkope persoonlijke aanval maar mislukt het nogal.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:29 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Volgens jou waren het idioten die domme dingen zeggen.
Dat weten ze zelf denk ik ook niet.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
In die beperkte wereld van jou ja.
Waarom is het voor jou een probleem dat iemand trans is? Hoe heb jij daar last van?
Naar boven. Of naar beneden, dat kan ook.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:21 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Praten over kindertjes terwijl het om een middelbare school gaat. Je weet wel, waar ze tegenwoordig elkaar met messen te lijf gaan. Misschien kunnen ze beter daaraan geld en aandacht aan schenken want waar gaat het heen?
Ja, en de swastika staat voor levenskracht, geluk of heiligheid.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:24 schreef OllieA het volgende:
De regenboog is een teken, dat verwijst naar Gods toezegging het in Genesis 1 begonnen scheppingswerk voor altijd voort te zetten. Een teken dus dat de aarde niet meer door water vernietigd zal worden.
Nadat God beloofd heeft de aarde niet te vernietigen, hebben we maar besloten om het zelf te doen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:24 schreef OllieA het volgende:
De regenboog is een teken, dat verwijst naar Gods toezegging het in Genesis 1 begonnen scheppingswerk voor altijd voort te zetten. Een teken dus dat de aarde niet meer door water vernietigd zal worden.
Best een fijn teken voor christenen, lijkt me. Dat god ons niet meer allemaal zal laten verzuipen, zondaars dat we zijn.
Wie zegt er dat het een vrouw is?quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:43 schreef superniger het volgende:
mooie dame in de OP
ontopic: #fophef
Ik reageer niet op users die selectief quoten, behalve om tegen ze te zeggen dat ik niet reageer op users die selectief quoten.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:36 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ja, en de swastika staat voor levenskracht, geluk of heiligheid.
OK het is dom en idioot, maar je hebt er geen problemen mee. Heel logisch hoor.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:32 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Klopt. Geen idee hoe je daar uit kan halen dat ik een probleem zou hebben met die boodschap. Volgens mij probeer je een goedkope persoonlijke aanval maar mislukt het nogal.
En wat hij schreef?quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:29 schreef OllieA het volgende:
Zouden die ouders die hun kinderen met de lift willen laten gaan eigenlijk weten wie Gerrit Komrij was?
Kennelijk ben je daarbij net iets te vaak op je hoofd terecht gekomen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Op mijn school gooiden we de mietjes nog van elke willekeurige trap, dus ik zie de voorutigang wel.
Laat ze dat maar niet horenquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:45 schreef Iblardi het volgende:
[..]
En wat hij schreef?
(O.a. homo-erotische gedichten.)
Wat doe je dan op een forum? Nou?quote:
Ben je al dronken ofzo?quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:40 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik reageer niet op users die selectief quoten, behalve om tegen ze te zeggen dat ik niet reageer op users die selectief quoten.
Zo moeilijk is het niet. Met de boodschap is niets mis. Petities maken en gaan janken om dat soort petities is idioot. Maar dit is verspilde moeite denk ik, als je je verder voor schut wil zetten met slechte persoonlijke aanvallen wens ik je veel plezier.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:41 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
OK het is dom en idioot, maar je hebt er geen problemen mee. Heel logisch hoor.
Zeg dan niet dat die idioot is.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:49 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet. Met de boodschap is niets mis.
quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:54 schreef Sodemieters het volgende:
Het lijkt mij overigens wel wat als de school de ouders een brief stuurt dat de trap weer gewoon zwart geschilderd zal worden, om de boodschap van Black Lives Matter te ondersteunen uiteraard.
Ik neem aan dat iedereen dan weer blij is.
Dat doe ik dan ook niet. Waarom je toch zo graag dat wil zien... tja.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:52 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat die idioot is.
Je zei dat in de OP alleen domme mensen idiote dingen zeiden. Daar maakt die boodschap dus deel van uit, want dat was een citaat van de D66-dame.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:57 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook niet. Waarom je toch zo graag dat wil zien... tja.
De natuur is ook indoctrinatie.quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
Vind 't zo absurd dat het op een grap lijkt.
Gaan die mensen soms niet naar buiten als het geregend heeft en er een regenboog aan de horizon verschijnt?
Ik zei niet de OP, maar het verhaal. De ophef dus. Het is jammer dat je dat verkeerd opgevat hebt. Kan gebeurenquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:01 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Je zei dat in de OP alleen domme mensen idiote dingen zeiden. Daar maakt die boodschap dus deel van uit, want dat was een citaat van de D66-dame.
Biologie was je niet je sterkste vak denk ik.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
In die beperkte wereld van jou ja.
Waarom is het voor jou een probleem dat iemand trans is? Hoe heb jij daar last van?
Dat kan je beter aan Femke Halsema vragenquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:57 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En waarom ze er nergens eentje voor of in een islamitisch instituut realiseren.
Dat wokeklimaat moet eens ophouden met zijn gedachtengoed opdringenquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
Gaan die mensen soms niet naar buiten als het geregend heeft en er een regenboog aan de horizon verschijnt?
Vallen biddend op hun knietjes om verlost te worden van het kwaad, no doubt.quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
Is dat eigenlijk wel te verifieren, dat het echt allemaal ouders zijn en er ook niet een of andere troll hem meermaals ondertekent? Want...quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:13 schreef Celestien het volgende:
De ouders dus, hè, die de petitie zijn gestart. En 400 ouders die hem ondertekend hebben.
... dan moet dus al eenderde van de ouders EN hier afkeurend tegenover staan, EN de moeite nemen om de petitie op te zoeken/ondertekenen. Hoe geloofwaardig is dat?quote:Gerrit Komrij College telt 1.263 leerlingen in schooljaar 2021-2022.
Inderdaad. Er moet wat gedaan worden aan dit soort ouders. Heb jij nog ideeën?quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:13 schreef Celestien het volgende:
De ouders dus, hè, die de petitie zijn gestart. En 400 ouders die hem ondertekend hebben.
En dan vragen we ons af waarom het toch de verkeerde kant op gaat met sommige jeugd. Waarom het er qua zo tolerantie belabberd aantoe gaat op bepaalde vlakken.
De meeste kinderen zullen twee ouders hebben. Als die beide tekenen dan ben je met de ouders van 200 leerlingen klaar. Maar een troll is niet uit te sluiten idd.quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk wel te verifieren, dat het echt allemaal ouders zijn en er ook niet een of andere troll hem meermaals ondertekent? Want...
[..]
... dan moet dus al eenderde van de ouders EN hier afkeurend tegenover staan, EN de moeite nemen om de petitie op te zoeken/ondertekenen. Hoe geloofwaardig is dat?
Ik zou ze een trap geven.quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:22 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Inderdaad. Er moet wat gedaan worden aan dit soort ouders. Heb jij nog ideeën?
Vrees dat als mensen eenmaal zo'n idee hebben, er weinig aan te doen is van onze kant.quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:22 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Inderdaad. Er moet wat gedaan worden aan dit soort ouders. Heb jij nog ideeën?
Dit. En ik twijfel over de wijsheid van zo'n pad in een land waar een substantieel deel van het anti homo geweld vanuit een cultuur komt waarin schoenen de ultieme vernedering zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:43 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik vind die trap er wel lekker vrolijk uitzien eigenlijk. Waar ik dan meer moeite mee heb zijn die (ook hier genoemde)regenboogzebrapaden. Niet vanwege de boodschap; hang een regenboogvlag op, zet een homokunstwerk neer, whatever. Maar verkeerstekens zouden imo louter functioneel moeten zijn, en niet als instrument worden gebruikt voor een of ander ongerelateerd politiek ideaal.
Regenboogzebrapaden zijn geen officiële zebrapaden.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:43 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik vind die trap er wel lekker vrolijk uitzien eigenlijk. Waar ik dan meer moeite mee heb zijn die (ook hier genoemde)regenboogzebrapaden. Niet vanwege de boodschap; hang een regenboogvlag op, zet een homokunstwerk neer, whatever. Maar verkeerstekens zouden imo louter functioneel moeten zijn, en niet als instrument worden gebruikt voor een of ander ongerelateerd politiek ideaal.
quote:Alkmaar: deze stad heeft een regenboogpad op de Pettemerstraat. In tegenstelling tot veel andere regenboogpaden, geldt dit regenboogpad als officieel zebrapad (omdat er ook witte strepen overheen liggen), wat betekent dat auto's wettelijk moeten stoppen voor voetgangers die daarop oversteken.[6] Echter, dit zebrapad heeft een voetgangerslicht, waardoor laatstgenoemde boven het verkeersteken (in dit geval het zebra- dan wel regenboogpad) staat volgens de verkeerswet.[7]
Ja, daar was ik het ook mee eens. De eerste versie van het regenboog-zebrapad was dan ook niet conform de eisen waar een zebrapad aan moet voldoen. Dat schept verwarring omdat juridisch gezien het dan geen zebrapad meer is en automobilisten kunnen doorrijden als mensen willen oversteken.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:43 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Bij het winkelcentrum in Heiloo is een regenboogzebrapad zonder stoplicht en dat is wel degelijk een zebrapad.quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Regenboogzebrapaden zijn geen officiële zebrapaden.
Oh wacht.
[..]
Welk gezeik precies?quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:34 schreef Za het volgende:
[..]
Met alle respect maar ik ben dit gezeik echt kotsbeu.
misschien besloten ze dit na overleg met de plaatselijke imamquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:46 schreef tesssssssss het volgende:
Het zou wel fijn zijn als er in het artikel zou staan waarom de jongeren niet over de trap willen lopen.
Misschien zijn die kleurenverfen heel glad en donderen ze er steeds af en heeft D66 juffrouw het verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:46 schreef tesssssssss het volgende:
Het zou wel fijn zijn als er in het artikel zou staan waarom de jongeren niet over de trap willen lopen.
Verf wil niet drogen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:46 schreef tesssssssss het volgende:
Winterswijk ligt nou niet echt in de biblebelt.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:42 schreef etuiedelapiel het volgende:
Biblebelt![]()
95% is autochtoon daar.
https://allecijfers.nl/gemeente/winterswijk/#migratiequote:Op vrijdag 4 november 2022 21:04 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Winterswijk ligt nou niet echt in de biblebelt.
ca 54% van de inwoners heeft een westerse achtergrond.
https://allecijfers.nl/gemeente/winterswijk/
Hier zit dan ook verder geen propaganda achter, nogal een verschil.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:58 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is niet gek hoor; is afgeleid van de regenboog die aan Noach verscheen na de zondvloed. Laat ik het zo zeggen: de regenboog is in christelijke kring al langer een symbool dan voor de LGBT gemeenschap.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:06 schreef Starhopper het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is altijd nog een stuk meer als die 54% waar jij mee kwamquote:Op vrijdag 4 november 2022 21:18 schreef Klepper272 het volgende:
Autochtoon ca 84% dus, dat is geen 95%
Tevens ligt Winterwijk niet in de biblebelt.
Het gaat niet meer om acceptatie, het gaat om opdringen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:11 schreef Momo het volgende:
Wat D66 doet is steevast problemen en stampij maken die er niet zijn. Soort grachtengordel hobbyisme voor mensen met iets teveel geld en tijd en toch de Ghandi uit willen hangen. Ergo worden we de laatste jaren gepresenteerd met een beeld van Nederland alsof het een homo- en buitenlanderhatend neo-Mississippi van gruwelijke onderdrukking is waar elke minuut van de dag bij stilgestaan en tegen gestreden moet worden.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar is ook indoctrinatie, helemaal correct.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:24 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Genoeg biblebelt of islamitische scholen waar de kids niet geïndoctrineerd worden met zo’n kwaadaardige trap.
Klopt, daar zat ik fout. Verkeerde tabel gekozen, foutje. Jij riep echter zomaar wat.quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:29 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Dat is altijd nog een stuk meer als die 54% waar jij mee kwam![]()
En ik kwam er nog weleens en met zoveel kerken mag je de inwoners op zijn minst "religieus" noemen.
Vind je dit niet een beetje overtrokken omdat er op een middelbare school, zo'n beetje het middelpunt van seksuele ontdekking van jongeren, een regenboogtrap wordt gecreëerd? Ik ben zelf ook niet van de woke. Alleen simpelweg niet alles is wokequote:Op vrijdag 4 november 2022 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat D66 doet is steevast problemen en stampij maken die er niet zijn. Soort grachtengordel hobbyisme voor mensen met iets teveel geld en tijd en toch de Ghandi uit willen hangen. Ergo worden we de laatste jaren gepresenteerd met een beeld van Nederland alsof het een homo- en buitenlanderhatend neo-Mississippi van gruwelijke onderdrukking is waar elke minuut van de dag bij stilgestaan en tegen gestreden moet worden.
Types die Maya Angelou en Malcolm X gelezen hebben en dat nu graag een beetje na willen doen in het van oudsher nuchtere, tolerante Nederland.
En heel heerlijk creërt het bij mij meer afkeer dan 'begrip'. Als Jan Burgerlul continu weggezet worden als niet begrijpende, weinig tolerante, inclusiehuiverige net-niet-nazi die op diversiteitscursus moet omdat we anders richting een raciale en genderologische apocalypse af stevenen...
Even zien.quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je dit niet een beetje overtrokken omdat er op een middelbare school, zo'n beetje het middelpunt van seksuele ontdekking van jongeren, een regenboogtrap wordt gecreëerd? Ik ben zelf ook niet van de woke. Alleen simpelweg niet alles is woke
Nou ja, je hebt inderdaad gelijk dat een deel van de homoseksuele gemeenschap zich niet thuis voelt onder de LGBTQ-naam. Maar hoe werkt het averechts volgens jou dan? Hier creëer je homofobie mee of hoe moet ik dat zien?quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Even zien.
Een uitermate blanke dame van D66 besluit dat een trap op een middelbare school in regenboogkleuren moet want "iedereen mag zijn wie hij is".
Nergens ook maar enige indicatie dat dat niet het geval was of is; gewoon die woke-troep toepassen en opdringen, a priori er al vanuit gaan dat a) homoseksuele leeringen daar op zitten te wachten en b) kennelijk weer minder tolerantie kunnen hebben voor de waarschijnlijk religieuze overtuiging van andere mensen die 'zichzelf willen en mogen zijn'. Maar zal niet de eerste keer zijn dat D66 hypocrisie tot deugd verheft; zo trots zijn ze op de sterfhuisconstructie die ze gemaakt hebben van de Weigerambtenaar.
Heel eerlijk denk ik ook dat dit alleen maar averrechts werkt, dat continu zwaaien met die regenboog.
Geen homofobie, afkeer van dat gezwam over homofilie, gender, inclusie, tolerantie, inclusie, diversiteit.quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt inderdaad gelijk dat een deel van de homoseksuele gemeenschap zich niet thuis voelt onder de LGBTQ-naam. Maar hoe werkt het averechts volgens jou dan? Hier creëer je homofobie mee of hoe moet ik dat zien?
Hier geef ik je zeker gelijk in ja. Ze zouden dan ook duidelijk mogen maken welke type jongeren niet over die trap willen lopen want je zult toch partij moeten kiezen. Je kan beide kampen niet tevreden houdenquote:Op vrijdag 4 november 2022 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ironisch dan weer is dat als er een stroming is die wat minder tolerant jegens homo's is en ook een aanzienlijke minderheid vormt - de conservatieve islam - door diezelfde types met fluwelen handschoenen wordt aangepakt.
En dat is dus wat wringt, omdat 'de samenleving' die spagaat ook ziet.quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier geef ik je zeker gelijk in ja. Ze zouden dan ook duidelijk mogen maken welke type jongeren niet over die trap willen lopen want je zult toch partij moeten kiezen. Je kan beide kampen niet tevreden houden
Ja, het is de gemakkelijke weg inderdaadquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Of men durft niet, wetende dat reacties uit die hoek vaak wat feller zijn dan die van die anderhalve grefo, of men gelooft echt dat enkel de euvele witmans heropgevoed dient te worden.
Die 400 ouders janken klaarblijkelijk net zo hard om een trap, maar daar hoor ik jou dan weer niet over janken. Conclusie: ze verdienen elkaar daar in Winterswijk.quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:11 schreef Sapstengel het volgende:
D66 is wel echt compleet afgegleden als partij. Wat een bende mafkezen en klimaatwappies daar. Huilen om een trap
Mooi was dat idd, held op sokkenquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
Meest treffende uiting van deze eenzijdigheid was wel die Amsterdamse PvdA'er die met z'n regenboogvlag afreisde naar een of ander SGP-dorp om te strijden voor inclusie... Zo'n actie in de stad zelf bij een moskee? Had meneer wat minder zin in.
https://www.destentor.nl/(...)%2Fwww.google.com%2F
Of men durft niet, wetende dat reacties uit die hoek vaak wat feller zijn dan die van die anderhalve grefo, of men gelooft echt dat enkel de euvele witmans heropgevoed dient te worden.
In tegenstelling tot de Groenlinks burgemeester, hebben er natuurlijk gewoon mensen op dit gemeenteraadslid gestemd.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:42 schreef etuiedelapiel het volgende:
Biblebelt![]()
95% is autochtoon daar.
Dat klopt, maar dat lijken politici steeds minder goed te snappen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kunt die regenboogshit prima negeren, het verandert je seksuele voorkeur niet.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat dus.
Donder op met die regenboogshit.
Hier ga ik echt nooit aan meewerken, ze kiezen maar lekker 1 voornaamwoord wat we als onzijdig kunnen gebruiken, en dat mag er niet 1 zijn die al in gebruik is.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:49 schreef Enchanter het volgende:
[..]
De LBGTQ+ agenda is allang gekaapt door de Trans gestapo.
Je ziet het al in Amerika , dat leraren en leraressen (veelal met paars , groen of blauw haar) hun leerlingen vragen wat hun 'pronouns' zijn.
En onderstaande moeten we zo meteen allemaal normaal vinden
[ twitter ]
De mensen die vinden dat lhbtqi acceptatie opgedrongen wordt, hebben per definitie diep van binnen al afkeer van alles wat niet hetero is. Maar het is wel een leuke smoes natuurlijk dat de afkeer pas ontstond toen het "opgedrongen" werd.quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt inderdaad gelijk dat een deel van de homoseksuele gemeenschap zich niet thuis voelt onder de LGBTQ-naam. Maar hoe werkt het averechts volgens jou dan? Hier creëer je homofobie mee of hoe moet ik dat zien?
In deze achterlijk gepolariseerde wereld kan je beter de trap niet schilderen. Geen ophef. Klaar. Rust.quote:Op vrijdag 4 november 2022 23:42 schreef Bluesdude het volgende:
Schilder die trap toch zwart... of is dat indoctrinatie van Black Lives Matter
Schilder die trap dan roze... of is dat ook indoctrinatie
Groen ? Indoctrinatie van miljeuzorg?
Oranje.... heel vaderlandslievend... Moet toch kunnen voor conservatieve ouders
Ik heb die dingen meestal helemaal niet in de gaten.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:59 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dit dus. Pride maand, coming out day, regenboog hier, regenboog daar. Het komt me de nek uit en het heeft allemaal geen reet meer met acceptatie te maken.
Een regenboog is toch mooi ?quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:58 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Donder nou toch eens op met die regenboog onzin overal
Het zou op zich niet zo verkeerd zijn hoor. Ik ben zelf nooit in Winterswijk geweest. Maar vroeger bij mij op de middelbare was er flink wat homohaat. Was dan wel een bouwschool met 99% jongens en bijbehorend machogedrag.quote:Op vrijdag 4 november 2022 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Even zien.
Een uitermate blanke dame van D66 besluit dat een trap op een middelbare school in regenboogkleuren moet want "iedereen mag zijn wie hij is".
Nergens ook maar enige indicatie dat dat niet het geval was of is; gewoon die woke-troep toepassen en opdringen, a priori er al vanuit gaan dat a) homoseksuele leeringen daar op zitten te wachten en b) kennelijk weer minder tolerantie kunnen hebben voor de waarschijnlijk religieuze overtuiging van andere mensen die 'zichzelf willen en mogen zijn'. Maar zal niet de eerste keer zijn dat D66 hypocrisie tot deugd verheft; zo trots zijn ze op de sterfhuisconstructie die ze gemaakt hebben van de Weigerambtenaar.
Heel eerlijk denk ik ook dat dit alleen maar averrechts werkt, dat continu zwaaien met die regenboog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |