Serieus? Dat vind je het meest opmerkelijk uit het artikel?quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:36 schreef StateOfMind het volgende:
Om zoiets in tranen uitbarsten![]()
Ongeschikt, functie elders
Zoek lekker een andere school voor je kutkind zou ik zeggen.quote:,,Onbegrijpelijk. Ouders bellen met de school of ze een liftpas kunnen krijgen voor hun kind, omdat ze niet willen dat die over ‘die indoctrinatietrap’ loopt.”
D66 heeft het maar druk met gejank en gedram over van alles. Herstelbetalingen en nu een regenboogtrap. Benieuwd wat het volgende item wordt.quote:
Iets wat je opgedrongen wordt werkt niet.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:42 schreef etuiedelapiel het volgende:
Biblebelt![]()
95% is autochtoon daar.
Komt er zo'n huppelkutje ff het beleid omgooien de inwoners gaan natuurlijk over de zeik.
En dan kan je geen homo zijn?quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:42 schreef etuiedelapiel het volgende:
Biblebelt![]()
95% is autochtoon daar.
Misschien wat overdreven reactie van de ouders , maar ze hebben wel gelijk.quote:omdat ze niet willen dat die over ‘die indoctrinatietrap’ loopt.”
Nou wat erg zeg, al die kleurtjes die je dwingen om ineens homo te worden.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Iets wat je opgedrongen wordt werkt niet.
Tja, D66.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:36 schreef StateOfMind het volgende:
Om zoiets in tranen uitbarsten![]()
Ongeschikt, functie elders
Dat dus.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie weet, misschien wordt dit ooit nog eens een alternatief voor tralies in de gevangenis.quote:Ouders bellen met de school of ze een liftpas kunnen krijgen voor hun kind, omdat ze niet willen dat die over ‘die indoctrinatietrap’ loopt.”
Terreur nog wel. Waar je je druk om kan maken zegquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:47 schreef Nober het volgende:
Al die regenboogterreur moeten we eens mee kappen.
Vroeger toen hun jong waren bestonden er nog geen regenbogen!quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:47 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Terreur nog wel. Waar je je druk om kan maken zeg
Nee niet zo laten. Ook de lift in regenboogkleuren schilderenquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:48 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Een trap met kleurtjes! Schande!
Als het inderdaad reli-fundi's betreft, dan vooral zo laten.
Ja en.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:42 schreef etuiedelapiel het volgende:
Biblebelt![]()
95% is autochtoon daar.
Komt er zo'n huppelkutje ff het beleid omgooien de inwoners gaan natuurlijk over de zeik.
De LBGTQ+ agenda is allang gekaapt door de Trans gestapo.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:44 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Nou wat erg zeg, al die kleurtjes die je dwingen om ineens homo te worden.
Als het om omgekeerde Nederlandse vlaggen ging dan piepte je wel anders...quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:47 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Terreur nog wel. Waar je je druk om kan maken zeg
De paus heeft last van zoveel kunstenaars met vrolijke kleurtjes.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:44 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Nou wat erg zeg, al die kleurtjes die je dwingen om ineens homo te worden.
Het is een fokking gekleurde trap. Ze vragen niet of je als vrouw verkleed wil tongen met een transgender homofiel. Stel je aan.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hoeft er helemaal niks van te vinden. Maar conservatief altright moet een vrolijke regenboogtrap natuurlijk weer meteen cancellenquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:49 schreef Enchanter het volgende:
[..]
De LBGTQ+ agenda is allang gekaapt door de Trans gestapo.
Je ziet het al in Amerika , dat leraren en leraressen (veelal met paars , groen of blauw haar) hun leerlingen vragen wat hun 'pronouns' zijn.
En onderstaande moeten we zo meteen allemaal normaal vinden
[ twitter ]
Je kan je ook afvragen waarom er zo nodig een regenboogtrap moest komen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:51 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Je hoeft er helemaal niks van te vinden. Maar conservatief altright moet een vrolijke regenboogtrap natuurlijk weer meteen cancellen
Omdat dat vrolijk staat in een omgeving waar kinderen zijn?quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:54 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Je kan je ook afvragen waarom er zo nodig een regenboogtrap moest komen.
Ze weet er tussen haar manipulatieve krokodillentraantjes nog wel even een mooie slag aan te geven door het gelijk te stellen aan haatquote:,,Maar een regenboogtrap is géén indoctrinatie van de overheid”, stelde Ten Dolle met klem. ,,Wij zijn er juist als overheid om veiligheid te bieden aan iedereen. Laten we onze vrijheden niet onder druk zetten. We zijn een regenbooggemeente, waar iedereen zichzelf moet kunnen zijn. In Winterswijk is geen ruimte voor haat. Ik zal straks met nog meer trots over het regenboogzebrapad lopen bij het station.”
En waarom ze er nergens eentje voor of in een islamitisch instituut realiseren.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:54 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Je kan je ook afvragen waarom er zo nodig een regenboogtrap moest komen.
Dat is het probleem vast niet.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:38 schreef Starhopper het volgende:
TeringWat ben je debiel als je niet eens over een vrolijk gekleurde trap durft te lopen
Dit idd. Dat je er niks mee hebt moet je zelf weten, maar het is een fucking trapquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:38 schreef Starhopper het volgende:
TeringWat ben je debiel als je niet eens over een vrolijk gekleurde trap durft te lopen
Het sinterklaasseizoen begint bijna weer. Had ze eigenlijk al wel verwachtquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
D66 heeft het maar druk met gejank en gedram over van alles. Herstelbetalingen en nu een regenboogtrap. Benieuwd wat het volgende item wordt.
Dit dus. Pride maand, coming out day, regenboog hier, regenboog daar. Het komt me de nek uit en het heeft allemaal geen reet meer met acceptatie te maken.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:57 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Men is dat gestamp van de lhbtdhhtd community gewoon zat.
En daarom dus prima petitie.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:59 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dit dus. Pride maand, coming out day, regenboog hier, regenboog daar. Het komt me de nek uit.
Dan doe je er zelf toch niks mee? Of wordt jij gedwongen op een boot te staan?quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:59 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dit dus. Pride maand, coming out day, regenboog hier, regenboog daar. Het komt me de nek uit.
Hoe heb je er last van precies? Moet je op je werk ook over een regenboog vloer lopen om naar de koffieautomaat te komen?quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:59 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dit dus. Pride maand, coming out day, regenboog hier, regenboog daar. Het komt me de nek uit en het heeft allemaal geen reet meer met acceptatie te maken.
Zou het misschien niet om de kleurtjes gaan?quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:58 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neee, Herbertus, kijk al die regenboogkleurtjes! Pak snel de zwarte stift!
De trap heeft toch ongeveer diezelfde kleurtjes?quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:01 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zou het misschien niet om de kleurtjes gaan?
Dit ziet er toch gezelliger uit:quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:58 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neee, Herbertus, kijk al die regenboogkleurtjes! Pak snel de zwarte stift!
Woord van het jaar? #hetkannogquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:56 schreef tjoptjop het volgende:
IndoctrinatietrapIk vind em leuk gevonden
[..]
Ze weet er tussen haar manipulatieve krokodillentraantjes nog wel even een mooie slag aan te geven door het gelijk te stellen aan haat
Als ik alleen tegen dingen was waar ik persoonlijk last van ondervond dan was ik snel klaar geweest.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe heb je er last van precies? Moet je op je werk ook over een regenboog vloer lopen om naar de koffieautomaat te komen?
De boodschap is niet ; "laten we vrolijk doen"quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Omdat dat vrolijk staat in een omgeving waar kinderen zijn?
Kijk eens naar een folder met speelgoed, ook vol met kleurtjes.
Nee laten we alles op scholen grijs en zwart verven, ze zou er toch niet aan moeten denken dat iemand een associatie kan maken met een bepaalde bevolkingsgroep in Nederland!
Behalve wanneer het niet aansluit bij hun visie. Dan is het onbegrijpelijk en wordt er letterlijk over gejankt.quote:We zijn een regenbooggemeente, waar iedereen zichzelf moet kunnen zijn.
Haat is ook al zo'n term die de laatste jaren gigantisch gedevalueerd is door dergelijke totaalmallotenquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:56 schreef tjoptjop het volgende:
IndoctrinatietrapIk vind em leuk gevonden
[..]
Ze weet er tussen haar manipulatieve krokodillentraantjes nog wel even een mooie slag aan te geven door het gelijk te stellen aan haat
Wellicht identificeert Loes zich wel als regenboogtrap, dan snap ik die duiding wel.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:04 schreef tjoptjop het volgende:
Dat onderschrift is ook wel hilarisch![]()
[ afbeelding ]
Wie zegt dat er perse een boodschap achter een trap met kleurtjes moet zitten? Als dit 10 jaar geleden was geweest had niemand er naar gekraaid een regenboogtrap. Maar nu is het natuurlijk eens onacceptabel voor een bepaalde groep conservatieven.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:04 schreef Enchanter het volgende:
[..]
De boodschap is niet ; "laten we vrolijk doen"
Point taken.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:04 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Als ik alleen tegen dingen was waar ik persoonlijk last van ondervond dan was ik snel klaar geweest.
Zo ben ik ook tegen de bio-industrie, heb ik er zelf last van? Nee eigenlijk niet.
Achter deze trap zit wel een boodschap toch? Daar gaat het hele artikel juist over.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Wie zegt dat er perse een boodschap achter een trap met kleurtjes moet zitten? Als dit 10 jaar geleden was geweest had niemand er naar gekraaid een regenboogtrap. Maar nu is het natuurlijk eens onacceptabel voor een bepaalde groep conservatieven.
Ah joh, al hangt elke straat in Nederland vol met omgekeerde vlaggen. Wat kan mij dat nou schelen?quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Als het om omgekeerde Nederlandse vlaggen ging dan piepte je wel anders...
Er zit natuurlijk wel een boodschap achter, het is nogal absurd om te stellen dat dat niet zo is.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Wie zegt dat er perse een boodschap achter een trap met kleurtjes moet zitten? Als dit 10 jaar geleden was geweest had niemand er naar gekraaid een regenboogtrap. Maar nu is het natuurlijk eens onacceptabel voor een bepaalde groep conservatieven.
Ja, dus zou het over kleurtjes gaan of over de boodschap?quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:02 schreef Momo het volgende:
[..]
De trap heeft toch ongeveer diezelfde kleurtjes?
Welke boodschap is dat volgens jou?quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:09 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk wel een boodschap achter, het is nogal absurd om te stellen dat dat niet zo is.
Ik had het ook verwacht, maar ik zette het er met opzet niet bij om geen slapende ehhh pieten wakker te makenquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:58 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het sinterklaasseizoen begint bijna weer. Had ze eigenlijk al wel verwacht
Wat ik er van vind doet er niet toe, volgens het artikel is dit de boodschap:quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:10 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Welke boodschap is dat volgens jou?
quote:We zijn een regenbooggemeente, waar iedereen zichzelf moet kunnen zijn. In Winterswijk is geen ruimte voor haat.
Behalve als je anders bentquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:57 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Dat is het probleem vast niet.
Men is dat gestamp van de lhbtdhhtd community gewoon zat.
Leef en laat leven.
Je zal toch maar hele dagen in zo'n lokaal moeten verblijven waarin die ene schoolplaat duidelijk scheefhangt ten opzichte van de anderen. Het leven was vroeger geen lolletje.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit ziet er toch gezelliger uit:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:11 schreef Momo het volgende:
Nou schijnbaar vinden sommige mensen de mogelijke boodschap van acceptatie wel heel moeilijk
En wat is er mis met deze boodschap?quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:11 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wat ik er van vind doet er niet toe, volgens het artikel is dit de boodschap:
[..]
Echt om ziedend van te worden!quote:Aside from the obvious symbolism of a mixed LGBT community, the colors were determined to symbolize:
life (red),
healing (orange),
sunlight (yellow),
nature (green),
harmony/peace (blue),
spirit (purple/violet).
Weinig, maar het is nogal een open deur. Ik vind de trap zelf er best leuk uitzien zo.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En wat is er mis met deze boodschap?
Nou, precies. En dat is dus een probleem? Je wilt niet dat iedereen zichzelf kan zijn?quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:11 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wat ik er van vind doet er niet toe, volgens het artikel is dit de boodschap:
[..]
Huh? Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:14 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nou, precies. En dat is dus een probleem? Je wilt niet dat iedereen zichzelf kan zijn?
Idd. Als je dus een neutrale trap wil bv.quote:
Daar gaat de ophef toch over? Als het geen probleem was, dan liep iedereen vrolijk over de trap.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:15 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Huh? Hoe kom je daar nou weer bij
Wat vernielen ze hier precies? Ben je bang dat we een meerderheid niet-heteros op de wereld krijgen? Daar hoef je je echt geen zorgen om te maken hoorquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:15 schreef Ciclon het volgende:
Indoctrinatie is het. D66 vergif, partij der vernietiging.
Maar hoe kom je er bij dat ik dat zou vinden? Geen idee wat je doel is hier.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:16 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Daar gaat de ophef toch over? Als het geen probleem was, dan liep iedereen vrolijk over de trap.
Kennelijk is het dus een probleem om uit te dragen dat iedereen zichzelf mag zijn.
Zeker in een school. Maar ik vraag me af of die combinatie van kleuren je perceptie van diepte niet beïnvloedt als je de trap af loopt.quote:
Jamaar als de kindertjes over deze trap lopen worden homo, lesbo of trans. Dat snap je toch wel?quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vernielen ze hier precies? Ben je bang dat we een meerderheid niet-heteros op de wereld krijgen? Daar hoef je je echt geen zorgen om te maken hoor
Que?quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:11 schreef Momo het volgende:
Nou schijnbaar vinden sommige mensen de mogelijke boodschap van acceptatie wel heel moeilijk
Oh oke. Goed om te weten.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:19 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Als je niet overal een regenboog wilt zien dan haat je homos enzo.
Dit gaat niet om enkel homoseksualiteit, iet waar ik 0 problemen mee heb, maar meer over dat tranny en gender diversiteit onzin gebeuren. Die transseksuelen zouden meer moeten investeren in hun geest in plaats van operatief een transitie ondergaan.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vernielen ze hier precies? Ben je bang dat we een meerderheid niet-heteros op de wereld krijgen? Daar hoef je je echt geen zorgen om te maken hoor
"Start je eigen school".quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:38 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Serieus? Dat vind je het meest opmerkelijk uit het artikel?
[..]
Zoek lekker een andere school voor je kutkind zou ik zeggen.
Genoeg biblebelt of islamitische scholen waar de kids niet geïndoctrineerd worden met zo’n kwaadaardige trap.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:23 schreef loveli het volgende:
[..]
"Start je eigen school".
En we zijn weer terug bij de schoolstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |